Kirjoittaja Aihe: RC10.fi Suomen suurin riippumaton radio-ohjattaviin autoihin keskittynyt.....  (Luettu 23701 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa northstorm

  • Tulokas
    • Profiili
....toivottavasti myös poliittisesti riippumaton?
Team C TC02 - Team C TS2 - Ansmann W6

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Nimen omaan! Ja lisäksi voin sanoa,rttä jos olisin täysi ikäinen,en äänestäisi haavistoa!!!!!!
Satunnainen ajaja.

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Mutta mainoksista maksetaan,ja jotenkin rc10:pinkin täytyy rahaa saada ;)
Satunnainen ajaja.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Toivottavasti on maksettu vain viikoksi ettei jää pidemmäksi aikaa kummittelemaan  :shocked:

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Itsekin järkytyin tuota uutta "RC-alan" mainostajaa. ;) Hyi olkoon.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa MUSTAJARVI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Itsekin järkytyin tuota uutta "RC-alan" mainostajaa. ;) Hyi olkoon.

Sama täällä!!

Poissa Iku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Toivottavasti on maksettu vain viikoksi ettei jää pidemmäksi aikaa kummittelemaan  :shocked:

Eikös ne just saanu 75k€ lahjoituksina, eli voi se sen pari viikkoa pyöriä :).

Poissa miikkah

  • JoeUa RC
    • Profiili
Adblock nimisellä ohjelmalla saa mainokset piiloon melko helposti, jos ei jaksa niitä katsella. Lisäosa löytyy ainakin Chromeen ja Firefoxiin. 
« Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo: 19.25 kirjoittanut miikkah »
Schumacher Cougar SV & SVR

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Adblock nimisellä ohjelmalla saa mainokset piiloon melko helposti, jos ei jaksa niitä katsella. Lisäosa löytyy ainakin Chromeen ja Firefoxiin.

+1
pöö

Poissa Anapoli

  • Veteraani
    • Profiili
Adblock nimisellä ohjelmalla saa mainokset piiloon melko helposti, jos ei jaksa niitä katsella. Lisäosa löytyy ainakin Chromeen ja Firefoxiin.

+1

Nyt on kyllä pakko kokeilla!


Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Itseä ko. mainos nyt ei mahdottomasti varsinaisesti häiritse. Tosin eri asia taas, kuinka soveliaana pidän tuollaista mainosta (toivoakseni) puolueettomalla foorumilla...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Arvostelijoille tiedoksi,että Pekka Haavisto on aikaisemmin harrastanut pienoisautoilua ja tuonut tämän asian myös esille useissä yhteyksissä. Joten mainos lienee ihan oikealla foorumilla.
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Todettakoon nyt, että kyseessä ei ole maksullinen mainos vaan oma kontribuutioni Haaviston kampanjaan.

Se että sivuston "sloganissa" lukee riippumaton tarkoittaa, että sivusto ei ole kaupallisesti riippuvainen kenestäkään alan toimijasta ja näin ollen sisältö sivustolla on puolueetonta.

Mitä tulee politiikkaan, niin itse avoimesti voin sanoa että Pekka Haavisto on oma valintani ketä tulen äänestämään myös toisella kierroksella. Tämä riippumatta siitä että Haavistolla on juuria RC -puolella, mutta ei se toki haitaksikaan ole.

Mainos toki häviää kun vaalit on pidetty ja ulkoasu palautuu entiselleen.

Poissa tstv

  • Jäsen
    • Profiili
Arvostelijoille tiedoksi,että Pekka Haavisto on aikaisemmin harrastanut pienoisautoilua ja tuonut tämän asian myös esille useissä yhteyksissä. Joten mainos lienee ihan oikealla foorumilla.

Onko linkkejä? Googlella en löytänyt mitään

Poissa monsteri79

  • Veteraani
    • Profiili
oisin vielä ymmärtänyt jos olisi maksettu mainos mutta en ymmärrä miksi aletaan sekoittaa politiikkaa foorumille kun tietää että puolet äänestää niinistöä, miksi tahallaan ärsyttää niitä jotka kannattaa niinistöä? miksi tahallaan ärsyttää osaa foorumin käyttäjistä asialla joka ei millään lailla kuulu tänne?

mulle ihan sama kun ei kumpikaan kovin suuria tunteita herätä mutta alkaa ärsyttään kun tuo politiikka pitää joka paikkaan sekoittaa
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
oisin vielä ymmärtänyt jos olisi maksettu mainos mutta en ymmärrä miksi aletaan sekoittaa politiikkaa foorumille kun tietää että puolet äänestää niinistöä, miksi tahallaan ärsyttää niitä jotka kannattaa niinistöä? miksi tahallaan ärsyttää osaa foorumin käyttäjistä asialla joka ei millään lailla kuulu tänne?
Voit ajatella tämän olevan ikään kuin maksu copterille. Normaaleilla mainoksilla maksetaan palvelintilasta jne. tällä mainoksella maksetaan sivuston kehittäjälle. :wink: Varmasti ärsyttää joitakin, mutta jos se on se, mitä sivuston omistaja tahtoo, niin eipä siinä meillä ole kauheasti sanottavaa... tai ainakaan vaikutusmahdollisuuksia.

Toinen vaihtoehto on, että asennat ad block plussan ja klikkaat Haavistoa oikealla hiiren napilla ja valitset Adblock -> Estä tämä mainos. Mutta huom! Ei kannata estää noiden RC-mainoksien näkymistä, koska niistä ei välttämättä tule rahaa, jos niitä ei näytetä selaimissa.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Ei tässä ole ketään tarkoitus ärsyttää, ainoastaan tuoda oma kanta esille ja tukea omaa ehdokasta. Tilanne on hieman vastaava kuin että vaikka lähikaupan ikkunassa olisi juliste aiheesta, jonka ohitse käveltäisiin liikkeeseen sisään. Tuskin siitäkään kukaan ärsyyntyisi sen enempää.

Tämä on varsin yleinen käytäntö. Vastaavaa kampanjointia on harrastettu mm. Wikipedian toimesta muutama päivä sitten kun haluttiin vastustaa SOPA lakialoitetta ja jokunen vuosi takaperin kovin moni sivusto bannereilla tms vastusti EU:n ohjelmistopatentteja.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja omani olen päättänyt tuoda esille.

Poissa monsteri79

  • Veteraani
    • Profiili
Ei tässä ole ketään tarkoitus ärsyttää, ainoastaan tuoda oma kanta esille ja tukea omaa ehdokasta. Tilanne on hieman vastaava kuin että vaikka lähikaupan ikkunassa olisi juliste aiheesta, jonka ohitse käveltäisiin liikkeeseen sisään. Tuskin siitäkään kukaan ärsyyntyisi sen enempää.

Tämä on varsin yleinen käytäntö. Vastaavaa kampanjointia on harrastettu mm. Wikipedian toimesta muutama päivä sitten kun haluttiin vastustaa SOPA lakialoitetta ja jokunen vuosi takaperin kovin moni sivusto bannereilla tms vastusti EU:n ohjelmistopatentteja.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseen ja omani olen päättänyt tuoda esille.

itse asiassa olen aina ihmetellyt yrittäjiä jotka julkisesti sekaantuu politiikkaan.
Julkisesti yrittäjä esim haavistoa kannattamalla kusee omiin muroihinsa koska aika moni asiakas niinistön kannalla on, mutta jos bisnes luistaa niin hyvin että on varaa moiseen kannanottoon muutama asiakas menettämällä niin mikäs siinä jos se tosiaan omasta mielestä niin tärkeä asia on.

ilmeisesti joillain nettisivuillakin on jo sellainen asema ettei tarvi välittää vaikka muutama mainos klikkaus menetettäisiin...
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Tässäkö on nyt sitten aineksia seuraavaan monen sivun pituiseen vääntöön.
pöö

Poissa monsteri79

  • Veteraani
    • Profiili
Eiköhän se ollut tässä  :smiley:
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Piti oikein toisella selaimella - jossa ei ole adblockia - katsoa mistä tämä kauhea poru...

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Minuun ei kyllä nyt yhtään uppoa tuo näkymys, että tukemalla ehdokasta X vastapuolen äänestäjät eivät enää asioisi liikkeessä / sivustolla tms. Toki tämä voidaan sitten vaalien jälkeen statistiikasta katsoa, että vähentyikö sivuston kävijät tuon bannerin takia.

Ihmettelen kuitenkin tätä näkemystä, että joidenkin Niinistön kannattajien mielestä on lähäs rangaistavaa tukea toista ehdokasta taikka että sen ilmaiseminen on jotenkin omiin muroihin kusemista. Miksi näin?

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo: 19.33 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Eipähän tarvi tätä "miestä" äänestää

Eihän kenenkään tarvitse, ellei ole mieleinen ehdokas. Mutta miksi hevelvetissä pitää mainostaa ettei meinaa äänestää jotain?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Janne Rantaruikka

  • KSPA admin
    • Profiili
Olen tässä miettinyt, että eikö tämä homojen mollaaminen/haukkuminen monissa sosiaalisissa medioissa Niinistön "kannattajien" suunnalta ole sitä omiin muroihin kusemista? Ei voi olla, että kaikki tai edes suurin osa heistä olisivat samaa mieltä homoseksuaalisuudesta. Nyt kun tämä osa kannattajista jotka ovat ehdottoman homovastaisia ovat kovimmassa äänessä kantansa kanssa ja yleensä vielä esittävät sen erittäin kärkkäästi (jopa törkeästi) julkisesti niin olen huomannut, että osa Niinistön kannattajista jotka eivät ehkä ole kovin "lojaaleja" (ei ehkä oikea sana, mutta en muuta nyt keksinyt) ehdokkaalleen niin ovat päättäneet äänestää Haavistoa. Vain siksi, että eivät kehtaa olla samaa mieltä kuin tämä kovimmassa äänessä oleva kannattajakunta eivätkä halua tulla leimatuiksi "homovastaisiksi" sen takia, että äänestivät Niinistöä.
Tämä on vain minun huomioni muutamasta eri sosiaalisesta mediasta ja lisäksi ihmisiltä jotka ovat sanoneet minulle, että kaiken tämän keskustelun keskellä ovat muuttaneet kantaansa ehdokkaan suhteen juurikin Niinistön takaa Haaviston puolelle.
Pahimman kuvan ihmisistä saa juuri kun lukee tuota törkeää haukkumista... Mitä sillä voittaa?
Ja toinen huomio on se, että ns. Haaviston kannattajat eivät (ainakaan minä ole huomannut) harrasta tuota samaista toisen ehdokkaan tai hänen kannattajiensa mollaamista/haukkumista mikä taas vahvistaa hänen rivejään entisestään.
Itse en äänestä sukupuolisuuntausta, tämän hetken buumia, sitä ketä foorumilla sanotaan, sitä jonka kannattajat ovat kovaäänisempiä/hiljaisempia enkä edes ehdokkaan puolisoa vaan äänestän sitä ehdokasta joka mielestäni paremmin sopisi presidentiksi.

Edelleenkin nämä ovat vain minun itseni huomioita ja ne saa todentaa vääriksi jos ne niitä ovat.
TT-01D, TT-01, X-Maxx8s, TRX-4, E-revo, Slash 1:16, Mini M-03, LRP Shark RMT, Asso SC10, Asso T4, Gmade R1, Infraction, Ryft, Senton, Element enduro

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
itse asiassa olen aina ihmetellyt yrittäjiä jotka julkisesti sekaantuu politiikkaan.
Julkisesti yrittäjä esim haavistoa kannattamalla kusee omiin muroihinsa koska aika moni asiakas niinistön kannalla on, mutta jos bisnes luistaa niin hyvin että on varaa moiseen kannanottoon muutama asiakas menettämällä niin mikäs siinä jos se tosiaan omasta mielestä niin tärkeä asia on.

Minusta olisi todella hienoa, jos Suomeen pesiytyisi sellainen kulttuuri, että useammat ihmiset ja myös siis yrittäjät sanoisivat suoraan, mitä kannattavat ja mitä mieltä ovat. Sitten oltaisiin eri mieltä ja ehkä vähän riideltäisiin, mutta ainakaan ei jäisi epäselväksi, mistä kukakin tulee. Jälkeenpäin kun vielä osattaisiin taas olla rauhassa seuraaviin vaaleihin, niin kaikki olisi hyvin.

Nyt kaikki vain ovat hiljaa ja eivät sano mitään. Vaikka siihen on ja pitääkin olla kaikilla oikeus, ei se ole kauhean avointa tai rakentavaa.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Huvittavinta on että pitää kiukutella siitä mitä mieltä joku on, tai ketä kannattaa...

Huomasin tuon mainoksen... hmmm... olikohan tänään...

Ei aiheuttanut edes sekunnin ajatusta koko aiheesta.

Siinä on vaalimainos... No voi voi...

Ei herätä pienimpiäkään tuntemuksia yhtään mihinkään suuntaan.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Huvittavinta on että pitää kiukutella siitä mitä mieltä joku on, tai ketä kannattaa...

Huomasin tuon mainoksen... hmmm... olikohan tänään...

Ei aiheuttanut edes sekunnin ajatusta koko aiheesta.

Siinä on vaalimainos... No voi voi...

Ei herätä pienimpiäkään tuntemuksia yhtään mihinkään suuntaan.

+69
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hmm, kysehän on myöskin ilmaisun vapaudesta, jota ei demokratiassa tulisi rajoittaa. Mutta kun en kuulu kummankaan ehdokkaan kannattajapiiriin, ihmettelen kuitenkin miksi politiikkaa sotketaan tälläiselle hyvin asiaansa omistautuneelle foorumille. Henkilökohtaisesti taidan jättää 2.s kierroksen myöskin väliin. Olkoon että tämä Haavisto on joskus rc-autoilua harrastanut, ei se tee hänestä presidentti ainesta. Sivaristako armejan Ylipäälikkö?  Mielestäni politiikkaa ei pitäisi sotkea muutoin niin puoluettomaan foorumiin. Eli täältä sitoutumattoman miinus ääni operaattorille! Olen ollut mukana yhditys toiminnassa jonkin verran ja yleensä periaate on se ettei harrastus toiminnassa aleta politikoimaan. Ne foorumit on erikseen. ugh olen puhunut.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.