Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - vato

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 21
211
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 28.12.11 - klo: 18.04 »
Kori on ällistyttävän hieno!
Todella tyylikästä show-meininkiä!

212
Missä se PIENI paketti oli? :grin:
Tuossahan oli vain hden suuren paketin sisältöä :wink:

213
No mites jos uudet kuskit ajaisivat 1-3 kisaa vaikka puoleen hintaan?
En itse ole näillä näkymin ajamaan noita kahinoita,vaan kysyn ihan yleisesti?

Uudella tarkoitan sellaista joka ei ole tourinki kisaa ajanut.Jos vaikka krossipuolelta tulee tourinkiin niin puoleen hintaan vaan,nähdään nopeaankin tuo että vaikuttiko mitenkään osallistuja määriin?

214
Sähköautot / Vs: 200mm GT
« : 20.12.11 - klo: 21.57 »
FWD on tarkoitettu etuvetotouringeille.Toistaiseksi on ajettu vain testikisa Casinolla,mutta autoja ja kuskeja rupeaa olemaan jo reipas 10kpl.
Mutta se on oikeastaan suunniteltu 4-seater koreille,joten toi jagge ei ainakaan käy.Toki siinäkin luokassa on tietyt säännöt mutta aika löyhät kuitenkin.

VTR:n korit tosiaan pitäis olla max -89 mallisia.

215
Sähköautot / Vs: 200mm GT
« : 20.12.11 - klo: 21.24 »
Mikäs vika VTR tai FWD luokissa on?
Jos pitää autojen näköisillä saada ajaa?

216

"Mikkeliin on Turusta yhtä pitkä matka kuin Mikkelistä Turkuun kun siellä kisat."


melkoisen syvällistä tuo lause... :laugh:Muuttuuko se välimatka jos ei olekkaan kisoja? :tongue:

Joo sori kun kirjoitin ajatukseni,menen nyt nostamaan ahterini sohvalta.

217
Myös VTR-10 on ihan hyvä luokka aloittaa,mutta ehkä haastellisempi kuin TSS,johtuen auton sääntömukaisista säädöistä.

Säännöt on yhtä tarkat ellei löysemmät.


218
En sano etteikö mieli tekisi,mutta täältä länsi-rannikolta on pikkasen eri ajomatka kuin pääkaupunkiseudun 1-1,5h.Reilu 3h per sivu tulee jos ei taukoja pitele.
Eli sellainen mukava siirtymä yhteen luisukisaan.
Toki hyvä puoli on ettei tarttis ottaa vissiin edes latureita joukkoon.. :grin:

Siltikin ko.kisa on harkinnassa,vaikken mikään pro-kuski olekkaan.


219
Tänään taas jatkoin kokeilua tuon Escort CS-auton kanssa ja nyt oli One-Way edessä ja 170%CS.
1 akullisen ajoin ja pakko sanoa että sen jälkeen auto meni paloiksi ja vakiot remmipyörät astui kehiin.Kun ei istu käteen niin ei istu.

Auto siis palasi toistaiseksi alkuruutuun,ehkä joskus laitan nuo CS hilut takas,ehkä ne vaan myydään pois..
Mutta ajettavuus parani ainakin mulle reippaasti,ja onhan tuo taas "kisalaillinen" :wink:


220
Mä laiton lavuaariin ja niin kumaa vettä päälle mitä hanasta tuli.Siellä ne kellui 1-2min ja sitten painamalla paikoilleen..

221
Älä unohda "kytkinpotkua" :grin:

222
Camaron koppa meni "jäähylle" ja tilalle tuli Escobar!
Ja CS-muutoksia tehty,eteen One-Way ja lisää runtua taakse.Nyt 160-170% Overdrive takana,kääntyvyyttä parannettu...Lauantaina taas testataan :roll:
Ja saattaapa olla valkoinen siipikin tulossa :wink:


223
Mahtavat valot!

224
Sinne vaan,on jo yksi Suomalainen "rahalla testaaja" tullut ruumisäkissä pois radalta...
Ei,ei ole ollut asia suuremmin julkisuudessa.Ei ollut kilpakuski.Vaan ns palkintomatkalainen.


Mutta varmasti hieno kokemus jos maltaa olla polkematta heti niinkuin Karting-Centerin mikroautoa :wink:
G-voimat varmasti vetää hiljaiseksi,en puhu kiihtyvyydestä vaan jarrutuksesta.


225
Tuo suoraan ajaminen oli juurikin ihan mahdotonta,pikkasenkin koski ohjaukseen tai kaasuun niin heti lähti tangentin suuntaan.

Tuota One-wayta eräs kerhon driftaaja mainitsikin,pitää harkita sitä.

Vauhti oli välillä kerhokaverin kanssa samaa luokkaa,mutta taitaa meillä olla vauhti paljonpienempää kuin esim Casinon kisoissa.

Kiitos vinkeistä...

226
No niin ekat CS-ajot takana ja joko säätämis kysymys tai sitten CS on todella haastava ja vaikea ajaa.
Koppa on rikki keulasta molemmilta puolilta mutta hienointa oli että maalikokeilu toimi!Maali pysyy erittäin hyvin ja värisävy-valikoimaa tuli heti reippasti enemmän...about 5000eri sävyä.Kun meillä on töissä maalibaari ja teen siellä paukkupulloja niin maalia saa nopsaan ja juuri sen sävyn mitä haluaa.
Ja yhdellä purkilla maalaa varmaan 4-6 koppaa...

Nyt edessä ratasdiffi löyhällä öljyllä ja takana kuuladiffi.
Kokeilin takana eri kireysasteita mutta vaikea sanoa mikä oli se paras.Ehkä silloin kun oli "peruskuuladiffi" niin ajo oli vakaampaa ja luisua oli helpompi hallita,vaikea sanoa kun ei yhtään puhdasta kierrosta tullut.
Ilman CS-modia olisi mennyt monta rundia ilman spinnausta tai että luisu katkeaa.

Takana oli 0-auraus mutta jotenkin tuntui että kun laittoi aurausta taakse niin vähän parani ajettavuus.
Edessä oli 0.5-1aste haritusta,jouset ja iskarit oli mitä oli,en siihen suuremmin panostanut kun ei ajokaan ollut vielä mitä pitää.

Mutta jäi kaivelemaan että olisko spooli edessä auttanut?Kun spinnaaminen oli todella herkässä.Jos se spooli olis pikkasen parantanut ohjausta.Sääli kun ei ollut spooli radalla mukana  :sad:

Meno oli mun silmään hienomman näköistä,mutta vaikeaa.Treeniä,treeniä ja ehkä vähän treeniä.
Eteenpäin sanoi mummo lumessa...

227
Ai niin CallidaC..tässä kuva siitä mun Camarosta.Väritys on ehkä vakiohko mutta lähinnä testi koppa jossa tarkoitus kokeilla Vesiohenteisen spray maalin pysymistä.
Kai tuohon vois lisääkin tarroja lätkiä..Väri on oikeasti enemmän violetti kuin kuvissä näkyy.
Ja vanteet tulee ehkä saamaan keskustaan hiukan väriä..






228
Sähköautot / Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« : 29.11.11 - klo: 23.26 »
Ok,drifteriin noparia kattellu ja siinä on jo 10.5 kone joten kombolla ei paljoakaan tee..kiittää infosta


229
Sähköautot / Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« : 29.11.11 - klo: 23.18 »
Tuleeko näissä Hobbywingin nopareissa mukana se säätökapula vai pitääkö se ostaa erikseen?

230
vai onko halvinta kasata ite koko paketti.? minkälaista settiä saisi 300-4500€? :huh: :huh: :huh:

Tuolla hintahaarukalla teen sulle semmoisen drifterin kui tarvetta.Saat heti mun uudekarhean T3 -11 auton jossa koko tekniikka uutta ja uusi koppa,renkaat,vanteet.
 :laugh: :laugh:
4500egeen teen sulle parikin autoa ja tuun sun kanssa niitä sääteleen,sun kotiradalle ja samaan hintaan,vaikka viikoksi.

231
Voe piiirse....

Just kun Perjantaina sain -69 Camaron tehtyä luisuun.... :grin:
Hieno on Valkoisena!

232
Aveo on Chevrolet/Daewoo mallistoa,ja kun sun viestissä ei puhuttu Tojotasta sanallakaan niin siksi kysyin.
Joo editti riehu kun ajattelin että saattoi olla turhan "tungetteleva" kirjoitus ja ehkä olisit kokenut sitä syyllistäväksi.Niin yritin siistiä sitä kauniimmaksi :azn:

Eniwei,jos todellakin kyseessä oli tuollainen pikku keula pusu niin se on ihan oma harkinta,se kun on rinnastettavissa vaikka siihen että joku olisi avaimella piirtänyt molemmat kyljet ja maalari yhtiön piikkiin maalannut yli koko auton.
Se vaurion laajuuden saa selvitettyä jos oikeasti haluaa ja käytettyjen autojen kanssa on oikeastaan aika sama onko se millainen ostohetkellä.Kaikki voi ja pystyy hajoamaan ilman ennakkovarmistuksia.Eli vaikka millä korjaamolla kävisit tarkistuttamas niin saattaa seuraavalla viikolla hajoaa ABS-boksi ja siinä se sitten olikin.
Tai sitten se kestää 20v ilman suurempia huoltoja.
Sellaista kuin virheetön käytetty ei ole,kannattaa muistaa kun autoja kattelee.Uusiakin autoja on "kolarikorjattu" aika paljon,kuljetusvauriot yms.. :wink:

Mutta ymmärsin kyllä viestistäs että takana oli myös periaatteellinen asia.
Se että jäikö se tahallaan sanomatta vai vahingossa,on sitten eri juttu.

Mutta toi Skeletor veti kyllä hiljaiseksi,se kuvaa kyllä V-käyrääs todella hyvin :grin:


233
Oliko tää Aveo vai Avensis?Lukiko otteessa mitä korjauksia tehty?
Sillä vaan että lunarihan tulee jos on 50% auton arvosta ylittynyt osat+työ.



234
Joo joskus 4-5v sitten palasin TT-01D:llä harrastukseen takaisin ja driftingillä meni vuois kaks.Sitten Tuli VTR ja Minit...

Jaa miksei CS-autoja ole enempää?Onko se jotenkin ällistyttävän paljon vaikeampi ajaa?
Ja onko niissä kisoissa 1:1 maailmasta tutut "klippingpoint" vai pelkkää pariluisua?Eli niinkuin street ja pro luokat?
Ja mikä siellä on arvostelun kohteena?

235
Eniwi,pitkällisen harkinnan jälkeen valjastin T3 auto luisupulkaksi.T2 saa pysyä VTR touhussa toistaiseksi kun se toimii ihan ok siellä.

Koppa harkinnan alla,mutta HPI driftit on tilattu ja nyt edessä ratasdiffi ja takana kuula.Varalla spooli pakissa.
Hihnapyöriä sen verran että saa kokeilla tehdä 75% overilla olevan Counter-version jossain välissä kun taas oppii luisumaan nätimmin.


237
Voe mahotonta Assoralli ku oot hianon korin väkertänynnä!

Todella tyylikäs!

238
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 14.11.11 - klo: 10.31 »
hieno!!

239
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 11.11.11 - klo: 13.36 »
Oliko BB sun paidassa kisanro?
Koska et ollut tilannut nrolla paitaa.Tässä tapauksessa on paidan tekijä "teippimies" sulle 5e velkaa.

Sun paita piti olla 15e + postit.
2:lla logolla ilman nroa.
Reklamaatio tekijälle auttaa paremmin kuin "vuodatus" netissä :wink:

Edit:Laskin äsken että reilu 20paitaa tehty nroilla tai ilman(kuinka kukin halusi) ja vain 1 ryssittiin?Ollaan me kädettömiä täälläpäin :grin:
Totta on että tavoite oli 100% onnistuminen mutta näköjään päästiin vain 95%.

Jos teippimies ei maksa niin laita mulle yv:nä tilinros niin maksan sulle vaikka omistani sen 5e.



240
Täältäkin iso kiitos järjestäjille,homma meni taas erittäin hienosti,homma toimi ja HAUSKAA oli.Myös kisojen ulkopuolella :laugh:

Kisakumppaneille kiitos hienoista ajoista,kisaaminen oli jälleen todella tiukkaa molempina päivinä.
Monien kanssa sai todellakin ajaa lujaa että pysyi vauhdissa mukana :wink:

Ja onnittelut voittajille tietenkin ja oli hienoa nähdä niin monta juniorikuskia paikalla jotka osoittivat jo rattimiesten alkeita!

Seuraaviin kisoihin!

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 21