No ehkä nyt ei yhtä kuitenkaan, tässä kuitenkin ainakin itse olen sen verran kaatoherkkä että on ihan hyvä jos ei nyt ole peli heti selvä. Toki sitten jos nää "ammattilaiset" haluaa ajaa kerrasta poikki-kisoja, niin ne vois sitten vaikka tehdä jollain PRO-statuksella.
Kerrasta poikki meininki on aina koettu liian vaativaksi ja sitä käytetään pääsääntöisesti vain MM kisoissa... Joissa niistäkin on valiteltu.
Finaaliveto kun voi mennä pilalle ihan vaan sen takia että tietokoneelle pätkähtää jokin päivitys jne jne. Netti katkoo jotain kummallista yms.
Yleisin sarjakisoissa on ollut 6 alkuerä ja 2 finaali yritystä.
Tämä on koettu yleisesti fiksuimmaksi kompromissiksi.
2 finaalitulosta on myös välillä tasottanut pakkaa kun ei vielä voittoja saavuttanut kuski on jännittyksissään tehnyt ekan tuloksen joka on mennyt jännittelyn piikkiin pilalle... Toisella sitten saanut onnistumisen aikasiks.
Itse tietysti pidän eniten yhden ajon tyylistä joka treenauttaa samalla kisahermoa oikeaan kisaamiseen... Mutta siihen tosiaan tulee liian usein kaikenlaisia bugeja jne jotka voi pilata koko homman... Toisaalta... Motorsporttia se on sekin.
Katsotaan mikä on yleinen mielipide ja duunaillaan seuraavat kisat sen mukaan.
Mutta Jupen kysymykseen vastaten, olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että käytin aika-ajokierrokseen liikaa aikaa... :P
Yritin löytää asetuksen jolla tuohon voisi vaikuttaa... Eipä löydy. Täytynee laittaa Pieterille viestiä