Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 8  (Luettu 416434 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa lantimo

  • Jäsen
    • Profiili
jep
« Vastaus #810 : 01.08.06 - klo: 23.10 »
Elikkäpäs edellisiä osia odottelin aika pitkän tovin ja soittelin ja yritin soitella ja soitella ja aina olen tilaukseni soittamalla tehnyt ja kun osia ei ole kuulunut, olen myös sähköpostia laittanut muistutukseksi ja myös soittanut. Mutta kun kyseisessä numerossa ei pahemmin vastailla!!!! No ne ensimmäisen viestini osat on kyllä tullut ja paikallekkin laitettu mutta kun krossivehkeet meinaa aina välillä särkyä ja uutta osaa pitäis tilailla niin aina sama homma soita soita ja soita ja laita sähköpostia ja odota vähintään kaks viikkoa. Ja viimeksi kun osia odottelin ja tänne foorumille kirjoitin niin johan osat tuli.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #811 : 01.08.06 - klo: 23.12 »
Pliiiiis... Kerro nyt mistä osista on kyse.
Minä hoidan...
Jos ei Nikolla ole niin kaivan vaikka omistani.


Edit... HOPS... samalla tuli yv...
Osa löytyy välittömästi...

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #812 : 01.08.06 - klo: 23.22 »
Harmi että Sabelle ei annettu mahdollisuuksia hoitaa tätä Hobaon myyntiä, niin olis palvelukin sentään pelannut puhelimella, sähköpostilla ja olis osatkin tullut parissa päivässä perille sen kummempia ihmettelemättä :evil:
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #813 : 01.08.06 - klo: 23.39 »
Itse olen Tounisonin kanssa samoilla linjoilla.

Mikäli avaa "nettikaupan", on siitä pidettävä huolta ja tuotteeet päivitettävä ajantasalle mahdollisimman pikaisesti. Samoin netin/sähköpostin välityksellä tehtyihin tilauksiin/kyselyihin tulisi vastata aina ja mieluummin nopeasti. Mikäli kauppiaan rahkeet eivät tähän riitä, on viisainta laittaa sivuille selkeä ilmoitus tyyliin "kyselyt ja tilaukset puhelimitse".

Muutama vuosi sitten soitto oli ainoa tapa hoitaa asioita, mutta nykyään kun on olemassa muitakin kommunikaatiovälineitä kuin puhelin, olisi mukava, että niitä voisi käyttää. Ja mikäli se tilausnappi sinne nettisivuille laitetaan, voi asiakas ihan syystä olettaa, että sitä painettuaan tavara saapuu kohtuullisessa ajassa kotiovelle/postiin. Mikäli tavaraa ei syystä tai toisesta ole, tai sitä ei ehditä lähettää, on asiasta ilmoitettava asiakkaalle. Tässä asiassa ei ole eroa sillä, onko kauppa fyysisesti autotallissa vai hienossa ja isossa liiketilassa Helsingin ydinkeskustassa. Koska yhden ihmisen aika on rajallista, kyse on priorisoinnista. Mitä pidetään tärkeänä?

Itse työskentelin aikanaan myyjänä "erikoisliikkeessä" ja jos mitään tuolta päähän jäi, oli se nimenomaan asiakkaan huomioimisen tärkeys. Vaikka myytäisiin eioota, siitä pitää ilmoittaa.

Vahinkojahan aina sattuu, mutta niistä on opittava.

Täältä tähän.

Edit: Ettei HOKEn hirvittävä viha kohdalleni osuisi, mainitsen, että itse olen tästä kyseisestä Hobao-puodista saanut hyvää palvelua, kun sieltä olen jotain muutamaan kertaan tilannut. ;)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #814 : 02.08.06 - klo: 00.07 »
Ei tuossa mitään...
Tottahan turiset.

Halusinkin painottaa että tosiaan se on täysin yleistä että kaikkea saatavaa ei ole nettikaupassa näkysällä, alasta ja liikkeestä täysin riippumatta.

Ja nimenomaan otetaan huomioon inhimilliset ja tekniset virheet.

No mutta nyt on Lantimon ongelmaan löytynyt ratkaisu ja osat ovat vielä tällä viikolla hänellä.

Toivottavasti Lantimo vaikka ilmoittaa tänne kun osat on perillä niin ei jää kenelläkään hampaankoloon, että josko sittenkään...  :mrgreen:

Mutta siis... Homma on lähestulkoon hoidettu, ja jatkossa olis ihan kiva että yritetään kaikki mahdolliset keinot ennenkuin ongelmista ensinmäisenä yleisesti "avaudutaan".

Kuten sanottua... Jos jotain oikeasti puuttuu ja saatavuus tuntuu olevan kiven alla niin kyllä tiimiltä voi kysellä.
Kaivetaan vaikka omistamme ettei kenelläkään jää ajelut ainakaan yhden osan varaan.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #815 : 02.08.06 - klo: 01.02 »
Nikon toiminnasta voin sen verran sanoa että minulla oli asiakas joka osti autopaketin ja hups meiltä oli nuo startti laatikot loppuneet ja startti laatikko piti saada hommattua pikaisesti ja Nikolla oli varastossa ja hän oli todella ystävällinen että ehti laittaa matkahuoltoon samana aamuna kuin hän lähti ulkomaan matkaan, ja samana päivänä sain paketin työpaikalle ja saatiin todellakin tyytyväinen asiakas.
Joten isot kiitokset Nikolle siitä kaupasta :wink:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heering80

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #816 : 02.08.06 - klo: 06.32 »
*HOKE*n on ihan turha alkaa opastamaan muita tilausten tekemisessä. Itse olen aina hoitanut tilaukset puhelimitse ja ainakaan minun kohdallani osatoimitusten viivästyminen ei ole johtunut varastopuutteista, vaan ihan jostain muusta. Toki sen ymmärtäisinkin, jos osaa ei hyllystä löydy, mutta se ei mene jakeluun, että myyjä valehtelee lähettäneensä osat vaikka todellisuudessa näin ei ole.

Suomen kokoisessa, ja näin erikoisella tuotesektorilla toimittaessa luulisi riittävän, että käyttää tilausten hoitoon muutaman tunnin illasta (varsinkin jos autotalli on pieni ja sen ympäriravaamiseen ei kauaa mene). Tämän verran luulisi liikenevän jopa täysipäiväiseltä opiskelijalta joka hoitaa muita velvoitteitaan päivisin (olettaen, että Niko sellainen on). Joka tapauksessa tämän verran voisi olettaa jokaisen oman bisneksen alottavan liikemiehen uhraavan jo pelkästä menestymisen/kunnianhalusta.

Täytyy myöntää, että Nikon palvelu on aina ollut kohteliasta ja ystävällistä vaikka en varmasti lukeudkaan mukaviin asiakkaisiin, siitä lisäpisteitä.

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #817 : 02.08.06 - klo: 10.12 »
Itsekin on joskus tehnyt täällä mieli avautua, kun postimyynti ei ole toiminut, mutta tähän asti olen malttanut. Jätän kuitenkin nimen mainitsematta.
Tilasin tuotteita netin välityksellä, ja tilausvahvistuksessa kerrottiin kyseisen tuotteen loppuneen. Vastasin sähköpostiin, että tuotteet voi laittaa, kun on saatavilla. Noin viikon päästä yrittäjä mainosti tällä palstalla, että nyt niitä taas saa. No, odottelin jonkun aikaa, mutta kun ei niitä minulle saapunut, otin sähköpostitse yhteyttä, tuumasin, että en ole tuotteita saanut, vaikka täällä on mainostettu. Liikkeestä pahoiteltiin tilauksen myöhästymistä, ja luvattiin laittaa heti matkaan. Sitten odottelin kuukauden, ja ilmoitin, että ei ole tavaraa tullut, enkä kyllä enää tarvitsekaan. Mitään vastausta ei tullut sähköpostiin. Ei mua enää kiinnostanut tossa vaiheessa alkaa puhelimella selvittelemään, mistä on kyse.
Voihan se vika muuallakin olla tolla kuin liikkeellä viimesellä kerralla, esim. Postin päässä, mutta epätodennäköistä olisi kaiken jälkeen.
Edit: Off-topickia, mutta mainitsinpa kuitenkin.

Poissa jooka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #818 : 02.08.06 - klo: 15.44 »
Lainaus käyttäjältä: "SJK"
Harmi että Sabelle ei annettu mahdollisuuksia hoitaa tätä Hobaon myyntiä, niin olis palvelukin sentään pelannut puhelimella, sähköpostilla ja olis osatkin tullut parissa päivässä perille sen kummempia ihmettelemättä :evil:


Totta! Olen nyt muutamia osia omaan autooni tilannut Sabelta sekä puhelimella että sähköpostitse ja ei ole mennyt kahta päivää kauemmin tilauksissa kun on jo paketti perillä.

Summa summarum: Hyvä automerkki kyseessä ja ei haluta tahrata sen mainetta. Ihan ymmärrettävää, mutta ottakaa ihan oikeasti asiat asioina - sitten kun se "viivästynyt" vara-osa toimitus sattuu sinun kohdallesi useamman kerran peräkkäin niin maltatko olla hiljaa?

Tuskin kukaan täällä ihan pilanpäiten on kirjoittelemassa kritiikkiä oman autonsa edustuksesta ellei aihetta asiaan todella ole.

Poissa lantimo

  • Jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #819 : 02.08.06 - klo: 16.27 »
Jepulis. Osat tulossa ja pirssi taas kohta iskussa. :D
Jätetään tämä homma minun puolestani tähän ja kiitokset Hokelle.

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #820 : 02.08.06 - klo: 21.39 »
Lainaus käyttäjältä: "jooka"
Totta! Olen nyt muutamia osia omaan autooni tilannut Sabelta sekä puhelimella että sähköpostitse ja ei ole mennyt kahta päivää kauemmin tilauksissa kun on jo paketti perillä.


Totta. Netin kautta kun tilasin, niin kahden päivän päästä oli perillä, puhelimella kun tilasin, niin oli heti seuraavana päivänä perillä. Postiluukusta siis, lasku paketissa.

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #821 : 02.08.06 - klo: 21.41 »
Alkaa mennä jo vähän ohi aiheen...
Avatkaa uus topic missä voitte keskustella ostojenne/palvelujen laaduista yms....vai kuinka??
The

Poissa SJK

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #822 : 02.08.06 - klo: 22.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Vimmu"
Alkaa mennä jo vähän ohi aiheen...
Avatkaa uus topic missä voitte keskustella ostojenne/palvelujen laaduista yms....vai kuinka??


Ohi aiheen sinänsä että topicissa kyse autosta, mutta mielestäni autoon olennaisesti kuuluu myös varaosat, ja kun joku varaosatoimituksen toimivuuden esille otti niin ...........!!
Asiasta en mitään tiedä mutta....

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #823 : 02.08.06 - klo: 22.18 »
Jos aletaan puhua osien ostosta autoon eri liikkeistä eikä mainintaakaan automerkistä niin silloin se menee ohi aiheen...
The

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 8
« Vastaus #824 : 02.08.06 - klo: 22.36 »
Minullakin oli jotain pieniä ongelmia viime talvena hyperin osien kanssa, mutta nyt tuntuu asiat menevän parempaan suuntaan. Nytkin käsittääkseni Niko itse on reissussa, mutta eilen laittamaani nettitilaukseen sain tänä iltana puhelun, jossa varmistettiin väri ja muutava vastaavaa asiaa, eli nyt on tuuraaja hoitamassa putiikkia. Eli, eikähän huutoon Niko ole vastaamassa ja firma kehittymässä. Toivottavasti hintataso pysyy jatkossakin nykyisenlaisena!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #825 : 03.08.06 - klo: 07.55 »
http://www.neobuggy.net/modules/news/article.php?storyid=932

Koskas lavangossa voi nähdä suomen testissä  :wink:
Junnumestari 2007

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 8
« Vastaus #826 : 03.08.06 - klo: 11.59 »
En tiedä, ens vuonna...ei vois vähempää kiinnostaa...Tai no, tourinki on terveestä
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #827 : 03.08.06 - klo: 14.14 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
En tiedä, ens vuonna...ei vois vähempää kiinnostaa...Tai no, tourinki on terveestä

Tourinki on kaikkee muuta kuin terveestä, kaikki ei vaan osaa ajaa touring-autoilla :wink:
- Tapsa

Poissa Tounison

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tounison/
Suodatin
« Vastaus #828 : 03.08.06 - klo: 15.01 »
Onko joku kokeillut vaihtaa hyperin alk.peräistä suodatinta normaaliin pyöreään. Mahtaako olla tehoissa tai jossain muussa eroa. Eikös tämän tarkoitus ollut liikuitella enemmän ilmaa?

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #829 : 03.08.06 - klo: 15.08 »
Tuskin huomaat eroa jos se pyöreä suodatin ei ole tukossa

99% ajaa ihan perinteisillä pyöreillä suodattimilla

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #830 : 03.08.06 - klo: 15.08 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
En tiedä, ens vuonna...ei vois vähempää kiinnostaa...Tai no, tourinki on terveestä

Tourinki on kaikkee muuta kuin terveestä, kaikki ei vaan osaa ajaa touring-autoilla :wink:



MUAHAHAHA


"Tai no, tourinki on terveestä"  :!:  :wink:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #831 : 03.08.06 - klo: 17.10 »
Olen ajanut sekä pyöreällä että soikealla suodattimella.
Ei huomattavaa eroa.
Ainoastaan se että tuo hyper kasin ovaalinmallinen suodatin tuntuisi pysyvän hieman paremmin auki.
Pyöreässä on vähemmän pintaa ja se näyttäs menevän erittäin vaativissa oloissa nopeemmin tukkoon.

Ulvilassa ja Imatralla löyty erittäin hyvä filsusetuppi.
Filsu ei mene tukkoon edes finaalin aikana.
Tosin tietenkin finaalin jälkeen se on vaihtokunnossa kuten aina, mutta moni poti tukkoon menemisestä ja täten koneen rikkaalle menosta finaalin aikana.
En minä  :wink:

Muutta mutta... tämän tiedonpas pidänkin itselläni  :P

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
HoBao Hyper 8
« Vastaus #832 : 03.08.06 - klo: 18.15 »
voit poikki ja riita väliin... :shock:

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #833 : 03.08.06 - klo: 21.44 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Olen ajanut sekä pyöreällä että soikealla suodattimella.
Ei huomattavaa eroa.


Mahtuuko molemmat samanlailla korin alle, vai istuuko soikee paremmin?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #834 : 03.08.06 - klo: 22.02 »
Soikee istuu paremmin koska on litteempi.

Esim hyper kasissa jos käyttää sitä pyöreetä niin se osuu kattoon reilusti... Voi jäädä kaasuvivusto jumiin....

Kokemusta on  :wink:

Poissa Henko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #835 : 03.08.06 - klo: 22.45 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Soikee istuu paremmin koska on litteempi.


Näin arvelinkin joidenkin näkemieni kuvien perusteella.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #836 : 07.08.06 - klo: 15.17 »
Sovittiin tässä nyt sitten Hoken kanssa, että Hoke alkaa myös myymään HoBaon ja CMB:n varaosia pääkaupunkiseudun suunnalla. Nyt täällä Norjassa ollessani on Aki hoitanut osien ym kamojen toimittamista ja positiivista palautetta on tullut.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #837 : 25.10.06 - klo: 20.13 »
Iltaa kaikille :)

Olisiko kenelläkään mahdollisuutta punnita ajovalmista Hyper 8 PRO:ta?

Kiitos :D
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 8
« Vastaus #838 : 25.10.06 - klo: 21.27 »
3550g
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #839 : 25.10.06 - klo: 22.09 »
Ok, kiitos sinulle.

Oma Hyper 7:ni (PBS, jossa pivot-Ball-ripustukset vaihdettu C-pala ripustuksiin) painoi vikassa SM-kisassa 3895grammaa :)  Eli kai se jonkin verran kevyempi on.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---