Kirjoittaja Aihe: GS Sut/Xut -monsteri  (Luettu 18159 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« : 27.06.04 - klo: 23.03 »
Tuollaisen Monsterin hommaan tässä viikon sisään.

http://www.gs-europe.com/default_zone/gb/html/page-190.html

 Tietääkö kukaan, mistä löytää netista kuvallisia vara-/viritysosasivua tälle autolle? Ja jos jollakin muulla on Sut, niin voitais vaihdella kokemuksia tästä melko suorituskykyisestä autosta. Video ja kuvamatskua saahaan, kunhan auto on eka testissä.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #1 : 27.06.04 - klo: 23.14 »
Kaveri osti Stormin tolla koneella. Sen enempää ei vielä oo kokemusta, motti on vielä sisäänajossa, mutta vaikuttaa pätevältä.

Käväisin taannoin GS:n jenkkien sivuilla, siellä näytti ainakin stormiin olevan vara/viritysosalistat, Hobbylinnan sivuilla hinnasto. Aloita vaikka sieltä ;)

Jaa BTW. jenkkilehdissä ylistetään ainakin ratakäyttäytymistä. Itselläkin on käynyt mielessä SUTin hankinta ratakäyttöön, mutta niihin rengaskustannuksiin mulla ei ois varaa.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Mika R

  • Vieras
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #2 : 27.06.04 - klo: 23.21 »
Onhan toi kova peli, mutta aika lailla kisaamiseen suunnattu ja kun meillä ei ole noille luokkaa niin.... no voihan sitä huvikseen ajella krossiradalla krossareiden seassa jos ei muuta. Joka tapauksessa kiinnostava kärry, laitapa kommenttia sitten kun olet ajanut testiajot ja enemmänkin! Have fun!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #3 : 27.06.04 - klo: 23.28 »
Mitenkäs rengaskustannukset nyt niin isot tuohon olisi.. Ei monsterissa niin kovin nuo renkaat kulu. Ja tuohon käy T-maxin tai Savagen renkaat..  :P
Taas kehissä.. ;)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #4 : 28.06.04 - klo: 10.59 »
Oisit hommannu Traxxas Revon. Onkos tossa edes vaihteita?
Otatko muuten .21 vai .25 motilla?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #5 : 28.06.04 - klo: 11.19 »
Ei siinä vaihteita ole. On sit kestävempi  :P Ja .25 riittää hyvin kyydittämään 1-vaihteisena. Tuolla ei keuliminen onnistu, kun on keskelläkin diffi.
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #6 : 28.06.04 - klo: 11.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Oisit hommannu Traxxas Revon. Onkos tossa edes vaihteita?
Otatko muuten .21 vai .25 motilla?


Revossa on "vain" tuo .15 kone. Se tarvii vaihteet. Tosin mun Superissakin on "vain" .15 NovaRossi eikä vaihteita, enkä ole vaihteita kaivannut.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #7 : 28.06.04 - klo: 11.35 »
Monsteri tarvii voimaa erilailla ku on-road.. on isommat pallotkin  :)
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #8 : 28.06.04 - klo: 11.44 »
Nii, näin on. Ja ainakin offroadissa vaihteista on vain haittaa.. KISS! (Minusta se on bonus myös onroadissa; vähemmän säätökohteita, huoltoa jne)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #9 : 28.06.04 - klo: 11.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Oisit hommannu Traxxas Revon. Onkos tossa edes vaihteita?
Otatko muuten .21 vai .25 motilla?


Revossa on "vain" tuo .15 kone. Se tarvii vaihteet. Tosin mun Superissakin on "vain" .15 NovaRossi eikä vaihteita, enkä ole vaihteita kaivannut.


No juu. Ite olisin kuitenkin hommannu Revon.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #10 : 28.06.04 - klo: 12.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
No juu. Ite olisin kuitenkin hommannu Revon.


Miksi?
XC - Poor boys Bruiser

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #11 : 28.06.04 - klo: 12.55 »
No parempaa tässä on Revoon verrattuna mun mielestä; Isompi kone, ei vaihteita, 3 diffiä tuo lisää rataominaisuuksia, halvempi, käynnistys starttiboksilla, uusi merkki(traxxasista jo kokemuksia, huonoja)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #12 : 28.06.04 - klo: 13.17 »
Lainaus
No empä tiedä sittenkään, jos ei ole 2-vaihteinen. Minun mielestäni monteri tarvisi 2 vaihdetta ehdottomasti.


Kuulostaako tutulta mike?  :wink:

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #13 : 28.06.04 - klo: 14.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus
No empä tiedä sittenkään, jos ei ole 2-vaihteinen. Minun mielestäni monteri tarvisi 2 vaihdetta ehdottomasti.


Kuulostaako tutulta mike?  :wink:
Joo, tuon muistinkin, mutta silloin odotin että on .21 koneella, niinkuin se 2- vaihteinen onkin sillä pienemmällä 3,5cc pannulla.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #14 : 28.06.04 - klo: 14.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Pelihän on lähes storm, renkaita,hexin kiinnikkeitä, koria ja korin kiinnikkeitä lukuun ottamatta (+kone, mut ameriikassa saa .21 koneellakin)
Onko diffitkin samat?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #15 : 28.06.04 - klo: 14.48 »
Niin ne on kait vaan raideleveyden lisäämistä varten. ja että mahtuvat renkaat pyörimään, kun on renkaan sisässä se hex kolo, jolloinka renkaat sisäreunat tulee enemän sisäänpäin.

 hinnastosta löytyi: SUT 14 to 17mm Hex Adapters 4,2 €. Eli siis nuo hex adapterit laittaa niin kelpaa crossin renkaat, jos alkaa liiaksi häiritsemään nuo monsterin "munkit", joidenka ansiosta monsterin kaatuu vähänkään suuremmissa hypyissä.

 Muuten GS:n Stormiin saa Muutossarjaa, jolla saa Stormista Sutin.

 GS-2009 Transformation kit Storm to SUT 229,5 €

 Kalliiksi tulisi renkaat, hexit, kori, ja kiinnikkeet.

Mika R

  • Vieras
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #16 : 28.06.04 - klo: 15.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
:O

eihän periaatteessa tarvis ku noi hexin jutut vaihtaa ja kone niin ois stormi(jos säilyttää aidomman näkösen korin)


Tohon 229€ hintaan varmaan sisältyy .21 kone?


Täh? No ei tod! Stormkin on 290 ilman konetta, joka on SIKA halpa hinta. Mugen tai Kyosho maksaa vähintään tuplan pelkkä runko.

Stormiin saa SUT konverisiota, siitä selviää tarkasti mitä on eroa. Löytyy muistaakseni HL:n sivuilta. Niin, ja isompi pannu. MMuta ainakin toi .21 b01 on todella tehokas vaikka ei oo edes mikään kisamoottori.

Mika R

  • Vieras
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #17 : 28.06.04 - klo: 15.42 »
onkos toi 230 sen konversion hinta? no sitten. mutta en usko että on konetta, vaikka ei noi GS koneet järjettömiä maksakaan..

Mika R

  • Vieras
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #18 : 28.06.04 - klo: 16.28 »
Hitto.. pultit kannesta vai pukista.. ne on tuskaa jos kannat.lähtee..
Tsemiä,
-mika

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #19 : 04.07.04 - klo: 12.13 »
Mike: Ootko jo auton hommannu?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #20 : 08.07.04 - klo: 16.31 »
No yllättäin viivästyi osto, kun edellisen auton ostaja lupautui jo ostamaan, mutta sitten ei vastaa puhelimeen, eikä maileihin.

 No ostan nyt kuitenkin tämän(tulee ens alkuviikosta), ja myyn rushin jollekkin jos ostaja löytyy.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #21 : 08.07.04 - klo: 17.37 »
Onkos joku muukin ostanut linnasta Sutin, kun Mikko sanoi myyneensä mua ennen jo yhden, mulle myi toisen.

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #22 : 08.07.04 - klo: 19.52 »
SUT-konversioon sisältyy ainakin:
- renkaat + vanteet
- hexit
- etu- ja takapuskurit mallia sut
- koritolpat
- erilainen radiolevy
- erilainen keskilaatikon päällä oleva levy
- pienemmät sivusuojat


Siitä sitä hintaa sitten alkaa kertyä.
radiolevy ja se keskilaatikon päällä oleva levy pitää vaihtaa, koska SUT:in pääratas on niin suuri, että se ottaisi stormin osiin kiinni.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #23 : 10.07.04 - klo: 21.49 »
Noista tapeista mitkä menee renkaisiin. Veikkaisin, että ne ovat sen takia noin pitkät, kun 1/8 krossin hexit ovat siinä akselissa kiinni. Tuollaiset hexit http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVD15&P=7 ja tuollaiset akselit http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCXZ1&P=Z Ja siihen akseliin tulee se hexi kiinni. Sitten ne tapit on laitettu vaan siihen kiinni sen takia, että saa myös 14mm hexillä varustetun vanteen kiinni. Noista "pitkistä" tapeista voi olla semmoinen hyöty, ettei rengas lukkiudu, koska väliin ei pääse kiviä jumittamaan.

Menikö oikein?

Toivottavasti saitte selvää, koska oli epäselvästi selitetty.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #24 : 13.07.04 - klo: 21.29 »
Torstaina haen Sutin, tietääkö joku, missä ois videopätkää sutista. haluais nähä vaik parin päivän päästä auto on mulla.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #25 : 13.07.04 - klo: 21.39 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Torstaina haen Sutin, tietääkö joku, missä ois videopätkää sutista. haluais nähä vaik parin päivän päästä auto on mulla.
En tiedä. Pystytkö sinä laittamaan videota taikka kuvia?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #26 : 13.07.04 - klo: 21.40 »
Sitten kun on auto käsissä.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #27 : 15.07.04 - klo: 23.49 »
Nounii, Sut haettu tänään. Sisäänajettu, ja 5 tankkia kunnon revitystä, jolloinka tapahtui.

 Ajoin vasta täytettyä kaukolämpöverkon "ojaa", jossa mukavan näköinen mura alla. Siinä oli lankkuja pitkin reitin reunaa maassa pitkällään. Ensin meni n.5 cm päästä eturengas lankun päästä ohi. Sitten seuraavalla kerralla kosahti.

 Ajoin ainakin 40 km/h suoraan lankun päähän, jolloin lankku osui etupuskurin ja eturenkaan väliin. Eturengas näytti sojoittavan päin h******iä. Menin kattoon ja oli palikkaa p*skana.

 - tukivarsi
 - iskari
 - servosaver
 - tukivarren tukitappi
 - alumiininen "ohjauslätkä", joka liikuttaa raidetankoja.

 voi kun sais kuvan tuosta, mutta sunnuntaina vasta saan kameran.

 Hyvinpäs meni eka päivä Sutin kohdalla :(  

 Muuten kyllä olen autoon tyytyväinen, tehoja on pirusti.

 Eikä tuommoista mälliä oisi mikään auto kestänyt ilman mitään vaurioita. Osui vaan tietenkin sopivaan paikkaan, keskelle etutukivartta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #28 : 16.07.04 - klo: 01.22 »
Laitappas tosiaan kuvaa tuosta. Lisäksi mielelläni kuulisin kokemuksia GS:n varaosapalvelusta, eli siis miten juuri tuohon SUT:n löytyy osia.

Olen itse tuota SUT:a kanssa katsellut vähän sillä silmällä että voisi olla varsin hauska rälläyslaite. Ei nyt silleen mitään pakottavaa tarvetta ole hankkia, mutta pitänyt tuossa korvantakana asiaa. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
GS Sut/Xut -monsteri
« Vastaus #29 : 16.07.04 - klo: 15.30 »
Copter; kaikki tilaamani varaosat löytyivät linnasta heti  :D

 tuli 45 euroa maksamaan

 - 2kpl täydellistä etuiskaria
 - servosaverit(koko paketti)
 - ja eteen tukivarret

 ei kyl oo paha hinta mun mielestä, ja parasta kun saan heti maanantaina taas jatkaa ajoja.