Ei siinä ole säiliötä. Samoja laitteita on saanut/saa pilkkahintaan Biltemasta, Clas Ohlsonilta, Motonetista, Hong Kongista ja muista "halpahalleista". Itselläni on kaksi ja rengasta täyttäessä se rengas toimii nimenomaan paineilmasäiliönä.
Mitä minä olisinkaan ilman teitä. No ainakin jälleen 8 euroa köyhempi.
Kiitos
Penguin kärsivällisyydestä valistaa tietämätöntä.
Otinpa märästä kelistä huolimatta tyypit tasapainoitetuista katunakeista syrjäistä tietä kahakäteen sahaten. Ensin kuitenkin autoa ilmassa roikottaen renkaat näyttivät pyörivän kyllä nyt tasaisesti, mutta sitävastoin itse vetoakselit näyttivät pomppivan tai olevan epäkeskot. Joko laatu on kuraa, nivelissä lappia tai akselit ovat sopeutuneet vemputtaviin epätasapainoisiin Taloneihin.
Koska lempiasiaani eli kaarreajoa pienessä driffissä ei pystynyt tekemään kapealla asfalttipätkällä, niin jäi kuvittelun asteelle se, että ehkä auton ohjaustarkkuus oli parempi mm. silloin, kun autoa kiihdytti voimakkaasti ja tuli korjata linjaa ihan vain hitusen. Ihan kuin autossa olisi ollut nyt downforcea.
Pettymyksesi lasken sen, että tasapainoitusmönjä oli edelleen yhtä pehmeää kuin sinitarra. Kuvittelin, että se kovettuu. Näin sadekelillä kuvittelisin myös, että mönjä imee itseensä vettä ja tulee raskaammaksi. Aiheuttaen näin epäkeskon. Taidankin seuraavan kerran ostaa rautakaupasta kittiä tai kaksikomponenttiliimaa.
Vieläkö jengi ajelee sadekeleillä (Pohjois-Suomessa tietty jo sitä outoa valkoista ainetta) vai onko E-Revo pistetty talviteloille? Mihin volttimäärään jätätte Li-Po akkunne? Kenno 3,5 V:iin?