Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ClodZ

Sivuja: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 27
661
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 17.03.03 - klo: 21.28 »
Ei jää ainakaan antennista kiinni, mulla on omassani sisäinen antenni ja hyvin pelaa silläkin.

662
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 16.03.03 - klo: 03.07 »
Mutta kyllähän ne kulkevat. Tänään oli radalla w-tonen fettipäivitetty clk ja z-freakin pn-2(?). Vakiozetalle sopiva rata käy kyllä erinomaisen ahtaaksi jo vakiopiikkisillä rattailla. Ja taas kerran nuo formulat...kyllä raceri olisi pitänyt alunperinkin suunnitella samalla tavoin altaladattavaksi, eli akut sinne alakertaan riviin.

663
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 14.03.03 - klo: 22.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Rc-Poika"
Miten muuten zeta toimisi jos laittaisi valmiiksi juotettuja AAA-kokoisia "pikkukennoja" eli semmoisia joita esim. Bit Charg:issa on 4 kpl ? Tulisi varmaankin kevyempi ja miellyttävämpi ajaa jos tämmöisen virittäisi..


Kapasiteetit rajoittuu niissä tuonne 120-150 mahhiin, eli nopeasti laskien ajoaika olisi aika olematonta, eritoten jos autossa olisi sitten muitakin nopeuteen vaikuttavia komponentteja kuten virtasyöppöä virimoottoria etc.

664
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 14.03.03 - klo: 16.36 »
Lainaus käyttäjältä: "mini-z-freak"
Yhdessä vaiheessa punainen paholainen oli aivan suvereeni :lol: :lol:


Joo ja sitä vaihetta kutsutaan psykologiankirjoissa syvän unen vaiheeksi.

Ettei menisi aivan kaverien kesken höpöttelyksi niin todetaan että zetat ovat kyllä siitä mukavia kilpailussa ettei akkujen virtamäärällä ole suurtakaan merkitystä, paremmat kierrokset syntyvät usein kun on jo hetki reissattu ja se paras terä on taittunut akkujen jännitehuipusta. Toki osaavan kaverin käsissä se voisi olla eri asia, mutta itselleni vakioauto ja puolityhjät akut on aika optimaalinen tilanne.

665
Polttisautot / 1:5 kokosee rc autoo 125cc crossin kone?
« : 14.03.03 - klo: 16.10 »
6.2 litrainen Chevy Vanin diesel ei kierrä kuin muutaman tonnin mutta sekin jaksaisi silti liikuttaa tuollaista peliä. Ennenkuin keskustelu ryöstäytyy virittelyn ja mopotietovisan maailmaan, kannattaa palauttaa mieliin kuinka paljon enemmän jo moponkin moottori painaa, jos sitä verrataan vaikkapa moottorisahan moottoriin. Pohjimmiltaan tuollaisen rakentamisessa ei ole niinkään ongelmana se etteikö siihen saataisi tarpeeksi puhtia, eri tehoisia moottoreita on kyllä maailma täynnä, vaan se kuinka kyseinen voimanlähde saadaan mahdollisimman helposti sovitettua rc-ajokkiin. Jos homma olisi helppo, olisi tuollaisia värkkejä maailma täynnä.

666
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 14.03.03 - klo: 15.58 »
Ko. Porke tuli aikoinaan yli metrin korkuisesta skeittihyppyristä asvalttiin, joten ihmettelen ylipäänsä että siinä on noinkin paljon vielä kuvattavaa. Kovakätisestä koulutuksesta huolimatta ei ajokki vieläkään tunnu oikein tottelevan käskijäänsä... :P

667
Vapaa keskustelu / Foorumin taso läpi linjan.
« : 14.03.03 - klo: 12.56 »
En osaa oikein mieltää itseäni mihinkään kategorioistasi, ja tunnen lähipiiristäni useita muitakin samaan väliinputoajien joukkoon kuuluvia. Meitä ei kiinnosta leikkiminen, meitä ei kiinnosta kilpaileminen, emmekä me myöskään miellä rc-autoilua, edes huipputasolla autourheiluksi. Syy lienee kokolailla sama kuin se minkä tähden kaikki eivät miellä kilpakävelyä juoksun kanssa tasavertaiseksi yleisurheilulajiksi. Kyse ei ole siitä etteikö kumpikin olisi yhtä vaativaa harrastajalle, pohjimmiltaan kyse taitaa olla omasta vääristyneestä miesmallista joka erottelee vielä aikuisiälläkin poikien harrastukset tyttöjen touhuista. Tähän väliin jokainen voi piirtää sopivaksi katsomansa hymiön.

Mikä meitä sitten kiinnostaa, ehkäse on sitten auton tekniikan parissa puuhastelu ja askarteleminen. Yksi esimerkki hieman suuremman mittakaavan vastaavasta harrastuksesta on joskus esiin nostamani table top trial, jossa peukalonkokoisilla itserakennetuilla maastokuorma-autoilla ajetaan pienoiskokoon mallinnettuja esteratoja lävitse. Harrastajat ovat tyypillisesti iältään neljänkympin pinnassa, lajissa järjestetään kilpailujakin, mutta kilpaileminen ei ole itsetarkoitus, voittaminen vielä vähemmän. Tapahtumat kokoavat yhteen samanhenkisiä askartelijoita joiden yhdistävänä piirteenä on kiinnostus pieniin radio-ohjattaviin kuorma-autoihin. Harrastus ei missään nimessä ole halpa, osat joudutaan joko itse koneistamaan tai teetättämään, samoin jopa sähköosat joudutaan rakentamaan itse. Itse ajaminen ei varmastikaan vaadi jumalaisia taitoja mutta vaativaksi harrasteen tekee juuri väline, isän luottokortilla ei saa tilattua pinkiksi elaksoitua kuormuria netistä. Yhteenvetona kutsuisin tätä välineharrastamiseksi, kilpailukeskeisyyden sijaan. Itselläni ei ole tällä hetkellä resursseja tällä hetkellä ko. toimintaan mutta seuraan kiinnostuneena verkosta löytyviä tiedonrippeitä tulevaisuutta silmällä pitäen.

Takaisin asiaan, on ymmärrettävää etteivät vakavasti kilpaharrastuksensa ottavat koe minkäänlaista kiinnostusta ryhmiä a ja b kohtaan, mutta toiseen suuntaan intressejä saattaa olla, jos ei muuten niin tekniikan puolesta. Tämä on se syy minkä tähden koen vakavasti ajavien eristäytymispyrkimykset ikävinä, teidän ei tarvitse kiinnostua meidän tekemisistänne, mutta ylenkatse tai irrottautuminen ei ole myöskään toivottavaa.

668
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 13.03.03 - klo: 18.55 »
Z-Freak voi tarkentaa mutta mulla on sellainen muistikuva ettei Porkessa mahtunut takapää joustamaan ollenkaan leveillä renkailla. Tarkoittaa sitä että vähänkään löysemmällä h-platella renkaat ottavat kurveissa kiinni rengaskoteloon.

669
Lainaus käyttäjältä: "RcTero"
auto ei ole suunniteltu minkään jenkkimallin mukaan...ei ainakaan Clodzillan.Suunnittelu ja valmistus tapahtui ammattikoulun aikoina ja runko tehtiin melko yksinkertaiseksi ja samalla yritin saada sen mahdollisimman jäykäksi eikä tosin painoakaan haluttu liikaa


Eli autossa on varmaankin suorat jouset linkkien päissä, eikä joissain malleissa olevia "cantilevereita", mitä se sitten onkaan suomeksi, ole käytetty?

670
Vapaa keskustelu / Foorumin taso läpi linjan.
« : 13.03.03 - klo: 17.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Oisko mahollinen !!!


Olisi. Ehkä. Kuten olisi myös se että jokainen kirjoitettuaan tekstinsä, edes nopeasti lukaisee hengentuotteensa läpi, eikä ryntää silmät pyörien kiiluen kohti lähetysnappia. Ja noista huutomerkeistä, yksi lausetta kohden on vähintäänkin riittävä määrä. Kuulostaa ehkä joidenkin korvaan nipotukselta, mutta takaan ja alleviivaan että tekstiä on helpompi lukea jos välimerkit ovat edes jossain määrin oikeilla paikoilla.

671
Lainaus käyttäjältä: "RcTero"
kuinka täydellisestä rungosta Rc-poika on kiinnostunut?tehdäänkö linkitkin?autossahan on nelilinkkituenta, joka on täysin uudestaan tehty.alkuperäiset muovitukivarret on suosiolla jätetty pois.


Minkä mallin mukaan olet tuon toteuttanut, jonkin Clodzilloista? Vai onko homma kokonaan itse suunniteltu?

672
Polttisautot / 1:5 kokosee rc autoo 125cc crossin kone?
« : 13.03.03 - klo: 14.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Kerminator"
Tietysti joku vanha mopon kone vois käydä tuohon kanssa. Ja niissä olisi varmasti hyvää viritys varaa jos meinaa jää hitaaksi.


Se on vaan tuo mopedin koneisto sen verran rajumman kokoinen että ajokilla pitää olla jo mittoja. Ja toinen juttu on sitten tuon voimansiirron sekä käynnistyksen järjestäminen.

Ja ylimitoituksesta, eihän tuon kokoluokan moottoria nyt mihinkään turistiin sijoiteta, vaan ajopelit on sen mukaan.




Nämä jutut ovat kyllä aina enemmän teoreettisia, samoin kuin aika ajoin tupsahtelevat kysymykset panssarivaunujen rakentelusta. Homma on kuitenkin sen verran vaativaa ja aikaaviepää ettei aivan mielijohteesta kannata alkaa kantaa mopon moottoria keittiön pöydälle ja miettiä mistä siihen saisi sopivat renkaat.

673
Polttisautot / 1:5 kokosee rc autoo 125cc crossin kone?
« : 13.03.03 - klo: 12.47 »
Vanha tuttu rakensi aikoinaan sellaisen kevyen mutta isohkon buggyn itselleen, ja siihen sitten joku vanhempi 120-140-kuutioinen moottorisahankone kyytiä antamaan. Kulkua oli enemmän kuin uskallusta, laitteessa oli ihan normaalikokoiset autonrenkaat joten off-road-toimintakin luonnistui. Ja siitä uskalluksesta vielä sen verran että sama kaveri hyppäsi aiemmin vedonlyönnin seurauksena mäkihyppyristäkin tavallisilla suksilla ilman aiempaa kokemusta , jos joku arveli ettei vauhti hääviä voinut olla... ;) En päässyt ikinä laitetta koittamaan koska olin niin nuori, mutta vaikuttavan näköinen se oli. Eli tehoreserviä noista moottoreista kyllä löytyy, ja luotettavuus ja kierrosherkkyyskin on hyvää luokkaa.

674
Polttisautot / 1:5 kokosee rc autoo 125cc crossin kone?
« : 13.03.03 - klo: 10.26 »
Lainaus käyttäjältä: "testi"
On itselläkin kyllä käynnyt mielessä tuo moottorisahan mosa , mutta mistä saisi niitä edulisesti ? en viitsi ostaa uutta kallista sahaa ja korkata siitä konetta .


Tuollaisilla korjaamoilla, missä nyt yleensä huolletaan ja myydään pihatöihin tarvittavia laitteita, on yleensä nurkissaan sahoja jotka eivät mene käytettynä kaupaksi. Homelitet, McKulhokit ja muut pienet mökkisahat ovat melko varmasti lähes poiskantohintaan noudettavissa. Kohdalle voi sattua vaikkapa yksilö jonka moottori on kunnossa mutta runko murtunut, ihmisillä on mukava tapa säilyttää sahaa tukkipinojen päällä jotka sortuessaan mankeloivat kahvat konesahoista poikki. Moottorin kiinnikkeitä suunnitellessa kannattaa miettiä mahdollisuuksia eri mallisen moottorin vaihtamiseen tulevaisuudessa, nimittäin tuollaisen vanhan sahan korjaaminen sen leipoessa itsensä kiinni, on sen verran kalliimpaa touhua että kannattaa etsiä ennemmin vastaavanlainen veteraani romuhyllystä.

675
Polttisautot / 1:5 kokosee rc autoo 125cc crossin kone?
« : 13.03.03 - klo: 09.18 »
Näissä kysymyksissä mulle etulee hakematta mieleen kyllä moottorisahojen koneet. Moottoritilavuuksia riittää aina tuolta parista kymmenestä kuutiosta pariin sataan saakka, eli valinnan varaa on, kone käy missä asennossa tahansa, mukana on valmiina keskipakokytkin ja vetokäynnistin. Ja koko on kohtuullisen kompakti.

676
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 11.03.03 - klo: 20.58 »
Ihan kohtuullisen asialliseltahan tuokin näyttää, ihan yhtä hienohan se ei tosiaan ole kuin Pro-Z mutta kohtuullisen huonosti ne sisuskalut sieltä korin alta näkyy. Kirjahyllyt täytetään kirjoilla ja posliinikissat ovat koriste-esineinä halvempia. Ja kunnollisen servon käyttökin kuulostaa minulta sen tähden hyvältä että se sallisi servosaverin käytön. Toistaiseksi nuo kaikki viritelmät ovat vaan olleet aika tyyriitä, mutta mielenkiintoista niiden kehitystä on seurata.

677
Vapaa keskustelu / Foorumin taso läpi linjan.
« : 11.03.03 - klo: 20.35 »
Nyt kun kisaajille on saatu aikaiseksi oma osio jonka järjestyksenpito on sillä tasolla että keskustelua voidaan kutsua asialliseksi, olisi ehkä hyvä miettiä kuinka myös muu foorumi saadaan nostettua samalle tasolle? Meitä pihasudittelijoita on kuitenkin melkoinen joukko ja porukasta löytyy varmasti samalla tavoin niitä jotka ajoittainen tason floppailu karkottaa, se ei ole yksinomaan kilpailijoiden ongelma. Ts. kukaan ei jaksa kirjoittaa/panostaa tekstinsä sisältöön läheskään täydellä teholla, kun on tiedossa että hymyiöhyökkäilyt upottavat järkitekstin kadoksiin alle päivässä. Keskustelulle ja ratkaisuehdotuksille olisi selvä paikka?

678
Laitapas kuvia näkösälle kun saat otettua. Oma clod-projektini on ollut jo hyvän aikaa jäissä.

679
Sähköautot / Pitkäikäisimmät kennot?
« : 11.03.03 - klo: 15.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Nykyään varmaan harvemmin, mutta vielä 10 vuotta sitten ajettiin tähän mennessä hauskinta pienoisautoluokkaa (nimittäin 4WD Rallicrossia) 8:lla kennolla. Kun kilpailuerän pituus alkuerissä oli 4 kierrosta ja finaaleissa 5 kierrosta, niin ei tarvinut virtaakaan paljon säästellä. Siellä otti RS200:t ja Pösö 205:set tiukasti yhteen...

Voi niitä aikoja...


Tuo kyllä kuulostaa aika yleisöystävälliseltä lajilta. Mikäs oli syynä moisen toiminnan katoamiseen?

680
Sähköautot / Pitkäikäisimmät kennot?
« : 11.03.03 - klo: 13.15 »
Kertokaahan miten on, kun muistelen että tamiya on aikoinaan mainostanut autojaan niin 5,6 kuin seitsemälläkin kennolla toimiviksi...nuo vitoset taisivat olla pienemmälle moottorille mutta käyttääkö kukaan ajokkiaan nykyään 7 kennolla?

681
Sohitaan nyt itsekin kekoa. Kannatan ajatusta siitä että vakahenkisille kisaajille olisi oma aihealueensa, ja sen moderointi hoidettaisiin kovemmalla kädellä ts. kaikenlainen roskapostaaminen pois. Lukuoikeutta muilta ei pidä estää, eikä satunnaisten asiallisten kysymysten esittämistä esillä olevien aiheiden tiimoilta.

Tässä on kierretty kuin kissa kuumaa kattilaa sitä tosiasiaa, että pääsyynä närkästykseen lienee nuorimman osaston yliaktiivinen osallistuminen pelkästä osallistumisen riemusta, sitähän ei toki pitäisi sanoa ääneen, koska he ovat rc-autoilun tulevaisuus ja sen myötä erityisasemassa. Moderaattoreidenkin asema on sikäli kiusallinen että fasistin leima napsahtaa otsaan luultavan helposti jos linjaa tältä osin kiristetään. Tähän ongelmaan ei varmastikaan voida puuttua kuin yleisten pelisääntöjen laadinnalla ja niiden valvonnalla.

Vanhojen aktiivien herättely on varmasti vaivannäön arvoista, mutta muutoksen pitäisi lähteä koko foorumin hengen kohotuksesta. Mahdollisuuksista kertoo mielestäni se että Ruotsin z-foorumilla on yksistään kolme kertaa enemmän postauksia kuin tällä foorumilla yhteensä. Zeta on jonkinasteinen kirosana mutta ko. foorumin taso ei ole kolme kertaa tätä huonompi, vaikka postauksia onkin reilummin.  Tämä esimerkki mielestäni kertoo aika selvästi sen kuinka vähän kaikesta potentiaalista on saatu käyttöön.

Toisena esimerkkinä voidaan ottaa lennokki- ja laivafoorumit, mistä niiden korkea keskusteluntaso kumpuaa? Veikkaan että syynä on ko. harrastusten korkeampi vaatimustaso, ja siitä syntyvä ylpeys. Esimerkin luokissa kenelläkään ei ole tarvetta todistella harrastuksensa järkisyitä, vaan ihmiset rehellisesti tunnustautuvat harrasteensa ystäviksi pelkistä tunnesyistä. Myöskään kilpailutoimintaa ei niihin liity samassa mittakaavassa, vaan kyse on oikeasti yhteisestä kiinnostuksen kohteesta ja harrasteesta. Silloin kun taustalla heijastelee kokoajan kilpailu keskinäisestä paremmuudesta, oli se sitten kilpailumenestyksestä tai siniseksi elaksoidusta kalustosta johtuvaa, on rakentavalle ja lämminhenkiselle keskustelulle kovin heikot puitteet.

Vielä hieman alkuperäisestä aiheesta. Rc-autoilusssa on se mukava piirre että kärkitason kilpailijat sekä aavistuksen vähemmän itsensä vakavasti ottavat kisaajat ajavat suunnilleen samanlaisilla leluilla, vastaavia rinnasteita ei autourheilun saralta löydy kuin jokamiesluokasta. Sen tosiseikan ympärille voi mielestäni hyvin rakentaa toimivan keskustelufoorumin, ainakin mitä tulee tekniseen puoleen. Henkilökemiat ovatkin sitten toinen juttu.

682
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 10.03.03 - klo: 00.56 »
Voipi olla että se on juuri noiden eturenkaiden takia, clk:hon sopii tosiaan leveät vanteet eteenkin tosin omaan kokemukseen pohjautuen se ei ollut kovin hyvä ajaa.

683
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 07.03.03 - klo: 08.58 »
Lainaus käyttäjältä: "mini-z-freak"
Uutisia Honkkarista:
-Uuden CLK:n pitäisi ilmestyä, uusi näyttää tältä:


Eli siis onko itse korissa jotain muutoksia edelliseen vai onko kyseessä uusi maalaus? Zetaan pitäisi virittää nuo pystytolpat niin uusien korien etsiminen helpottuisi aika tavalla.

684
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 28.02.03 - klo: 11.10 »
"it's just that i was toying around with the idea of putting those oversized original teile tamiya 1/24 scale decals on my old clk body... i saw somebody do this and since he was able to do it"

Ymmärtääkseni tarrat ovat siis Tamiyan pienoismallisarjasta?

685
Vapaa keskustelu / sukellusvene
« : 28.02.03 - klo: 08.44 »
Aamun asiaa pohdittuani olen tullut siihen tulokseen että rei'itetyn putken sisällä pitäisi olla pitkulainen ilmapallo, johon servon ohjaamalla venttiilillä päästettäisiin kapselista kaasua haluttaessa nousta. Sukellettaessa samainen venttiili päästäisi pallosta ulos kaasun ja putken rei'istä virtaisi sen myötä vettä sisään kun pallo kutistuisi. Kaasun määrää voisi näinollen kontrolloida portaattomasti ja vajoamis- sekä nousunopeus olisi  säädellä. Ja koko komeus toimisi tosiaan yhdellä ainoalla servolla ja tarkoitukseen soveltuvalla venttiilillä. Tämän lisäksi sitten tietysti normaalit ajomoottorit ja niiden ohjausjärjestelmät. Saa rakentaa.

Ai niin, varmistuksena sukellusveneessä pitäisi olla sellainen samanlainen jousikela kuin aikoinaan ainakin oli laskettelurinteiden lippuja varten, mutta löysemmällä vastuksella. Sukellettaessa kelalta purkautuisi siimaa jonka päässä olisi pieni poiju joka osoittaisi veneen sijainnin sen sukeltaessa. Häiriön sattuessa vene voitaisiin nostaa sitten tästä siimasta.

686
Vapaa keskustelu / sukellusvene
« : 27.02.03 - klo: 22.33 »
Kuinkas niiden co2-kapseleiden kanssa on, koko olisi kompakti...?

687
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 27.02.03 - klo: 20.57 »
Lainaus käyttäjältä: "nikke"
kun ostaa uudet vanteet mini-z:aan niin käykö mitkä leveydet vaan pelkkään alustaan, vai onko se korin mukaan että minkä levyset sopivat koska eikö kaikki alustat ole saman kokoisia?
Onko siitä jotain hyötyä jos ostaa leveämmät vanteet?


Osaan koreista käy leveät vanteet, osaan ei. Leveät vanteet ottavat useimmiten lokasuojien reunoihin kiinni niissä malleissa missä on alunperin kapeaa vannetta alla. Leveillä renkailla saanee paremman pidon mutta sekin on oman kokemuksen pohjalta tapauskohtaista ja kuljettajahan on perinteikkäästi se joka auton tuo ruutulipulle ykkösenä. Kaikki alustat ovat yhtä leveitä, pituutta voi säädellä korin mukaan.

688
Sähköautot / Mini-Z Off-Roader
« : 27.02.03 - klo: 18.52 »
Lainaus käyttäjältä: "nikke"
mikä on yksi vetoinen auto?
meinaan että jos vain yksi pyörä vetää niin sehän kääntyy koko ajan oikealle, tai vasemmalle riippuen siitä millä puolella veto rattaat ovat!


Todellakin. Tällä puolittain leikkimielisellä ilmaisulla tarkoitin sitä,  ettei tasauspyörästöllä varustetussa autossa joissain tilanteissa vedä kuin toinen takarenkaista. Tämä korostuu eritoten Overlandin kaltaisissa maastoautoissa joissa ehdoton edellytys esteiden ylittämiseksi on tasauspyörästön lukko, nelivedon tosiaan puuttuessa tyystin.

689
Vapaa keskustelu / sukellusvene
« : 27.02.03 - klo: 17.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"
Se oli rakennettu niin että jos tulee radio häiriötä niin se nousee pintaan.


Sehän noissa on ikävää ettei niillä varsinainen pohjassa lipuminen onnistu koska sukelluksissa ollaan väkisin konevoiman avulla ts. uppeluksissa pysyminen edellyttää moottoreiden käyttöä. Kelpaisi mulle ehkä siitäkin huolimatta vaikkapa seuraava laite.

http://www.hobby-lobby.com/ocean_explorer.htm

Ja missä niillä sitten ajetaan.

http://home.t-online.de/home/tfeuchter/Submarine/xud1.html

690
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 26.02.03 - klo: 20.29 »
Vaihdoin itselleni sellaisen kombinaation missä on nyt mini-x:n kannu vahvoine  magneetteineen, stokki-ankkuri ja hiilet x:stä.  Vääntö on kyllä hyvää luokkaa, ja mukavahan noita on kokeilla.

Sivuja: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 27