Kyosholla ei ole RTR:ää kisakäyttöön, sorry ;-)
Joo, ei olekkaan, vaikka olen yhden 7,5 sportin vantaan kisoissa nähnytkin. Tarkoitinkin lähinnä tätä toista merkkiä, jonka RTR:iä on Proksi päivitelty joka taasen tullut maksamaan yli Pro:n.
Eikä sekään ollut yritys lietsoa sotaa, vaan pelkkä vertauskuva päivityksen tyyriydyestä.
ps. Onko niin että hobaot kuluvat nopeasti niin väljäksi ettei niitä kannatakaan yrittää "päivittää"? Tämä ei ole piikki, mutta Kyosho ei nimittäin...
Ei, ainut mikä kuluu mielestäni liikaa on nivelkardaanien nivelet, vaikka putsaa joka ajokerran jälkeen (toiset ajaneet taas omillaan 3x sen mitä minä ja vielä porskuttaa... weird) Vetoakseleiden nivelet ei taas kulu läheskään näin päljon, weird I say.
Tuskimpa missään merkissä mitään ihmeellisiä kulumis-eroja on, tekniikaltaan ja materiaaleiltaankin niin samanlaiset, kunhan otetaan verrokiksi kaikilta valmistajilta se High End malli.
Tämäkään ei ole piikki, vaan puhun nyt yleisesti krossarin tekniikasta, en merkkikohtaisesti..
Diffien ulostulot, jotka tulevat diffikuoren ja lautasrattaan läpi ovat kriittinen kohta, niissä on metalli-metallia vasten ilman minkäänäköistä laakerointia. Hyvinkin äkkiä ilman kuumakestorasvan lisäämistä alkaa tuossa kohtaa olemaan klappia, varsinkin takadiffissä, jossa löysimmät öljyt -> kovimmat kierrokset tuossa laakeroimattomassa kohtaa.
No Mika, sun auto on kyllä niin uusi että kokonaan uuden ostaminen ei ole perusteltua, meinasinkin sen tuonne edelliseen kirjoittaa, mutta ajattelin hintaeron jäävän hieman isommaksi. Edelleen olen kyllä sitä mieltä että vähänkään enemmän maailmaa nähnyt auto kannattaa vaihtaa uuteen, (merkistä riippumatta) ennemminkuin ostaa alkavalle kaudelle uudet viritysosat ja kulutusosat.
- Hount