181
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 07.08.07 - klo: 14.27 »
Mun veikkauksen mukaan hiukan 60km/h päälle
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Itse kallistuisin Axisin .32 mottiin. Vaikka kuinka olisi myyntipuheessa speksit yläkanttiin niin silti on erittäin mielenkiintoisen oloinen kone.No jari-v:lähän on semmonen. Taisi varmaan vielä kokeilla eriputkia kyseiseen koneeseen että saisi kaiken irti
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?products_id=1445
edittiä: Kokoluokka kyllä menee yli mutta voimaa ei o ikinä liian vähän?
Näyttää olevan mullakin uutta mallia. Mutta nyt olen saamassa autoakin säätöihin ja radiokotelon vesitiivistettyä. Pitää enää joku koppa tehdä ilman putsarin päälle ettei vesi mene moottoriin :pEsim. Siihen mihin tulee ohjausvarsi on jyrsitty kolo
Sit mulla on uutta mallia, kun tasaista on
Onhan noita leluja itsellenikin kertynyt, kiinnostuneet voivat katsoa nettisivuiltani missä ne on jettejä lukuunottamatta näytillä...On kyllä mielenkiintoiset sivut Aika innostunut taidat olla kun oikee sivut olet tehnyt harrastuksist, nyt vasta tajusin kattoa tuon linkin :lol:
Joo, niitä luokkia on erilaisia. Bensa-->Metanoli-->Nitrometaani ja kaikkist kovin luokka on nitroglyseriini luokka. Korjatkaa toki mutta kattelin vain telkusta kun yks ukkeli ei enää uskaltanut siirtyä nitroglyseriinin luokkaan juuri sen räjähdys vaaran takia :pLainausja noi kiihdytyspuolen ns kovat dragsterit (top fuel) käyttää löpönä puhdasta nitroa (lue nestemmäistä dynamiitia)
Dynamiitissä on nitroglyseriiniä eikä nitrometaania
Onkos porukalla tietoa miksei nykyiset polttomoottorit (.12 - .28) toimi bensalla ? Miksi tarvitaan "huonompaa" polttoainetta missä on metanolia ja nitrometaania ?Huonommalla, taidat tarkoittaa että tää huono aine myös maksaakin kymmenenkertaa enemmän mitä tää hyvä aine :p
Onko tämä joku turvallisuusasia ?