Kirjoittaja Aihe: Xray XB8  (Luettu 255199 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #330 : 21.05.05 - klo: 13.25 »
Hoke, kokeileppa seuraavaa.

-Tyhjennä diffi ihan kokonaan.
-Täytä diffi kuvan mukaisesti.
-Pistä auto ajokuntoon.
-Mene radalle, ja aja täysi treenikerta.
-Tule foorumiin ihmettelemaan, että diffisi toimii!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #331 : 21.05.05 - klo: 13.35 »
:?

Selitäppäs nyt että kuinka etu ja keskidiffi toimivat vaikka ovat täysin samallatavoin täytetty?????

Ja kuten olen jo moneen kertaan sanonut.
Jos sen täyttä vain juuri ja juuri ristitappeihin asti niin sinne jää erittäinpaljon ilmaa.
Pakko laittaa niin että ristitapit peittyvät.

Ja koittakaa nyt jo vihdoin tajuta että diffi ei ole liian täynnä.
Sinne ei jää painetta pätkääkään ja jopa muutama ilmakupla on jäänyt.

Poissa cevipu

  • Jäsen
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #332 : 21.05.05 - klo: 14.56 »
Ihan mielenkiintoinen juttu EM-kisojen warmup -kisasta:
http://www.teamxray.com/teamxray/news/newsdesc.php?news_id=550&kategoria=550

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #333 : 21.05.05 - klo: 16.00 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
:?

Selitäppäs nyt että kuinka etu ja keskidiffi toimivat vaikka ovat täysin samallatavoin täytetty?????

Ja kuten olen jo moneen kertaan sanonut.
Jos sen täyttä vain juuri ja juuri ristitappeihin asti niin sinne jää erittäinpaljon ilmaa.
Pakko laittaa niin että ristitapit peittyvät.

Ja koittakaa nyt jo vihdoin tajuta että diffi ei ole liian täynnä.
Sinne ei jää painetta pätkääkään ja jopa muutama ilmakupla on jäänyt.


Miksei sitä nyt voi koota ohjeen mukaan (80% täyteen) ?? Jopa laadukkaan moottoriöljyn toiminta muuttuu lämpötilan mukaan, miksei sitten myös pilipalidiffiöljyn ?

Sitäpaitsi en ole niinkään vakuuttunut siitä, että etudiffi 'toimisi' ajossa enemmän kuin taka.
---

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #334 : 21.05.05 - klo: 17.04 »
No käytännössä olen siis täyttänytkin sen 80%
Ja kun siis diffi lyödään nippuun niin se on käytännössä täynnä, koska sisään tulee lisää tavaraa.

Jos siis ajatellaan että diffi on aukinaisena kädessä kuten tuossa ylhäällä olevassa kuvassa.

Kuvassa oleva diffi on täytetty juuri ja juuri ristitappeihin, jolloin diffi on max 50% täynnä...
Jos tuollatavalla täytetyn diffin laittaa kiinni niin se ei ole täynnä öljyä vaan sinne jää paljon ilmaa.
Öljy vaahdottuu ja toimii lopulta ainoastaan voiteluaineena eikä vastusta diffin toimintaa. Lopputulos siis ei ole toivottu.

Ja jos nyt yhtään ajatellaan mitä autossa tapahtuu kun mutkassa painaa kaasun pohjaan niin tajuaa heti että etudiffissä tapahtuu selvästi enemmän kuin takana.
Sisäpuolen rengas kevenee erittäin paljon ja lyö tyhjää(edessä). Takana ei suurta tapahdu koska keskidiffi jakaa tehoa enemmän eteen. Lähes tilanteessa kuin tilanteessa etudiffi ja keskidiffi tekee reilusti enemmän töitä kuin takadiffi. Sehän nyt on päivänselvää.

Ja mitä tulee tuon diffiöljyn muuttumiseen niin silikooniöljy ei muutu ihan pienistä lämpötilan vaihtelusta kuten ei se moottoriöljykään. Eli käytännössä diffiöljy lämpenee niin vähän ettei muutosta pääse tapahtumaan.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Xray XB8
« Vastaus #335 : 21.05.05 - klo: 17.17 »
Kyllä hyvin monet ajavat puolilla diffeillä. Ja ei ole pahemmin tökkinyt. Kannattaa kokeilla, ainakin. Itsekin ajellut pienemmillä autoilla diffit puolillaan ja hyvin kulki! Ja kyllä se jäykistää se puolikaskin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #336 : 21.05.05 - klo: 19.10 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
...Sisäpuolen rengas kevenee erittäin paljon ja lyö tyhjää(edessä). Takana ei suurta tapahdu koska keskidiffi jakaa tehoa enemmän eteen. Lähes tilanteessa kuin tilanteessa etudiffi ja keskidiffi tekee reilusti enemmän töitä kuin takadiffi. Sehän nyt on päivänselvää.
....

Näin siis jos torsen keskellä. Tavallinen diffi jakaa tehoa sinne, minne se helpoiten menee. Eli sutiville pyörille.
Power-Save-Racing Team

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Xray XB8
« Vastaus #337 : 21.05.05 - klo: 20.52 »
Noniin, tulipahan ruuvattua lisää bling blingiä reiskaan. Ihmetykseni oli suuri kun nakkasin nuo vaa'alle, 3 grammaa painavammat kuin reiskan omat komposiittiversiot :shock:, ja nämä koneistetut ovat kuitenkin käytännössä ikuiset, kun taas olen kuullut kahdella eri kaverilla komposiittiset menneen rikki aluvalupalojen lailla.

Hinta oli kyllä suolainen mutta minkäs teet...




Seuraavaksi täytyy sitten vain odotella että Dantom saa hyllyihinsä xray optio-osaa...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Xray XB8
« Vastaus #338 : 22.05.05 - klo: 07.21 »
Komeet on palat

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #339 : 22.05.05 - klo: 14.53 »
Sulta aletaan Jeppe kohta odottaa a-finaaliin oikeuttavia tuloksia, kun tommosia bling-paloja autoos sijotat! Nätit on, mutta kestävätkö 7x pidempään kuin muoviset - se jää nähtäväksi.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Xray XB8
« Vastaus #340 : 22.05.05 - klo: 19.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Sulta aletaan Jeppe kohta odottaa a-finaaliin oikeuttavia tuloksia, kun tommosia bling-paloja autoos sijotat! Nätit on, mutta kestävätkö 7x pidempään kuin muoviset - se jää nähtäväksi.


Nii-i tänään katkesi tie a-finaaliin etutukivarren pettäessä, niin nuo palat = ikuiset, jos itse ei sössi jenkoja. Vähän jäi taas tänään harmittamaan mutta minkäs teet :~~( Sen verran sapettaa että meinas reiska lentää laatikkoon...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #341 : 22.05.05 - klo: 21.41 »
Lainaus käyttäjältä: "RC_seniori"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
...Sisäpuolen rengas kevenee erittäin paljon ja lyö tyhjää(edessä). Takana ei suurta tapahdu koska keskidiffi jakaa tehoa enemmän eteen. Lähes tilanteessa kuin tilanteessa etudiffi ja keskidiffi tekee reilusti enemmän töitä kuin takadiffi. Sehän nyt on päivänselvää.
....

Näin siis jos torsen keskellä. Tavallinen diffi jakaa tehoa sinne, minne se helpoiten menee. Eli sutiville pyörille.


Tuossa on nyt pieni epäkohta.

Torsen nimenomaan saa sen aikaiseksi että täkäpyörät vetävät enemmän jolloin eteen ei välity potkua enemmän. Eli nimenomaan normaalilla diffillä sisäpuolen eturengas lyö eniten tyhjää.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #342 : 22.05.05 - klo: 21.47 »
Ja tiedoksi että nyt diffi pelaa täydellisesti.
Ei siis ollut mistään muusta kyse kuin siitä että oli vaan niin uutuuden tiukka.
Luultavasti diffissä ne kaksi isompaa ratasta hinkkasivat lämmettyään niin paljon kotelon päätyihin että tuo tahmautuminen tapahtui.

Ja koskaan en tule ajamaan vajaalla diffillä.

Mika R

  • Vieras
Xray XB8
« Vastaus #343 : 22.05.05 - klo: 21.58 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"

Nii-i tänään katkesi tie a-finaaliin etutukivarren pettäessä, niin nuo palat = ikuiset, jos itse ei sössi jenkoja. Vähän jäi taas tänään harmittamaan mutta minkäs teet :~~( Sen verran sapettaa että meinas reiska lentää laatikkoon...


Kurja tsäkä. Miten sä oli ne jengat sitten sössinyt? Joku Xrayn oma viritys ilmeisesti.
Ossi kuitenkin toimi hyvin? (Itsekin sain tänään C5 kulkemaan ja mukavastihan se kulkee kun saa säätöihin mutta siitä enemmän tuolla MP topicissa.)
Kuvista päätellen kisojen loppupuolella tuli Jyrkkälässä vettä?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #344 : 22.05.05 - klo: 22.45 »
Juuri ennen finaalia alkoi satamaan ja pientä sadetta oli vielä kun lämmittelyt käynnisty. Fiinaalin startin aikana ei enää satanut ja saimme päristellä ilman sadetta juuri loppuun asti jolloin alkoi taas sataa.
Rata ei onneksi kastunut ihmeemmin, eli ei ollu kurasta.

Ymmärtääkseni HVoltage ei ole sössinyt jengoja, vaan mainitsi että palat ovat ikuiset jos ei kierteitä sössi.

Ja toisen huono tuuri on toisen hyvä tuuri.
Pääsin kyseisessä erässä juuri neljäntenä jatkoon.
Alo meni tuossa erässä aivan reisille ja manasin jo putoamista, kunnes kuulin vierestä että tukivarsi poikkes.
Huokasin helpotuksesta kun tajusin että kukaan ei ole lähelläkään perässä.

Finaalit sitten menikin totaalisesti pieleen kun polttoaineletku murtui ja ihmettelimme mikä on kun auto puutuu. Lopulta kone sammui parikertaa ja silloin tarkkaavaisen tankkaajani silmät havaitsivat vuodon.
No tästä opimme että sitä letkua ei todellakaan kannata laittaa sillä tylillä kuin ohjeissa.
Kärki oli luonnollisesti karannut tässävaiheessa jo muutaman kierroksen karkuteille ja mitään ei ollut enää tehtävissä.
Huvikseen kurvaillen maaliin ja sijoitus oli 5.

Eli täytyy olla vähintäänkin tyytyväinen kun ottaa huomioon että kyseessä oli kaikkien aikojen toinen kilpailu mihin olen koskaan osallistunut.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Xray XB8
« Vastaus #345 : 23.05.05 - klo: 06.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

Kurja tsäkä. Miten sä oli ne jengat sitten sössinyt?


En mitenkään, sori jos annoin ymmärtää. Siis kirjoitin tuon vain siksi että minua taisi useampi kisoissa varoitella niiden tölväämistä.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Xray XB8
« Vastaus #346 : 23.05.05 - klo: 06.44 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No tästä opimme että sitä letkua ei todellakaan kannata laittaa sillä tylillä kuin ohjeissa.


Juu ei kannata, jos haluat "hyvän" letkusetupin niin voin heittää omasta kuvan, pientä parantelua ajattelin vielä laittaa mutta aika hyvä on nyt. IMO. Hankalin kohta on saada menemään letkut nätisti ilmanputsarin ali ja jarrujen yli.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Xray XB8
« Vastaus #347 : 23.05.05 - klo: 07.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Ossi kuitenkin toimi hyvin?


Juu kyllä nätisti pelasi taas, varsinainen Toyota ;) Itse JQ:kin testas ja mainitsi alaväännön olevan kyllä huomattavan hyvä. (Tai ainakin näin ymmärsin)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Xray XB8
« Vastaus #348 : 23.05.05 - klo: 08.42 »
Kiva kuulla Jethro ton pannun suhteen. Ei ollut sitten sekään "huono" valinta kisamoottoriksi. Ahaa, ymmärsin vähän väärin ton tukivarsiasian.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #349 : 23.05.05 - klo: 17.21 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "RC_seniori"
Näin siis jos torsen keskellä. Tavallinen diffi jakaa tehoa sinne, minne se helpoiten menee. Eli sutiville pyörille.


Tuossa on nyt pieni epäkohta.

Torsen nimenomaan saa sen aikaiseksi että täkäpyörät vetävät enemmän jolloin eteen ei välity potkua enemmän. Eli nimenomaan normaalilla diffillä sisäpuolen eturengas lyö eniten tyhjää.

Tarkoitin nimenomaan niin, että torsenilla tehoa menee pidon puolelle, joka omasta mielestäni olisi edessä. Ihan itse olen näin päätellyt, että takapää menettäisi pidon ensiksi, jolloin normidiffi rupeaa siirtämään tehoa sinne.
Eikös se takapääkin kallistu ja renkaan sivuttaispito on kuitenkin käsittääkseni huonompi kuin (etupään) renkaiden pitkittäispito. Taas saa paremmin tietävät korjata.
Power-Save-Racing Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #350 : 23.05.05 - klo: 22.30 »
No minä näköjään tiedän paremmin.

Kun kaasun painaa pohjaan niin silloin keula kevenee ja keula menettää pitoa.

Anteeksi nyt mutta tuo pitäisi olla jokaiselle harrastajalle päivänselvää.

Eli siis kun keula kevenee niin eturenkaat lyövät enemmän tyhjää ja siihen kun vielä lisää käännön samalla niin sisäkaarteen puoleinen eturengas vetelee lähes ilmassa.

Jos tällöin on keskellä lirut öljyt niin eturengas lyö vimmatusti tyhjää.
Juuri tämän takia yleensä edessä ja keskellä käytetän paksumpaa öljyä jolla saadaan tuo ilmiö pienenemään.

Erittäin helppo todeta kun vetäsee jokaiseen diffiin vaikka jotkut erittäin lirut öljyt ja käy kerran kokeilemassa.

Ja toivon että tästä asiasta ei tarvitse enempää selittää vaan meni heti perille.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #351 : 23.05.05 - klo: 22.39 »
Tänään sain sitten auton jo niin hyvään iskuun että hymy nousi pitkästä aikaa kasvoille.

Lavangossa kaverin kellottamana paineltiin 7 kierrosta putkeen 47 kierrosaikoja. Tankille ja taas baanalle... epävirallisesti pääsin jo hätyyttelemään 46 sekunnin aikojakin.

Enää pientä viilausta ja auto rupeaa olemaan lähes täydellinen.
Mahtava fiilis kun se toimii viimeinkin.

Kaikkein eniten auton säätöjen hakua on haitannut se että diffit vaativat aivan tuhottomasti aikaa ennenkuin ne sisäänajautuvat, mutta viimeinkin auto rupeaa toimimaan niin että siihen voi jo hieman luottaa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #352 : 24.05.05 - klo: 21.50 »
Uutta lookkia:

Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #353 : 24.05.05 - klo: 22.04 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
....Kun kaasun painaa pohjaan niin silloin keula kevenee ja keula menettää pitoa.

Eli siis kun keula kevenee niin eturenkaat lyövät enemmän tyhjää ja siihen kun vielä lisää käännön samalla niin sisäkaarteen puoleinen eturengas vetelee lähes ilmassa.

Jos tällöin on keskellä lirut öljyt niin eturengas lyö vimmatusti tyhjää...

Eli mutkassa kun auto on kallistunut (myös takaa) painetaan liipasin pohjaan. Liruilla öljyillä joka paikassa kaikki teho menisi ylhäällä olevalle etupyörälle. Näin ymmärsin sinun tarkoittavan.

Nelivedossa vetoa pitäisi saada etupyörille jotka vetävät siihen suuntaan mihin halutaan. Eli laitetaan pelkästään eteen tiukemmat öljyt. Eikös se riitä jos kerta takana on niin paljon pitoa, kun perä painuu. Eli takapää ei menetä sivuttaispitoaan ulommaisen renkaan puolelta. Tai vielä paremmin sisärenkaan, joka varmaan on aika heppoissa maakontaktiksa.

Tämän laitoin ihan vaan sen takia, etten ilmeisesti ole harrastaja, koska ei ole päivänselvää. paremmin tietävä voi selittää asia vaikka tyhjentävästi.
Power-Save-Racing Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #354 : 24.05.05 - klo: 22.35 »
Lainaus käyttäjältä: "RC_seniori"
Eli mutkassa kun auto on kallistunut (myös takaa) painetaan liipasin pohjaan. Liruilla öljyillä joka paikassa kaikki teho menisi ylhäällä olevalle etupyörälle. Näin ymmärsin sinun tarkoittavan.


No näinhän se nimenomaan menee.

Ja kiihdyttäessä takapyörät painuvat tiukemmin kohti maata joka aiheuttaa sen että sisäpuolen takarengas ei kevene läheskään niin paljon kuin eturengas.

En nyt ymmärrä mikä tässä taas on näin vaikeaa.
Koko hommahan lähti siitä että väitit ettei etu ja keskidiffi ei tee enemmän töitä kuin takadiffi.

Kun jokaisessa diffissä on samat öljyt niin etudiffi tekee kaikkein eniten töitä, jonka jälkeen keskidiffi ja vasta sitten takadiffi.

Ja sekin vielä että mielestäsi takapyöriltä lähtee kiihdyttäessä pito ennen etupyöriä...  :?  Vähän sama juttu kuin vääntäisi prätkässä hanan auki ja sanoisi että ilmassa oleva eturengas pitää enemmän.  :|

Ja mielestäsi Thorsenilla välittyy tehoa enemmän etupyörille.  :lol:
Ikäväkyllä se menee juuri toisinpäin. Juuri tästä syystä sitä harvemmin käytetään keskellä koska nimenomaan halutaan sinne eteen enemmän vetoa jotta saadaan se keula kaasulla menemään sinne minne renkaat osottaa, olettaen että edessä on tarpeeksi tönköt öljyt jottei kaikki teho menisi kevyiten maahan painuvalle sisäpuolen eturenkaalle.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #355 : 24.05.05 - klo: 23.05 »
voin hyvinkin olla väärässä, myös torsenin kohdalla. aina kun on väärässä oppii jotain, ja silloin olisi myös mukava saada kunnon selityksiä.

Torsenin kohdalla ajattelin itse tilannetta jolloin perä on jo menettänyt pitoa (kurvissa) jolloin tehoa välittyy enemmän eteen.

Muuten aivan loistavaa käytöstä vastaillessa. huomasin sinun kommentoineen tulppakysymyksen vastauksesi kommentointia lapselliseksi.
Power-Save-Racing Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #356 : 24.05.05 - klo: 23.51 »
:?

Ja tuo liittyi tähän aiheeseen taas miten?

Toisessa aiheessa tuli lapsellinen lälläslää vastaus, enkä ole sillä tyylillä tässä vastannut kertaakaan.

Olen selittänyt aika tarkasti koko jutun ilman sen suurempia esitelmiä, mutta silti saan pelkästään epäilevää kommenttia takaisin.

Asia menee juuri niinkuin sen olen selittänyt vaikka sitä kuinka käänneltäisiin ja väänneltäisiin.
Fysiikan lakeja on mahdoton kumota.


Sitäpaitsi kun nyt tätä koko touhua edes hieman mietin niin kaikki vastaukset aiheeseen jota kysyin on ollut pelkkää vääntöä siihen suuntaan kuin en tietäisi mitään.
Sanottu vain kokoajan että diffi on ylitäysi (mitä se ei edelleenkään ollut, eikä ole nytkään).
Aivan kuin kukaan ei olisi hetkeäkään pohtinut mitään muuta vaihtoehtoa vaikka sanoin moneen kertaan että se ei ole ylitäysi.

Taas alkaa pinna kiristymään kun yksinkertaisista asioista pitää jankata ja jankata.
Koettakaa nyt vaan uskoa heti ensinmäisellä kerralla ettei tarvitse alkaa rautakangesta vääntämään.

Kohta varmaan joku tulee minulle väittämään että autossani ei ole sinistä väriä.
-No onhan siinä.

-No mielestäni ei ole.

-No kyllä siinä nyt vaan on sinistä ja sillä selvä.
 :x

Kiitos ja hyvää yötä.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #357 : 25.05.05 - klo: 21.22 »
Hoke, mä kuulin äsken sellasta juttuu, et sun reiskas olis niinku poks poks tänään?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #358 : 25.05.05 - klo: 21.25 »
Joo Hoke veti aika pahasti hypyn  :|
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Xray XB8
« Vastaus #359 : 25.05.05 - klo: 21.25 »
Oikein kuultu.

Etutukivarsi poikkes, ylätukivarsi halkes kahtia valusaumasta ja vantti väänty.

Tuli hypystä suoraan kylki edellä montun reunaan ja kuului rahakas pamaus.
Se on näköjään se smurffin laki kun just tänään tilasin uudet softit jokanurkkaan.  :)

No mutta huomenna mennään taas kovaa.
 :P