Eipä ole tullut uusista viesteistä ilmoja postiin
Mutta koitetaas vastailla omia huomioita:
f104,v2 ym versiot poislukien trf(jota en ole livenä nähnyt) ovat kaikki olleet keskenään kilpailukykyisiä.
Kun sain f104x1 mallin toimimaan niin kisoissa sillä pärjäsi suht hyvin, kun kerran kaikki kisat mihin sillä osallistuttuun voitettiin
Kisojen ulkopuolella kun esim. jonnin perus mclarenilla johon jonni oli vaihtanut/väsännyt joitain hipo osia ajeltiin aivan samaa vauhtia x1 kanssa.
V2 mallia taas en ole osannut saada vastaaviin säätöihin vielä, pitää koittaa mattokaudeksi saada iskuun se.
Jos budjetilla on kalustoa hommaamassa niin edelleen perus f60 kopallinen f104 on loistava auto kun vaihtaa öljyiskarin ja kuulalaakerit + hieman jaksaa säätää.
~30€ lisäsijoituksella saa x1 dekin poikittaisvaimentimella ja se tekee vielä suuren parannuksen laitteeseen.
Sitten titaani kingpinnit ja ne susp. balls niin etupäästä tulee smoothimpi, pikkujuttuja mutta kaikkea ei kerralla tartte vaan jos laji kiinnostaa niin päivittelee mitä haluaa.
Perusmallien pohjalevykin on lasikuitua joka testien mukaan on parempi valinta kuin hiilari(flexaa eri tavalla ja enemmän). -ja 3racing 1.3 t-pala tai tamiyan soft(ei kestä osumia kuten 3r mutta on pitävämpi)
Nykyisin käytössä on exotekin etupää ja se ei ihan vakuuta, ei saa camberia tarpeeksi vakio vanttiruuvein ainakaan ja ne hölskyy enemmän kuin vakiomuoviset. ainoa etu on se että kestää iskuja paremmin.
Renkaista:
riden ets kumit kestivät periaatteessa talven ajot sisällä(periaatteessa koska ne on tänä kesänä olleet ulkonakin ja pintaa riittää) -joskin ihan alkukaudesta en renkaita saanut. Pitit kuluu nopsampaan kyljistä, kulutuspinta ei katoa helpolla.
Tamiyan hard edessä ilman inserttiä ja soft takana insertillä on loistava yleisrengas ulos. Jos on kylmä asfaltti tai kosteata niin ainoat renkaat jotka itsellä on toimineet olivat nuo.
Kaikki 3 edellämainittua settiä jos pakista löytyy niin pärjää hyvin kumien puolesta.
Ja moottoreista vielä, jos on sport tuned, formula tuned ym perus hiilikoneita niin testatkaa miten kulkee. Saataisiin enempi autoja viivalle jos starttikulut saataisiin pieniksi?
-voisi vaikka hommata taas vuokrattavaksikin kalustoa.
-hopeakannuthan todettiin nopeiksi jo vuosi sitten joskin kiihtyy hitaammin kuin hiiletön.
-Pate