Tuollainen vakio mitoilla tehty alakerta on vakio mille tahansa viilatulle tai viilaamattomalle pytylle, siis sitä ei ole tietenkään avarrettu.
Ei sekään obr:n lohko ole sen kummempi kuin tuo gizmon lohko.
Ne viilaukset tulee itse tehdä, tässä tapauksessa siis jos olisi viilattu pytty joka sitten tulisi alakerran kanssa sovittaa, jos huuhtelukanavat olisi viilattu, kuten ne aina on jos on kunnolla otettu tehoa pytystä irti, niin se lohko auki, laakereihin teipit ja pyttyä apuna käyttäen viilataan se alakerta sille pytylle sopivaksi.
Jos ei osaa itse tehdä, niin toimittaa sellaisella henkilölle joka osaa sen tehdä ja jolla on laitteet.
Like so.
Tarkoitan nyt sitä, että jos ostaisit jonkun, vaikka obr pyttykitin ja tuon gizmon billet lohkon, niin joutuisit tuon sovituksen tekemään sille lohkolle, jotta siitä virityksestä saisit parhaan tehon irti.
Se myös sitten tarkoittaa, että se lohko olisi aikapitkälle sille yhdelle virimodille tehty, kerran kun ne kanavat kairaat auki, niin se on sitten semmoiset.
Jos siihen vedät jonkun toisen virikitin, niin kanavat ei täsmää ja noihin on aika vaikea enää after markettina tavaraa lyödä lohkoon kiinni.
Mutta jos kerran hyvän virimotin löytää, niin mitäpäs sitä enää toiseen vaihtamaan.
Tai jos vaihtaa, niin kerralla koko moottori sitten.