Hyvään valintaan päädyit!!
Nyt vaan kasaat huolella niin sitten voi ajella huoletta!!
Diffikoteloiden shimmaus ja kytkinkellon pronssihelan vierelle shimmit mol.puolin jotta ei tuu turhia kulumia ennenaikaisesti.
Ja tietty moottorin sisäänajo huolella ja varovasti,niin se kukkuu pitkään ja iloisesti.
Mulla kesti 10 gallonaa ennenkuin vaihdoin alakerran laakerit ja nyt olen ajanut 6 gallonaa sen jälkeen
ja edelleen lähtee hyvin käymään ja kiertää sekä vääntää moitteetta.
Puristukset edelleen samat suurinpiirtein(ei ol mittaria) kun10 gallonaa sitten.
Moottorin lopullinen sisäänajo kesti yllättävän kauan.
Huomasin vielä toisen gallonan puolella moottorin parantavan suorituskykyään.
Oikeastaan motti oli parhaimmillaan neljän g:n jälkeen.
Tästä lähdettiin:
Ja täs ollaan:
Klikkaa suuremmaksi!