Mä en lähtis tuntematta tyyppiä laukomaan tuollaisia sanoja kenenkään ajotaidoista ym, mutta meitä on näemmä joka lähtöön, Ikävä kyllä.
Ja tiedän kyllä omasta kokemuksesta mikä on minulle sopiva.
Mä en nimittäin ole niitä kuskeja jotka ajaa vain foorumilla. Mä teen sitä ihan livenä.
Ja jokainen ällillä varustettu noin kärkässanainen luulisi edes tietävän asioista jotain. Tai edes ottavan niistä ensin selvää ennekuin aukoo päätään.
Luulekko tosiaan että 4S life ja 4S lipo on saman jännitteen omaavat?
Voi visva että mä en ymmärrä näitä tyyppejä. "mistä näitä oikein tulee?"
4S Life täynnä 14,4V
4S Lipo täynnä 16,8
Eikö tosiaan ole akuissa eroa.???
Jo pelkästään volteissa ja purkuvirroista puhumattakaan. Ja niistä purkuvirroista voit sitten itse ottaa selvää kun noin olet innokas :lol:
Suosittelen sitten jättämään vastauksen kokoneen pois jos se ei ole anteeksipyyntö.
Aikaisempien viestiesi informaatiosta ei käynyt selville, että puhut eri akuista.
Viestissä mainitaan vain li-fe akut, joten kaikki olettaa toistenkin akkujesi olevan li-fe akkuja.
Nyt alat toisia haukkumaan, kun itse et ole antanut kuin vasta viimeisessä viestissäsi tiedon akkujen muistakin kuin kapasiteetti ja c luvuista?
Alla olevasta ei pysty mitenkään päättelemään toisten akkujesi olevan li-po akkuja.
Mulla on takaveto Slässi ja 100A nopari 3900KV EZ RUN moottori ja 4 kennoinen Life akku.
Välitys on 83 spurri ja 20 pinjoni.
Edit: niin ja on mulla tuohon autoon vielä 4S 3300mAh 45-90C akut joilla en edes ole uskaltanut kokeilla :D Vielä...
Ja jos tuntuu akuissa oikeasti olevan liikaa tehoja omille ajotaidoille, ettei uskalla edes akkuja kokeilla, niin niitä tehoja kannattaa rajoittaa ohjaimesta.
Ajoaika kasvaa huomattavasti pidemmäksi, kun akuista ei kokoajan revitä kaikkea irti.
Ja tähän loppuun sopii viellä tämä lainaus sinulta itseltäsi...
Voi visva että mä en ymmärrä näitä tyyppejä. "mistä näitä oikein tulee?"