Jaahas, otti näköjään kuukauden ennenkuin pääsi kunnolla kokeilemaan radalla.
Oli kaunis syysaamu että päätin ottaa takas vähän kesälomalla tehtyjä työtunteja ja suunnata Lavangon nykyiselle radalle viimeistä kertaa (menihän tässä melkein 10 vuotta, no ei ihan ehkä). PM kisojen jäljiltä varsin "smuutti" ja oikein mukavassa kunnossa. Ilma raikas ja lämmin, kerrassaan loistava ajosää.
Autona siis tämä Inferno 7.5 rediset, jossa Inferno NEOn komposiittiset bigboret, runkojäykkärit ja muutenkin pitkälle sama setuppi.
Moottorina Orion CRF21 "usspecci" ja 2066 paoputkisto, servoina & radioina samat mitä olen käyttänyt GT:ssä eli Hitecin High Voltage servot 2300mAh lipoakulla ilman regua sekä Spektrumin vastari (menee helposti siirtämällä radiolevy autosta toiseen, 6 ruuvia). AKA renkaat, 3-pala alumiinikytkin, ei vakaimia. Autolla painoa ihan kohtuulliset 3.475g
Alku oli otettava iisisti pitkän krossitauon jälkeen, mutta pikkuhiljaa konfidenssi kasvoi ja samalla auton nopeus sekä hypyt alkoi kulkea. Ajoin pari tuntia, kymmenkunta tankillista eikä alun jälkeen tarvinnut mennä nostamaan autoa. Hyväkuntoinen rata auttoi, mutta kiitos myös auton, joka käyttäytyi kuin kalliimpikin kisa-auto (MP9:stä kun on ajokokemusta jonkin verran, vanhasta MP7.5:stä runsaasti enemmän).
Ehkä nyt ihan samalla tavalla ei uskalla tykittää mutta tällaiseen harrastaja-tason ajokokemukseen mainio peli. Koska kuitenkin on aika hidas, niin voi sitten hyvällä syyllä syyttää hitaudesta autoa LOL. Ja jos cash$$$ on vähissä niin hieman päivittämällä (esim. noi big boret) ja sijoittamalla kunnon moottoriin kokonaisen kisa-auton sijaan niin lopputulos nykyisellä Inferno redisetilläkin on aika hyvä. Nostalgisesta ajosessiosta lopuksi pari kuvaa ;-)