Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 148874 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #90 : 21.05.05 - klo: 22.19 »
Kaikissahan on omat heikot puolensa, niin tässäkin :wink:
Ja ne tulee kohtuu hyvin selville kun lukee tän topikin
"asia osuudet" joka kai on tässäkin topikissa se tärkein
tarkotus!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #91 : 22.05.05 - klo: 01.53 »
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #92 : 22.05.05 - klo: 09.39 »
Juu, nuo on ollut myynnissä jo jonkin aikaa, ainakin tuo moottorikonversio. Itseäni ei vain ole kiinnostanut tuo moottori, koska se ei anna minun käyttööni mitään lisähyötyä. Trialissa nykyisenkin moottorin tehot on liikaa, ehkä mieluummin nelari siihan tarkoitukseen. Crossiradalla kulkupuoli riittää myös vakiokoneella vallan mainiosti, vielä kun laittaa välitykset kohdalleen.

Siitä LST:n kestävyydestä. En tiedä mistä kohdin LST näyttää heikolta verrattuna muihin, mutta vakionakin se on kestävä suhteessa niihin monsuihin, mitä minä olen nähnyt. Tähän asti minulla ei ole yksikään monsu kestänyt Imatran crossiradalla vakiokuntoisena 5 tuntia kunnon ajoa. LST kesti muuten, paitsi korin takaosa kärsi vaurioita. Kyosho oli pohjanoteeraus. Hajosi joka kerta alle puolen tunnin...

Omissa "virityksissä" olen kestävyyden lisäksi pyrkinyt pääosin nopeuden lisäämiseen radalla tai maastossa. Eli lisää säädetävyyttä yms. asioita. Vakionakin LST on monsuluokassa aika nopea crossiradalla, ei tietenkään pärjää oikeille crossareille, mutta useimmat monsut se peittoaa. Siihen on monta syytä. Iskuknvaimennus on vakiona parasta mitä Monsuissa on. Auto on hyvin leveä suhteessa korkeuteen, mikä auttaa mutkissa. LST hyppää erittäin tasapainoisesti, ja asennon säätö on helppoa. Ohjaus, jarru ja kaasuservoissa riittää puhtia ihan eritavalla kuin yleensä. Radiot on hyvät (JR-Graupner XS-6 Pro), missään muussa Monsussa ei ole vastaavia radiolaitteita ratakäyttöön.

Eli, välttämättä autoa ei tarvitse viritellä, ei edes radioiden osalta. Mutta ainahan ahneus iskee, ja vauhtia pisää saada lisää, vaikka siihen yksi 500,- seteli menisikin...  Olisikohan hiilikuituinen runko hyvä  :lol:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #93 : 22.05.05 - klo: 09.51 »
Mitä mieltä oot "brutales" pitäiskö tilata ne losin ratakumit
vai 40 sarjalaiset vanteet ja kumit, eli kerro kokemuksia
kummat olis paremmat ja missä tilanteissa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #94 : 22.05.05 - klo: 16.30 »
Vaikea sanoa, koska minulla ei ole mitään kokemusta Losin omista ratarenkaista. Varmaan Pro-Linen 40-sarjan BowTie renkaat on hyvä valinta, etenkin hyväkuntoiselle radalle. Pitäisi päästä kunnolla vertailemaan useita eri rengastyyppejä, mutta kun ei ole varaa ostaa kerralla neljää eri sarjaa vanteineen vain omia testejä varten.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #95 : 22.05.05 - klo: 17.13 »
Eikös "AK 47"lla ollu 40 sarjalaiset vanteet ja kumit?
ja sulla jotku pienemmät, vai kuikas se olikaan??? :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #96 : 22.05.05 - klo: 19.58 »
AK-78:lla on ne Pro-Line 40 sarjalaiset. Minulla on taas aivan eri merkkiset, pehmeämmällä seoksella olevat renkaat, joita en ole vielä edes päässyt varsinaisella radalla kunnolla testaamaan, odottelen vielä sopivia välityksiä...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #97 : 22.05.05 - klo: 20.07 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
AK-78:lla on ne Pro-Line 40 sarjalaiset. Minulla on taas aivan eri merkkiset, pehmeämmällä seoksella olevat renkaat, joita en ole vielä edes päässyt varsinaisella radalla kunnolla testaamaan, odottelen vielä sopivia välityksiä...

OK jaa se oliki AK-78 sekotin rynkkyyn :oops:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #98 : 26.05.05 - klo: 20.32 »
Lainaus käyttäjältä: "SJK"
Ihan kohtuuhintaisia LST:n viri sekä normaaliosia löytyy nyt myös http://www.killerhobbies.com/


NO, tänään heidän paketti tuli postiin. Eli toimitus aika normaalia nopeutta, niinkuin ilmoittavatkin, eli 4 - 10 päivää, käytännössä lähempänä sitä kymmentä. Tavara oli oikeaa, riittävästi pakattu ja tietoiihin sopiva hinnan pyöristys alaspäin, niin paketti tuli tälläkin kertaa tullin ohi... Eli, myös tätä uskaltaa käyttää.

Nyt on sitten riittävästi eri välityksiä. Josko Sunnuntaina lähtisi Imatran radalle kokeilemaan.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #99 : 27.05.05 - klo: 15.01 »
rs tuning kyseli nykyisiä välityksiä. Kakkosratas on 24/66, mutta välityksiin vaikuttaa myös se, että radalla käytän pienempi halkaisijaisia renkaita. näin saan auton samalla alemmas ja tukivarsien asennon sailymään hyvänä myös pienillä maavaroilla...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #100 : 27.05.05 - klo: 15.40 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
rs tuning kyseli nykyisiä välityksiä. Kakkosratas on 24/66, mutta välityksiin vaikuttaa myös se, että radalla käytän pienempi halkaisijaisia renkaita. näin saan auton samalla alemmas ja tukivarsien asennon sailymään hyvänä myös pienillä maavaroilla...

Jeps, muistelinki että sulla olis pienemmät renkaat :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #101 : 28.05.05 - klo: 21.05 »
Normaaleilla, eli isoilla renkailla ei maavaraa saa tarpeeksi alas crossirataa varten. Jos pudottaa auton n. 30mm maavaralle, niin tukivarret menee vääräänsuuntaan eli pyörännavan luota ylempänä kuin korin luota. Ja sehän taas tekee mutkissa ajon hitaaksi. Nämä pikkurenkaat, eli kokoa Savage yms. tuntuu olevan sopivaa kokoa radalle. Auto näyttää vain vähän hassulta, kun ne renkaat on niin pienen näköiset  8)
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #102 : 28.05.05 - klo: 23.14 »
Niin joku tässä topicissa aikaisemmin lupaili jotain videoa LST:stä niin olisiko sitä jo tarjolla?

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #103 : 29.05.05 - klo: 10.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Niin joku tässä topicissa aikaisemmin lupaili jotain videoa LST:stä niin olisiko sitä jo tarjolla?

Voi olla että se oli toi brutales joka lupaili, mutta
tässä olis ainaki yks nettisivu josta löytyy muutama
hyvä video (pelkästään LST:n tähdittämiä):
http://www.rcpics.net/media.php?trick=3&type=Video&limit=10&searchstr=lst&time=1116086943&search=search
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #104 : 29.05.05 - klo: 18.57 »
Tuonne samalle sivulle minäkin olen yhden videon laittanut, mutta siinä jouduin itse ajamaan ja kuvaamaan... Pitiäisi saada kuvaaja jostain, niin voisi tehdä sen hyppyvideon. Siinä auto kuitenkin liikkuu niin paljon, ettei siitä tule yksin mitään.

Nyt pitäisi löytää vanteita. Pitänee hommata niitä Pro-Linen 23mm hexillä olevia vakiokokoisia vanteita. Tänään crossiradalla Imatralla auto kulki kuin pieni eläin, mutta vanteet hajosivat... Piti ajaa loppu aika auton vakiovanteilla ja renkailla, mutta niillä auto pyrki puskemaan mutkissa liikaa. ne vanteet, mitkä olivat minun ratarenkailla, hajosivat yhtä lukuunottamatta. Yhdestä ehti keskiö revetä kokonaan irti. Auto itse kesti hyvin, vaikka yksi hyppy päättyi ilmassa terästolppaan. Tolppa tarttui ripustukseen ja auto pysähtyi kuin seinään...
LST kulki kuitenkin ratasäädöissään hyvin. Tiukkaa kisaa ajoin polttiscrossarin kanssa, välillä mentiin tasoissa, välillä minä jätin hieman, välillä toisinpäin. Eli uudet osat ja säädöt toi vauhtia reilusti lisää. Sähköcrossari oli vain jaloissa sillä radalla. Neljällä kierroksella siitä meni kierroksella ohi...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #105 : 01.06.05 - klo: 21.50 »
Jes, sain LSTn tiistaina ja nyt on jo pari testiajoo alla,
enkä saanu edes mitään vielä rikki, parista rajusta
kärrynpyörästä huolimatta :wink:

Saa nähdä saanko edes autoa säätöihin... jos ei muuta
niin mekkari ravaa sit starttailemassa :( puhumattakaan
siitä että osaisin ajaa :shock: Olihan toi ny SAIRAAN iso
kun sen loppujen lopuksi käsiin sai :mrgreen:

Ps. Mikä tulppa sulla on brutales?
Mitä luulet, kestäiskö vakio diffikotelot
tän viikon sisältäen ton ulvilan kisan? :shock:

Uudet alu diffikotelot on jo valmiina, mutta
en viittisi availla vielä ku pitäs keritä harjotteleen
edes vähä eikä oo diffiöljyä/rasvaa yhtään!  :(
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #106 : 02.06.05 - klo: 12.41 »
Eiköhän ne diffikotelot kestä, itselläni ei ainakaan ollut ongelmia, tosin en niillä kauan ajanutkaan.

Tulppia minulla on erillaisia, riippuu vähän kelistä ja fuilista. Ajelen nimittäin monella eri fuililla 10 - 25% seoksilla. 25% radalle ja 10-16% mönkimiseen...

Ainakin minun autoni on helppo säätää, vaikka vaihtaisi fuiliakin, niin säädöt on hetkessä kohdallaan. Minä ehdin valitettavasti vasta Sunnuntaina kisojen jälkeen Turkuun, joten Ulvilan kisat jäävät väliin. Auto olisi kyllä ihan iskussaan, mutta näin vain joskus käy.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #107 : 02.06.05 - klo: 15.07 »
Mulla on 16% en oo viittiny väkevämpää käyttää edellisessäkään,
eikä siitä näin aluks tehojakaan puutu taitoihin nähden :wink:

Tulpasta ei oo tietoo, mut kun sain XXX-NTn viimekesänä jenkeistä
niin siinä oli samantyypisiä käyntiongelmia (eli tyhjäkäynti seilaa
ja kuumenee niin että sammuu n. 140C kohdalla ja jos rikastaa niin
tukehtuu kun painaa kaasua!) Laitoin siihen muistaakseni vitos tulpan
niin rupes käymään ja liikkumaan kuin unelma eikä oo sen jälkeen
sammunu kertaakaan kesken ajon!

Kuinkas päin ne numerot meni, eli onko suurempi numeroinen kylmempi
tulppa eli kuumemmille ilmoille jne vai mitä?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #108 : 02.06.05 - klo: 20.30 »
Nuo numeroinnit on aika valmistaja kohtaisia. Monella taitaa olla niin, että suurempi numero on "kuumempi" tulppa, mutta variaatioita on runsaasti.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #109 : 02.06.05 - klo: 23.17 »
Heitä edes hatusta joku tulppasuositus, viikonlopun säätiedotuksen
ja 16% löpön mukaan?

Osaatko sanoo mitään noista Mach:n omista tulpista???
Mulla tuli yks uus mukana, mut ei se tyyppimerkintä
sano sitten yhtään mitään mulle :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #110 : 03.06.05 - klo: 10.03 »
Tuolle kelille itse heittäisin jonkin mediumhot tulpan, mutta varalle mukaan myös medium.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #111 : 03.06.05 - klo: 18.53 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Tuolle kelille itse heittäisin jonkin mediumhot tulpan, mutta varalle mukaan myös medium.

Eli noilla termeilläkö niissä merkkikohtasissa pitäis olla merkinnät? :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #112 : 03.06.05 - klo: 21.04 »
mikäs kone tossa LST.ssä nyt onkaan.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #113 : 03.06.05 - klo: 21.05 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
mikäs kone tossa LST.ssä nyt onkaan.

Siis toi oli säälittävä kysymys , olisit samalla vaivalla kun kirjoitat tänne niin katsonut googlesta vaikka hakusanalla "Losi LST motor" jne...  :roll:

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #114 : 03.06.05 - klo: 21.07 »
no olkoon sitten niin, ja etsin sitten itse
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #115 : 03.06.05 - klo: 21.53 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
mikäs kone tossa LST.ssä nyt onkaan.

Dynamite .26 muistaakseni.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa juhal

  • Tulokas
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #116 : 03.06.05 - klo: 22.48 »
Mach .26

Poissa juhal

  • Tulokas
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #117 : 03.06.05 - klo: 22.50 »
Dynamite Mach.26

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #118 : 04.06.05 - klo: 00.59 »
Lainaus käyttäjältä: "juhal"
Dynamite Mach.26

Kyllähän se sieltä tuli kun vähä potkii :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #119 : 04.06.05 - klo: 01.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Lainaus käyttäjältä: "svart"
mikäs kone tossa LST.ssä nyt onkaan.

Siis toi oli säälittävä kysymys , olisit samalla vaivalla kun kirjoitat tänne niin katsonut googlesta vaikka hakusanalla "Losi LST motor" jne...  :roll:
Toi on säälittävää turhaa kirjottamista :evil: Jos se olis hoksannu
googlettaa niin se ei olis kysyny ja täähän on paras paikka kysyä!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars