Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 148864 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa opinions

  • Jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #30 : 08.01.05 - klo: 23.50 »
Tuo yllä oleva näyttää aika, hmm. sanotaanko, kalliin asialliselta:)
GS Storm, GS Storm PRO.

Poissa ossi v

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://kotisivu.dnainternet.fi/marvirt/index.html
Team Losi LST
« Vastaus #31 : 09.01.05 - klo: 10.05 »
mahtaakohan kiiltää vielä ekan ajon jälkeen :mrgreen:

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #32 : 09.01.05 - klo: 11.34 »
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
LST
« Vastaus #33 : 31.01.05 - klo: 21.23 »
No, nyt se sitten pienen pohtimisen jälkeen tuli tilattua, hinnaksi jäi postikuluineen 623,50...

Kun vain se postiljooni polkisi reippaasti...

Pitänee alkaa etsimään jostain englannin kielisiä käyttiksiä, auton mukana tulee varmaan Saksan kieliset.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #34 : 31.01.05 - klo: 21.44 »
Mistä tilasit ,jos saa kysyä?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #35 : 01.02.05 - klo: 18.02 »
Modellbau Friedel GmbH oli liike. Suomessa Sabella ei ollut, samoin tuntuu olevan aika hyvin kaupaksi käynyt tavara monessa liikkeessä, tai sitten niitä on ollut myynnissä vähän. Sabe oli saanut pari viikkoa sitten 5 kpl, ja kaikki oli mennyt. Lisää tulee jossain vaiheessa 3 kpl, ja sen jälkeen seuraavat tulee halvemmilla radioilla.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #36 : 15.04.05 - klo: 16.37 »
Moi, onko kellään kyseistä autoa?
Onko kestänyt?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #37 : 16.04.05 - klo: 09.39 »
No, minulla on. Auto on kestänyt melko mukavasti.
Takapyörän napa meni talvella rikki, mutta syy oli omani. Pakkasta -15 astetta ja auto kovassa vauhdissa sladissa takapyörän ulkoreuna tolppaan...  

Jakovaihteiston ulostuloakseli katkesi. Kuulemma joltain muultakin on se mennyt. Ostin kyllä uuden tilalle, makso pari euroa, mutta sorvasin siihennitse vahvemman tilalle.

Lisäksi yhden gallonan kohdalla meni hehkutulppa, se oli kyllä se alkuperäinen, millä ajettiin myös sisäänajo.

Siinäpä ne viat. Auto on erittäin laadukas toteutuksiltaan. Sen huomaa monista yksityiskohdista, joihin on todella panostettu. Hyvänä esimerkkinä on pakoputken alkukäyrän ja pillin liitos, siitä voisi useimmat valmistajat ottaa oppia ja jättää ne letkun pätkät pois.
Moottori on erittäin helppo säätää ja käy hyvin tyhjäkäyntiäkin.
Radalla menee ihan mukavasti, kun pudottaa auton alas ja säätää vähän alustaa. Kallioilla ja kivillä voi möyriä kuin sähkömonsterilla, ihan hitaasti ryömien, tai kunnon loikalla  :lol:

Mutta, jos on paljon hyvää, niin jotain huonoakin. Ohjausservot on sen verran tehokkaat, että suosittelen kahden rinnakkaisen vastariakkupaketinkäyttöä. 6v akkupaketista, mikä sopii auton akkukoteloon, loppuu virran antokyky hyvin nopeasti. Ohjausservot ottaa max 3A virran, tosin onpa niiden vääntökin ihan kiitettävä. Autossa on kaksi akkukoteloa, ja niihin on saatavana valmiiksikin rinnan kytketyt akkupaketit, mutta minä kolvasin itse.

No, kysy lisää, jos vielä kiinnostusta riittää...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #38 : 16.04.05 - klo: 11.25 »
Kiitos paljon infosta!  :wink:

Kestääkö tuo paljon ISOJA hyppyjä?
Pitääkö tuo hirveätä melua?
Meneekö hyvin semmoisessa vaikessa ja metsämäisessä maastossa?

En oikein osaa päättää ottaisiko ison LST:n vai pienen T-MAXX:in.
Valinta on vaikea... (minulle)  :lol:

Ps. onko sulla videota tai kuvia sun LST:stä?
Ja tiedätkö mistä saisi jonkun hyvän videon jossa olis LST ?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #39 : 16.04.05 - klo: 18.31 »
Videoa tulee kyllä, tänään käytiin katsomassa paikat ja kokeilemassa autoa niissä. En tiedä, mitä tarkoitat suurilla hypyillä. Tänään harjoiteltiin videota varten hyppyjä, pituutta n 10m ja pudotusta parhaimmillaan 6 - 7m. Tuo tulee aikanaan videolle nettiin. Vedettiin parikymmentä hyppyä, jotka onnistui hyvin. Lisäksi olisi tarkoitus kuvata trial ajoa, pehmeässä hiekassa nousua, siis niin jyrkkiä rinteitä, mitä vain hiekasta saa tehtyä.

Melu on suhteellista. Ei tuo ehkä hiljaisin auto ole, mutta ei pahakaan.

Hyviä videoita en ole netistä löytänyt. En tosin juurikaan ole etsinytkään.

Metsässä ja risukoissa menee hyvin, kiitos alennusvaihteiston.

Valinnassa en voi auttaa, nuo riippuu lähinnä sinun mieltymyksistä. Mutta, hyvä vaihtoehto tuo Losi on.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #40 : 16.04.05 - klo: 19.38 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
pituutta n 10m ja pudotusta parhaimmillaan 6 - 7m.

Mistäs moisia loikkia loikitaan? Talojen katoilta?

Edit: t -> T
Tyhjä

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #41 : 16.04.05 - klo: 20.04 »
Itse ainakin odotan sitä sun videota vesi kielellä!! :P
Tänään just vedettiin hiekkakuopassa kaverin t-maxilla trialii ja pienii hyppyjä. Hauskaa oli! Tosin itse vain katsoin kun ei ole vielä omaa... :cry:

Löysin muutaman hyvän rc videon rcpicsistä jossa on losin monsu mukana.
Ja linkit:
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=52145  
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=51226

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #42 : 16.04.05 - klo: 20.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni N"
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
pituutta n 10m ja pudotusta parhaimmillaan 6 - 7m.


Mistäs moisia loikkia loikitaan? Talojen katoilta?


Tainnut mennä arviot hiukan pieleen.  :lol:
Tai sitten ei, mutta video kertoo totuuden.  :wink:

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #43 : 16.04.05 - klo: 20.48 »
No, video tulee, jahka keritään. Pitää samalla tehdä näet omat kotisivut, minne ne videot saa.

Mittakaava on suht paikkaansa pitävä. Paikka on meidän oma soramonttu, ja sen mitat on aika hyvin tiedossa :wink:

Tosin, eipä tuo nyt niin paha ole, ei se autoa paljoa rasita. Pehmeästihän nuo alastulot tulee, kait tuon ajaisi vaikka Nikkolla, jos se kulkisi tarpeeksi kovaa... 8)  Kun vauhdin mitoittaa oikein, niin alastulo tulee montun pohjalle, pehmeään hiekkaan joka pehmentää tömähdystä. Lisäksi tuollainen suurirenkainen monsu on hyvin helppo pitää ilmalennon aikana sopivassa asennossa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #44 : 16.04.05 - klo: 23.48 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
No, video tulee, jahka keritään. Pitää samalla tehdä näet omat kotisivut, minne ne videot saa.

Mittakaava on suht paikkaansa pitävä. Paikka on meidän oma soramonttu, ja sen mitat on aika hyvin tiedossa :wink:

Tosin, eipä tuo nyt niin paha ole, ei se autoa paljoa rasita. Pehmeästihän nuo alastulot tulee, kait tuon ajaisi vaikka Nikkolla, jos se kulkisi tarpeeksi kovaa... 8)  Kun vauhdin mitoittaa oikein, niin alastulo tulee montun pohjalle, pehmeään hiekkaan joka pehmentää tömähdystä. Lisäksi tuollainen suurirenkainen monsu on hyvin helppo pitää ilmalennon aikana sopivassa asennossa.

Ok.
Olisipä minullakin oma soramonttu!  :wink:
Muuten onko video jo kuvattu?
No sitten kun on voitko lähettää sen mulle etukäteen messengerissä?  :wink:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #45 : 17.04.05 - klo: 11.53 »
Tässäkin aika mukavan kokoinen hyppy! (autolle ei käynyt mitenkään)
http://www.omp.com.au/videos/Team%20Losi%20LST%20-%20Losi%20Super%20Truck_0001.wmv

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #46 : 12.05.05 - klo: 23.41 »
Täälä on mystisesti kirjottelu loppunu melki kuukausi takaperin :?
Onko kaikki myyny autonsa pois tai suuttunu ja nakannu komeroon?

No mulle jokatapaukses tulee tollanen ensviikolla, enkä meinaa
pysyä nahoissani millään :mrgreen:

Onko hyviä vinkkejä (Omistajilta, ei veikkauksia) mitä viritys ja
vahvistusosia kannattaa ajoissa hankkia, mikä paikka hajoo
varmasti?

Oon jenkki foorumilla nähny jotain juttua muistaakseni vetoakseleista???
En oo varma kertokaa te jotka ootte jo jonkuaikaa omianne rankassu :roll:

PS. mulla onainaki 5-6 LST painotteista videon pätkää,
Mut en tiedä millä niitä tänne sais? Voin yrittää mailata
jos joku haluaa (kysy yv:llä)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #47 : 12.05.05 - klo: 23.44 »
Aiheen nimen vois muuttaa "TEAM LOSI LST"
tai sinnepäin kun se ny kerta jonkuaikaa on ollu
jo saatavilla eli ei oo enää tulollaan!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #48 : 13.05.05 - klo: 11.47 »
HUHUU :!:
Eikö kellään oo enää sanottavaa LSTstä?
Kaverinomasta tai "edesmenneestä" tai
huhuja JOTAIN JUTTUJA :shock:

Ps. Topikin nimi onneks vaihtu jo :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #49 : 13.05.05 - klo: 19.15 »
PRC:n sivuilla on vilkkaampi keskustelu tästä Losin monsusta. Auto on osoittautunut hyväksi, eikä kovin paljoa ole huonoja kohtia. Spurrit kannattaa suojata hyvin, muuten rattaat joutuu kivi ja hiekkasuihkuun joka kuluttaa etenkin kakkos spurrin nopeasti. Mutta, jos joku muu haluaa kommentoida autoa, niin vapaasti.
Minä pidän mieluusti auton vähän harvinaisempana Suomessa, joten siksi suosittelen ostamaan vaikka savagen, niitähän on muutenkin kaikilla...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #50 : 13.05.05 - klo: 19.23 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
PRC:n sivuilla on vilkkaampi keskustelu tästä Losin monsusta.
Minä pidän mieluusti auton vähän harvinaisempana Suomessa, joten siksi suosittelen ostamaan vaikka savagen, niitähän on muutenkin kaikilla...

Joo eiköhän se harvinaisempana pitäminen onnistu tolla OVH hinnallakin
ja jenkeissäkin on sairaat hinnat eikä käytettynä oo kauheesti tarjolla :mrgreen:
Mikäs se PRC:n nettisivu on?

Ps. jos tarkotit että suosittelet mulle savagea niin se ei onnistu ku mulla
ei muita oo ku loseja ja niin se tulee oleen jatkossaki 8)

Kaikki muut siis ostakaa joku halvempi :twisted:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #51 : 13.05.05 - klo: 19.29 »
http://www.prc-autoilijat.com/  Tuolla ainakin vähäsen vilkkaampi keskustelu...

En tarkoittanut suositella Savagea sinulle, vaan muille, joille en jaksa selittää autojen eroja.

Losi on hyvä valinta!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #52 : 13.05.05 - klo: 20.32 »
Ok!
Eikö muita LST omistajia huvita jakaa infoa :(
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa BTCC

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Team Losi LST
« Vastaus #53 : 13.05.05 - klo: 21.26 »
Imatran radalla 8)   kävi tollanen ajelemassavähä aika sitten.
Hyvin näytti kulkevan. :mrgreen:
suorituskyky:riittävä+50% www.saikart.fi
BTCC=British Touring Car Championship t.Tuomas

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #54 : 14.05.05 - klo: 15.15 »
Tarkoitus olisi tulla vielä toistekin. Nyt alkaa auto olla siinä kunnossa, että se Imatran ratakin alkaisi maistua paremmin. Sitten viimekerran olen saanut siihen ratarenkaat, tiheämmät välitykset, kallistuksenvakaajat, alumiiniset, säädettävät tukivarret, vähän titaaniosaa yms. Eikähän noilla taas vauhti kasva sillä radalla  :roll: .
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #55 : 15.05.05 - klo: 01.31 »
Itseltäkin tuommoinen löytyy.

Pakin pohjilla on myös katurenkaat, pari koppaa (orkkis sininen ja punainen) yms.
Kyllähän tuo auto tuntuu hemmetin pätevältä peliltä, melko paljon mennyt osaa rikki, mutta enemmän tai vähemmän omasta syystä... ei oikein kestä kun tuleepi sladissa kakkosella kallionkulmaan tai lusikka pohjassa pikkurinkiä kun vinguttelee liian pitkään, voipi jotain myös mennä (sora-alustalla).
Mutta jos joku on tällaista hommamassa, suosittelen lämpimästi! Ostoslistalle auton kanssa kannattaa laittaa alumiiniset diffikotelot ja tukivarsia, renkaan napoja ja ykkösvaihteen spurreja. muuten pitäisi olla aika vahvaa tekoa, mutta noita nyt menee aina silloin tällöin.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #56 : 15.05.05 - klo: 02.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Ostoslistalle auton kanssa kannattaa laittaa alumiiniset diffikotelot ja tukivarsia, renkaan napoja ja ykkösvaihteen spurreja. muuten pitäisi olla aika vahvaa tekoa, mutta noita nyt menee aina silloin tällöin.

Kiitos vinkeistä! Olin jo sen verran aiheeseen tutustunu että ajattelinkin
hommata (kun on varaa) siniset alu diffikotelot, siniset alu tukivarret
(säädettävät), titaani nitratut vaihteiston rattaat, sen kakkos suojan
rattaille ja isomman tankin niin ja paremmat renkaat radalle. :wink:

Sit joskus jos liikaa innostuu nii vielä siniset iskarituet ja
pohjalevyt +puskurit ja ylärunkolevy ja kierteelliset iskarin
rungot :shock: Oliskai sitä vaikka mitä kun olis LIIKAA SITÄ RAHAA! :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #57 : 15.05.05 - klo: 02.12 »
Huomasin just että jos olis liikaa rahaa niin
noin 200 eurolla sais titaaniset tukivarret :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #58 : 15.05.05 - klo: 10.13 »
Osta spurreja ja kytkinkellon rattaita varastoon, tai sitten titaaniset. Minulta meni jo toisenkerran kakkosen rattaat, ja Sabelta oli ne loppu. Laitoin pikatilauksen Jenkkeihin, mutta siihen saakka autolla ajot on vain ykkösvaihteen varassa... Tilasin samalla useammat, eli 18/70+24/63 titaaniset, 18/70+23/64 ja 18/70+22/66 rattaat, jotta saa radalle välitykset kohdalleen.

Pitäisi taas varmaan avata diffit. Tuntuu kuin olisi diffiöljyt "löystyneet", tai sitten vaihtaa vain jäykemmät öljyt sisään. Kun vaihdoin alumiiniset ( siniset) diffikopat, niin samalla vaihdoin 30 000 / 60 000 wt öljyt periin.

Muuten, niistä titaanisista tukivarsista. Ne ei ole säädetävät, joten siksi ei mielestäni ostamisen arvoisia. Itse väänsin autoon kiinni alumiinitukivarsisarjat, säädettävät.
Ne ratarenkaiden ja kallistuksenvakaajien kanssa tuntuivat nostavan ratanopeutta huomattavasti.
Nyt olisi kiva saada Imatran radalle muitakin monsukuskeja, jottei tarvitsisi ajaa noita crossareita vastaan kisaa. Tosin, on aika opettavaista ajaa crossareiden kanssa kisaa, mutta kun ne on kuitenkin aina vähän liian nopeita...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #59 : 15.05.05 - klo: 11.04 »
Ajattelin laittaa sen Secondary Gear Coverin ensi ja sit ku rattaat
paukahtaa niin sit titaaniset (saakohan niitä eri välityksillä valmista sarjaa?)
enkä meinaakkaan 200euroa maksaa tukivarsista vaan
meinaan laittaa sellaset siniset alu säädettävät ja sit ne siniset diffiko-
telot (miks alu diffikotelot?) joo unohdin ne kallistuksenvakaajat ne
laitan kans.
Takanako sulla on 60000wt??? Losin omakin kuski käyttää 30000/30000!
Onko se sit niinku "kitkalukko" tyyppinen eli vähemmän tasausta?

Onko se sun auto (toisen foorumin kuva arkistossa) jossa on ne
isommat vanteet ja ratarenkaat, minkä merkkiset ne on?
Losillahan on ne Super king pin:it mut ne on vakio vanteille eli ei
varmaan oo niin hyvät?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars