Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - tuplaesa1

Sivuja: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20
511
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.02.11 - klo: 20.48 »
Joo, voipi olla että säädöistä kiinni, kokeilen ensin. sitten kesällä kun on asfalttia alla.

512
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.02.11 - klo: 12.59 »
Mitäs iskareita jengi on sovitellut Infernoon?
Tulin ostaneeksi GT1 auton ja ajattelin jotain hieman herkempiä iskareita?
Mieluiten alumiinirungolla ja mahdollisesti bigbore?

513
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 03.02.11 - klo: 21.57 »
Ei kellään olis myyä kelpo GT2 tai GT2sähkö? tarjouksia -> jouni.kristo(mauku)gmail.com

514
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.01.11 - klo: 04.13 »
Heissan, ei kellään olisi myydä GT2 autoa, korilla ei väliä. Kunhan teknisesti soiva peli?

T
Jouni

Privoihin voi laittaa mesetzii.

515
Polttisautot / Vs: Ansmann Racing Mulisher
« : 02.06.10 - klo: 16.08 »

En suosittele minkäänlaista kauppaa JR-Hobbyn kanssa, p*skan maku siitä vaan jää suuhun.

516
OV: BRrippi 720p on jo ulkona. ota se cbgb:n rippi, laadukas.
Itse odotan 1080p:tä

517
Polttisautot / Vs: Sylinterin vaihto
« : 23.10.09 - klo: 17.36 »
Niin tämä nimimerkki 'Janonoinen' tuolta toiselta palstalta oli myymälänhoitajana JR-Hobbyssa silloin kun minäkin siellä työskentelin.
Kas kummaa, JR-Hobby on myös CEN autojen maahantuoja ja ns. authorized dealer Suomessa, joten ei ihme että omiaan kehuu.
Kyllä se Magnum silti ihan kohtuullinen peli on, paljon niitä myytiin ja on senkin jälkeen varmaan myyty.

518
Polttisautot / Kannattaako ostaa Kyosho F1 Ferrari 2007?
« : 07.09.09 - klo: 22.02 »
Satuin bongaamaan Subilta ihan mielenkiintosen mainoksen.

http://www.deagostini-f2007.com/ <- Tuolta lisätietoa

Eli lehtipisteisiin on tulossa tämän kuun aikana rc-auto kitti, itsekoottava replica vuoden 2007 Ferrari F1 autosta, mittakaavassa 1:7. Tätä autoa ei kuulemma voi hankkia muuten. Varaosia on ilmeisesti rajoitettu määrä, sivuilla lukee "niin kauan kuin tavaraa riittää"

Lehteä tulee sata (100) numeroa ja jokaisen numeron mukana osia auton rakentamista varten.
Ainakin kymmenen ensimmäistä numeroa ilmestyy tasan seitsemän päivän välein.

Ensimmäinen numero kustantaa 5,95€ ja sisältää itse lehden, ohjeet rakenteluun ja auton etusiiven.

Seuraavat numerot maksavat 11,95€(irtonumero) tilaaja saa lehden ja kitin osia hintaan 10,95€
Ensimmäinen numero ilmestyy tiistaina 08.09.2009

Hintaa autolle siis kertyy 1189€ irtonumeroiden ostjalle ja 1090€ lehden tilaajalle.
Lehden tilaaja saa myös bonuksena kolmannessa numerossa Kyosho perfex ohjauslaitteen kaupan päälle(arvo noin 80€) Hups, meinasin missata toimituskulut per lehti 4€.
Eli irtonumeroitsijalle 1189€ - radiolaite ja tilaajalle 1490 sis. radiolaitteen. HUH!
On melkosen hyvä tarjous.

Mitä jengi mieltä tälläisesta diilistä? Siis autoa ei saa noiden sivujen mukaan muualta ja auton täydelliseksi saattamiseen kuluu 100 viikkoa, vajaa kaksi vuotta siis.

Viikon välein ilmestyvä lehti + osat on hinnoiteltu juuri sopivaksi lapsosten ja nuorten viikkorahoille, onko tässä lievää rahastuksen makua ilmassa vai hieno ja ainutlaatuinen tarjous? Lisäksi aloitus sivulla puhutaan .21 moottorista ja UKK teknisiä kysymyksiä GXR .28 pannusta. hmm.

Itse en kyllä jaksaisi sataa viikkoa odotella auton valmistumista, mutta hei bonuksenahan saa luettavaa, kai joku Ferrari fani tämän 'tarjouksen' hyväkseen käyttää? ;D

Ja sitten keskustelua asian tiimoilta.

519
Polttisautot / Vs: Schumacher Havoc
« : 02.10.08 - klo: 00.41 »
Selevä pyy, eli koneen pyllystä tulee nestettä, siinä on ainakin pahvitiiviste, tuosta o-renkaasta en muista oliko sitä starttiakselilla..
Mullakin kyllä pukkas löböö persuuksist hajonneen tiivisteen takia, vaihdoin uuden tiivisteen ja mosa toimi ihan yhtä hyvin/huonosti. Se joskus meinas kenkkuilla, harvoin tosin.

520
Polttisautot / Vs: Schumacher Havoc
« : 01.10.08 - klo: 13.43 »
Ilmavuoto: vetää polttoaineseoksen liian laihalle ja siksi huutaa ku syötävä.

Tarkistaisin sinuna ensin motin takalevyn ns. porakonestartin tiiviyden, ehkä o-rengas kulunut?
Tai sitten kaasutin vetää ilmaa jostain puolelta, esim. siitä haitarikumista.
Veikkaisin ilmavuotoa kuitenkin.

Saat moottorin varmasti toimimaan kun varaat pari tuntia aikaa, purat koko koneen, huollat sen ja kasaat hötkyilemättä ja tarkasti. luulis toimivan tuon jälkeen.
Mullakin havoc oli ja täytyy sanoa että alkuun oli kenkkuileva moottori, kun sai sisäänajon suoritettua ja vähän maileja alle niin iloisesti kulki.
Hi-Speed spurrilla loppu äkkiä semmonen 80-100m tienpätkä kesken, jos oli pitoja. :)

521
Polttisautot / Vs: Biltemalta 1/8 buggy
« : 29.08.08 - klo: 17.47 »
HBX romuja siellä ainakin aikaisemmin oli...
Oliskohan saman valmistajan luokattoman huono tekele.

Kuten aikaisemmin viittasin Hoken kirjoitukseen tuosta HBX merkistä että kuin hän kertoi että HBX romuja siellä aikaisemmin oli niin minä kerroin siihen että ne ovat TAMIYAn kopiot(ainakin osa niistä autoista) Kaipa minä nyt tiedän että TAMIYAlta ei löydy 1/8 krossaria varsinkaan bilteeman hyllyltä.
Jerzi

Hei Jerzi, ihan sivuhuomautksena kielioppivirheestä jota toistat jatkuvasti;
et voi sanoa kieliopillisesti oikein "että kuin hän kertoi" vaan oikein sanottuna/lausuttuna/kirjoitettuna "että kun hän kertoi"
Ei mitään kettuilua vaan ajattelin että haluat osata Suomea mahdollisimman hyvin, sillä ajattelin huomauttaa asiasta..
 

522
Yleinen keskustelu / Vs: Ramppi
« : 18.08.08 - klo: 16.07 »
... Hieman kenties offia, mutta miten ihmeessä volttejen heittelyyn liittyy takavetoisuus???
Meinaatko ettei nelkku heitä volttia???

Mikäli näin luulet niin olet paaaahasti pihalla.
Nelkussa on tuplaten sitä pyörivää massaa millä saadaan auto heittämään volttia, eli toisinsanoen se vasta tolttia heittääkin.

Takatuupparissa on vain yksi akseli, jonka suhteen se lähtee kaasulla pyörimään melko vikkelästi. Nelkussa se lähtee hakemaan silmukkaa molemmista akseleista, joten silmukan luonne hieman muuttuu. Trilordyn ym. videoiden pohjalta takapotkut pyörii vikkelämmin oman akselinsa ympäri, kuin nelikot heittää ympäri. Vielä kun yhdistää tuohon takapotkuun sen keveyden + erityisesti kevyen keulan. Eli jos volttia pitäis hyppimään lähteä, niin varmaan oma valinta olis takapotkutrukki. Mutu Mutu videoiden ja luulojen pohjalta.  :roll:

Mitään mutua vaan omissa empiirisissä testeissä todettua faktaa, schumin havocci on ehkä täydellisin volttinitro minkä minä tiedän.
tosi kevyt keula, moottori suht takana ja sitten vielä kuuladiffin kotelo + pilli tekevät perästä raskaan, voltit eteen päin jarruttamalla on tosi helppo suorittaa ko. autolla.

523
Yleinen keskustelu / Vs: Ramppi
« : 18.08.08 - klo: 16.03 »
... Hieman kenties offia, mutta miten ihmeessä volttejen heittelyyn liittyy takavetoisuus???
Meinaatko ettei nelkku heitä volttia???

Mikäli näin luulet niin olet paaaahasti pihalla.
Nelkussa on tuplaten sitä pyörivää massaa millä saadaan auto heittämään volttia, eli toisinsanoen se vasta tolttia heittääkin.

Hoke, sinä se jaksat tarttua, sanoinko jossain vaiheessa ettei 4wd heittäs voltteja? SANOINKO?
Tuli vaan huomattua että volttien nakkaaminen takavetosella isopyöräsellä on aika lapsellisen iisiä, viittaan tähän:
The concept of the Havoc Stunt truck revolves around control and survivability. The Havoc is 2wd because 2wd trucks are easier to control in the air then 4wd trucks. 2wd trucks have half the rotational inertia of a 4wd truck so throttle or brake inputs result in changes in attitude or controlled flips not out of control movements.
joka puolestaan löytyy täältä: http://rc10.fi/index.php?topic=13103.0

2wd on helpompi ohjastaa ilmalennon aikana kun hyrrävoimat ovat puolittuneet nelivetoon nähden.
Ei sun aina tarvi leikkiä noin tyhmää, fiksu aikuinen mies..

524
Yleinen keskustelu / Vs: Ramppi
« : 18.08.08 - klo: 00.23 »
Aika wwanha, mutta tällä voorumilla kuitenkin eka jolla on kunnon voltti 1/4 pipe, sinähän suorastaan kerjäät kommentteja: VIDEOO, kansa vaatii VIDEOO
Mun wanha Schumi Havocci varmaan pystys tuon rampin ja pitkien välitysten kanssa semmosiin vitosvoltteihin sekä eteen että taakse.
Hommaa jostain takaveto trukki ja vedä lämä pohjas tuoho, kunhan se on valmis, 3-4mm vaneri riittänee tuohon kanneksi?
Juutuubistahan näitä pätkiä löytyy mielin määrin, yenkkilän puolella suosittua puuhaa, mutta _minä_ ainakin haluan nähdä jonkun ajokin launchaavan tuosta vertistä TÄYSIÄ ja mahdollisesti TUHOUTUEN mahdollisimman PAHOIN!  :evil:  :evil: 

EDIT: puusilimä minä, sullahan on pelkkiä takavetoja noi raxxasit, HOP HOP sinne sahalle/rautakauppaan/puukeskukseen hakemaan nyt se pääly vaneri, mars mars!!

525
Polttisautot / Vs: polttis harrastus haukiputaalla
« : 24.07.08 - klo: 00.32 »
Ilmoitelkaa ihmeessä ihmiset ajoista jolloin olette Annalankankaan 'isolla' montulla ajamassa!
Itsellä ei tällä hetkellä ole nitropäristintä, tarkoitus tulevaisuudessa taas aloittaa ajaminen ja olisi mukava käydä katsomassa. =)

526
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 09.01.08 - klo: 19.40 »
Todella hieno tuo Team Magic M1B a.k.a M.I.B Men In Black, a.k.a lentävä matto, oranssi + musta on hyvin erottuva väriyhdistelmä.
Sitten tuo Spede on kyllä aivan he***tin moinen taideteos jo tuollaisenaan, just tuo korkea, iso koppa ja pienet renkaat tekee siitä häijyn näköisen.
Laitan kuvia omasta Cenin gst 7,7:sta sitten kun saan blingiä siihen, nyt on vasta siniseksi anodisoidut heksit, vihreä cnc vauhtipyörä ja siniset alukytkinpalat + sukat iskureiden varsissa.
Tarkoitus olisi tehdän kunnon bling bling GST, sikäli mikäli kukkaro antaa myöten.

527
Polttisautot / Vs: CEN GST 7.7 - kokemuksia omistajilta
« : 05.01.08 - klo: 11.26 »
Ajan Dragon top 20% polttoaineella. Tulppana OS A3, toimii kuin kello, Sveitsiläinen.

528
Polttisautot / Vs: Thunder Tiger Hammer S18
« : 31.12.07 - klo: 17.32 »
Thunder Tiger on tunnetusti laatumerkki, tosin tämä 18 Hammer on TT malliston halpisauto.
Eli ei kannata malliston halvimmalta mitään hirveitä odottaa, halvalla tehty on halvalla tehty.
Myynnissä on yleensä kahdenlaista tavaraa, on halpaa ja sitten sitä hyvää. ;)

Tähän mennessä mitä mulla tai kaverilla on ollu RTR:iä niin kaikki on kyllä ollut paketista valmiita ajoon, paitsi kyoshon RTR.
Viimeisin hankinta, GST 7.7 on ollut kaikista helpoin auto, iso kone on helppo säätää ja toimii kuin Sveitsiläinen kello, ei varmaan kierrä niin hirvesti mutta vääntää julmasti, autollahan on painoa n. 7kg.

Sitten takaisin itse aiheeseen, eli vaikka kuin on RTR niin tarkistakaa ainakin moottorin ruuvien kiinnitys, rattaiden välykset, kaasuttimen neulojen asetukset ja jarrulinkit jne.

Tämä TT S18 on kyllä ihan mielenkiintoinen auto, uskon että on kestävä, odotahan kun olet gallonan ajellut niin sitten se moottori alkaa vasta toimimaan, näin ainakin .28 TT moottorien kohdalla.

529
Polttisautot / Vs: Jose uutisia!!
« : 27.12.07 - klo: 23.34 »
Tervetuloa CENille.

530
esim. tower hobbies myy       



http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGMY6

Näin JR-Hobbyssa käydessäni tollasen. ei ollu niitten nettisivuilla, kannattaa soittaa ja kysyä?
Vois itelle laitta ties monenneksi autoksi.. :)

531
Mulla on itsellä toistaiseksi vakio GST 7,7ccm jota tullaan viilaamaan virtausten parantamiseksi.
Nyt frendi laitto TT:n EK4-V2:en sillä .70 pannulla, ja oli tilaamassa saman tien TT:n .90 pannuu siihen, autoon tulee myös konversion kit. paljon alupalikkaa, titaanivantit ja nivelvetarit. Voi olla että tulee sairas peli siitä TT:stä.

Katotaan miten tuo Cen GST 7,7 naukuu 20% nitrolla ja viilatulla sylinteriputkella.


532
Yleinen keskustelu / Vs: Laadukkaat RC-videot
« : 24.11.07 - klo: 02.14 »
http://www.youtube.com/watch?v=r0gVPhivN0E

Juutuubi laatua, mutta todella hienoa materiaalia.

533
MG16 on hauska peli, minusta paljon hauskempi kuin MG10 jä ärhäkämpi. :)

534
'samaa p****a eri paketissa' kuten kaikki muutkin rc-laitteet.

535
Polttisautot / Vs: Schumacher Havoc
« : 15.11.07 - klo: 15.21 »
Havociin ehdottomasti kunnon radiot.
Futaba 3PM esim. Sitten servoiksi ohjaukseen Futaba S3305(vääntävämpi) tai S3010(nopeampi).
Mulla on itellä Hitec CRX FM40 ohjain ja traxxas t-maxxin servot toistaiseksi.
Siis tuo Hitec CRX on huippuradio näistä halvoista harrastelijavehkeistä, noi Traxxasin servot aika kehnot, tosi epälineaariset.

Kuuladiffi on helppo huoltaa, siinä manuskassahan on ohjeet.


536
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 14.11.07 - klo: 20.48 »
Ei varmasti, mulla on tuossa Havocissa TT:n .28 pata ja tuntuu nyt 3 vuoden jälkeen aika tehokkaalta, muttei kuitenkaan ole sitä potkua mitä tuossa Arenan .28 SH:ssa on.
Nyt Arena ajettu kunnolla sisään, vajaa gallona, kiristän pääneulaa pikkuhiljaa. Moottori toimii erittäin hyvin pakkaskeleilläkin -4c.
Arenalla ajaminen on yhtä juhlaa!
Polttonesteenä DragonFuel 15%. Selvästi varmempaa tavaraa kuin CoolPower.

Mika ja Artsi vois testata miten kisapannuilla pelaa tuo 20% Dragon?

537
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 14.11.07 - klo: 15.11 »
Pieni on varmasti kaunista, esim. naisten peput. :)
Mutta iso miehekästä!

Eli mahdollisimman isoa konetta kehiin vaan.

538
Polttisautot / Vs: CEN Racing kisamenestys
« : 07.11.07 - klo: 12.26 »
Mulla oli tuollanen Cen Sport MG10, ihan kiva auto mutta moottorin lämpenemisen kanssa oli ongelmia kunnes syy löytyi, takalevy oli tärissyt irti. Muuten kesti sen mitä ajoin, vajaa gallona, oikein hyvin. Kiihtyi vihaisesti mutta huippunopeutta jäin kaipaamaan.
Nyt ostin alkuviikosta tuon Matrix arenan, on ihan eri maata kuin MG10, tosi ketterä ja nopea kampe. Kisoihin tuskin tulen osallistumaan, täältä Oulusta kun on niin pitkä matka sinne etelään, eikä taidot edes riittäisi.
Pitänee ostella viripalikkaa autoon tässä talven mittaan, vähän bling blingiä meinaan. :)
Tuota Arenaa voi kyllä suositella ihan lämpimästi, varsinkin nyt kun siihen on se moottori muuttunut SH:ksi, tehoa on liiaksi asti näin huonolle kuskille, ei meinaa auto pysyä lapasessa, tulispa äkkiä lumet niin ei tarvis sotkea hienoa pirssiä..

539
Polttisautot / Vs: CEN Matrix ja Arena
« : 07.11.07 - klo: 11.13 »
Ostin tuossa alkuviikosta lahjarahoilla uuden uutukaisen Cen Matrix Arenan RTR:n, täytyy kyllä heti alkuun tokaista että on laadukas peli. Koko alkuviikko on mennyt autolla ajaessa, kivaa on!
Kaikki tukivarret, vetoakselit, linkistöt on jo RTR mallissa huippuluokkaa. Verrattuna esim. Kyoshoon ja Schumiin mistä on aikaisempia kokemuksia.
Sitten moottoriin ja sisäänajoon, joka sujui todella mallikkaasti:
SH:n .28 padassa on voimaa ehkä liiaksikin, kun olin ajellut ensin 3 tankillista pukilla ja aloin ajamaan 'rauhallisesti'... Jumalauta kun on vehkeessä voimaa!
Ainut huono puoli on että renkaat kuluu asfaltilla ihan sikana kun antaa vähän possua tuolle.  :evil:
Radiot on laadukkaan oloiset, 10kg:n voimaservot jaksaa vääntää 6v humppipäkillä ihan tosissaan.

Törmäiltykin on mutta mitään en ole vielä (onneksi) saanut rikki, tuntuisi olevan kestävästä puusta veistetty.
Kaksi kertaa olen jo auton käyttänyt melkein atomeina ja puhdistanut, nyt löytyi sellainen kultakimpale josta pidän huolen ja vehkeen aina puhtaana.

CEN +10!

540
JR-Hobbysta CEN Racing Genesis GST 7,7 ehdottomasti!
7,7 kuution nitrokoneessa on vääntöä kunnolla, toisin kuin jossain revon tai savagen pirpana pannuissa.
Tässä auto joka liikkuu!!!
3 vaihdetta, pakki, 8 öljyiskaria, 8mm teräsvetoakselit ja kaiken lisäksi toimiva ja halpa varaosapalvelu.
Miksi tyytyä johonkin pieneen tuhnuun, johon kyllästyy äkkiä ja tekee mieli hankkia viripalikoita, kun samalla rahalla saa suurimman ja tehokkaimman monsterin mitä markkinolla on?
Uskallan suositella lämpimästi, tutustu autoon:

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_93&products_id=1560
http://www.cenracing.fi/

Sivuja: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20