Kirjoittaja Aihe: missä helsingissä kannattaisi mennä tutustumaan lajiin?  (Luettu 1480 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa herge

  • Tulokas
    • Profiili
Niin eli nuorempana omistin rc auton, schumacher cougarin..Nyt vuosien jälkeen kipinä heräsi uudestaan, ajattelin että minne voisi mennä katteleen ku porukka ajelee rc autoilla ja ottaan ehkä joitakin kuvia, kun harrastan valokuvausta. . Helsinki Espoo seudulla. Helsingissäkö ei ole ollenkaan rc auto kerhoa? kun en löytänyt

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
missä helsingissä kannattaisi mennä tutustumaan lajiin?
« Vastaus #1 : 24.03.04 - klo: 13.03 »
Tänään esimerkiksi Rajatorpan kalliosuojassa (Vantaa) on porukkaa ajamassa. Tarkempaa osoitetta löytyy tuolta talviharjoitteluvuorot topicista.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
missä helsingissä kannattaisi mennä tutustumaan lajiin?
« Vastaus #2 : 24.03.04 - klo: 15.26 »
hiekkaharjuun voi tulla kattelee ja vaikka itse ajamaan krossilla, touringilla tai mattiksella

osoite on:
HIEKKAHARJUN KOULU, Talkootie 37 sunnuntaisin klo 16-19.00. Ei jäsenpakkoa. Paras paikka tutustua lajiin

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Lajiin tutustumista ja valokuvausta
« Vastaus #3 : 25.03.04 - klo: 08.39 »
Molempia voi kokeilla talvikauden aikana sunnuntaisin Hiekkaharjun koululla klo 16.00 - 19.00. Ensi sunnuntaina rata on tavallista paremmin rakennettu, koska on kisat. Radan rakentaminen alkaa 13.00, harjoitukset klo 14.00 ja kisat vissiin 15.00 paikkeilla.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa herge

  • Tulokas
    • Profiili
missä helsingissä kannattaisi mennä tutustumaan lajiin?
« Vastaus #4 : 26.03.04 - klo: 00.34 »
Lainaus käyttäjältä: "mik90"
hiekkaharjuun voi tulla kattelee ja vaikka itse ajamaan krossilla, touringilla tai mattiksella

osoite on:
HIEKKAHARJUN KOULU, Talkootie 37 sunnuntaisin klo 16-19.00. Ei jäsenpakkoa. Paras paikka tutustua lajiin


Vaikka itse ajamaan, saako siellä kokeilla jonkun autoa:D?  

Mulla on kyllä kokemusta, olihan se COugar joskus itselläkin..Joo pitääpä yrittää nyt sunnuntaina päästö tonne

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
missä helsingissä kannattaisi mennä tutustumaan lajiin?
« Vastaus #5 : 26.03.04 - klo: 07.05 »
Kyllä saa kokeilla autoa. Laitan akun sulle lataukseen sinne, niin voit ajella teamin autolla (Wanha custon Yokomo).
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
missä helsingissä kannattaisi mennä tutustumaan lajiin?
« Vastaus #6 : 26.03.04 - klo: 18.27 »
Kantsii kyllä tulla torppaankin ihmettelemään touhua. Kunnon radalla ja pidolla homma on vähän vauhdikkaampaa :)
---