Moi,
Kiitos järjestäjille ja kanssa kilpailijoille! Kivaa oli taas pääsääntöisessti, vaikka heti finaalien jälkeen pettymys olikin suuri. Vielä ei ollut mun vuoro - ehkä ensi kerralla. Rata oli ehkä hieman pieni, mutta silti saatiin paremmuus ratkottua.
Koko päivän auto oli nopea ja vauhtia rajoitti lähinnä kuljettajan kotelo. Oli siis helppo keskittyä ajamiseen, riitti kun huolti autoa vain hiittien välissä. Näistä lähtökohdista onnistuin sitten nappaamaan TQ:n Hoken nenän edestä, vaikka kaksi alkuerää sössinkin. Toisaalta niin sössi Hokekin, joten virheet menivät ns. tasan. Finaaleissa nälkä oli kova ja voittoa tarjottiin jokaisessa finaalissa, mutta aina tuli matkalle joku muuttuja - ehkä kokeneempi kuski olisi pystynt näistäkin selviytymään paremmin. Viimeisessä finaalissa vielä johtopaikalta katkennut iskarin yläpään kiinnitysruuvi tiputti mut vielä viimeiselle podium paikalle, joten finaaleihin ei voi olla tyytyväinen. Toisaalta sekä ensimmäisessä, että toisessa finaalissa sai yrittää ihan tosissaan Petestä ohi, mutta hyvin pysyi Asso sisämollassa, eikä vaan Durango mahtunut rinnalle ja ohi. Parempi siis voitti.
Kalusto puolelta ei paljon moitittavaa jäänyt. Durango DEX410 V3 toimi koko päivän loistavasti, setuppi pysyi samana koko päivän, eikä perjantainakaan tarvinnut muuttaa säätöjä lainkaan omasta perus-setupista. Tällä kertaa kuski oli puhtaasti rajoittava tekijä. Tästä on helppo jatkaa, vauhti paranee treenaamalla.
Samppa