No, minulla on. Auto on kestänyt melko mukavasti.
Takapyörän napa meni talvella rikki, mutta syy oli omani. Pakkasta -15 astetta ja auto kovassa vauhdissa sladissa takapyörän ulkoreuna tolppaan...
Jakovaihteiston ulostuloakseli katkesi. Kuulemma joltain muultakin on se mennyt. Ostin kyllä uuden tilalle, makso pari euroa, mutta sorvasin siihennitse vahvemman tilalle.
Lisäksi yhden gallonan kohdalla meni hehkutulppa, se oli kyllä se alkuperäinen, millä ajettiin myös sisäänajo.
Siinäpä ne viat. Auto on erittäin laadukas toteutuksiltaan. Sen huomaa monista yksityiskohdista, joihin on todella panostettu. Hyvänä esimerkkinä on pakoputken alkukäyrän ja pillin liitos, siitä voisi useimmat valmistajat ottaa oppia ja jättää ne letkun pätkät pois.
Moottori on erittäin helppo säätää ja käy hyvin tyhjäkäyntiäkin.
Radalla menee ihan mukavasti, kun pudottaa auton alas ja säätää vähän alustaa. Kallioilla ja kivillä voi möyriä kuin sähkömonsterilla, ihan hitaasti ryömien, tai kunnon loikalla :lol:
Mutta, jos on paljon hyvää, niin jotain huonoakin. Ohjausservot on sen verran tehokkaat, että suosittelen kahden rinnakkaisen vastariakkupaketinkäyttöä. 6v akkupaketista, mikä sopii auton akkukoteloon, loppuu virran antokyky hyvin nopeasti. Ohjausservot ottaa max 3A virran, tosin onpa niiden vääntökin ihan kiitettävä. Autossa on kaksi akkukoteloa, ja niihin on saatavana valmiiksikin rinnan kytketyt akkupaketit, mutta minä kolvasin itse.
No, kysy lisää, jos vielä kiinnostusta riittää...