0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Saapui palikoita Revoon: wideratio sekä pienempi pääratas, plus jotain yleiskrääsää. Jos nyt olisi hieman parempi radalle. Jaksaisi vaan vaihtaa ne paikalleen niin pääsis sitten viikonloppuna kokeilemaan =)
Jep, huomasin taannoin että siellä on noita tavan mustia. En ole huomannut vielä vakioissa mitään heikkoutta, siksipä ihan plinginä ajattelin hommata sävysävyyn valkoiset.
Putsaisit autos ja siivoaisit edes joskus :mrgreen: vitsi vitsi
Asensimpa tossa päivä eräänä toiseen Revooni JR X3 lähettimen ja RS300 vastarin. Asennuksen jälkeen huomasin kaksikin epämiellyttävää seikkaa, servoista tuli huomattavasti laiskemmat ja vastarin heikon jännitteen ilmaisin optidriveissa alkoi vilkkua.Asiaan hetken ihmeteltyäni ja nettiä selattuani löysin siihen vastauksen.JR:n RS300 vastarissa on jännitteen syöttöpiirissä 4,7V rekulointipiiri joka laskee jännitteen vastarille ja samalla servoille. Optidrive taasen lulee että akku alkaa olla loppu koska se mittaa sen 4.7V jännitteen. http://www.misbehavin-rc.com/pit-lane/battery-warning/nrevo-battwarn.asp sivulla on erittäin helppo ratkaisu ongelmaan. Siihen tarvitaan yksi Y-kaapeli ja siihen kytketään esim kaasuservon johto ja akulta tuleva johto ja se yksi haara siihen 2 kanavaan joten vastari saa sitä kautta jännitteensä ja servot saavat ohi rekulaattoripiirin sen kaiken 6V jolloin kaikki "tehot" ovat taas servoissa tallella ja samalla myöskin häviää se optidriven punaisen vilkutus.Tämä ongelma taitaa koske vissiin muitakin vastareita ( JR,Futaba....)
Kyllä ainakin Futaban R123F (40Mhz FM) vastarista tulee "täydet" virrat läpi (Itselläni on näitä kaksin kappalein).
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"Kyllä ainakin Futaban R123F (40Mhz FM) vastarista tulee "täydet" virrat läpi (Itselläni on näitä kaksin kappalein).En ole varma mitä merkkejä/malleja kyseinen asia koskee mutta kyseistä ongelmaa selvittäessäni viittauksia oli muihinkin merkkeihin ja malleihin kuin JR/RS300. Ja jos nyt näsäviisastellaan ei se rekulointipiiri virtoihin vaikuta vaan jännitteeseen. :lol:
Omani olenkin "uittanut" elektroniikan suojalakalla, estää kosteuden aiheuttamat "oireet".
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"Omani olenkin "uittanut" elektroniikan suojalakalla, estää kosteuden aiheuttamat "oireet".Pitäsköhän kans "uittaa"... mulla olis tällasta FLUX SK10 juotosaktiivinen suojalakka. tuollahan sen pitäis onnistua?!?! mites jos vetäis sähköauton elektronises noparin samalla. mekaaniseenhan tuollasta ei sovi mennä lykkäämään :mrgreen: