Kirjoittaja Aihe: Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???  (Luettu 5054 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #1 : 08.04.04 - klo: 23.05 »
Ollaan samanlaisia "friikkejä"  :mrgreen:

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #2 : 09.04.04 - klo: 00.33 »
Juu, pitäisi kuule olla jonkun mikin kanssa tulla autotallissa kun minä tilitän siellä jonkun autonrottelon pellin alla  :mrgreen:

Tuostahan on se musiikkikappale... FFp sivuilla  :wink:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #3 : 09.04.04 - klo: 11.28 »
Pitihän jonkun tuokin tänne laittaa. Wemmu se pelittää Warcraftia.
Millä sivuilla se musa on, mistä mainitsitte?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #4 : 09.04.04 - klo: 12.16 »
http://www.sunpoint.net/~azzy/wemmu.mp3
Tuossapa tuota...  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #5 : 09.04.04 - klo: 12.45 »
Toi wemmun tilitys pyörimään ja wemmun naama koko screenin kokoseksi -> siinä elämys!  :D
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #6 : 09.04.04 - klo: 16.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Ollaan samanlaisia "friikkejä"  :mrgreen:

Kyllä juu... Täällä ihan samanlainen friikki... Välillä se hermo pettää ja äijä tulistuu  :mrgreen: . HEH... Hauska juttu!!! Onkos wemmu kyseinen otus http://irc-galleria.net/archive.php?nick=WeMMu !? Jos on niin tietää sitten varoa  :shock: !!!
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa ashen

  • Jäsen
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #7 : 09.04.04 - klo: 18.51 »
Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Ollaan samanlaisia "friikkejä"  :mrgreen:

Kyllä juu... Täällä ihan samanlainen friikki... Välillä se hermo pettää ja äijä tulistuu  :mrgreen: . HEH... Hauska juttu!!! Onkos wemmu kyseinen otus http://irc-galleria.net/archive.php?nick=WeMMu !? Jos on niin tietää sitten varoa  :shock: !!!
on se...

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #8 : 09.04.04 - klo: 20.02 »
Oisitte nähny! Kun pistin musan pyörii ja avasin wemmun tän kuvan
http://irc-galleria.net/view.php?nick=WeMMu&image_id=1015887&navi=true

Kaaduin melkein tuolilta!  :shock:

Ei enää pliis enää tommosia kauhukuvia :wink:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #9 : 09.04.04 - klo: 20.05 »
Vaikka ei saisi haukkua toisia.. mutta, miten joku voi olla ton näkönen?   :?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #10 : 09.04.04 - klo: 20.30 »
Jari, ihan samaa mieltä olen. Miten kukaan voi edes tulla tuon näköiseksi ilman vakavaa onnettomuutta (taitaa se onnettomuus olla tapahtunut jo vanhempien hääyönä :) )... Ei pahalla, mutta meikä taitaa näyttää hyvältä tuon rinnalla...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #11 : 09.04.04 - klo: 20.42 »
Ite en viittiny sanoa noin pahasti kun Jartsa ja blenheim. Miettikääpä miltä Wemmusta nyt tuntuu kun puhutte noin rumasti. Eihän kaikkien tarvitse mitään malleja olla, vai onko joku muu toista mieltä.  :|

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #12 : 09.04.04 - klo: 21.13 »
niin.. ei selvästikkään tarvitse hääppöinen olla arvostellakseen muita. Joten sanotaanko että onpas silmäänpistävä ihminen, jokainen tulkitsee tuon miten haluaa  :D

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #13 : 09.04.04 - klo: 21.54 »
No oli Wemmusta hyötyäkin, kun tehtiin koulussa ekonomian tunneilla omia yrityksia. Mun yritys myi jotain tyynyjä ja peittoja, niin Wemmu esitti mainoksessa "ennen" ja Britney Spearssi "jälkeen".
(jopa opettaja repes sille mainokselle)

Wemmu oli siis loistava uniongelmista kärsivä henkilö!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #14 : 09.04.04 - klo: 22.16 »
Juu ei ihmisiä saa "haukkua" Ulkonäön perusteella..
Mutta hänen puheääni on aivan rankka  :mrgreen:

Kuten tuossa pätkässä todetaankin "sinä tarttet Vics blueta tai jotain ton jälkeen"  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #15 : 09.04.04 - klo: 23.15 »
Ei toisia oikeesti saa "haukkua" ulkonäön perusteella tai minkään muun perusteella, ainakaan tälläisissä foorumeissa.
Se Hiltusen myyjän haukkuminenkin oli tyhmää, ei olisi ptänyt ollenkaan haukkua häntä.
Miettikää jos teitä haukuttaisiin jossain foorumilla. Tuntuisiko kivalta? Enpä usko, että tuntuis kivalta.
Elikkä menkää vähän itseenne ja miettikää.
Mistä te tiedätte, että minkälainen typpi hän oikeasti on?

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #16 : 09.04.04 - klo: 23.22 »
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Ei toisia oikeesti saa "haukkua" ulkonäön perusteella tai minkään muun perusteella, ainakaan tälläisissä foorumeissa.
Se Hiltusen myyjän haukkuminenkin oli tyhmää, ei olisi ptänyt ollenkaan haukkua häntä.
Miettikää jos teitä haukuttaisiin jossain foorumilla. Tuntuisiko kivalta? Enpä usko, että tuntuis kivalta.
Elikkä menkää vähän itseenne ja miettikää.
Mistä te tiedätte, että minkälainen typpi hän oikeasti on?

Nonni, tuo nyt on taas tuota lässyn lässyn läätä. Tota sai kuulla äidiltä ala-aste ikäisenä ihan tarpeeksi. Joo.. Ei tuntuisi kivalta ei..  :?

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #17 : 09.04.04 - klo: 23.23 »
Ei haittaa vaikka olis mun kaveri, jos sais tommosta läppää kuunnella suoraan mikistä. Ja ei mua haittaa, jos mua haukutaan. ( Kunhan itse en siitä ole tietoinen ) Wemmulla tota itseironiaa riittää, on se varmaan kuullu naamastaan ennen noitten kuvienkin laittamista, mutta laitto kumminkin. Kova jätkä!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #18 : 09.04.04 - klo: 23.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Ei toisia oikeesti saa "haukkua" ulkonäön perusteella tai minkään muun perusteella, ainakaan tälläisissä foorumeissa.
Se Hiltusen myyjän haukkuminenkin oli tyhmää, ei olisi ptänyt ollenkaan haukkua häntä.
Miettikää jos teitä haukuttaisiin jossain foorumilla. Tuntuisiko kivalta? Enpä usko, että tuntuis kivalta.
Elikkä menkää vähän itseenne ja miettikää.
Mistä te tiedätte, että minkälainen typpi hän oikeasti on?

Nonni, tuo nyt on taas tuota lässyn lässyn läätä. Tota sai kuulla äidiltä ala-aste ikäisenä ihan tarpeeksi. Joo.. Ei tuntuisi kivalta ei..  :?

Niinhän se meidänkin äiti sano tolleen, mutta kun sitä nyt miettii, niin ei olisi kivaa.

Ps.Kyllä minunkin äiti on sanonut samaa, mutta olen vaan miettinyt ja on hän kyllä ollut oikeassa.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #19 : 10.04.04 - klo: 01.00 »
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Ei toisia oikeesti saa "haukkua" ulkonäön perusteella tai minkään muun perusteella, ainakaan tälläisissä foorumeissa.
Se Hiltusen myyjän haukkuminenkin oli tyhmää, ei olisi ptänyt ollenkaan haukkua häntä.
Miettikää jos teitä haukuttaisiin jossain foorumilla. Tuntuisiko kivalta? Enpä usko, että tuntuis kivalta.
Elikkä menkää vähän itseenne ja miettikää.
Mistä te tiedätte, että minkälainen typpi hän oikeasti on?


Vai ei hiltusen myyjää saa haukkua?? Jos tyyppi ei älyä rc-autoista mitään tai ei homma kiinnosta niin kai nyt voi vähän palautetta antaa! Vai pitäiskö ottaa tällänen linja: "Ihan hyvä jätkä se hiltusen myyjä, tänään se ei viittinyt kattoo varaosien hintaa ja siten en saanut autoani kuntoon ja se hiukan ottaa päähän. Mut ei siinä myyjässä mitään vikaa ole tosi kiva jätkä!"
Itse en ole kyseistä myyjää tavannut mutta tuo kommentti tuli lukemani perusteella
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #20 : 10.04.04 - klo: 08.45 »
En minä sitä tarkoittanut. Tottakai palautetta on hyvä antaa.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #21 : 10.04.04 - klo: 19.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Ei toisia oikeesti saa "haukkua" ulkonäön perusteella tai minkään muun perusteella, ainakaan tälläisissä foorumeissa.
Se Hiltusen myyjän haukkuminenkin oli tyhmää, ei olisi ptänyt ollenkaan haukkua häntä.
Miettikää jos teitä haukuttaisiin jossain foorumilla. Tuntuisiko kivalta? Enpä usko, että tuntuis kivalta.
Elikkä menkää vähän itseenne ja miettikää.
Mistä te tiedätte, että minkälainen typpi hän oikeasti on?


Vai ei hiltusen myyjää saa haukkua?? Jos tyyppi ei älyä rc-autoista mitään tai ei homma kiinnosta niin kai nyt voi vähän palautetta antaa! Vai pitäiskö ottaa tällänen linja: "Ihan hyvä jätkä se hiltusen myyjä, tänään se ei viittinyt kattoo varaosien hintaa ja siten en saanut autoani kuntoon ja se hiukan ottaa päähän. Mut ei siinä myyjässä mitään vikaa ole tosi kiva jätkä!"
Itse en ole kyseistä myyjää tavannut mutta tuo kommentti tuli lukemani perusteella


Minusta ei ihmisiä saa julkisesti haukkua!
Kyllä Hiltunenkin saa itse asiakkaansa valita! Jos hänen palvelun taso ei miellytä teitä, niin älkää käykö siellä. Se on hänen ongelmansa jos palvelu on huonoa ja asiakkaan kaikkovat. Ei se teijän p**settä kaiva jos hiltusella menee huonosti. Eikä se musta ole mitään palautteen antamista, jos jätkä haukutaan pystyyn jossain foorumissa. Jos joku haluaa antaa hänelle palautetta, niin menkään sanomaan se hänelle itselleen päin naamaa!
Mä olen kyllä pegi:n kanssa samoilla linjoilla! Jos joku tyyppi on mielestänne tyhmä, niin ei sitä tarvii missään foorumissa mainostella. Itse en voi sanoa kyseisestä miehestä mitään, koska en ole häntä tavannut!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #22 : 10.04.04 - klo: 20.04 »
Mielestäni on hyvä, jos tiedän jonkun liikkeen palvelun huonoksi. Vältyn asioimasta kyseisen paikan kanssa ja vältyn negatiivisilta kokemuksilta. Eräs liike kusetti joskus oikein kunnolla, kun olin autoa sieltä ostamasta. Autot oli muka postilla jotain kuukauden tai siihen suuntaan ja selitystä löyty. Sitten kyllästyin ja menin Tietonikkariin ja sain asiallista palvelua. Jos joku kysyy, että mistä kannattaa ostaa, en suosittele tätä kusettavaa liikettä, koska itse siihen petyin, enkä toivo muille samaa. Jos on antaa aihetta valitukseen palveluammatissa, on syytä sietää valitusta. Ja tämä haukkuminen ei ollut vain yhden ihmisen kertomaa, joka saattaisi johtua jostain väärinkäsityksestä tai vastaavasta.
No jokainen ostakoon, mistä parhaakseen katsoo.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #23 : 10.04.04 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Lainaus käyttäjältä: "pegi90"
Ei toisia oikeesti saa "haukkua" ulkonäön perusteella tai minkään muun perusteella, ainakaan tälläisissä foorumeissa.
Se Hiltusen myyjän haukkuminenkin oli tyhmää, ei olisi ptänyt ollenkaan haukkua häntä.
Miettikää jos teitä haukuttaisiin jossain foorumilla. Tuntuisiko kivalta? Enpä usko, että tuntuis kivalta.
Elikkä menkää vähän itseenne ja miettikää.
Mistä te tiedätte, että minkälainen typpi hän oikeasti on?


Vai ei hiltusen myyjää saa haukkua?? Jos tyyppi ei älyä rc-autoista mitään tai ei homma kiinnosta niin kai nyt voi vähän palautetta antaa! Vai pitäiskö ottaa tällänen linja: "Ihan hyvä jätkä se hiltusen myyjä, tänään se ei viittinyt kattoo varaosien hintaa ja siten en saanut autoani kuntoon ja se hiukan ottaa päähän. Mut ei siinä myyjässä mitään vikaa ole tosi kiva jätkä!"
Itse en ole kyseistä myyjää tavannut mutta tuo kommentti tuli lukemani perusteella


Minusta ei ihmisiä saa julkisesti haukkua!
Kyllä Hiltunenkin saa itse asiakkaansa valita! Jos hänen palvelun taso ei miellytä teitä, niin älkää käykö siellä. Se on hänen ongelmansa jos palvelu on huonoa ja asiakkaan kaikkovat. Ei se teijän p**settä kaiva jos hiltusella menee huonosti. Eikä se musta ole mitään palautteen antamista, jos jätkä haukutaan pystyyn jossain foorumissa. Jos joku haluaa antaa hänelle palautetta, niin menkään sanomaan se hänelle itselleen päin naamaa!
Mä olen kyllä pegi:n kanssa samoilla linjoilla! Jos joku tyyppi on mielestänne tyhmä, niin ei sitä tarvii missään foorumissa mainostella. Itse en voi sanoa kyseisestä miehestä mitään, koska en ole häntä tavannut!


Kai sen nyt voi kertoa toisille että mistä ei kannata mennä kyselee tavaraa!!

ps. Annetaan tän jo olla!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olettekos tekin samanlaisia "friikkejä"???
« Vastaus #24 : 10.05.04 - klo: 22.18 »
www.wemmu.tk
Sieltä pitäisi kaikki tarpeellinen löytyä!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.