Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - micsa.fi

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 31
181
Siiven mittasääntö muuttui kuukausi sitten juuri ennen Oulun kilpailua. Sääntökirjaa ei vielä ole päivitetty ajantasalle.

Tämä selvä. Minua vaan hämäsi suuresti kun sarjavastaava kommentoi sääntömuutosten yhteydessä Oulun kisakutsun alla että "Itse asiassa mikään ei muutu vaan muutama mitta poistu". Nythän nimenomaan toi korkeusmitta pienentyi 25mm --> 20mm. Vai oliko sääntökirja pielessä jo kauden alkaessa ennen Lahden kisaa?

Itse en ole mittoihin aiemmin kiinnittänyt huomiota, vasta nyt rupesin noita siipiä tönärillä mittailee. Myös EFRA-listalla olevissa koreissa on vaihtoehtoisia leikkausviivoja ja sen siipen voi ruuvata eri asennoissa, joten pelkkä EFRA-leima ei takaa siiven sääntöjenmukaisuutta.

Sääntökirjan säännöt eivät käytännössä ikinä vastaa voimassaolevia sääntöjä, sillä kukaan pienoisautoporukasta ei ole päivittänyt niitä vuosikausiin. Sääntökirjassa on aina vähintään vuoden vanhat säännöt, sillä kirja menee painoon jo elokuussa, kun EFRA:n säännöt seuraaavaksi kaudeksi päätetään marraskuussa. Tämän takia sarjasäännöt ovat ne minkä mukaan mennään.

Tästä olen samaa mieltä. En kuitenkaan löytänyt FTT-ohjeistosta turistin mittasääntöjä ollenkaan, joten ilmeisesti on aina tukeuduttu tuohon sääntökirjaan?

Ehdottaisin siis, että FTT-ohjeistoon tehtäisiin päivitys johon lisättäisiin päivittyneet säännöt. Samalla voisi siipisääntöä täsmentää siten että 190mm on maksimileveys, 40mm maksimipituus (auton suunnassa) ja 20mm maksimikorkeus. Tällöin ei jäisi mitään tulkinnanvaraa.

182
AKK:n olevassa sääntökirjassa (2018) lukee kohdassa 3.5.3 auton mitat:

siiven maksimikoko sivulevyineen 190 x 40 x 25 mm

https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/1930/sk_2018_pienoisautoilu.pdf


183
Pienoisautoilun sääntökirjassa todetaan touring-luokkien siiven osalta seuravaa:

- siiven maksimikoko sivulevyineen 190 x 40 x 25 mm

Säännössä ei oteta kantaa, missä suunnassa mikäkin mitta on. 190mm on tietysti leveys auton suunnassa, ja perinteisesti siipi on max 40mm auton pituussuunnassa ja max 25mm korkea. Nyt kun sääntö siiven jäämisestä kattolinjan alle poistui, herää kysymys voiko siipi olla myös 25mm auton pituussuunnassa ja 40mm korkea.

Miten sääntöä tulkitaan?

Aiempi tulkinta on ollut se että siipi on osa koria ja se menee EFRA hyväksynnän kautta, joten pitää käyttää siipeä joka tulee korin mukana.

Voihan se siipi olla myös hyväksytyn korin mukana tullut, mutta silti asennettuna siten päin että pituus 25mm ja korkeus 40mm.

Tähän tarvittaisiin nyt sarjavastaava Minkkisen näkemys.

184
Eli perjantain treenien jälkeen radan profiili tehdän uusiksi? Tämähän on loistavaa, soisi olla käytäntönä kaikissa kisoissa!

Onko Äänekoskella kohtuuhintaista majoitusta vai kannattaako mennä suosiolla Jyväskylään?

185
Pienoisautoilun sääntökirjassa todetaan touring-luokkien siiven osalta seuravaa:

- siiven maksimikoko sivulevyineen 190 x 40 x 25 mm

Säännössä ei oteta kantaa, missä suunnassa mikäkin mitta on. 190mm on tietysti leveys auton suunnassa, ja perinteisesti siipi on max 40mm auton pituussuunnassa ja max 25mm korkea. Nyt kun sääntö siiven jäämisestä kattolinjan alle poistui, herää kysymys voiko siipi olla myös 25mm auton pituussuunnassa ja 40mm korkea.

Miten sääntöä tulkitaan?

186
Omien lasten osalta kokemukset on sen suuntaisia, että 2-5 vuotias tuntuis tykkäävän pelaamisesta eniten tabletilla. Pelikonsoleita löytyy meillä PS3 ja PS4, ja niillä on pelattu tuon ikäisen kanssa lähinnä Move-liikeohjaimella toimivia pelejä.

187
Tulokset / Vs: Tulokset: SC WinterCup II 9.12.2017
« : 11.12.17 - klo: 10.27 »
Kiitokset Turun porukoille mainion kisan järkkäämisestä. Hauskaa ja tasaista kisaamista taas kerran koppiautoilla.

Linkin takaa löytyy soittolista jossa kuvaamani videot kisoista. Ihan kaikki A-finaaleja en saanut talteen muistikortin ehtyessä. Kirsikkana kakun päällä "Speed Devil Warmup Special":

https://youtu.be/WNVVyuer74s

Koko soittolista:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLenrMPEXKDxXNcRYl_OU60KI1ua8jnysw

188
Team Durango / Vs: Durangon varaosat saatavuus
« : 10.12.17 - klo: 23.21 »
Xrayn nelkun vanteet varmaan käypi DEX410 ? Ainakin hex on sama 14mm.

Jonkin verran ilmeisesti offsetissä eroa, joten prikkojen/hexien kanssa joutuu ilmeisesti kikkailemaan.

Helpointa on ostaa suoraan DE Racingin vanteita jotka on tehty DEXiin. Löytyy pilvin pimein värivaihtoehtoja ainakin Amainista.

189
Team Associated / Vs: Team Associated RC10SC5M
« : 07.12.17 - klo: 15.47 »
Onko hyviä vihjeitä, mistä saisi sopivat vanteet SC5M corriin?
Oikea vanne on ilmeisesti koodilla 91101, mutta niitä ei taida löytää mistään Suomesta. Onko joku muu vanne , mikä olisi mittojen puolesta riittävän lähellä? Jotain pitäisi saadan ruuvattua alle ennen Turun kisoja.

Nyt en ole ihan satavarma SC5m:n raideleveydestä, mutta aikanaan SC10RS:ssä ainakin +3mm offsetin vanteet toimivat huomattavasti paremmin kuin noi Asson omat (91101). Auto oli selvästi vakaampi ajaa, sisällä erityisen tärkeää kun pito betonillakin suht hyvä. Noita +3 vanteita löyty ainakin JC:ltä ja DE Racingiltä.

190
Jos kisarataa haluaa tulla testaamaan, niin onko kisa tarkoitus ajaa nykyisellä profiililla vai onko rataa tarkoitus muuttaa vielä ennen kisaa (koska)?

191
Tulokset / Vs: SC WINTERCUP 1 ulvila
« : 21.11.17 - klo: 00.11 »
Hipheijaa, olipas hauskaa tehdä paluu SC-sarjan parin, turistiluokissa vietettyjen "etsikkovuosien" jälkeen! Olin kuullut paljon kehuja Ulvilan radasta mutta rehellisyyden nimissä olin hieman etukäteen skeptinen radan suhteen kun männävuosina tuli liikaa nähtyä nelkkukorrien pommitusta pienillä sisäradoilla. Rata osoittautui kuitenkin varsin mukavaksi ajaa ja pito oli juuri sopiva ainakin nelkulla.

Oma kisasuoritus meni tasaisen nousujohteisesti koko päivän. Aamun harjoituksissa yritin ajaa tasaisen varmoja läppejä ja tuloksena oli 7. sija reseedissä. Alkuerissä samaa menoa yritin jatkaa ja sain varsin puhtaat vitoset aikaiseksi, viimeisellä meni jopa 21 läppiä rikki. Tämä riitti 5. ruutuun lähtöruudukossa joka tietää mahdollisuuksia petrata sijoitusta hyvällä (=kaatovapaalla) ajolla mutta toisaalta siitä voi liukua myös paljon alas.

Ekassa finaalissa oli aika paljon muiden epäonnea matkassa kun Martti rikkoo auton lämmittelyssä ja Aleksilla zippaa sähköt muutaman läpin jälkeen. Toka ja kolmas finaali ovat omalta osaltani tiukempia mutta kärsivällisyys palkitaan lopussa kun muiden tehdessä virheitä saan napattua nelos- ja kolmossijat. Viimeinen finaali onkin osaltani kosmetiikkaa.

Hyvien kokemusten perusteella oli helppo tehdä päätös kiertää koko sarja, eli Turussa nähdään ja lähdetään haastamaan paikallisia parhaan mukaan!

Onnittelut Mikoille luokkavoitoista!

Erityisen hienoa oli nähdä että erityisesti tuuppiluokkaan oli saatua uusia,nuoria (mutta myös vanhempia) kuskeja. Samalla oli upeaa huomata miten paljon nuoret kuskit ovat kehittyneet. Samuli, Teemu ja Sampo näyttivät upeasti mallia uusille ja vanhoille SC-kuskeille!

Mikko Mäkelälle osoitan vielä anteeksi pyynnön viimeisen lähdön kolaamisesta vaikka en tahallani tarkoittanutkaan. :police:

No worries, sattuuhan näitä!

192
Aikataulusta voisi nipistää 30-60min, jos alkupäivän erävälejä lyhentäisi...toisaalta finaalien eräväli on melko tiukka.

Joo, samaa katselin. Erävälit on pahasti pielessä. Treeneihin 3 minuutin erävälit, koska autoja ei tarvitse järjestellä vaan kellon voi laittaa laittaa lennosta päälle.

Finaaleihin ihan minimissään 4 minuutin välit, mutta sekin tekee joskus tiukkaa. 5minaa riittää varmuudella.

193
Minkä verran toi Ulvilan rata syö rengasta? Paljonko minipinniä pitää kuluttaa että se alkaa toimia tällä radalla?

194
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 SM, kerrasta poikki ?
« : 09.11.17 - klo: 09.49 »
Mun mielestä kesän kisoja kannattaa katsoa kokonaisuutena, ja miettiä miten kansallinen kerhosarja (Finnish Open) ja SM-kisat ja PM-kisat muodostavat järkevän kokonaisuuden.

Viime kesänä oli 8 kasikrossikisaa (4 SM ja 4 FO), joka on yksinkertaisesti ihan liikaa 3,5 kuukauden ajanjaksolle. Eihän talvellakaan ajeta 8 kansallisten tason kilpailua missään luokassa vaikka talvikausi on tuplasti pidempi. Liiallinen kisamäärä johtaa siihen, että harvalukuinen joukko osallistujia hajaantuu eri kisoihin ja toisaalta toimitsijoita ei riitä joka paikkaan jolloin kisat on huonosti järjestettyjä. Viime kesänä oli nähtävissä molempia ongelmia.

Mielestäni järkevät vaihtoehdot ovat kesällä 2018:

A. Kerta-SM (3pv) ja siihen kaveriksi 4 kisan kansallinen sarja (FO) 1-päiväisinä kisoina sekä erillinen PM-kisa (3pv) = 6 kisaa
B. Nykyisen muotoinen 4 kisan SM-sarja (1 päiväisenä) ja siihen kaveriksi erillinen 3pv PM-kisa, ei ollenkaan kansallista sarjaa = 5 kisaa

Jukan kalenterihahmotelmahan edustaa B-vaihtoehtoa

Edellisissä PM-kisoissa Vantaalla oli noin 72 osallistujaa (26 sähkö ja 46 nitro, 7 erää) ja kisat jakautuivat 3 päivälle. Oman kokemukseni mukaan tuolla formaatilla pystyy osallistumaan kahden luokan ajamiseen nippa nappa, 1-päiväisessä kisassa tämä on aika lailla mahdotonta.

195
Asso B6 tai Xray XB2 jos haluaa pelata varmaan päälle ja hommata auton johon löytyy supporttia ja setuppeja. Losi 4.0 myös hyvä auto, mutta taitaa olla A-finaalitason losikuskit Suomessa olleet aika harvassa ainakin tuupin puolella joten saattaa olla setuppiapu ohuempaa kuin Assossa ja Reiskassa.

Yokomo, Schumacher, Kyosho ja S-workz:lta löytyy myös hyviä autoja mutta supportti suomessa aika paljon ohuempi kuin kolmella yllä mainitulla. S-workz tilanne varmaan parantumaan päin.

HB D216:ta saa maailmalta tilaamalla hyvinkin edukkaasti mutta kokemukset Hakkilassa eivät ole olleet täysin varauksettomat.

196
Mikko Mäkelä, SC4-10

197
Team Durango / Durangon varaosat saatavuus
« : 27.10.17 - klo: 00.55 »
Hobbicon päätettyä lopettaa Durangon valmistus tulee varaosien saatavuus heikkenemään ajan myötä. Tässä hieman vinkkejä mistä etsiä osia autoihin.

1. PK-seudulla Hobbyfactorylla on vielä jonkin verran palikkaa hyllyssä, heidän nettikaupastaan kannattaa ekana tsekata. Hinnat hyvin huokeat, ovh. -60%.

2. Laajin nimikevalikoima löytyy Saksasta Modellbau Bochumista (https://www.modellbau-bochum.de). Käsittääkseni he ovat ostaneet Hobbicon Team Durango -varastot itselleen loppukesästä/alkusyksystä, koska heille on tullut tavaraa lisää viime aikoina. Rahdit Suomeen suht järjelliset 12,50€ UPS/DHL toimituksena.

Bochumilta löytyy myös uusia kittejä, myyvät pois aika huokeaan hintaan.

3. Jonkin verran kamaa löytyy edelleen Amainhobbiesilta. Toimitus hitaampi kuin Saksasta mutta postit varsinkin yksittäisille osille vain 1,99USD. Amainista löytyy myös hyvin DE Racingin krossivanteita TD:n krossareihin ja SC-autoihin.

4. 1/8 platformiin perustuviin autoihin (DEX8, DEX8T, DNX8, DESC10) menee suoraan tietyt ARRMA:n osat, kuten tukivarret, hubit ja monet muut muoviosat.


198
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 23.10.17 - klo: 23.01 »
Durangoon käy Durangon oma SC-vanne sekä DE Racingin 15mm hexillä olevat vanteet, joita löytyy useita eri malleja (puolavanne, levyvanne jne) ja monena eri väriversiona.

Noissa DE Racingin vanteissa on 1.5mm enemmän offsettiä, jolloin auton raideväli kasvaa 3mm. Vakauttaa menoa kovapitoisilla radoilla.

Amainista löytyy vanteita ainakakin hyvin, jos malttaa odottaa 1-2 viikkoa. Jos on kova kiire päästä ajamaan, niin multa löytynee ainakin yksi kierros Durangon omia vanteita ylimääräisenä. Laita yksityisviestiä jos on tarvetta.

199
Team Durango / Vs: Durango DEX410v5
« : 23.10.17 - klo: 01.28 »
Nyt on tullut rullailtua DEXillä pari-kolmee treeniä Hakkilan uudella sisäradalla joten jotain kommenttia pystyy heittämään miten auto toimii sisällä.

Ja sehän toimii. Auto on naurettavan helppo ajaa kittisetupilla, menee kuin ajatus. Kääntyvyyttä on kaivattu syheröiselle sisäradalle jossa pitoa riittää, nyt on sisäpäästä minimiauraus takana ja takahubeissa -1.0 asteen insertit siten että auraus vähenee entisestään. Samalla kertaa vaihdoin autoon toisen noparin (Toro TS120) kun vanha alkoi sekoilemaan. Uusi paikka on vastarin vieressä edessä jolloin painopiste siirtyy hieman edemmäs.

Kasasin myös yhden keskidiffeistäni lukkopalalla, mutta en ehtinyt testaamaan sitä kuin akullisen verran kun etubulkki antoi periksi. Sitä ennen on tullut ajeltua joku 100-200k öljyt keskellä. Two-way slipperi olis varmaan paras, mutta ei löydy pakista kun v3 ja v-nelosia en ole omistanut.

Jos jollain on puutteita varaosien suhteen, niin t2shop.de:ssä on hyvin v5:n ja 210F:n osia hyllyssä, myös esim. takatukivarsia.

200
Pipa,hanskat ja penkki meillä tallessa. Toimitetaan LTCC kilpailuihin.

Erinomaista, kiitoksia!

201
Kiitoksia Lahden porukoille mainioista kisoista!

Sattuiko joku bongaamaan lähtiessä mustaa, taitettavaa baarijakkara joka jäi minulta todennäköisesti koulurakennuksen ovelle tai kuistille? Mallia IKEA Franklin:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40199211/

202
Aloitetaan radalla ajaminen vasta 9.00 ensimmäisen harjoituksen myötä. Treenierissä kerkeää noin 7minuuttia ajamaan per harjoitus kun on heti kärkkymässä radalle kun edelinen erä päättyy.

Hyvä näin, sitten voi nukkua puol tuntia pidempään.

203
Onko rata auki 08-09 vapaalle treenille?

204
TeknoRC / Vs: Tekno SCT410.3
« : 03.10.17 - klo: 20.49 »
Melkein voisi väittää, ettei kannata päivittää vaan myy vanhan rullaavana ja ostaa uuden mallin tilalle.

205
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 25.09.17 - klo: 20.43 »
Moi,

Tuossa jotain omia setuppeja takavuosilta:

https://www.dropbox.com/s/yofwia1uos0aagl/SC10%20Setup%20SCWC4%20Turku%202012-02-05.pdf?dl=0

https://www.dropbox.com/s/q9pd49y0lwku9it/SC10%20Setup%20SCWC%20Mockup%20Turku%202012-12-01.PDF?dl=0

Noi vanhat setupit on sitten alkuperäisillä smallbore iskareilla ja niihin sopivilla jousilla. Yhdessä lapussa oli maavaraksi merkitty 29/33mm, jota hieman epäilen kun yleensä tuuppia ajetaan perä alempanana.

Jos ei ole vielä hankittuna, niin suosittelen autoon ihan ekaksi RPM:n etupuskuria joka lisää eturungon kestävyyttä oleellisesti.

206
Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8,4 volttia

Tätä ehdottaisin muutettavaksi seuraavaan muotoon:

Vapaa kovakuorinen akku jonka nimellisjännite on maksimissaan 8.4 volttia. LiHV-tyyppiset akut ovat sallittuja. Akun jännite ei saa ylittää jännitettä 4.2V/kenno (+/- 0.02V mittaustoleranssi).

Tällä muutoksella selkeästi sallitaan LiHV akut mutta kielletään akkujen lataus yli normi lipojen jännitteiden. Iso osa uusista akuista on jo LiHV-akkuja ja huhujen mukaan myös tavalliseksi merkityt saattavat olla ihan samoja kennoja jotka on vaan tehtaalla todettu laadunvalvonnassa heikommiksi. Samaan käytäntöön on jo siirrtty muissa luokissa ja jos joku niitä akkuja ylilataa, niin se hyöty on kyllä aika minimaalista sisäradoilla.

207
Kaikissa luokissa jossa autojen leveys oikeasti katsastetaan (Maastosarja, M8/M8e, touring), käytetään laatikkoa joka on sisämitoiltaan maksimileveys. Tällöin auton pitää liikkua laatikossa edestakaisin kirraamatta laatikon sivuihin. Jos SC-sarjassa halutaan oikeasti kiinnittää huomiota leveyteen, niin tarvitaan toi laatikko. Tekemällä laatikon reunat minimikorkeuden mittaiseksi voidaan helposti tsekata myös korkeus.

Liian leveän auton saa nelkussa aika helposti aikaiseksi kun laittaa M8e-autoon SC-renkaat ja korin muuttamatta samalla raideleveyttä. Tosin tällöin renkaat kyllä pilkottaa jo korin alta aika reilusti. Esim. DESC10:ssä on 8mm lyhyemmät vetarit per puoli kun sisarmalli DEX8:ssa.

208
Mielipiteitä on monia, yritän tuoda tässä jotain sellaisia pointteja joita ei olisi vielä keskustelussa tullut esiin.

Itse odotan positiivisellä mielenkiinnolla betonialustaa. Betoni- ja kaakeli/laattapinnat eroavat aina toisistaan, riippuen vähän siitä kuinka huokoista/karkeaa betoni on. Aiemmista kisaradoista ainakin Nokialla betoni saatiin toimimaan hienosti ja siinä oli yllättävänkin kova pito. Myös Tiksissä tilanne parani ensimmäisen talven jälkeen aivan oleellisesti kun keksittiin uusia keinoja (tolu, primer) kaakelin pidotukseen. Toki rata pitää aina huoltaa ja iskarivahingot tuovat aina pitovaihtelua.

Mattotyyppejä on myös monenlaisia. Minusta EOS-matto on kaikkein huonoin vaihtoehto, tykkäsin itse tennismatosta paljon enemmän koska tennarilla pito edes uusilla Minipinneillä ei nouse niin kiskomaiseksi kuin EOS-matolla. Tennarilla pystyi myös ajamaan kuluneilla, slicksiksi menneillä renkailla koska matto on niin karkeapintaista että jopa sileä rengas pitää lämmettyään. EOS-matolla piikin mentyä matalaksi autosta hävisi vetopito aika lailla kokonaan, jolloin edes jonkinlainen tavoitteellinen säätäminen ja treenaus vaati aina uudet renkaat.

Henkan pointti siitä, että valitaan sopivat renkaat kulutuksen tasapainottamiseksi on myös hyvä. Tähänhän pyrittiin viime talvena testaamalla erilaisia rengasmalleja, kuten Schumin Blockit, Venomit buggyissä ja Traxxaksen renkaat SC-sarjassa.  Ongelmana vaan on, myös kisat pitäisi tällöin ajaa vastaavalla rengastyypillä.

Tästä tulee loistava talvi PK-seudun RC-autoilulle! Joko voidaan aloittaa ratojen rakentaminen?


209
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 30.08.17 - klo: 13.40 »
Herätellääs tätäkin threadia henkiin. Näitä autoja ei kannata vielä kierrätykseen viedä, kun markkinoille ei ole tullut mitään vastaavaa ja muutenkin 4wd Corrien tarjonta on vähäistä.

Kaivoin vanha sotaratsun esiin ja kurvailin viikonloppuna SC Summer Cupin päätösosakilpailun DESC410v2:lla Lavangon 1/8 radalla. Sain auton varsin hyväksi ajaa Maxin ja Jarkon vanhoja setuppeja kaivelemalla.  Suurimmat jutut olivat:

- +1 asteen hubit (Exotekin 4 asteen palan päälle)
- Takalinkki tornissa ylös
- iskarit takana sisin reikä tukivarressa
- iskarit edessä keskimm. reikä tukivarressa

Auto toimi mutkissa hyvin ja peräpitoa tuntui olevan riittävästi, ja myös röykkyjen kanssa ei ollut suurempia ongelmia. Tosin rata talkoiltiin torstaina ja sen myötä pahimmat reiät tuli paikattua. Suurimmat ongelmat olivat sankarihypyssä (korokkeen edessä) ja takasuoran hypyssä, jossa tuuli heitteli autoa välillä miten sattuu. Näissä olosuhteissa painavammat autot (esim. DESC10) toimivat selvästi paremmin.

Tarkoituksena olisi lähteä ruuvaamaan autoa iskuun sisäradoille ja talvisarjaan, jossa sen pitäisi olla aika lailla kotonaan. Tästä enemmän sitten lokakuussa kun sisäradoille on päästy testaamaan.

Jos muilla on vielä näitä antiikki-autoja hyllyssä ja mieli halajaa radoille, niin laittakaa viestiä. Varaosien puutteesta ei kannata autoa hyllyttää, varaosia on vielä hyvin saatavilla ympäri maailmaa ja akuutteihin tarpeisiin multakin löytyy tiettyjä osia.



210
Kilpailukutsut / Vs: SC Summer Cup, Vantaa 26.8.2017
« : 25.08.17 - klo: 09.17 »
Näyttäisi lupailevan Vantaalle sadetta koko perjantai-iltapäiväksi, joten pitäisin hyvin epätodennäköisenä että tänään pääsee treenaamaan huomista kisaa varten. Luonnollisesti märällä radalla ei saa ajaa, jotta rata olisi huomenna kunnossa kisan aikana!

Loppukesän ajankohta huomioiden aamun aloitus kannattanee venyttää vähän myöhemmälle, jotta rata ehtisi kuivia tämän päivän sateista.  Aikataulusta kilpailunjohtaja tiedottanee tämän päivän aikana.


Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 31