Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149379 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #360 : 09.08.05 - klo: 22.11 »
Enpä nyt keksinyt mitä tarkoitit. En tosin saanut aukeamaan kuin sen jälkimmäisen videon, sen Xtreme RC Carin vertailun. Mutta mitä siinä videon lopussa oli ihmeellistä? Vai oliko väärä video...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #361 : 09.08.05 - klo: 22.12 »

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #362 : 09.08.05 - klo: 22.14 »
Juu, minäkin viimein tajusin, että tarkoitit inferno MP keskustelua, laitoinkin koneen imuttamaan sen videon.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #363 : 09.08.05 - klo: 23.32 »
Ja palataksemme taas oikeeseen aiheeseen...
Pääsin tänään testaileen uudella setupilla +ratakumeilla ja täytyy sanoo
et ykskään mun kolmesta muusta autosta ei oo koskaan kääntyny niin
hyvin kun LST tänään :shock:

Mutta yks asia mitä jäin kaipailemaan on vauhti! Ei kulje (tietenkään)
enää läheskään niin lujaa ku vakio kumeilla kiihtyy kyllä ku pieni sika
peto perässä, mutta ei oo kivaa ku ensimmäisen suorankolmanneksen
jälkeen on jo täydet kierrokset, silti vauhti oli samaa luokkaa 1/10
krossarilla huippu virikoneella, mutta eihän se näytä eikä tunnu miltään
näin isolla autolla :o

Ootko Brutales käyttäny harvempaa vai tiheempää ku vakio välitykset???

Jää vaan meinaan toi "välitysnappi" turhanpäiväseks kans :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #364 : 10.08.05 - klo: 08.12 »
Käytössä on vakiovälitykset, ja renkaista johtuen välitykset osuu aika nappiin Imatran radalla. Pääsuoralla vinkuu kierrokset tapissaan jo aikaisessa vaiheessa, mutta niinpä se on crossareillakin. Mutta tärkeämpää on se, että kiihtyvyyttä löytyy sitten muualla rataa paremmin.

Eikö ole ihme, miten tuommoinen norsu voi kääntyä mutkissa niin hyvin  :D
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #365 : 10.08.05 - klo: 16.29 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Käytössä on vakiovälitykset, ja renkaista johtuen välitykset osuu aika nappiin Imatran radalla. Pääsuoralla vinkuu kierrokset tapissaan jo aikaisessa vaiheessa, mutta niinpä se on crossareillakin. Mutta tärkeämpää on se, että kiihtyvyyttä löytyy sitten muualla rataa paremmin.

Eikö ole ihme, miten tuommoinen norsu voi kääntyä mutkissa niin hyvin  :D

Ne TiNi ratas sarjat on vissiin kaikki vakio kokosia vai onko tullu vastaan muita?
Mulla meni eka tukivarsiki poikki ku ei enää kumit jousta ja sit puolitankkia
sen jälkeen meni 1-vaihteen pinioni ja spurri sileeks (jota oli odoteltu jo
hetken ku meni jo ulvilas huonon näköseks)

Joo on kyllä kumma, yhellä kaverilla on Hobao (1/8 krossi) täälä vaasas
ja sain testata sitä kun ekan kerran näin, eikä sekään kääntyny läheskään
näin hyvin :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #366 : 10.08.05 - klo: 16.34 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Joo on kyllä kumma, yhellä kaverilla on Hobao (1/8 krossi) täälä vaasas ja sain testata sitä kun ekan kerran näin, eikä sekään kääntyny läheskään näin hyvin :shock:


Aika paljon säädöistä kiinni...
Veikkaan että kierrosajoissa monsu häviää krossarille, ellei rata ole tosi pahalla ruvella ja pinta pehmeä.

 - Hount

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #367 : 10.08.05 - klo: 16.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Joo on kyllä kumma, yhellä kaverilla on Hobao (1/8 krossi) täälä vaasas ja sain testata sitä kun ekan kerran näin, eikä sekään kääntyny läheskään näin hyvin :shock:


Aika paljon säädöistä kiinni...
Veikkaan että kierrosajoissa monsu häviää krossarille, ellei rata ole tosi pahalla ruvella ja pinta pehmeä.

 - Hount

Heti jotain kateellista kiukuttelua... :?
Toki Hobaossa on ulvilan säädöt (kun sieltä se sen osti) ja paremminkin
ehkä saa kääntymään, mutta kyllähän se on fakta (näillä vähillä koke-
muksilla), että monsterin leveemmillä renkailla saa paremman kääntyvyyden,
katsokass kun siinäkin on säätövaraa :wink:
Ihmeen hyvin LST nyt kuitenkin kääntyy vaasankin pikkuruisella radalla.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #368 : 10.08.05 - klo: 16.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Veikkaan että kierrosajoissa monsu häviää krossarille, ellei rata ole tosi pahalla ruvella ja pinta pehmeä.
- Hount

Niin ja kukaanhan ei nyt täs välis väittäny etteikö monsu jäisi kierrosajoissa! :?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #369 : 10.08.05 - klo: 17.00 »
Näinhan se on, ja jos monsu ei kierrosajoissa jäisi, niin olisihan se suuri ihme! Painoahan on reilusti enemmän, ja LST on tehty silmällä pitäen myös trial ajo, ei siis pelkästään radalle. Itseasiassa paras monsu siinä suhteessa, että toimii joka paikassa hyvin. Radalla varmasti parhaiden monsujen tasoa ja trial-ajossa paras. Siksi vain innostuin kääntyvyydestä, koska se oli suurin yllätys, ottaen huomioon auton koon, painon, korkeuden ja jäykän keskidiffin.

Monsu on minusta sikäli mukava harraste auto, kun se on niin monipuolinen. Ajopaikkoja on joka puolella ja vielä kun saataisiin sarja käyntii ensi vuonna, niin alkaisi tulla myös kisameininkiä. Sopisi hienosti crossikisojen yhteyteen näytöslajiksi. M8-luokan kuskit kun tuntuu vierastavan monsuja radalla, niin sopisikohan sähkö-crossikisojen kaveriksi??

Losit iskuun ja Ulvilan kisoihin mukaan.Siksi jaan omat säätöni muillekin, että voitaisiin etsiä porukalla säätöja ja kenties pärjätä edes jotenkuten hitaimmille Savage 4.6 monsuille ja Madeille... Ne kun kuulemma menee vielä kovempaa radalla, vähintään crossarien tahtia, ellei kovempaakin  :mrgreen:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #370 : 10.08.05 - klo: 17.27 »
Provosointia... Toivottavasti kukaan ei tartu moisiin mainolauseisiin ;)
Tyhjä

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #371 : 10.08.05 - klo: 17.27 »
Ilmottele kun olet menossa Lavankoon Losiasi ulkoiluttamaan, Haluan todella nähdä kuinka se menee lavangon tiukat mutkat yhtä hienosti kuin krossi  :)

Puheistasi sen kuvan olen saanut

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #372 : 10.08.05 - klo: 17.46 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Savage 4.6 monsuille ja Madeille... Ne kun kuulemma menee vielä kovempaa radalla, vähintään crossarien tahtia, ellei kovempaakin  :mrgreen:


Brutales... katopas se Kyoshon 777 video johon laitoin linkin ja mieti asiaa sitten uudelleen...  Muuten se ainoa Savage 4.6 jonka olen nähnyt Lavangossa joutuu kyllä kovasti väistelemään ettei jää jalkoihin ;-)
Tosin se ei taida kyllä olla oikein säädöissä mutta on siinä 3-portainen laatikko... Ota se auto mukaan Lavankoon ja esittele meille kaikille ihmettelijöille :D

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #373 : 10.08.05 - klo: 18.39 »
Höh...

Ettekö ymmärrä huumoria? Se heito oli vitsi, eikä todellakaan tarkoitettu todeksi. Niinkuin vastaukseni alussa totesin, "ja jos monsu ei kierrosajoissa jäisi, niin olisihan se suuri ihme!"

Eli, en usko, että monsu ikinään pärjäisi crossarille crossarin erikoisalalla, eli M8-radalla. En ymmärrä, että jos monsu topicissa joku heittää huulta, joka vähäänkään sivuaa crossareita, niin joku ottaa asian tosissaan. Ette voi olla tosissanne, että otitte tuon loppuheiton todesta??

Se, että monsun saa kääntymään hyvin mutkiin, yllätti minutkin, ja sen minulle kertoi kokeilija, joka itse ajaa kisaa crossarilla. Kyllä minä voin LST:n tuoda Lavankoon, kun vain sielläpäin tulen käymään. Minä en Lavangossa ala esittelemään kuinka monsu kääntyy mutkiin tms, halukkaat saavat kokeilla itse, mutta vain sellaiset halukkaat, joilla on radoilta jotain meriittejä, ihan joka ratin vemputtajalle en anna autoani ajettavaksi. Hoken kanssa sinne varmasti tullaan treenaamaan päiväksi ennen Ulvilan kisoja, joten silloin vain halukkaat kokeilemaan.

Oletteko nähneet koskaan Lavangossa tms. kunnolla säädettyä monsteria, jossa on alusta ja renkaat yms. kunnossa? Jos olette, niin sitten ihmettelen kommenttejanne, mutta jos ette, niin kannattaisiko odottaa kommenttien kanssa siihen asti, kunnes on omakohtaista tietoa. Minä kuitenkin olen. Ei siellä Lavangossa kuitenkaan mitään niin erityisen ihmeellistä ole, etteikö monsukin niistä kohtuudella suoriutuisi. 30 sek. ero kierrosajassa ei tule crossariin verrattuna, siitä olen varma. (tällä viittasin toisen topicin kommenttiin...)
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #374 : 10.08.05 - klo: 18.40 »
Ei luultavasti siksi me odotetaankin sua paikalle esittelemään :D
Ei mekään nyt niin tosissaan olla  :wink:

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #375 : 10.08.05 - klo: 18.52 »
OT: Mulla on ainakin sen verran lapsenkengissä ajelemiset uuden auton kanssa että kiiru tulee että kerkee saamaan auton kisakuntoon, joten yhden 4.6 Savagen nopeuteen ei ainakaan voi luottaa varmuudella.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #376 : 10.08.05 - klo: 19.00 »
Hyvä että huumori on vielä tallella :D

Laitan viestiä, kun seuraavan kerran tulen sinnepäin, jos saataisiin kokeilijaksi joku sopiva kuski. Eihän sitä tiedä, vaikka joku teistäkin innostuisi ensivuonna järjestämään Monsujen kisat sinne.
Sen tiedän, monsut ei ole tavallinen näky crossiradoilla, ei niitä ollut meidänkään radoilla näkynyt. Uteliaita katsojia alkuun riitti, mutta nopeasti crossarit hyväksyi Losini joukkoonsa, nyt treenaamme yleensä porukalla, eikä kukaan ole valittanut, että pitäisi väistellä ja jarrutella monsun takia. Oli itseasiassa mukava nähdä, kun osaava kuski tiistaina käski losia, auto kulki mutkat ja hypyt upeasti parin totuttelukierroksen jälkeen. Itsekään en olisi uskonut, kuinka nätisti se meni, kun vain osaa ajaa. Jopa se hyppyri, jossa on ns. vallihauta, meni todella reilulla marginaalilla joka kerta yli. SM-kisoissa moni kuski suosiolla crossarillakin sen ajoi pohjia pitkin, ja joku taisi saada varoituksenkin sen toistuvasta kiertämisestä.

Eli, olisi mukava, jos ennakkoluulot ei olisi niin vahvat, saataisiin radoille enemmän harrastajia. Varmaan moni monsulla aloittava jossain vaiheessa sirtyy crossareihin, ja joku crossikuski saattaisi harkita ajavansa monsusarjaa.

Se, että joku ajaa crossiradalla vakio monsulla, ei varmasti ole mitään nautittavaa katsottavaa. Korkealla maavaralla, vakio jousilla, vakio renkailla yms. auto lähinnä kaatuu kokoajan joka suuntaan, ja on myös kiihdytyksissä hidas, koska kaasun pääsee avaamaan liian myöhään. Mutta, kun into kasvaa ja alustan säädöt paranee, niin kyllä niillä sekaan mahtuu hyvin, ja tasoittaahan ne rataa crossareiden jäljiltä, siis jopa hyötyä  :wink:

Mutta, eiköhän tämä aihe riitä, nähdään Lavangossa. Laitan sinulle Mika sitten viestiä, ja kysyn ajo-ohjeita sinne...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #377 : 10.08.05 - klo: 20.55 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Oletteko nähneet koskaan Lavangossa tms. kunnolla säädettyä monsteria, jossa on alusta ja renkaat yms. kunnossa?

Tästä tuli mieleen. että vaasankin pikkuradalla kävi joku "äijä" juniorille
hommatulla Savage 25:llä joka oli just sisäänajettu eikä se pysyny kovista
yrityksistä huolimatta edes 15metriä radalla käymättä nurmikolla
tai lähelläkään ajolinjoja ja ulvilassa oli myös muutamia todella säälittäviä
suorituksia (otetaan huomioon että oli paljo junnuja jotka sudittelee pihoissa)
, joiden ohi sai mennä miltä sivulta vain vaikka LST:kin oli vielä koria
vaille vakio sillon. :shock:

Eli älkää krossikuskit hiiltykö jos jonku monsteri menee paremmin kuin uskotte
99% varmuudella ootte nähny vaan niitä vakioita ja huonosti säädettyjä.

Eikä noi monsterit paljo jää truggyille jos ne on tarpeeks paranneltuja,
eikä varmaan hyvällä kuskilla jääkkään.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #378 : 10.08.05 - klo: 21.09 »
Olen ajanut lavangossa hyvin säädetyllä Revolla, olihan sekin nopee, mutta sekin jää..

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #379 : 10.08.05 - klo: 21.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Olen ajanut lavangossa hyvin säädetyllä Revolla, olihan sekin nopee, mutta sekin jää..

Niin krossille! Eikös se oo jo puitu MILJOONA kertaa että 1/8 krossille jää?
Ja Revohan on vaan maailman toisiks paras monsteri... :wink:

ps. hyvät löylyt lähtee tässäkin toipikissa jo :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #380 : 10.08.05 - klo: 21.32 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"

Mutta, eiköhän tämä aihe riitä, nähdään Lavangossa. Laitan sinulle Mika sitten viestiä, ja kysyn ajo-ohjeita sinne...


Hieno juttu! Tosin nyt tulee vettä rankasti joten taitaa mennä viikko jos toinen ennen kuin siellä ajaa :(
Kyllä voisin kuvitella itsekin jatkossa enemmän monsu kuskeja etenkin jos kisoja saadaan aikaiseksikin. Me krossimiehet ollaan vähän puritaaneja mutta älkää siitä välitäkö, Keep up the spirit  :D

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #381 : 10.08.05 - klo: 21.35 »
Nyt ajettu 3-tankkia pukilla rikkaalla. En saanu oikeen selvää noista ohjeista (huono englanti). Monenko tankin jälkeen muut on lähteny jo liikkeelle. sen verran sain ohjeista selvää että 5-6 tankin läkeen voi ruveta hakemaan kunnon säätöjä.. Oonko oikeas?.
Onko myös noormaalia että lämmöt pysyy aika alhaalla sisään ajos. 70-80c
 :shock:

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #382 : 10.08.05 - klo: 21.51 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Onko myös noormaalia että lämmöt pysyy aika alhaalla sisään ajos. 70-80c  :shock:

Sisäänajossahan kone käy rikkaalla joten lämmöt on alhaisemmat,
mulla on normaali lämpö hyvillä säädöillä 100-110c ilmasta riippuen
16% byronilla (eilen radalla mittasin heti kun rattaat meni sileeks
niin oli 110c noin 4-5 sekuntia rankan ratakaahailun jälkeen)

ps. Tietysti tulppa vaikuttaa aika paljo, enkä tiedä mikä tulppa mulla on :roll:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #383 : 12.08.05 - klo: 11.25 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Nyt ajettu 3-tankkia pukilla rikkaalla. En saanu oikeen selvää noista ohjeista (huono englanti). Monenko tankin jälkeen muut on lähteny jo liikkeelle. sen verran sain ohjeista selvää että 5-6 tankin läkeen voi ruveta hakemaan kunnon säätöjä.. Oonko oikeas?.
Onko myös noormaalia että lämmöt pysyy aika alhaalla sisään ajos. 70-80c
 :shock:

Ite rupesin kiristelemäänmään säätöja himpun tossa vaiheessa joka tankillisen jälkeen. Itellä on lämpöjen kanssa ollu hieman ongelmia vaikka tulppana on Sirion 7 ja löpönä byronin 20% niin joutuu ajaa melko rikkaalla ja silti lämmöt heiluu +120-130 asteessa, nyt on jo 8 tulppa pöydällä odottamassa kokeilua saa nähdä kuin menee. 7-tulpalla kun koitaa säätää silleen että kiertäis iloseen niin lämmöt pompaa heti yli +130  :?  joka on jo varmaan liikaa. Liekkö vielä niin tiukka uutuuttaan vai mikä lie, ajettuna noin 1/2 gallonaa.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #384 : 12.08.05 - klo: 12.18 »
Mikä lämpöongelma toi 120 on... älkää nyt tuijottako niitä lämpöjä vaan kuunnelkaa sitä konetta miten se kiekuu. Kyllä sen kuulee jos säädöt alkaa olla sellaiset että on liian laihalla... noista mittareistakaan tiedä mitä ne näyttää.. ja kuka sanoo että lämpö mitataan tulpan juuresta vai mistä.. turhaa stressiä vaan.

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #385 : 12.08.05 - klo: 13.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mikä lämpöongelma toi 120 on... älkää nyt tuijottako niitä lämpöjä vaan kuunnelkaa sitä konetta miten se kiekuu. Kyllä sen kuulee jos säädöt alkaa olla sellaiset että on liian laihalla... noista mittareistakaan tiedä mitä ne näyttää.. ja kuka sanoo että lämpö mitataan tulpan juuresta vai mistä.. turhaa stressiä vaan.

Näin juuri. Jos ei mene tulppia ja kone kuullostaa siltä että kaikki on kunnossa niin eikun kovaa ajoa.

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #386 : 12.08.05 - klo: 19.43 »
Nyt kyllä vastusti taas niin että palas kyosho mieleen. Tänään rupesin jatkamaan sisään ajo no toinen etäisy niin vetolaitten laakeri hjirtti eli oli kokoajan kiinni. No uusi laakeri kiinni sain käntiin sitten sammui vetäisy laakeri ei ottanu ollenkaan. Uus vetäisy nyt otti vähä no sain käntiin. Annoin käydä lisää tyhjäkäynillä. 5-tankki menos rupesin jo vähä ajelemaan. No lämmöt oli siinä 100 astees ja oli tosi rikkalla. Parin tankin jälkeen rupesin kiristämään säätöjä oli vielä niin rikkaalla että tyhjäkäynti oli vaivalloista ja kaasu pohjassa räpätti niin että ei vaihtanu vaihdetta. Mittasin lämmöt 135c. Sammutin aihdoin tulpan OS. 5 (kylmimmästä päästä) Sama jutta laitoin vähä vielä rikkaamalle ei vaikuttanu mitään .  :cry:  Sammutin ja bensa kiehuu kaasaris. Sammui kyllä välillä ittestään kun ajoi kaasu pohjassa ja päästi kiaasun niin sammui. Sitten loppui ajot.
Saa aika seppä ola joka saa ton käymään 110astees.
Vielä oli semmoinen homma eli kun oli ajanu kaasu pohjassa kun päästi kaasu pohjasta niin eka laski tyhjäkäynnille ja sitten nous kierrokset ja taas laski. Kun pitää tyhjäkäynilla niin rupeaa röpöttään pikku hiljaa lisää ja sammuu.
Rupeaa usko hiipun näihin laittesiin  :cry: . Vaikka nyt pitääs olla kunnon peli

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #387 : 12.08.05 - klo: 19.46 »
Kuulostaa siltä että sun pitäs päästä näyttään porukalle sitä autoo
et sais "lyödä monta tyhmää päätä yhteen"! :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #388 : 12.08.05 - klo: 19.53 »
Mulla ainakin vaatii aina pitkän lämmittelyn ennenkö jaksaa edes
vaihtaa kakkoselle ja niin näytti vaativan ulvilassa se toinenki LST
joten sitä ei tarvi murehtia vaan kruisailla noin 30sek-1min edestakasin
ja jos sit vielä röpöttää niin hiukan laihentaa yläkierrosruuvia,

mutta tietysti noihin lömpöongelmiin vaikuttaa varmaan myös uuden
koneen kireys ja tulppa hyvin pitkälti, mutta en osaa sanoo mitään
tyhjentävää, paras olis jos pääsisit näyttämään sitä jollekin kokeneelle
1/8 krossikuskille, kun niissä on samantyyppiset koneet (ja ne kuskit
yleensä tietääkin jotain toisin kuin suurinosa monsukuskeista :wink: )
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #389 : 12.08.05 - klo: 19.54 »
Eikö tossa just ollut puhetta että unohda noi lämpötilat ja säädä se kone kohilleen, rikkaalle alhaalta reilusti ja pääneulaa tiukalle. Ota manuaali käteen ja aloita alusta (tehdassäädöistä) jos ei muuten onnistu.
(Tuli Kyosho mieleen..heh..vika ei ole kuitenkaan miehessä)