Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 2.0  (Luettu 453814 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1950 : 25.04.06 - klo: 22.51 »
Terve! olen ostanut käytettynä hyper 7 ja huomasin , että puskee asfaltilla ihan pikku kierroksilla ympyrää kiertäessä.Olisko jollain siihen mitään lääkettä?   Kiitos.

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee.
« Vastaus #1951 : 26.04.06 - klo: 07.34 »
Niin oliskohan sielä etu tai taka diffissä jäykät öljyt vai? Vai olisko siinä keski diffissä jotain vikaa se taitaa olla bbf lukko diffi.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1952 : 26.04.06 - klo: 08.16 »
BBF diffejä tuskin on... Nillä ei ajanut kuin yksi kuski koko viimekesänä ja hänen vanhaa autoa sinulla ei ole.
Ja BBF diffeillä auto kääntyy paremmin kaasupäällä kuin vakioilla. + että bbf diffit pitää olla jokapuolella että homma toimii.

Yksinkertaisesti kun tuollainen voi johtua aivan mistä tahansa.
Eli aivan kaikki säädöt vaikuttavat siihen miten auto käyttäytyy.
Enkä näe kyllä minään ongelmana että auto ei käänny kunnolla jos sillä hiljaa pyöritetään asvalttia pitkin, koska auto ei yksinkertaisesti ole edes suunniteltu asvalttiajoon.

Kyseinen auto kuuluu krossiradalle ja on siellä kotonaan, koska sinne se on suunniteltukin toimivaksi.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1953 : 26.04.06 - klo: 08.17 »
Miks ihmees krossarin tarttis toimii asfaltilla?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1954 : 26.04.06 - klo: 08.26 »
No se treenaa jo "rallygame kisaan"  :mrgreen:
Junnumestari 2007

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1955 : 26.04.06 - klo: 15.09 »
Millainen on BBF diffi on rakenteeltaan, ja miten se vaikuttaa?
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1956 : 26.04.06 - klo: 16.41 »
Joo mutta miettikää kuinka se kääntyy hiekalla ku ei käänny asfaltillakaan. bbf:nä se on mulle myyty!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1957 : 26.04.06 - klo: 16.50 »
Se kääntyy savella aivan eritavalla kuin asvaltilla.

Et voi mitenkään verrata että jos auto ei asvaltilla käänny etteikö se savella kääntyis jopa liikaa.

Onko diffejen kuoret oranssin väriset ja alumiiniset?

Jos on niin sit on BBF diffit ja silloin sulla on erittäin arvokkaat diffit autossa.
Eli pelkät diffit maksaa jo yli 400e

Tätä onkin siis vaikea uskoa, ellei sinulla ole tosiaankin vain tämän yhden henkilön vanha auto.

Spiderdiffin uskon olevan keskellä ja myös edessä, mutta BBF diffejä en ihan heti uskos.

Poissa ana_savela

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1958 : 26.04.06 - klo: 17.22 »
Tässä on bbf diffi... :wink:
Toissapäivänä ylihuomenna on tänään. ;)

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1959 : 26.04.06 - klo: 17.37 »
Juuri tollanen on keskidiffi ja uuden hinta tais olla 151e tai näin mulle sanottiin ja muuten edessä ja takana on vakio diffit.

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1960 : 26.04.06 - klo: 17.43 »
Niin ostin diffin toki käytettynä ja uus olis maksanu 151e.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Re: puskee
« Vastaus #1961 : 26.04.06 - klo: 17.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Tatu"
Niin ostin diffin toki käytettynä ja uus olis maksanu 151e.
sit se on torsen.....
http://www.fioroni.com/index_eng.asp?a=scheda&id=2874

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1962 : 26.04.06 - klo: 18.06 »

Poissa Tatu

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1963 : 26.04.06 - klo: 18.08 »
Ja muuten kaide sun vanhasta autosta on kysymys.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1964 : 26.04.06 - klo: 18.24 »
pakko uskoa.. on bbf:t tullu järkevämmän hintaiseksi näköjään...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1965 : 26.04.06 - klo: 22.33 »
Hmmm... Auto tarvii KAIKKI 3 BBF diffiä että siitä tulee ajettava...
Ihmettelen erittäin suuresti että on tollanen keskelle länttästy.

Avappas se diffi ja kerro mitä se sisältää...
Melkeen veikkaan että on vaan 6 pikkuretasta ja isommat lautasrattaat sisällä.

En vaan jaksa millään uskoa että joku hölmöillessään menee BBF:än keskelle laittamaan.
Ja siis Jättää muut diffit vakioiks... Ei vaan uppoo mulle.

Suuresti kiinnostaa kyllä auton edellinen omistaja, kuka kyseinen henkilö on...?

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1966 : 26.04.06 - klo: 22.36 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Suuresti kiinnostaa kyllä auton edellinen omistaja, kuka kyseinen henkilö on...?

Hoke nyt tarkkana:

Lainaus käyttäjältä: "Tatu"
bbf:nä se on mulle myyty!
Lainaus käyttäjältä: "Tatu"
Niin ostin diffin toki käytettynä ja uus olis maksanu 151e.
Lainaus käyttäjältä: "Tatu"
Ja muuten kaide sun vanhasta autosta on kysymys.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa desantti

  • Tulokas
    • Profiili
puskee
« Vastaus #1967 : 26.04.06 - klo: 22.48 »
Hoke ei vaan aina hokaa kaikkea, diffi sisältää sälät mitä ylälinkin kuvassa näkyy.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1968 : 26.04.06 - klo: 23.56 »
Jahas... enpä jaksanu niin tarkkaan taas lueskella että olisin kaikki huomannu, mutta kiitos tiivistelmästä   :D

Menee vaan mun ymmärrylsen yli että on ainoastaan keskellä BBF... Sillä setupilla kun auto ei vaan toimi järkevästi vaikka kuinka yrittäis.

No mutta auton kääntymättömyys ei silti pitäis ollä tosta kiinni kun kyseessä on asvaltti.

Sen muutaman kerran kun olen asvaltilla ajanut konetta sisään ja hieman myös säätöjä siihen hakenut niin auto on aina puskenut asvaltilla todella rajusti. Ja radalle kun on mennyt niin auto onkin alkanut kääntyä erittäin hyvin.

Ja mikäli auto on tosiaan Kaiden vanha niin siinä on todellakin toimiva setuppi, ellet sitä itse ole mennyt muuttamaan.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1969 : 27.04.06 - klo: 10.28 »
Saattaa olla kyseessä myös liian löysä servosaver.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1970 : 27.04.06 - klo: 10.52 »
Lainaus käyttäjältä: "kaide"
pakko uskoa.. on bbf:t tullu järkevämmän hintaiseksi näköjään...


täh? koko setti vain ~450e

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1971 : 27.04.06 - klo: 14.41 »
CL-1 autoon BBF diffit edelleen n.190e/kpl..

Nettisivujen mukaan kaikki diffit on lähes saman hintaisia.. Parilla kympillä saattaa heittää, merkkikohtaisesti.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1972 : 07.05.06 - klo: 01.40 »
Minkäslainen setup minun kannattaa laittaa autooni Imatran radalle? Iskariöljyt? Entä diffi-öljyt? Diffejä minulla on kaksi spideriä ja neljä tavallista, eli niistä ja eri öljyistä voisi askarrella sopivan setin. Auto alkaa olla siinä kunnossa, että kunhan saan jostain takaiskarin männänvarren, niin voisi lähteä radalle testaamaan. Välillä vain on aikas vaikeaa saada osia tähän...

Mistä muuten tuntee eri Hyper-7 versiot toisistaan? Itselläni on Pro-R, tai ainakin niin minulle sanottiin. Mutta, kun näitä on Suomessa montaa eri versiota, PRC (Olisiko jotain Paul Colemaniin liittyvää), TQ jne...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1973 : 07.05.06 - klo: 02.14 »
Laita eteen ja keskelle spiderit ja taakse tavallinen diffi.
Öljyiksi 3000/7000/3000.

Iskareihin eteen 1.4 reiät mäntiin ja asson 50 öljy.
Kiinnitys ylhäältä aivan sisään ja alhaalta sisempi reikä.

Takaiskareihin toinen reikä 1.4 ja toinen 1.7 ja öljyiksi asson 35
Kiinnitys ylhäältä toisiksi uloin ja alhaalta sisempi reikä.

Maavaraksi tukivarret vaakaan.

Eri automallit tunnistaa vain varustelusta.
Iskaritolpista ja vastaavista.

Pro-R mallissa on iskaritornit ja kaikki mahdollinen hiilikuitua.
Lyhyt pohja

PCR Pro autossa laydown servot, CNC palaa ympäriinsä, L pohja ja muuta kivaa.

DTQ autossa kaikki mahdollinen kevennysosa, alukardaanit ja uudet paksuilla varsilla olevat iskarit.
DTQ siis se paras ja uusin 7 mitä on olemassa.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1974 : 07.05.06 - klo: 10.59 »
Kaikki Hyper 7 autot perustuvat siis periaatteessa täysin samaan alustaan johon sopii kaikki osat ristiin.

Kaikista Hyper 7 autoista saa osia päivittämällä päivitettyä vaikka DTQ Pro auton.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1975 : 07.05.06 - klo: 20.48 »
OK, kiitti vinkeistä.

Itselläni on varmaan jokin sekoitus, L-alusta, alu iskaritornit, hiilikuitua servolevyt ka keskidiffin pidike jne...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1976 : 07.05.06 - klo: 20.59 »
Viimeisimmässä Pro-R autossa oli kiiltävät vetoakselit, L alusta, CNC iskaritornit ja pitkät tukivarret.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1977 : 08.05.06 - klo: 07.55 »
No, tuohon kuvaukseen autoni täsmää... Eli, se on siis se. Tieto helpottaa osien tilausta sinulta...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1978 : 08.05.06 - klo: 09.36 »
Tilaa vaan aina uusimman ja parhaan Hyper seiskan osat niin toimii ja sopii aina :)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 2.0
« Vastaus #1979 : 08.05.06 - klo: 20.16 »
Juu, pitänee tehdä niin jatkossa. Eikähän tämä helpota, kun oppii tuntemaan auton paremmin. Nyt aika on mennyt sen nelarin istuttamiseen ko. autoon, ja ajo on ollut vain pihalla testaamista ja taas muuttamista. Nyt alkaa kaikki olla kunnossa, joten pitää vaihtaa vielä huolletut diffit ja huoltaa iskarit, niin auto alkaa olla valmis radalle.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg