Nyt on tovi tullut rällättyä autolla ja eipä ole mitään pahaa sanottavaa
Mitä nyt servo alkoi temppuilemaan, mutta se nyt ei itsessään ole auton vika, heh.
Sellainen kysymys kumminkin, että mitenkä tuosta saa vähän tiukemmin kääntyvän?
Nyt on casterit sun muut suoraan paketista ja shimmaukset laitettu rakennusohjeen setupin mukaan. Haritusta on edessä jonkinverran (onkohan jossain 2 asteen tietämissä...).
Tuo 16 asteen casterblock jos vaihtaa pienempään asteeseen, tulee mutkaan sisään kääntyessä terävämpi ohjaus? Entäpä mitä vaikuttavat vakio-steering blockien vaihto kingpin 5 asteisiin?
Jos nyt esmes casterblockin vaihtaa 12 asteiseksi ja steering blockin vitoseksi, saako tuolla lisää kääntyvyyttä aikaan ja miten auton käytös muuttuu noin muuten?
Toivottavasti ei ole liian noobeja kysymyksiä. Kun nyt tuolla on pahuksen hauska ajaa, niin tottahan sitä haluaa siitä kaiken irti saada