Kysymys losin kuuladiffistä ja slipperistä. Molemmat ovat vähän outoja itselleni (axialissa on slipperi, mutta kierrokset on aivan mitättömiä losiin verrattuna...):
Miten kireälle suurinpiirtein kannattaa kuuladiffi kiertää, noin alkuun? Siten, että takapyörät rullaavat suht kevyesti vastakkaisiin suuntiin pyörittäessä? Jos nyt aattelee vaikka ratasdiffin "kireyttä", niin olisiko sopiva lähtökohta kireys, mitä voisi verrata vaikka johonkin 4-5k wt diffiöljyyn?
Entäpä sitten slipperi. Siten, että on kohtalaisen jäykkä, mutta jos renkaat painaa lujaa päin, vaikka mattoa, etteivät pääse pyörimään, slipperi antaa sen verran myötä, että auto pyrkii ihan pikkusen alussa eteenpäin, mutta luisto tulee nopeasti peliin?
Ehkä menisi noobikysymysten puolelle, mutta kysyn nyt ihan täällä, kun otsikon autosta kyse
