Koneista sen verran, että helpommalla pääset jos hommaat sellaisen, jossa on sylinteri kiinni neljällä pultilla. Kaksipulttisten kanssa kun pelaa, niin kärsivällisyyttä ja näkemystä tarvii enemmän, jotta se pysyy nipussa eikä vuoda.
Ja jos hyppyytät autoa kovasti, niin vakiovermeillä tulee moottorin tuulettimen puolen lohkosta aika pian etu ja takakiinnikkeet murtumaan tuulettimen kopan kera. Nimimerkillä kokemusta on. Tasaisella kurvailua kesti auto "maailman tappiin", mutta yksi syyskausi ilmoja montulla, niin jo oli paikat halki. Tahtoo sanoa, että on ihan kannattavaa päivitystä vahvistaa rakennetta siltä puolen. Kytkimen puoli on ihan jo luonnostaan jämäkämpi. Bajassahan moottori on osa runkorakennetta. Tiukalla on!
Ja jos nostat tehoja, niin jäähdytysvaatimukset kasvaa samassa suhteessa. Vakiokone sietää aika tukkoistakin puhallinta, koska se puhallin kyllä on aika tehokas. Mutta jos laitetaan esim. pari pollea lisää koneeseen, niin ei siedä enää.
Takatukivarret mulla on edelleen alkuperäiset, n. kuusi vuotta vanhat. Mutta etutukivarsia on mennyt. Voihan niitä parempia ostaa varalle valmiiksi, mutta mun maun mukaan ei ole tarpeen laittaa heti kättelyssä uutta kamaa syrjään. Vaihtaa sitten kun hajoaa. Vakiotukivarretkin ovat sangen kestävät.