Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 922395 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #360 : 11.09.05 - klo: 19.13 »
etudiffi pamahti tänään. oletan että sama vika on kun takanakin oli, eli se shimmi uupuu sieltäkin.

"onneksi" hajosi nyt, eikä ulvilassa. vararattaat olin hankkinu jo varuille, niin auto on kohta taas tikissään.

ihan hauska peli takavetoisenakin ;)

kävin asvalttiradalla testaamassa ajoa korokkeelta. olen siis täysin valmentautunut monster raceen.. :P
-Lithium Love Racing-

Poissa Svg

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/rcmikko
Traxxas Revo
« Vastaus #361 : 11.09.05 - klo: 20.29 »
Kestääkö Revo hyvin hypyyjä, ym.?
Mitä osia kannattaa hankkia heti alussa/mitä voi mennä nopeasti?

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #362 : 11.09.05 - klo: 20.44 »
Lainaus käyttäjältä: "wictro"
etudiffi pamahti tänään. oletan että sama vika on kun takanakin oli, eli se shimmi uupuu sieltäkin.

"onneksi" hajosi nyt, eikä ulvilassa. vararattaat olin hankkinu jo varuille, niin auto on kohta taas tikissään.

ihan hauska peli takavetoisenakin ;)

kävin asvalttiradalla testaamassa ajoa korokkeelta. olen siis täysin valmentautunut monster raceen.. :P


Joo, ne "pamahtaa" ennemmin tai myöhemmin jos se shimmiprikka puuttuu.
Kannattaa kokeilla vetoakseleista työntelemällä ja vetämällä onko siellä päittäisvälystä, jos on niin kannattaa purkaa se diffi ja lisätä  shimmiprikka sinne (Niin ei hajoa ainkaan heti, voihan olla että rattaat ovat jo "kärsineet").
Ja samalla kunnon kunnon diffiöljyt myös sisään, joissakin "versioissa" oli joko hivenen vaseliinia tai diffirasvaa vakiona niissä.
Itsellä on "viallinen" shimmattu diffi kestänyt talvesta asti kovaakin rääkkiä, toinen kun hajosi niin "korjasin" samalla toisenkin.
Sitten sitä slipperykytkintä ei kannata pitää liian tiukalla (Olenkin tätä aiemminkin "toitottanut"), liian tiukalla hajoaa joko diffin isoja lautaspyöriä tai vaihteston rattaita "pahoissa" ilmalentojen alastuloissa (Esim auton tullessa maahan hiljaisessa vauhdissa kaasu pohjassa, tai kovassa vauhdissa jarrut pohjassa).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa SuperBeast

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #363 : 11.09.05 - klo: 22.15 »
Tossa kuvassa on kyllä fiilistä! ;) Jotenki tuo näyttää mun silmään aika korkeelta edelleen. Onko vika silmissä vai onko auto noinkin "monsterimaisissa" säädöissä? Odottelen itse edelleen sitä iskarin tankoa. Harmittaa kun on lomaa ja auto telakalla. Kelitkin olisi vielä mitä parhaimmat Lavangossa pyörittämiseen. No, tää on tätä. Saan sen uuden korin varmaan maalaukseen tässä viikon sisällä, pitää laittaa sit kuvia omasta vekottimesta tänne muiden arvosteltavaksi.  :wink:
Stampede 3609,Traxxas Revo 2.5R E-Conversion,Traxxas Slash STRC chassis,Mugen MBX7 E-conversion,TLR 22T 2.0

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #364 : 12.09.05 - klo: 03.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "wictro"
etudiffi pamahti tänään. oletan että sama vika on kun takanakin oli, eli se shimmi uupuu sieltäkin.

"onneksi" hajosi nyt, eikä ulvilassa. vararattaat olin hankkinu jo varuille, niin auto on kohta taas tikissään.

ihan hauska peli takavetoisenakin ;)

kävin asvalttiradalla testaamassa ajoa korokkeelta. olen siis täysin valmentautunut monster raceen.. :P


Joo, ne "pamahtaa" ennemmin tai myöhemmin jos se shimmiprikka puuttuu.
Kannattaa kokeilla vetoakseleista työntelemällä ja vetämällä onko siellä päittäisvälystä, jos on niin kannattaa purkaa se diffi ja lisätä  shimmiprikka sinne (Niin ei hajoa ainkaan heti, voihan olla että rattaat ovat jo "kärsineet").
Ja samalla kunnon kunnon diffiöljyt myös sisään, joissakin "versioissa" oli joko hivenen vaseliinia tai diffirasvaa vakiona niissä.
Itsellä on "viallinen" shimmattu diffi kestänyt talvesta asti kovaakin rääkkiä, toinen kun hajosi niin "korjasin" samalla toisenkin.
Sitten sitä slipperykytkintä ei kannata pitää liian tiukalla (Olenkin tätä aiemminkin "toitottanut"), liian tiukalla hajoaa joko diffin isoja lautaspyöriä tai vaihteston rattaita "pahoissa" ilmalentojen alastuloissa (Esim auton tullessa maahan hiljaisessa vauhdissa kaasu pohjassa, tai kovassa vauhdissa jarrut pohjassa).


juu, tää on jo takadiffin kanssa elettyä :)

arvailisin niitten olevan kohtuullisen sileät, sen verran annoin mailaa takavetoiselle rakkaalleni asvalttiradalla ;)
jarruttaessa ruske vaan kävi, kunnes sekin loppui :P

olin siis täysin asennoitunut etudiffin remonttiin.

nyt pitää kasailla toimiva tuosta, että selviää siellä ulvilassa.
-Lithium Love Racing-

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #365 : 13.09.05 - klo: 14.09 »
Jos se nyt olis valmis radalle :wink:  ruma se ainakin on.


Jos jollain on iskarin alapään lenkkejä, please ota mukaan.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #366 : 13.09.05 - klo: 14.11 »
Hehe, tyylikäs :o

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #367 : 13.09.05 - klo: 17.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Jos se nyt olis valmis radalle :wink:  ruma se ainakin on.

Tuohan on just asiallinen, kunnon "mafia" malli :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #368 : 13.09.05 - klo: 17.40 »
Ulkoilutin revoa taas tänään vähän työpaikan pihassa pientä näytös ajoa vain. En tiedä mistähän johtuu että olen saanut tulppia palamaan jo kolme, kaksi revon alkuperäisessä moottorissa ja yhden tässä uudessa moottorissa, uskaltaisiko syyttää tässä tapauksessa polttoainetta?, joka tässä tapauksessa on sidewinder 16% no katsotaan ensi kerralla meinaan kokeilla tornado fuelilla.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #369 : 13.09.05 - klo: 20.32 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Ulkoilutin revoa taas tänään vähän työpaikan pihassa pientä näytös ajoa vain. En tiedä mistähän johtuu että olen saanut tulppia palamaan jo kolme, kaksi revon alkuperäisessä moottorissa ja yhden tässä uudessa moottorissa, uskaltaisiko syyttää tässä tapauksessa polttoainetta?, joka tässä tapauksessa on sidewinder 16% no katsotaan ensi kerralla meinaan kokeilla tornado fuelilla.

Näin minullekkin kävi alussa, löpönä oli sidevinderiä ja säädöt vain hivenen pielessä niin tulppa tuppas kestämään tankillisen.
Nyt ajettu "ossilla" ja byronilla jo pitkään, huomannut vain ole että myös tällä "yhdistelmällä" palaa tulpat helpommin jos seos on rikkaalla.
Kumma juttu, tarvitsee vain pitää hivenen "piikillä" ("ossia") niin tulpatkin (OS. LC3) kestävät.

PS: Aika "häijyn" näköinen on ramin revo, ton nimeksihän sopis "bad boy".  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #370 : 13.09.05 - klo: 20.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Jos se nyt olis valmis radalle :wink:  ruma se ainakin on.


Jos jollain on iskarin alapään lenkkejä, please ota mukaan.
Tuut sinne radalla niin sellanen savu efekti ja kummisetä soimaan  :lol:  Kunnon mafia auto ;)PS,sisään ajo kuusi näkyy taustalla ;)
RB,the power of champions.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #371 : 13.09.05 - klo: 22.26 »
Rami on tehny KITT:in  :lol:

Joopa, tuli tuossa vaihdettua Revoon "uudet" servot, ja että kun auton luonne muuttui. Ohjaukseen pistin hyllyssä lojuneen bluebird 620, ja kaasuun kasasin Keilin 4001/5003 sekasikiön. 5003 kalut mutta 4001 moottori. Voimaa ja nopeutta siis kaasussa riittävästi... Bluebird yllätti voimallaan ja nopeudellaan, pieksee nopeudessa vakiot tuplat mennen tullen voiman ollessa kuitenkin lähes samalla tasolla.

Tässä vielä ehkä vanha kuva menopelistä.


To bad ettei kisoihin ollut intressiä ja motivaatiota, tulen kuitenkin varmaan lauantaina härnäämään treenaamaan tulevia :)
allekiroitus

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #372 : 13.09.05 - klo: 22.54 »
Komeita revoja teillä! Hieno auto toi revo varmaan hintansa arvoinen peli!  :wink:

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #373 : 16.09.05 - klo: 23.16 »
no nih, ny o kisamaalit kupeessa ja diffi korjattu.

ihan mastonin spraykannuilla tehty. päälle maalattu, ko se alkuperäinen oli nii mälsä.. :P

takadiffiin on tullu väljää, varmaan otan sen vielä auki.



lähempää (tarrat puuttuu):




tossa se on kokolailla valmis:

-Lithium Love Racing-

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Traxxas Revo
« Vastaus #374 : 17.09.05 - klo: 09.08 »
Hei, säätäkää kuvan leveys kohdalleen, nämä levittää ikävästi sivua...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #375 : 17.09.05 - klo: 09.33 »
Tohon jää ilkeet naarmut jos LST menee yli :twisted:
No ei kai, ootko kisoihin tulossa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #376 : 17.09.05 - klo: 15.37 »
mun kuvat mitään levitä.. :P ne on noi muut..

kisoihin ois joo tarkotus tulla, aamu neljältä lähtö.
-Lithium Love Racing-

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #377 : 17.09.05 - klo: 16.03 »
Toi maali on maalattu pääli puolelle niin luuletko että kestää maali siinä?

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #378 : 17.09.05 - klo: 16.55 »
super beast ajateltiin huomenna säiden salliessa käydä tattarin radalla vähän kokeilemassa revoa. Mikäli et tiennyt niin sen asfaltti radan vieressä on pieni crossi ratakin ja luulen että se ei pölyttäisi enään niin paljon kuin kesällä jolloin siinä ei voinut ajaa kun pölytti niin paljon, niin ja minulla ei kyllä ole tarkkaa tietoa että onko edes koko paikka auki?.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #379 : 17.09.05 - klo: 17.15 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
super beast ajateltiin huomenna säiden salliessa käydä tattarin radalla vähän kokeilemassa revoa. Mikäli et tiennyt niin sen asfaltti radan vieressä on pieni crossi ratakin ja luulen että se ei pölyttäisi enään niin paljon kuin kesällä jolloin siinä ei voinut ajaa kun pölytti niin paljon, niin ja minulla ei kyllä ole tarkkaa tietoa että onko edes koko paikka auki?.
Jos mahdollista,niin viitsisitkö räpsäistä pari kuvaakin?
Olis kiinostavaa nähdä että millanen se Tattarin rata oikein on.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #380 : 17.09.05 - klo: 17.44 »
Ilman muuta, eihän se mikään iso ole mutta kuitenkin erittäin kivan näköinen.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #381 : 17.09.05 - klo: 18.32 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Ilman muuta, eihän se mikään iso ole mutta kuitenkin erittäin kivan näköinen.
Hieno juttu,kiitti :)

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #382 : 17.09.05 - klo: 18.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Toi maali on maalattu pääli puolelle niin luuletko että kestää maali siinä?


eipä haittaa niin kauheesti, vaihtoon tuo koppa menee joskus kuitenkin.

ja kestäähän se, kun pitää renkaat tiessä :)

kuhan sain jonkun näköseksi, ettei vakikopalla tarvi arvailla, että mikäs se oma auto noista olikaan.

lakkaa jos laittais, jos jaksais..
-Lithium Love Racing-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #383 : 18.09.05 - klo: 13.58 »
Morientes tännekkin puolelle!

Nyt voi olla että oma savage menee kaupaks tai se lähtee maailmalle huomenna(toivottavasti ostaja noutaa mahtkahuollosta :roll: ) niin ois mielessä josko hankkisi sitten REVOn seuraavaksi rassiksi.

Onko autossa jotain mitä kannattaa heti tehdä ongelmien ehkäisemiseksi?Jotain olette puhunut diffien shimmaamisesti niin mihin tarkalleen ottaen shimmit siellä tulisi?Sisäänmenoon vai ulostuloihin?Shimmien koot?

Mitäs moottoreita porukka on lykänny kiinni REVOihin?Vakiolla taitaa mennä ihan kivasti?kaverilla on ihan vakio revo ja kyl se suht kivasti kulki,tosin jäi reilusti savagelle(.28 kone ja 3 speed/52t iso & 15t kello).

Jaksaakos toi kuleksia vakio koneella/välityksellä 40 sarjan renkaiden/vanteiden kanssa?

Kertoilkaa ja auttakaa "aloittavaa"!

ainiin ja mikä tulppa on käypänen sisäänajon jälkeen ja millä löböllä olette temunneet?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #384 : 18.09.05 - klo: 15.51 »
Olkoon jokainen mitä mieltä tahansa mutta ensiksi se moottori vaihtoon. Kyllä sillä tuntumat otti itse autoon sisäänajossa mutta ei vaikka mitä taikakonsteja käyttäisi niin ei noita vakio moottoreita olla tehty toiminaan.


Kohta laitan kuva pläjäyksen kun käytiin tattarin pikku crossi radalla päästelemässä tänään.

Poissa SuperBeast

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #385 : 18.09.05 - klo: 16.15 »
Revossahan on 40 sarjalaiset vakiona. Itse laitoin 40 sarjalaiset vanteet ja Pro Linen Bow Tiet, rengaskoko pieneni. Eli kyllä Revo jaksaa mennä ihan kivasti vakionakin, mutta jos olet lukenut, olen myös vaihtamassa konetta isompaan. (Sirio .23) Tämäkin ihan potkun lisäämiseksi. Vakio pannussa ei sinänsään ole mitään kummempaa vikaa, tahtoo vaan lisää vauhtia! Itse olen saanut Revosta rikki ainoastaan iskarin tangon ja hexit. Muutenhan Traxxasin autot tuntuu kestävän piiskausta oikein huolella. Tyytyväinen olen ollut Revon kulkuun ja auto ei tule vaihtumaan kovinkaan nopeasti, ei meinaan ole oikein vaihtoehtoja hinta/laatu suhteeseen kun vertaa. Suosittelen!
Stampede 3609,Traxxas Revo 2.5R E-Conversion,Traxxas Slash STRC chassis,Mugen MBX7 E-conversion,TLR 22T 2.0

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Traxxas Revo
« Vastaus #386 : 18.09.05 - klo: 16.25 »
Täällä on vinkkejä Revon iskareiden säädöistä:
http://forum.sanet.fi/bb/mklehti/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=3;t=003722

 :mrgreen:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #387 : 18.09.05 - klo: 16.30 »
Noniin tässä lupaamani kuvat päivän ajoista. Radalla oli kasvanut vähän jo rikka ruohoja mutta ei se ajoa haitannut ja muutenkin kun oli noin 50 kierrosta ajanut niin rata pehmeni todella mukavaksi ajettavaksi, varsinkin radan yksi S mutka oli niin maan pirun siisti ajaa kahva edellä. Muutenkin oli yksi tämän vuoden kivoimmista ajo kerroista vaikka vähän vilpoista olikin. 8)






S Mutka


Vaikka rata ei ole esim: lavangon pituinen on se mielestäni erittäin sopiva näille monstereille.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #388 : 18.09.05 - klo: 16.51 »
mites ne diffit?tarviiko niille tehdä jotain suosiolla jo heti alkuun?entäs ne löböt ja tulpat?missä lämmöissä teillä on kone käyny?
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #389 : 18.09.05 - klo: 17.21 »
Ihan mukavan oloinen rata,pitääkös tuonne maksella jotain ratamaksuja jos tulis vähän tesmailemaan?