Tänään oltiin porukalla Lavangossa. C5 kuljetti seiskapätkää suhteellisen kovaa, autokin pysyi suht hyvin lapasessa.
6h putkeen, kone ei sammunut kertaakaan eikä muutenkaan kuin yksi pikkujuttu, ohjauspalan 6-koloruuvi irtosi ajaessa lukituksestaan ja etuvetari tipahti pois paikoiltaan törmäyksessä. Uusi ruuvi, homma toimi taas. Lopulta kytkinkellon laakeri sanoi sopparin irti ja hirtti kiinni, täytyi muutenkin lähteä himaan.
Hyvä keikka ja hauskaa porukalla, upea sää.
Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen että neloshyndät alkoi välillä kulkee kovaa kahdella hypyllä. Tottakai puolet meni vähemmän hienosti, mutta monesti oikein hienostikin jo. Ei ole nyt tehosta kiinni, ja voin sanoa että kunnon tehot helpottaa harjoittelua jos vain auto kestää, ja kestäähän se.
Kyoshon Samin kanssa juttelin ja 777 SP1 vois saada suht edullisestikin nyt. Erityisesti houkuttaa se että auto kuulemma lentää paremmin koska auto on kevyempi ja komponentit enemmän keskitetty. Tämä auttaisi Lavangossa jossa on paljon hyppyjä. Olisi makeeta testata onnistuuko homma tällä vielä helpommin.
Ei sikseen kyllä seiskapuolkkikin hyppää ja kovaa. Odottelen kuitenkin Kyoshon Samin tarjousta. Senhän voi sitten päivittää SP2 osilla jos siltä tuntuu. C5 varmaan liikuttais sitä ihan pimeesti, toi mun 7.5 on kuitenkin verrattain painava (3,6kg ja risat)