Miten pitkiä stinttejä on ajettu GT8e:llä ja millä sähköillä?
Unohtaisin toistaiseksi GT8 ja GT8e -luokat. Vaikka luokkien suuri kannattaja olenkin. Nyt ei pidä sekoittaa pakkaa enää lisää.
EDIT. GT8e on muuten maailmalla selkeästi suositumpaa kuin Patteriratakasi. Ja muutaman vuoden päästä tästä voi tulla isokin juttu. Ei kuitenkaan vielä...
Sent from my iPad using Tapatalk
Miksi GT8e pitäisi unohtaa jos se on maailmalla suuremmassa suosiossa kun patteri ratakasi?
Niin, miksi pitäisi unohtaa patteri GT8 ???
Siksi että luokkia on jo nyt aivan liikaa. Jos katsotaan "suurta kuvaa" niin nitro turisti kymppi on kuolemassa. Sähköpuolella niin asvaltilla kuin matolla rataluokkia on aivan järjettömästi. viellä sellaisiakin jotka ovat aivan hupitouhua, kuten GT2000 tai rekkaluokat. elinkelvottomia täällä meillä ovat näköjään myös Formula 1 ja kymppi pancar, nyt pomppuauto luokista puhumattakaan. Corrit ovat varmaan kivoja mutta lähinna telkkarista katsomalla.
Olennainen asia mielestäni, kun puhutaan asvalttikisaamisesta näillä hyvillä uusilla radoilla, on
Motivaatiomiten saadaan radoille uusia aktiivisia nuoria kehityskelpoisia pilotteja, joita viehättää tasaväkiset kisaamiset helposti säädettävillä ja mekattavilla suoraan paketista kasattavilla
tarpeeksi nopeillakisapeleillä...
Lääkkeeni on, kuten aina ennenkin ollut:
Kansainvälisesti hyväksytyt säännöt luokissa joihin on kunnollinen ja kattava kisa support, ja joissa kisaa eritasoisia kuskeja hyvin järjestetyssä kisa sarjassa, jossa vielä on kunnon status arvo, jotta
mestaria vo oikeesti kutsua mestariksiTässä olisi keskustelun alustusta, sellaisille, jotka haluaa selkeitä ratkaisuja R8E luokkaan