Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 3.0  (Luettu 580037 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2220 : 21.10.05 - klo: 18.21 »
Taisko se edes vaihtaa vaihteita. Tuntu et liutteli kakkosella vaan..

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2221 : 21.10.05 - klo: 23.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Kuka on se rohkea joka ostaa ensimmäisenä Savageensa New Era Modelsin 1:6 konversion ?

Vois surutta päästellä Revojen ja Losi Super Truckien ylitse :mrgreen:
Ei se rohkeudesta ole kiinni vann rahasta. Ainakin minun kohdallani
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2222 : 21.10.05 - klo: 23.12 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Oli New Era Modelsin sivuilla videossa aika laiskan oloinen.
Eihän tuossa ole kun vähän pitempi runko, isompi koppa, isompi kone ja renkaat
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2223 : 21.10.05 - klo: 23.19 »
This package includes:
1) H4x4 MONSTER DUTY 4.7mm Thick Aluminum Billet Custom Sides extendes Chassis 5.0 inches
1) H4x4 Monster duty Front Dog Bone (Large Diameter, 8mm Stainless Steel)
1) H4x4 Monster duty Rear Dog Bone (Large Diameter, 8mm Stainless Steel)
1) H4x4 1/6 SCALE Body (.040 clear Lexan) (Replacement Bodys cost $129.95)
1) H4x4 12 Tooth Clutch Drum


Ei ole isompaa konetta edes...
RB,the power of champions.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2224 : 22.10.05 - klo: 00.05 »
joo ja kuka haluis tuollasen... kyllä mä ite ajan ennemmin normi savagella, siihen saa pirusti erilaisia koreja ja renkaita, tuohon tuskin saa...

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2225 : 22.10.05 - klo: 01.08 »
tohon maksaa uus kori 128$...  :shock:
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2226 : 22.10.05 - klo: 01.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Vois surutta päästellä Revojen ja Losi Super Truckien ylitse :mrgreen:

Ääh kerran täräyttäisin kylkeen niin paikat paukkuis :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2227 : 22.10.05 - klo: 01.54 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Se ei ole alle 6.5 kiloinen, mutta sen näkee sitten. Auto tosin ei ole maahan koskenut viime kevän jälkeen jolloin veli Savagen osti, toivotaan että kaikki pelaa. Viimehetken kasauksia suoritetaan parhaillaan.

Sitä vähä pelkäsinkin :shock:
Mun pitää sit pysytellä puolikierrosta edellä tai jäljessä kokoajan :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2228 : 22.10.05 - klo: 18.19 »
Tomisikohan tälläinen putkisto että jos vetaisi suoran putken pakoaukosta joka menesi koritolpan raosta taka puskurin taakse. Sitten siihen poikittaisesta putkesta pieni vaimennin ja sitten kaksi ulostulo kanavaa
 http://www.freewebs.com/rctaipalsaari/putkisto.bmp
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2229 : 22.10.05 - klo: 18.22 »
toimii, aijotko ite tehdä? mites paineletkun liitänät?


http://2coolrc.com/detail.aspx?ID=158

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2230 : 22.10.05 - klo: 18.22 »
Saako tuosta tehoa irti jos ''pakokäyrä/pakosuora'' on suora putki
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2231 : 22.10.05 - klo: 19.07 »
Noita tuplaulostulo-pakoputkia on jenkkilän foorumeissa erittäin paljon kritisoitu, toimivuus ei ole kovin hääppöinen kuulemma. Mutta hyvännäköinen se kyllä on, siitä ei mihinkään pääse.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2232 : 23.10.05 - klo: 15.56 »
Onkos noilla hobbylinnassa myynnissä olevilla Savage 3.5 RTR ja Savage 25 SS paketeilla jotai suorituskyky eroa? Siis jotain mitä tossa mainosteksteissä ei mainita? Vahvempia akseleita ym?
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2233 : 23.10.05 - klo: 17.11 »
eri koneet...3.5:ssa on 21bb ja 25:ssa on s-25 kone.....mutta varmaan samoja ne kulkee...kato hpin siulta tarkemmat erot...tai www.savagefinland.com
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2234 : 26.10.05 - klo: 21.38 »
Kivasti tohon savageen löytyy palikkaa... Jossai vaiheessa pakkohankintoja (kun nyt eka hankkii sen auton)
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXLCD5&P=7
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFSM3&P=7

Miten mahtaa tehot ton kanssa reagoida?
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2235 : 26.10.05 - klo: 21.59 »
ei oo kuulemma yhtä hyvä ku perus viriputki mut o.kokemusta ei oo...
kannattaa ostaa sitte tuo HPI:n isompi ilmanputsari heti. vakio ei oikeen toimi muutaku sisäänajos. menee heti tukkoon...
ja diffit kannattaa shimmata heti aluks ja laittaa kunnon öljyt sinne...

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2236 : 26.10.05 - klo: 22.11 »
Joo mul o tulos sellanen vaan sisäänajettu auto millä ei juur oo ajeltu. Auto kyl päälisin puolin siinä kunnossakin. Se o sitä versioo mis ei diffeissäkä oo ku 2 ratasta... Eli pistän sinne sen päivityssetin ja samalla shimmaan ne. Onks tossa jotai muuta mikä heti kannattaa pistää, eikä sit vast ku hajoo? Miten noi säädettävät tukivarret kestää? Gensusa ainaki paukku hiluiks helpolla ku hyppi
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2237 : 26.10.05 - klo: 22.12 »
Mitä se shimmaus tarkoittaa? Laitetaan prikkoja sinne diffiin?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2238 : 26.10.05 - klo: 22.18 »
juu sitähän se.

takadiffin mä oon hajottanu. nyt on edessä ja takana conversiosetit ja kunnon öljyt ja alumiini diffikopat. enää ei pitäisi hajota. Spurria mä en oo saanu kestämään, paitsi nyt kun se on teräksinen 8)
niin ja se ilmanputsari kannattaa vaihtaa hpi 21+ malliin
Niin ja antenninputkia menee melkeen 1 per päivä. tosin tuo mun savage on aika usein katollaan kun ajelen tuossa "fälttipellossa"
Pohojaalaaset tietää :wink:

ei kai siinä muuta heti tuu mieleen... sitte vaan blingiä  :mrgreen:
(pakki, 3 speedi, camtype ohjaus, tankin suojus, alutukivarret jne.)

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2239 : 26.10.05 - klo: 22.19 »
Mikäli oikein olen käsittäny (luulisin et olen) niin sinne diffin sisään, sen fiffin ja niiden sisällä olevien rattaiden väliin pistetään sellasii ohuita prikkoja ni saadaan väljyyttä pois ettei ne rattaat ala hyppii toistena yli. Tai siis periaattees jokapaikkaan missä on "klappia" ni pyritään saamaan mahd.vähän sitä mut kuitenki ettei ahdista.
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2240 : 26.10.05 - klo: 22.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumphu"
Mikäli oikein olen käsittäny (luulisin et olen) niin sinne diffin sisään, sen fiffin ja niiden sisällä olevien rattaiden väliin pistetään sellasii ohuita prikkoja ni saadaan väljyyttä pois ettei ne rattaat ala hyppii toistena yli. Tai siis periaattees jokapaikkaan missä on "klappia" ni pyritään saamaan mahd.vähän sitä mut kuitenki ettei ahdista.
Juuri näin. se on shimmaamista... ne prikat on shimmiprikkoja nimeltään, paksuudeltaan 0.1 ja 0.2mm  :wink:

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2241 : 26.10.05 - klo: 22.22 »
Mä koitan eka pärjätä vakio diffinkuorilla... Mut shimmit ja update tosiaan tulee, koneeseen tulee roto. Sit ite teen tankin suojuksen ku niit o kuulemma hajoillu. spurrejaki kuulemma menee, mut uushan maksaa vaan muutamia euroja ni aluks saa riittää muoviset (talvella ei niin suurta pitoo niin ei luulis hajoavan, tosin kylmyys kovettaa) ja sit joskus teräksinen... Samoin kun sit alumiiniset diffikotelot... Ja sit tosiaan sitä blingiä :D
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2242 : 26.10.05 - klo: 22.23 »
Heh. Ei oo vielä menny yhtää diffiä mulla ja on vielä yli 2/3 osaa käyttämättä. Mulla o vissii sitte shimmattu malli
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2243 : 26.10.05 - klo: 22.27 »
Paljo tollasil prikoil oli hintaa? Ja materiaali oli? Kävisköhä siihe tollane perus muovi? Tai siis tollane esim. mitä jossai karkkilaatikois on? sellasis mustissa muovilaatikois jne....
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2244 : 26.10.05 - klo: 22.29 »
Materiaali on teräs ja shimmiprikat on paksuutta 0.1-1mm. Koita siinä sitten käsin veistellä sopivia.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2245 : 26.10.05 - klo: 22.34 »
Lähinnä ajattelin et ku se muovikaan ei oo milliä paksua kamaa... ja rei'ittimellä saa hyvin reikiä, tosin... eipä nuo vissii paljooka maksa, ja ovat täysin hintansa arvoset
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa kaosti

  • RSRCA
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2246 : 26.10.05 - klo: 22.56 »
Hanki ihmeessä metalliset shimmiprikat sinne diffeihin eläkä mitään muovisia rupee sorvaamaan. Ne muoviset on varmasti heti muovimössönä diffin rattaiden välissä.

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2247 : 26.10.05 - klo: 23.06 »
joo kyl mä ajattelin... Tässä o elämän aikana (21v) jo kerinny huomaamaan että halpa ja hyvä ei juur sovi samaan kauppaan... Jotkin osat pystyy ite tekee, mut tollaset tärkeemmät osat kyl kannattaa ostaa valmiina... Kyl ne kuitenki rahansa maksaa takas
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2248 : 26.10.05 - klo: 23.13 »
jose jos sulla on savage 25 rtr niin sulla on diffin conversiosetit vakiona, eli 4 pikkuratasta per diffi. siksi kestää  :wink:

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #2249 : 26.10.05 - klo: 23.21 »
Mut onks tossa RTR jo shimmit vakiona?
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi