No oisko mitään jos opettelisit kirjottamaan oikein? Ei noista sun höpinöistä ota pakkanenkaan selvää.
Mutta asiasta viidenteen. Itekki käytetyn fluxin tyytyväisenä omistajana olen ajatellu hieman päivittää pirssiä niin mitäs osia tähän kannattais ensimmäisenä päivitellä alumiiniseks? Omalla ajolla oon saanu rikottua jo upright settejä, tukivarsia, laatikosta hammasrattaita, puskurit edestä ja takaa ( tai no ne ruuvit vain poikki), korin ja runkokin on moottorin takaa jo poikki (vajaan 2kk. ajolla:D ). Raha ei nyt ole se ensimmäinen huolen aihe kunhan kärrystä sais jotenkin sellaisen ettei se ihan pienestä pompusta ja kärrynpyörästä rikkoonnu (tai no ehkä vois vähä nätimminki opetella ajamaan;) ). Eli mitäs siis alettais muuttamaan vähän tukevammaksi kuin stoccki:
-Upright setit
-Tukivarret
- Lower arm?
-Shock tower?
- Onko alumiinisella pohjaplatella mitään virkaa?
-Muuta?
- Vetarit ja vaihelaatikon 2-osanen pyörä on jo hd:tä, näiden kanssa pärjää.
Komean näkösiä oli jollain palstaveljellä kun oli laittanut 1/5 hurraxit alle, onko tuota renkaiden levennyssettiä alumiinisena vai pitääkö laittaa muovia alle että mahtuu isommat rattaat? Suunnitellu olen myös XL konversiota vaan se on vielä suunnitteluasteella. Mitenkäs te arvon palstaveljet lähtisittä kehittämään pirssiä jos sanotaan että budjetti ois vaikka ~500e, ei haittaa vaikka paketissa olis isot ja kovat asfalttirenkaatkin:)
Toiseksi, oon tässä vähän tsuumaillu savalle kaveria, joku mikä ois ehkä pikkusen parempi ketteryydeltään mutta yhtä ärhäkkä ja kiva ajaa, onko tässä kokoluokassa muuta järkevää vaihtoehtoa kuin e-revo brushless? Meneekö revo pienistä pommeista heti telakalle? Ehdotuksia otetaan vastaan:)
t. Mr. Noob