601
Tulokset / Vs: Virallinen MM warm up topikki
« : 21.05.11 - klo: 08.23 »
Liveseuranta:
http://www.ifmar2011.com/15
http://www.ifmar2011.com/15
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onko EFRAn julkaisuaikatauluista tietoa?
Ihan näin asiallisena kysymyksenä kysyisin minkä takia renkaiksi eivät kelvanneet noin kympin halvemmat LRP CPX.Eikö tarkoitus kuitenkin ollut laskea kustannuksia eikä nostaa niitä.
Kahden auton "tallia" pyörittäville tästä tulee aika huomattava lisäkustannus ja samoin yhtä autoa ajattavillekkin.Laittakaa muutkin kommentteja.
T.H.Valander
Itse kritisoin jo aiemmin tätä rengashommaa ja lisäkustannuksia - viime kaudelta on useampi kassillinen turhia käyttökelpoisia renkaita. Nyt piti syksyksi hankkia LRP:n renkaita, että saa ajella kerhokisat ja sitten jos Fintrackiin lähetään ajelemaan, niin taas joutuu hankkimaan uusia renkaita ensin treenikäyttöön, että saa auton säädettyä ja sitten kisakäyttöön kisapaikalta pitää ostaa vielä erikseen, kun treenikumeilla ei saa ajella... Ihmettelin myös, että miksei viime vuoden stanukoneella saa enää ajella tänä vuonna...
Harrastajan näkövinkkelistä useampaa autoa ylläpitävänä, tuntuu jokseenkin hölmöltä touhulta koko homma - paitsi tietysti kauppiaiden mielestä, jotka ovat varmasti jatkuvista sääntömuutoksista enemmän kuin mielissään...
APK:n laittama 4 vaihtoehto oli mulla käytössä ja poraamisen jälkeen oli todella helppo tehdä samanlaiset iskarit.
Onko T3:n aluiskareiden kasaamisessa jokin kikka että saisi reboundin hyvin pieneksi. Jotenkin tuntuu pirun hankalalta hommalta ja kaikkea mitä päähän juolahtaa olen jo kokeillut. Aina tuloksena että rebound lähes 100%.
Itella mainostaa juuri radiossa kuinka hienosti tavara liikkuu, ja sieltä saa varastointipalveluakin.
Tuntuu, että ne varastoi postin ihan oma-aloitteisesti lajittelukeskukseen.... tai niinkuin tässä taannoin, kuljettivat meille tulevaa pakettia hyvinkään ja pasilan väliä liki viikon.
Eivät siis säästä ainakaan kuljetusvaivojaan, kun sille päälle sattuvat
Morjes!
Nyt on 3 lipoa tyhjennetty ja erittäin tyytyväinen olen pirssiin. Todella kääntyvä auto! Lämpö ongelmia ei ole ollut vaikka kori on täysin orkkis kuosissa. Säätimenä joku LRP ja moottorina LRP 6.5T. Muutama lisä blingi on tullut hommattua mm. uusi taka layshaft (metalliset idlerit ja kääntää slipperi jousen paremmalle puolelle), sekä alumiini yoket. Jos tuon layshaftin päivittää niin paketissa ei tule mukana pinjoneita, eli mukaan tarvitset 34 ja 21 hampaiset pinjonit!
Toimii hienosti! Tällä lähdetään Nokialle.
-Pete
Itsellä mennyt 1 vasemman puolen ohjauspala rikki, hypyn jälkeisen kolarin/rataa merkkaavan salaojaputken ajon seurauksena. Ajettuja akkuja n. 35.Catissa ja Cougarissa on käsittääkseni samankaltaiset diffit.
Mitenkäs onko muilla ollut ongelmia diffin pitämisen kanssa?
Hyviä kuvia AP! Saako ihan ottaa itselle talteen myös? Hassua ettei ne hyvät perjantaikelit jäänyt edes mieleen sunnuntain kahlaamisen jälkeen. Hienoa että edes joku ottaa kuvia varikolta...
Tuossa paketissa on kaikki mitä tarviit, maalit koriin ja kumit vanteille + sähköt ja mahdollisesti muutama optio-osa joita ylempänä listasin
Ääääh... polttelis jo ajamaan tolla mut kelit ei anna periks :)
Muistelen jostain lukeneeni, että joskus taannoin on kokoontunut pienoisautoilun lajiparlamentti keskustelemaan mm. lajin visiosta, kehittämisestä ja asioista jotka ovat kerhotason yläpuolella.
Olisiko syytä herätellä "parlamentti" henkiin uudestaan?
AKK/Lajiryhmän voisi ajatella olevan lajin "hallitus". Mihin hallitus voisi tuoda asiat kehittävään ja hallitustyötä eteenpäin auttavaan keskusteluun.
Onko foorumista lajin "parlamentiksi"?