Tässä filmi eka ajoista..
Auton kone toimi sinne päin, välitykset liian pitkät ja alusta siis täysin bashailun jäliltä.
rata treeniäAuto aliohjaa ihan simona ja jarrut kuten bajamiehet tietää, ei ole hyvät ja kun ne takarenkaita vain hidastavat, ei ole hyväksi rata ajoon.
Ja kuten mainitsin, alusta liian korkealla, painopiste liian korkealla jotta tulisi mutkiin etes kohtalaisesti....
Miten muuten bajamiehet olette autojanne matalammiksi saaneet?
Ite eilen otin etuiskarien jouset ja laitin taakse ja takaa ne pitemmät eteen, sai hiukan puotettua painopistettä...
Ja millaset lirkettimet tuonne diffiin ois hyvä tollaselle soralle laittaa?
Nyt kun tein vaihelaatikko rempan, laitoin 2000 jykevämmät silikoonit diffiin, eli tossa filmillä
oli jotakuinkin 3000 ja nyt eilen tuikkasin 5000 sinne, ja sama tuonne iskareiden vahvuuksista, nyt iskareissa on 10w litkut.
Filmissä autossa on hpi:n kallistuksenvakaajat ja mustat jouset, nyt edessä on se jäykin messinkinen ja takana se musta.
Ja tosiaan madallusta autoon nyt eilisen jälkeen tuli jokunen about 15mm.
Välitykset on nyt vakiot ja vaihdelaatikkoon vaihdoin 19t drive gearin, kun se oli 20t koska toi mun peli on alkujaan b malli ja mulla on t mallin renkaat tossa.
Saa nähä miten se vaikuttaa tuohon välityksiin myös..
Toivottavasti positiivisesti
...
Yritetään ottaa filmii kuhan pääsee taas testaamaan..
ps:rata on muuten helppo tehä kenen vain..
Joku urheilukenttä jota ei kukaan käytä ja rengsliikkeestä tusinan verta vanhoja renkaita, ja ajaminen muuttuu paljon mielenkiitoisemmaksi...