1
KerhoCup-ratasarja / Vs: Mini Classic sääntökeskustelu
« : 10.05.24 - klo: 11.02 »
Lisää kuvia, en saanut jostain syystä lisättyä äsken näitä loppuja.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onnistuu, kunhan ensin saan kamat haltuuni, ja alustan läjään.Kiitos vastauksista! Nyt minulle on jo matkalla tuo Phat bodiesin Mini Miglia, joten saisiko sen lisättyä sallittujen listalle, kiitos?Laitapa kuva tuosta sitten miten se istuu vakioleveän M05/M03 päällä?
Kiitos ehdotuksista, mutta voin heti kertoa, että autojen kokonaispaino rajaa ei tulla nostamaan.
a) tollasta määrää painoja ei saa mitenkään järkevästi sijotettua autoon. Niitä kun pitää jo muutenkin puntittaa, että saa edes 1320g.
b) Ei ole mielekästä alkaa pilaamaan hienojen autojen ajo-ominaisuuksia.
c) sit ku sellaset 50-100g punttitornit lähtee autosta irti esim. törmäyksen johdosta ja seuraava hurauttaa 50 km/h siihen lyijymöykkyyn niin siitähän riemu repee.
. Ja mukavahan se on nuita hipoturisteja kiusata, näillä halppis norsuilla
. Näitä painoja voisi vaikka riihimäellä punnita ja kirjata ylös että minkä painoisella kalustolla KISOJA kiertävät ajavat. Epäilen vahvasti että siellä ei ketään tällä hetkellä aja yli 1400g autolla...Itse ajoin Tampereen kisan 1750g painavalla etuvetoautolla, eihän se ollut kuin 500g yli minimin
Mietityttää vain kuinka monta koria korilistalle suoraan paketista kelpaavana jää jos tämä sääntö jää voimaan?Kaikki Tamiyan korit
Renkaan valmistajan TPro:n toiminta on päätoimisesti Euroopassa, jonka toivon estävän samankaltaisia saatavuusongelmia kuin edellisellä kaudella renkaiden kanssa oli.Onko kyse tästä samasta TPRosta? Tuo näyttää olevan Taiwanilainen firma.
Ei ole vyörengas tuoKappas, en tajunnutkaan, että nuo vyöttömät on kiellettyjä.
Ainoastaan neli- ja etuveto sallittu.
Takavetosiin turisteihin en ole törmännyt enkä näkisi mitään järkeä lähteä muuttamaan nelkkua tuupiksi.
Eihän siinä nyt välttämättä mitään järkeä ole, mutta eihän pikkuautoleikeissä periaatteessa mitään järkeä ole muutenkaan, hupailuahan tämä on.Ok, kiitos vastauksesta. Noita sensorittomia harvemmin edes löytyy noin pienillä kv-lukemilla, joten kai se täytyy sitten joku 17.5t-kone hankkia, jos meinaa kisoja tulla kokeilemaan.Hieno juttu että sensorittomatkin sallitaan! Mites tuo moottori, jos etuvetoisessa sallitaan vapaa 17.5t kone, niin saako olla joku sensoriton kone tietyllä kv-lukemalla? Yleensähän noista sensorittomista ei ole t-lukuja selvillä, mutta kv-lukema on.Onko sensorittomat nopeudensäätimet ehdottoman kiellettyjä? Nehän käsittääkseni ovat pakostikin 0-ennakolla aina.
Saa käyttää sensoritontakin, mutta kaasutuntuma on miellyttävämpi sensorillisella.
Alkuun pahoittelut, ettei ole tullut käytyä lukemassa täällä viestejä pitkään aikaan.
Sanoisin, että pitäydyttäisi etuvedon osalta mielummin näissä 17.5T koneissa.
Jos tämä nyt kuitenkin sallittaisi niin pikaisella katselmuksella voitaisi verrokiksi ottaa Hobbywing Justock 17.5T, jossa 2450kv.
Määritellään vaikka se max. KV-luvuksi. Kannukoon tulee olla 3650 ja akseli 3,17mm.
Perään vielä hypoteettinen kysymys: onko takavetoinen auto sallittu?
Ainoastaan neli- ja etuveto sallittu.
Takavetosiin turisteihin en ole törmännyt enkä näkisi mitään järkeä lähteä muuttamaan nelkkua tuupiksi.
Ok, kiitos vastauksesta. Noita sensorittomia harvemmin edes löytyy noin pienillä kv-lukemilla, joten kai se täytyy sitten joku 17.5t-kone hankkia, jos meinaa kisoja tulla kokeilemaan.Hieno juttu että sensorittomatkin sallitaan! Mites tuo moottori, jos etuvetoisessa sallitaan vapaa 17.5t kone, niin saako olla joku sensoriton kone tietyllä kv-lukemalla? Yleensähän noista sensorittomista ei ole t-lukuja selvillä, mutta kv-lukema on.Onko sensorittomat nopeudensäätimet ehdottoman kiellettyjä? Nehän käsittääkseni ovat pakostikin 0-ennakolla aina.
Saa käyttää sensoritontakin, mutta kaasutuntuma on miellyttävämpi sensorillisella.
Alkuun pahoittelut, ettei ole tullut käytyä lukemassa täällä viestejä pitkään aikaan.
Sanoisin, että pitäydyttäisi etuvedon osalta mielummin näissä 17.5T koneissa.
Jos tämä nyt kuitenkin sallittaisi niin pikaisella katselmuksella voitaisi verrokiksi ottaa Hobbywing Justock 17.5T, jossa 2450kv.
Määritellään vaikka se max. KV-luvuksi. Kannukoon tulee olla 3650 ja akseli 3,17mm.