Taakse aurausta niin menee paremmin suoraan. Niillä säätöpaloilla on helppo ja nopea kokeilla hommaa. Ite laitoin viimetalvena ensin maksimiauraukset, mutta jouduin vähentää sitä aurausta niin alko kääntymään loogisemmin. Takapään antisquat juttua eli saranatapin kallistusta kokeilin 0, 1.5 ja 3.0 asteisia ja mielestäni 0 oli paras koska auto käyttäytyi hyvin neutraalisti oli sitten vetoa päällä tai ei. 1.5 ja varsinkin 3.0 palikoilla vetopito oli parempi kuin 0 asteisella, mutta auton käytös mutkassa muuttui kaasua lisätessä ja menosta tuli helposti kovin kulmikasta.
Sitä hypyissä leijailua voi vähentää kun ottaa keulan heti alas hypyn alussa eikä anna tuulen päästä kopan alle. Jos siinä onnistuu niin pitkätkin hypyt menee ihan ok. Hypyn loppuvaiheessa korjailut ei oikein enää onnistu. Korin leikkely ei oo itellä auttanu oikein yhtään, vaikka oon leikelly vanhoja koreja testimielessä tosi avoimiksi. Paljon isompi merkitys ollu hyppyjen treenaamisella.