Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 640131 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3390 : 07.01.07 - klo: 16.59 »
Vähän tilannepäivitystä tämän osalta nelari ST:n osalta

Tänään auto liikkui ihan eri malliinn kuin videoissa aiemmin. Kun antoi kaasua niin tahtoi keulia tuossa nurmikolla ja hiekkatiellä pito oli täysin kadoksissa kun oli lämä tiskissä

Selkeesti pari juttua toi 2-tahtiseen verrattavat tehot. Ensinnäkin laitoin vielä venttiilien säädöt huolella kuntoon (helppo homma mutta helposti jää löysälle ja tehot häviää, nyt oli kohillaan). Toiseksi avasin vaihdetta 1/2 kierrosta jolloin se vaihtoi melkein heti paikaltaan lähdön jälkeen kiihdytyksessä ja vaikutti oikein sopivalta. Nurmikolla keula pyrki ilmaan kun vaihtoi, aika siistinnäköistä menoa

Nyt ei uskoakseni enää kalpene kisapadoille tuo, täytyy ottaa kuvaa kun ehtii. Välitykset on nyt kellossa 14/17 ja mulla on lisäksi vielä 15/18 pinjonin rattaat jolla saa vähän vauhtia vielä lisää tarvittaessa, tosin siinä taas tuo kiihtyvyys voi kärsiä hieman joka oli nyt varsin maukas

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3391 : 11.01.07 - klo: 16.12 »
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3392 : 11.01.07 - klo: 16.36 »
Eikös tuo ole, tasan sama joka MikaR:llä on nelarilla... Edelleenkin ostoslistoilla..... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3393 : 11.01.07 - klo: 16.40 »
Onks se sit todella halpa kun on muoviset iskarit, ei moottoripukkeja jotta toiset koneet kävis, koiranluuetuvetoakselit, pohjalevy normaalia alua eloksoilla, vaan 2 diffin sisäratasta neljän sijaan, muoviset heksat, ei vanttiruuveja ja ohjauservossa ei oo pallolinkkiä vaan tikku ym?
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3394 : 11.01.07 - klo: 17.09 »
Ei omia tuotteita markkinoida haukkumalla muiden vastaavia.... Totta kai siinä on puutteita, missä RTR:ssä ei niitä olis...?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3395 : 11.01.07 - klo: 17.18 »
Markkinoinnista ei kyllä ole yhtään kyse...
Lähinnä suuri hämmästys...
Tuossa on erittäin monta kohdetta listattu mitä ei todellakaan kuvittelis edes tämän tasoiselta autolta.

Sähköautoon vielä ymmärtäisin, mutta että polttis...
Siis mitä ihmettä???

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3396 : 11.01.07 - klo: 17.19 »
En ole yleensä kommentoinut tämmöisiä asioita mutta nyt kyllä herätti erityistä ihmetystä. En nyt markkinoi omia tuotteita. Minkään muun merkin RTR autoissa en ole tommoista huomannut. Jos noin paljon säästetään kaikessa mahdollisessa niin hinta tulisi olla selkeästi halvempi kuin millään muulla merkillä. Vain monet välikädet selittävät korkeahkon hinnan. Sattuneesta syystä tiedän aika hyvin mitä auton valmistus maksaa, mistä lopullinen hinta koostuu ym. Olen aika kauan ollut jo tässä hommassa mukana ja aika syvällisesti joten jos jonkun asian sanon niin ei välttämättä ole vain tyhmää tuulesta temmattua keksittyä juttua.

Ei siis markkinointipuhetta. Samaan hintaan ja edullisemmin on saatavilla montaa eri merkin vaihtoehtoa jotka painii aivan omassa sarjassa verrattuna Kyoshon RTR vehkeisiin. Ei kannata heittää rahojaan Kankkulan kaivoon.

Vaikka edustankin muuta merkkiä niin ei kai se sitä tarkoita et mä en saisi sanoa koskaan mitään. Jopa mullakin on riippumattomia mielipiteitä :)

Ei tästä tämän enempää.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3397 : 11.01.07 - klo: 20.44 »
Joo, sori. Jotenkin vaan ensialkuun haiskahti hieman, nyt tuota Nikon linkittämää juttua tarkemmin lukiessa asia avautuu minullekin hieman eri valossa. Anteeksi.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3398 : 11.01.07 - klo: 23.44 »
No älä nyt mitään anteeksi pyytele! prkl

Plussaa on paljon
- vara- ja viriosissa löytyy (7.5/777/ST-R)
- karkaistut diffit, pääratas ja kytkinkello
- moottoripukit saa halvalla (valetut K pukit ei maksa monta euroa)
- iskareilla pärjää
- ST-R geometria
- kestävät renkaat
- 17mm hubit saa helposti
- hyvä .28 moottori
- hyvät radiot (Sanwa/Airtronics)
- koiranluut toimii
- helical cut diffit ja ST-R gear-ratio
- öljyt diffeissä
- Kyosho -style runkojäykkärit

Eikä noi ole monta euroa laittaa toiset ristitapit diffeihin jos välttämättä haluaa. Nivelkardaanien vaihto maksaa mutta aloitteleva kuski ei taida niistä kauheesti hyötyäkään. Tosi kisaaja hankkii suoraan ST-R:n

Itse halusin nimenomaan tehdä 4-T konversion ja millekään muulle markkinoiden truggylle se ei onnistunut yhtä helpolla kuin tähän valtavan sovitusosavalikoiman ansiosta joka Kyosholla on tarjottavana nelitahtikonversiosettiä ja 2-vaihdetta myöten. Sirio padalla tuo oli myös hätäinen peli.

Hoke: "tämäntasoiselta autolta" ?? Ai niinku RTR -tasoiselta ??

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3399 : 12.01.07 - klo: 00.10 »
No niinku just niin...

Luettelet paljon kaikkea hyvänä...

Tuota tuota.

Mitä ihmeellistä on:

- karkaistut diffit, pääratas ja kytkinkello
- ST-R geometria
- hyvä .28 moottori
- helical cut diffit ja ST-R gear-ratio
- öljyt diffeissä
- Kyosho-style runkojäykkärit
- kestävät renkaat

Mitä ihmeellistä tai mainittavan arvoista näissä asioissa on?
Varsinkin noissa jäykkäreissä???
Jokaisesta nämä löytyy... Tosin eri värisenä ja kenties hieman eri muotoisena, mutta ajaa saman asian... (muissa merkeissä ne on jopa paremmat kuin pallolinkki malliset)
Kaikki mitä tuossa luettelet on jokaisessa muussakin autossa... Joissain jopa paremminkin...

Tässä autossa moni kohde on tehty näköjään jopa heikommaksi kuin ihan pihasuddaus autoissa.
Kummallista...
Miksi?

Ja mitä tulee tuohon perus harrastajien hyvään valintaan niin siitä tässä just kyse onkin...
Miksi perus pihasuddaaja käyttää rahaa kyseiseen autoon niinkin paljon kun se maksaa, varsinkin kun moni asia on oikeasti jopa heikommin ja huonommin tehty kuin niiin monessa muussa...

Tässä ihmetyttää lähinnä kyoshon ajatusmaailma tämän auton suhteen...
Väitän että erittäin monella juniorilla pahimmillaan jopa loppuu kiinnostus kun joutuu kallista autoaan parantelemaan ja korjaamaan...
"tän piti olla hyvä merkki... samanlaisia romuja ne on kaikki... mulle riitti.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3400 : 12.01.07 - klo: 00.12 »
siirretään tämä tänne kun Hoke ehti jo väliin

siis:
No en minä nyt niin naivi ole että väittäisin autoa kisakelpoiseksi krossiradoille meikäläisen tasoiselle kuskille ilman parannuksia. Iskarit on tärkein (ja kallein) muutos. Honkkari ja hobao (vaikka siinä muoviset tornit onkin) tai CEN on luultavasti kilpailukykyisempi suoraan paketista. Mutta sellaselle aloittelevalle nuorehkolle veijarille joka tykkä asioida Kysoho liikkeessä ja polttaa nitroa Truggyn tapaisella autolla takapihalla ja kevyessä maastossa tämä on ihan yhtä hyvä valinta siinä missä muutkin.


Jäykkäreistä: Ne on Kyosho pallonivelletyt jäykkärit jotka mahdollistaa rungon kierron maastossa, Kyoshon salainen ase

Niin ja useimmissa RTR autoissa on rasvat diffeissä eikä öljyt, mutta tässä oli öljyt joten autoa ei tarvii heti ekaksi purkaa

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3401 : 12.01.07 - klo: 00.16 »
Koska tähtäimenä on myydä suuria määriä autoja tietämättömille ihmisille ja tehdä paljon rahaa tietämättömien kustannuksella. Näin homma toimii. Jostain kumman syystä ketään aktiiviharrastaja joka ymmärtää näistä edes vähäsen ja ymmärtävät rahan arvoa suhteessa saatavaan asiaan ei kyllä näitä vehkeitä varmasti osta. Kyosho osaa myös ratsastaa mestaruuksillaan myydessään näitä tietämättömille suunnattuja vehkeitään jotka eivät ole läheskään sama asia kuin Kyoshon kallein ja paras kisamalli.


Kaikissa tuntemissani asiallisissa RTR autoissa nykyisin on öljyt diffeissä jo tehtaalta tultaessa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3402 : 12.01.07 - klo: 00.17 »
Pysy nyt asiassa, eli autossa, pliis ja jätät toi markkinointi ja kaupanteko tämän topikin ulkopuolelle, Tänks

Voit sitten jutella Virtasen Samin kanssa siitä aiheesta

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3403 : 12.01.07 - klo: 00.17 »
Pallokuppijäykkäri ei ole mikään salainen ase.
Näitä on ollut ja on jopa saatavilla muihinkin...

Mitä tulee diffeihin niin tiedän välittömästi kaksi muuta merkkiä missä on myös öljyt valmiina.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3404 : 12.01.07 - klo: 00.20 »
Hienoa! Yhtä hyviä siis :D

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3405 : 12.01.07 - klo: 00.27 »
Muutamassa asiassa joo...
Eli siinä että on öljyt valmiiks jne...
On kestävät renkaat yms.

Mutta hei ihan oikeesti...
Kun noi asiat on tehty monessa merkissä PAREMMIN ja jopa HALVEMMALLA.

Tässä ei todellakaan mitään markkinoida tai muutakaan.
Ainoastaan ihmetys on suuri miksi suuri valmistaja teki tällaisen?
Miksi ihmeessä kiskotaan aloittelevilta kuskeilta rahat pois... Miksi ei tehdä samantasoista autoa kuin muut????
Miksi ihmeessä???

Ja pää kysymys...
Miksi ihmeessä edes keksit tuollaisia "hyviä" asioita jotka tasan varmasti tiedät myös itse olevan huonommin kuin monella muulla??
Mikäli et tiedä niin hohhoi... enpä kommentoi enempää.

En nyt ymmärrä... Oon pihalla ku lumiukko...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3406 : 12.01.07 - klo: 00.30 »
Tsiisus sentään

Yhtä hyvin vois kysyä että miks CEN laittoi autoonsa TCD tyyppiset diffit ilman tappeja kuin kaikilla muilla on pin-diffit

No just siks



Mä olen tolla käynyt rynkyttää Lavangossa sekä vakioiskareilla ja ST-R iskareilla eikä mitään ole hajonnut, ja dogboneilla, pelaa loistavasti.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3407 : 12.01.07 - klo: 00.34 »
Totta...
Miksi näin on tehty ja miksi jopa tiimikuskit ovat vaihtaneet ne vastaaviksi kuin muilla merkeillä...

Mutta huom. se kuuluukin sitten eri topikkiin.

Jatketaan siitä vaikka sitten kun tämä asia on ihmetelty.  :wink:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3408 : 12.01.07 - klo: 00.36 »
miten te taas jaksatte.
Tuo ohjaus servon työntötanko on suoraan TURBO BURNS ajoilta, ei pahalla mutta niin on myös tuo salainen ase josta Mika puhui.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3409 : 12.01.07 - klo: 00.46 »
Jarrulla on samanlaiset tangot kuin ohjauksessa.


Niillä pinnien lukumäärällä ei ole mitään merkitystä, mutta ne on välttämättömät rattaille. CEN diffissä on ratkaistu homma vaan eritavalla. Pikkurattaita on se 4 kpl, mutta pinnejä ei tarvita. Ei nyt sotketa aivan eri asioita keskenään! Kyoshon RTR autossa rattaat on jätetty pois vain ja ainoastaan kustannusten minimoimiseksi ja katteen maksimoimiseksi + saadaan myydä ko välttämättömät osat sitten myöhemmin. Kestää kyllä varmasti tuon alkuperäisen tehottoman moottorin, mutta kun harrastaja innostuukin oikeasti ja päättää alkaa harrastaa kunnolla ja laittaa autoon oikean kisamoottorin niin voin sanoa että diffit on solmussa. Sitä paitsi kun diffin sisältä ottaa 2 olennaista ratasta pois ei diffi enää toimi asiaankuuluvalla tavalla, joten Pro jätkien setuppeja on aivan turha edes katsella jos ne haluaa omaan autoonsa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3410 : 12.01.07 - klo: 01.14 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ja pää kysymys...
Miksi ihmeessä edes keksit tuollaisia "hyviä" asioita jotka tasan varmasti tiedät myös itse olevan huonommin kuin monella muulla??
Mikäli et tiedä niin hohhoi... enpä kommentoi enempää.


En ole tähän vastausta nähnyt.

Odottelen...

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3411 : 12.01.07 - klo: 08.07 »
Mun mielestyä jos joku haluaa välttämättä Kyoshon niin saa sitten osta sellaisen. Eikä siihen tarvitse puuttua.

 Musta tuntuu että *HOKE* aika usein luulee(ja tietysti onkin) olevansa oikeassa.

^ tossa ylemmässä sun lainauksessahan lukee että en kommentoi enempää?!  :shock:
Huehue

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3412 : 12.01.07 - klo: 09.33 »
Niko

Minulla oli tuossa SBK21 evo2 kiinni, diffit eivät menneet solmuun, edes radalla. Laitoin myös toiset rattaat myöhemmin, pikkujuttu

Pro jätkien setupit laitetaan Kyöstin Pro autoon joka on ST-R

Nuo raidetangot toimii autossa hyvin; asia on lähinnä kosmeettinen


Mitähän ihmettä mun pitäisi vastata sulle Hoke?

Tiedän että muissa autoissa on asiat paremmin? Osaltaan kyllä, osaltaan ei. Hobaoon en viitsi verrata kun en ole nähnyt kuin kuvissa. Muoviselta näyttää mutta ihan hieno ja varmaan hyvä ja luultavasti valmis radalle. Kori kuietnkin näyttää leikkiautolta kuvissa, ei kisavehkeeltä.

Kyoshon hinta voi olla kallis joillekin, mutta aika naurettava väite että rahat menee kankkulan kaivoon, ei nimittäin mene.

Sinänsä autohan kuuluu "harrastelija" luokaan jolla voi ajaa radalla ja osallistua klubi kisoihin jos rata ei ole liian haastava. Lainatakseni Artsia jokaisessa autossa on hyvät ja huonot puolet, sehän on selvää, ja listasin niitä hyviä. En ole seurannut millä argumenteilla tätä markkinoidaan, mutta Kyosholla on kisa-auto erikseen ja jos joku tosissaan alkaa ajamaan truggy luokkaa kisaa niin se on oikea valinta. Mutta eipä tuosta luokasta ole vielä varmuutta suomessa joten ST USalla voi luultavasti ihan hyvin aloitella hommaa. Investoi sitten iskareihin jos menevät rikki, riippuu ajotyylistä tietty.

Auto ei ole missään tapauksessa ole huono. Sillä on kiva ajaa ja mekata, ja vaikuttaa riittävän kestävältäkin. Osat mun edellisistä autoista sopii siihen. Vara- ja viriosissa löytyy kuten jo mainitsin.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3413 : 12.01.07 - klo: 11.48 »
Pakko nyt amatöörinki puuttua keskusteluun. Olen hyvinkin tuore harrastaja , ensimmäinen omistamani polttis on kyoshon mp-6 sport. pitkään olin sitä mieltä että mitäs vikaa tässä on vaikka kaikki haukkuu kössiä , noh ajojen lisäännyttyä ja pikkuhiljaa tietenkin alkaa osiakin hajoamaan. Eikun selaamaan varaosa listaa, "MITÄ" oli ensimmäinen lausahdukseni , meinas polttisautoilu loppua siihen paikkaan kun hintoja katoin. Ja pikkuhiljaa mitä enemmän olen kuvia katellu ja muutenkin tuota autoa räpäillyt ni kyllä huomaa että monta asiaa on tehty paremmin muissa autoissa. Tosin olen löytänyt niitäkin jotka on tehty paremmin kyoshossa. ja mielestä ni vielä omaan hyvinkin puolueettoman mielipiteen autosta. Ainoa syy merkin vaihtoon oli hinta! kun kaupan hintoja katsoo ja parhaillaan valmiin kisa auton hinta ero on 300e verrattuna kyoshoon jossa vielä on käytetty halpoja materiaaleja jotka tulevat hajoamaan. Alkaa mietityttää kyoshon ajattelumaailma. Onko firma kasvanut liian suureksi , pomon pallille päässyt henkilö joka ei ole edes polttista nähnyt ?
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3414 : 12.01.07 - klo: 13.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Mun mielestyä jos joku haluaa välttämättä Kyoshon niin saa sitten osta sellaisen. Eikä siihen tarvitse puuttua.

 Musta tuntuu että *HOKE* aika usein luulee(ja tietysti onkin) olevansa oikeassa.

^ tossa ylemmässä sun lainauksessahan lukee että en kommentoi enempää?!  :shock:


Niin siihen asiaan mikä lukee juuri ennen "enpä kommentoi..." tekstiä.
Enkä kommentoinutkaan...
Pitääkö sulle vääntää rautalangasta?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3415 : 12.01.07 - klo: 14.02 »
:lol:

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3416 : 12.01.07 - klo: 14.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Mun mielestyä jos joku haluaa välttämättä Kyoshon niin saa sitten osta sellaisen. Eikä siihen tarvitse puuttua.


Ainakin minä käsitin että keskustelua käytiin siitä että mitä rahalla saa verrattuna johonkin toiseen vaihtoehtoon. Ostamiseen ei mielestäni ketään ottanut kantaa. Kukaan ei sanonut että älkää ostako vaan ilmaisivat kantansa siitä että ostajan kannattaa tiedostaa mitä rahalla saa. Oma kantani on että tuo Kyoshon RTR US (mikä lie) truggy on ainakin suomessa hintaansa nähden huomattavan "köyhä" varusteiltaan mutta menevän näköinen. (Kävin katsomassa sitä oikein livenä Myllyn kaupassa) Tämän foorumin yksi tarkoitushan on nimenomaan jakaa informaatiota ja mielipiteitä jolloin puututaan markkinoiden tarjoamaan valikoimaan. Lukija voi sitten ihan itse päättää mihin uskoo.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3417 : 12.01.07 - klo: 14.50 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Mun mielestyä jos joku haluaa välttämättä Kyoshon niin saa sitten osta sellaisen. Eikä siihen tarvitse puuttua.

 Musta tuntuu että *HOKE* aika usein luulee(ja tietysti onkin) olevansa oikeassa.

^ tossa ylemmässä sun lainauksessahan lukee että en kommentoi enempää?!  :shock:


Niin siihen asiaan mikä lukee juuri ennen "enpä kommentoi..." tekstiä.
Enkä kommentoinutkaan...
Pitääkö sulle vääntää rautalangasta?
minkäs siitä väännät? Ajattelitko tehdä siitä tulpan langan?
Huehue

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3418 : 12.01.07 - klo: 14.51 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Mun mielestyä jos joku haluaa välttämättä Kyoshon niin saa sitten osta sellaisen. Eikä siihen tarvitse puuttua.


Ainakin minä käsitin että keskustelua käytiin siitä että mitä rahalla saa verrattuna johonkin toiseen vaihtoehtoon. Ostamiseen ei mielestäni ketään ottanut kantaa. Kukaan ei sanonut että älkää ostako vaan ilmaisivat kantansa siitä että ostajan kannattaa tiedostaa mitä rahalla saa. Oma kantani on että tuo Kyoshon RTR US (mikä lie) truggy on ainakin suomessa hintaansa nähden huomattavan "köyhä" varusteiltaan mutta menevän näköinen. (Kävin katsomassa sitä oikein livenä Myllyn kaupassa) Tämän foorumin yksi tarkoitushan on nimenomaan jakaa informaatiota ja mielipiteitä jolloin puututaan markkinoiden tarjoamaan valikoimaan. Lukija voi sitten ihan itse päättää mihin uskoo.
Tässä topicissa puhutaan mun mielestä infernosta, ei muiden merkkien malleista
Huehue

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3419 : 12.01.07 - klo: 14.55 »
Ja mun mielestä sä puhut tässä topicissa täyttä p*skaa!.
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP