Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 639932 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3300 : 23.08.06 - klo: 20.07 »
Johan ovat nimen löytäneet, Vessa Tiimieditio:

http://www.neobuggy.net/modules/news/article.php?storyid=1009
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3301 : 23.08.06 - klo: 21.06 »
:lol:  Oikein "joke of the day"

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3302 : 24.08.06 - klo: 00.20 »
Noohh..WC ihan yleinen juttu, kieltämättä hauskakin ;-)

optioissa sitä mitä ounasteltiin mutta 14/48 gearing aika mielenkiintoinen muuten ei mitään suuria juttuja, vai?

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #3303 : 24.08.06 - klo: 12.44 »
toi takaiskari torni on mielenkiintoisin.. noita tukivarsiahan saa jo "hard" seoksella tai ainakin artulla on semmoset, välityksen on saanu ennenkin säädettyy.. mitäköhän tossa takaiskaritornissa on erilaista..??
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa paavi

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.villenkonsolisivut.urli.net        www.villenkotisivut.urli.net
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3304 : 24.08.06 - klo: 12.50 »
inferno gt löytyy

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: k
« Vastaus #3305 : 24.08.06 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
toi takaiskari torni on mielenkiintoisin.. noita tukivarsiahan saa jo "hard" seoksella tai ainakin artulla on semmoset, välityksen on saanu ennenkin säädettyy.. mitäköhän tossa takaiskaritornissa on erilaista..??

ylälinkille yksi uusi paikka. Lenzillä oli tollaset :D

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3306 : 24.08.06 - klo: 14.04 »
Wouw...

Montakos euroa tarttee laittaa pinoon että sen yhden lisäreiän saa????

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3307 : 24.08.06 - klo: 16.10 »
Lainaus käyttäjältä: "paavi"
inferno gt löytyy

Ei oo sama auto kuin inferno, ralliversio. Se on wannabe landmax :lol:
- Tapsa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3308 : 24.08.06 - klo: 16.40 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Wouw...

Montakos euroa tarttee laittaa pinoon että sen yhden lisäreiän saa????


Valloissa ilmeisesti vain $10 taalaa enemmän kuin SP2 ja uutta tulee melkoisesti lisää...Suomesta en tiedä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3309 : 30.08.06 - klo: 09.50 »
Kyosholta tulee ilmeisesti vihdoin CNC ohjauspalat. Cody Kingin ST-R autossa näkyi sellaset, väri tietty Kyoshon sininen ja teksti valkoisella sarvissa "kyosho"

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3310 : 30.08.06 - klo: 12.12 »
Joo ja  levitystä varten kanssa osia niin alkaa mahtumaan isommatkin kummit kääntyilemään.


IFW326BL Wheel Hub(Narrow/777/Blue/4Pcs)
IFW327BL Wheel Hub(M/ST-R/Blue/4Pcs)
IFW328BL Wheel Hub(L/ST-R/Blue/4Pcs)

Ja kuvien kera täällä http://www.truggyracers.com/forum/index.php?showtopic=7465   .

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3311 : 03.09.06 - klo: 12.19 »
Mark Pavidis näemmä sitten nappas MP777-vessa editionilla maailmanmestaruuden....

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3312 : 03.09.06 - klo: 14.01 »
Jos katsoo koko viikon kisaa niin Pavidis oli korkealla koko ajan ja TQ joten mistään tsäkä voitosta on varmaan turha puhua

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3313 : 09.09.06 - klo: 21.00 »
Ostin nuoremmalle poitsulle ton Inferno Half kasin eli mini Infernon synttärilahjaksi. Hitto et on makee peli!! Mukana tuli öljyiskarit - toimii. AA 2500 mAh kennoilla piiiiitkä ajoaika.

Päivällä käväisin Jyrkkälässä ajaa tankilliset ennen synttäreitä. Porukkaa paikalla mukavasti. Täytyy sanoa että CEN tuntuu aina vaan paremmalta lapasessa ja pystyy haastaa muita.

Ongelmia oli tosin kytkimen kanssa eli Kyoshon kytkimen mutu tahtoi löystyä pariin otteeseen, joten hieman takkuili kun aikaa oli vähän. Ja sitten se Jartsan mainitsema juttu eli vanttiruuvi pullahti etu ylätukivarresta ulos. Täytyy olla tarkkana että molemmissa päissä on vanttia riittävästi. Ja vaihtaa muoviosat uusiin ajoittain.

Ei liity tosin suoranaisesti Kyoshoon mutta olkoon.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3314 : 24.09.06 - klo: 10.31 »
Ulkoilutin tuota nelari triplaseiskaa tässä lähimetiköissä ja kallioilla pikkupojan kanssa eilen ja on kyllä veikeä peli. Ei häiritse naapureitakaan

Kiinnostais laittaa siihen trukkin kori. Mitä ehdotatte?

Vai pitääkö laittaa koko hoito eli pidemmät tukivarret ja kaikki?

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3315 : 24.09.06 - klo: 13.02 »
Eikös kanattaisi harkita tukivarsienkin vaihtoa. En ole asiaa paremmin tutkinut muta riitäisköhän siinä ihan vaan tukivarsien ja vetarien vaihto. Sitten vielä noi ST-R:n vanteet ja Prolinen Bowtie, Hole shot, Crime Fighter jne. renkaat ja GRP:ltäkin pitäisi tulla tänne Suomeenkin niitten truggy renkaita joita on kehuttukkin. Itteä houkuttelis noi 40 sarjalaiset mutta tarvis saada 23 hexit jotka levittäisi tosi paljon.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3316 : 24.09.06 - klo: 18.46 »
Joo kiitti - sitä mäkin funtsin eli koritolpat ja iskaritornit, pidempi alusta (?), tukivarret ja universaalit. Riittäskö nuo tekemään autosta truckin ?

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3317 : 25.09.06 - klo: 09.25 »
Niin ja ei tota alustaakaan välttämättä tarvi pidentää jos nuukasti tekee. Jenkkiforumilla oli kyllä juttua tarvike pohjalevyistä jotka myyjän mielestä ovat ainakin yhtä hyviä kuin orkkikset. Ilmeisesti jotkut pitävät siellä ongelmana sitä että alusta ei ole tarpeeksi jäykkä.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3318 : 25.09.06 - klo: 11.04 »
OK, no siinä säästäis alustalevyn ja kardaanien hinnan, joka helposti on 150€

Tuleeko siinä mielestäsi ongelmaa korin suhteen? Paljonko toi on SP2 alustaa pidempi?

Eli tällöin lista olisi: tukivarret (4), universaalit (4), koritolpat (2), iskaritornit (2), kori (1), renkaat+vanteet (4)

Ja ilmeisesti etuiskarit ovat pidemmät ?

Isomman 50T spurrin ja keskidiffin alustalevyn voisi myös jättää pois koska nelari pienemmällä kytkinkellolla 17T --> 14T/15T tuo 46T spurri olisi varmaan ihan ok. Tai ainakin sillä voisi lähteä liikkeelle ja laittaa vasta tarvittaessa.

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3319 : 25.09.06 - klo: 14.07 »
En tiedä kuinka paljon pohjalevyn pituudessa on eroa. Enkä saa sitä ihan tänään tai huomenna edes mitattua mutta mittaan sen kuitenkin kun pääsen taas auton viereen niin voit verrata omaasi. Korin varmaan saa sovitettua lyhyemmällekin mutta takasiipi ei taida oikein sopia kun se on nyttenkin tosi jämpti paketti. Voin sitten samalla mitata noi etuiskaritkin.

Diffeissä on muistaakseni eri välitys kuin SP2:ssa.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3320 : 25.09.06 - klo: 14.12 »
Ok, kiitti

Jeps, diffeissä on eri välitys jotta spurrin ei tarvii olla jumalattoman iso
--> kardaaneihin ei tule liikaa kulmaa

ST-R etuiskarit ovat takaiskarit 7.5 Kanaista joten ne taitavat olla hieman pidemmät

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3321 : 26.09.06 - klo: 08.41 »
Nyt olisi niitä mittoja.

Pohjalevy päästä päähän rullamitalla: 425mm

Etuiskari päältä, silmukan ulkoreunasta silmukan ulkoreunaan: 127,5mm

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3322 : 27.09.06 - klo: 15.26 »
Mittasin eilen SP2 alusta, olikohan se 39cm ja vähän päälle mutta enhän mä enää muista  :wink:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3323 : 06.10.06 - klo: 21.46 »
Jep, ei sitten tullut 777:sta truggya mutta tällanen tulee ens viikolla
ST US Sports, aiempaa Sportsia tukevammat osat (kiitos jenkkilän Kyoshon) ja siipi kuten kuvassa näkyy



4-T istutetaan tohon. Saksasta löyty seiskapätkän moottoripukit Ossille joten ei tarvii näillä näkymin edes pahemmin viritellä
bye bye 777
aijjoo, tuon mukana tuleva .28 on sitten kaupan jos joku kaipailee

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3324 : 10.10.06 - klo: 16.14 »
Nyt on toi yllä oleva auto ST US tossa käsillä ja pois paketista - On se iso kapistus!!
Saa nähdä riittääkö nelarin tehot tohon vaikka toisaalta ajaahan ne .21:lläkin kilpaa näillä
ton .28 moottorin pakoputki on kyllä järjettömän kokoinen
nätti peli suoraan paketista!!

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3325 : 10.10.06 - klo: 16.20 »
Eli kyosho on "modannu" ton truggyn   jostain M8:Sta ??
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3326 : 10.10.06 - klo: 16.28 »
Heitä Mika kuvia näkyviin. On muuten mukava vehje radalla ja aika lailla isompikin kuin noi M8:sit.

Mulle tuli hexin levityspalat jotka levittää muistaakseni 14mm ja puoli. Siirrän ne tohon EK-4:seen ja tilasin hieman vähemmän levittävät. Onko siinä muuten yhtä hilkulla että vanteet ottaa kiinni ohjauslinkkeihin kuin ST-R:ssä?

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3327 : 10.10.06 - klo: 17.09 »
Joo! Radalle kyllä mutta varmaan ehtii vasta ens kesänä

En ehtiny vielä kattoo tarkemmin

Kuvia seuraa  :D

Bagi....
Lainaus käyttäjältä: "Bagi"
Eli kyosho on "modannu" ton truggyn   jostain M8:Sta ??

7.5 :sta, tosin auto on kyllä ilmeeltään kaukana buggysta
Tosi miesten kisapeli ST-R pohjautuu 777:aan. Geometriassa ei nyt niin hirveesti ole eroja autoissa, osissa kyllä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3328 : 12.10.06 - klo: 16.14 »
ST US Sports + Sirio Kanai EVOII (4-T kaipaa vielä moottoripukkeja)














Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3329 : 12.10.06 - klo: 16.26 »
Hyvän näköinen.
Miksi sulla nojaa Sirio noin takakenoon? Lohko mutkalla?  :lol:
Hämääkö kuva, vai onko moottori vaan "hollilla"
allekiroitus