Hitsi kun ei ite pääse maanantaisin :(
Viimeksi sain hyviä vinkkejä camper-kulmien ja linkkien kiinnityspisteiden säätämisestä, josta saisi varmaan yhden illan aiheen. Voisiko noissa auton säätöaiheissa toimia idea, että aluksi säädetään se kyseinen säätökohde reilusti väärin, jolloin sen kyseisen säädön aiheuttama vaikutus auton käytökseen korostuu. Muutama rundi radalla ja sen jälkeen lähdetään etsimään oppilaille sitä oikeaa säätöä. Itselle ainakin vaikeinta on tunnistaa se oikea säätökohde, kun auto ei esim. käänny kunnolla - siihen kun vaikuttaa niin moni asia.
Ja myös joku auton säätämisen ABC -tunti olis hyödyllinen. Eli kun ottaa paketista auton ja lähtee saviradalle ajamaan, niin onko jotain perussäätökohteita, jotka voisi heti aluksi lukita (esim iskareiden/diffien litkut, kun ovat työläimpiä säätökohteita) ja millä alkuarvauksilla? Entä jos ratana on turffi, tai hiekka?
Paljon olis kyl kysyttävää, täytyy yrittää edes joskus päästä kuulolle :)