Eli mutkassa kun auto on kallistunut (myös takaa) painetaan liipasin pohjaan. Liruilla öljyillä joka paikassa kaikki teho menisi ylhäällä olevalle etupyörälle. Näin ymmärsin sinun tarkoittavan.
No näinhän se nimenomaan menee.
Ja kiihdyttäessä takapyörät painuvat tiukemmin kohti maata joka aiheuttaa sen että sisäpuolen takarengas ei kevene läheskään niin paljon kuin eturengas.
En nyt ymmärrä mikä tässä taas on näin vaikeaa.
Koko hommahan lähti siitä että väitit ettei etu ja keskidiffi ei tee enemmän töitä kuin takadiffi.
Kun jokaisessa diffissä on samat öljyt niin etudiffi tekee kaikkein eniten töitä, jonka jälkeen keskidiffi ja vasta sitten takadiffi.
Ja sekin vielä että mielestäsi takapyöriltä lähtee kiihdyttäessä pito ennen etupyöriä... :? Vähän sama juttu kuin vääntäisi prätkässä hanan auki ja sanoisi että ilmassa oleva eturengas pitää enemmän. :|
Ja mielestäsi Thorsenilla välittyy tehoa enemmän etupyörille. :lol:
Ikäväkyllä se menee juuri toisinpäin. Juuri tästä syystä sitä harvemmin käytetään keskellä koska nimenomaan halutaan sinne eteen enemmän vetoa jotta saadaan se keula kaasulla menemään sinne minne renkaat osottaa, olettaen että edessä on tarpeeksi tönköt öljyt jottei kaikki teho menisi kevyiten maahan painuvalle sisäpuolen eturenkaalle.