511
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.02.11 - klo: 20.48 »
Joo, voipi olla että säädöistä kiinni, kokeilen ensin. sitten kesällä kun on asfalttia alla.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
HBX romuja siellä ainakin aikaisemmin oli...
Oliskohan saman valmistajan luokattoman huono tekele.
Kuten aikaisemmin viittasin Hoken kirjoitukseen tuosta HBX merkistä että kuin hän kertoi että HBX romuja siellä aikaisemmin oli niin minä kerroin siihen että ne ovat TAMIYAn kopiot(ainakin osa niistä autoista) Kaipa minä nyt tiedän että TAMIYAlta ei löydy 1/8 krossaria varsinkaan bilteeman hyllyltä.
Jerzi
... Hieman kenties offia, mutta miten ihmeessä volttejen heittelyyn liittyy takavetoisuus???
Meinaatko ettei nelkku heitä volttia???
Mikäli näin luulet niin olet paaaahasti pihalla.
Nelkussa on tuplaten sitä pyörivää massaa millä saadaan auto heittämään volttia, eli toisinsanoen se vasta tolttia heittääkin.
Takatuupparissa on vain yksi akseli, jonka suhteen se lähtee kaasulla pyörimään melko vikkelästi. Nelkussa se lähtee hakemaan silmukkaa molemmista akseleista, joten silmukan luonne hieman muuttuu. Trilordyn ym. videoiden pohjalta takapotkut pyörii vikkelämmin oman akselinsa ympäri, kuin nelikot heittää ympäri. Vielä kun yhdistää tuohon takapotkuun sen keveyden + erityisesti kevyen keulan. Eli jos volttia pitäis hyppimään lähteä, niin varmaan oma valinta olis takapotkutrukki. Mutu Mutu videoiden ja luulojen pohjalta.
... Hieman kenties offia, mutta miten ihmeessä volttejen heittelyyn liittyy takavetoisuus???
Meinaatko ettei nelkku heitä volttia???
Mikäli näin luulet niin olet paaaahasti pihalla.
Nelkussa on tuplaten sitä pyörivää massaa millä saadaan auto heittämään volttia, eli toisinsanoen se vasta tolttia heittääkin.
esim. tower hobbies myy
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGMY6