Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - pate

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 20
1
Vapaa keskustelu / Vs: Mitä Apple-laitteita omistat?
« : 03.08.13 - klo: 20.41 »
mulla on vaan mini ipad  :smiley:

2
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 24.01.13 - klo: 20.06 »
mullakin oli niin että ostin viimeisen, eli niillä on varmaankin vaan 1kpl varastossa valmiina

ja on muuten mykistävän hyvännäkönen koppa(ainakin mun silmään)

3
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 21.01.13 - klo: 06.47 »
mulla laturi näyttää jotain 12v silloinkun lataan lipoa 5a  :wink:     eli ei kyllä tarvi huolestua    ja mulle on tärkein tieto mitä laturi näyttää on akun jännite

4
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 21.01.13 - klo: 06.38 »
mekaaninen jarru pois käytöstä ja käyttää sitä moottoria jarruna tai sit ei vaan pakitele jos haluu mekaanisen jarrun.

mutta saisko sen mekaanisen jarrun jotenkin virtakytkimen taakse. Niin että silloinkun haluaa pakittaa niin vääntää vipua ohjaimesta niin se sammuttaa mekaanisen jarrun servon ja sit voi peruuttaa.

5
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 20.01.13 - klo: 22.24 »
mulla on sähköinä:
moottori=1:10 2400kv 4 pole pitkäkannu
nopari=orion 60a
akku=lrp 5400mah 2s 30c

ajoaikaa on vähintään riittävästi, koska akkuun jää jotain 7,5-7,8v kun lopetan ajamisen. ja se akku kestää noin 15min riippuen ajo tyylistä.

vääntöä on, mutta kun haluaa nopeutta niin kyllä saa laittaa lusikan pohjaan

tolla setillä pärjää hyvin nokian sisä radalla, koska se on niin pieni ja mutkikas

6
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 20.01.13 - klo: 17.11 »
se sähkö moottori pyörii eri suuntaan sillojnkun pakittaa

7
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 19.01.13 - klo: 22.22 »
jaa    mä ite käytän 48p ratasta, mutta mun moottorin akseli on se normaali koko(eli se mikä on 1:10 moottoreissa yleisin) eli sille taas löytää helpommin pinjonin mikä käy siihen 48p päärattaaseen.

mutta en kyllä yhtään tiedä mikä käy 32p rataalle pinjoniksi kun ei ole kokemusta.

8
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 19.01.13 - klo: 21.41 »
miksi et käytä sitä 48p 93t ratasta ?    onko se moottorin akseli isompi vai pienempi?

9
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 19.01.13 - klo: 21.36 »
tarkotat kai isompi  hampainen/piikkinen

10
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 19.01.13 - klo: 15.07 »
mullahan on mun autossa kinni joku kyoshon kone kiinni. se on pidempi ja paksumpi kuin normaali kone ja hyvin mahtuu. ja vääntöäkin löytyy, koska se on 2400kv pitkäkannu

11
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 18.38 »
no takana on keltaset ja ne on löysimällään ja se on sopiva siinä radalla, mutta keula on vähän turhan jäykkä ja korkealla

12
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 18.31 »
elikkä jos mula on nyt edessä siniset ja ne vähän liian jäykät, niin valkoset voisi toimia edessä hyvin ?

oonko mä vähäänkään oikeassa vai meneekö päin puuta  :undecided:

13
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 15.46 »
ne iskarit toimii hyvin ja sulavasti ja sinne sc kisoja olisi tarkotus mennäkin kattomaan

14
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 14.45 »
löysin äsken ohjekirjan ja sen mukaan sininen menee eteen ja keltanen taakse, niinkuin mulla onkin

15
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 14.35 »
miten muuten menee noiden jousien jäykyyden väri koodi    mulla on meninaa keltaset takana ja siniset edessä  (vakio jouset)  :undecided:

eikö se oo niin että keltaset on löysemmät ja siniset jäykemmät ?

16
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 14.01 »
katoin yhen iskarin sisään ja öljyä on ja siellä on semmonen kumihatun näkönen iskarikorkin päässä kiinni, mutta ei siinä iskarin rungossa. Eli onko se vaan jäänyt kiinni sinne vai kuuluko se olla siellä kiinni?

EDITTIÄ       on se kumihattu irtonainen se oli vaan jäänyt avaus vaihessa iskarikorkiin kiinni

17
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 13.46 »
mut silloinhan mä joutuisin tyhjentää noi iskarit öljystä? ja mä en ole ennen purkanut iskaria niin se ei vältis käy niin helposti multa(vaikka iskarin purkaminen tuskin on edes vaikeeta)

18
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 13.33 »
siinä on ne ruuvit ja en edes tidä midä niiden virka/tarkotus on. ja en tiiä onko siinä bladder vai emusion, koska auto oli kitti, mutta iskarit, diffit ja tukipalat kääntöpalikoineen oli valmiiksi kasattu.

19
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 11.01.13 - klo: 12.35 »
mulla on perus(eli ei ft) malli ja ja oon säätänyt keulan alimalle iskareista ja tukipaloista, mutta en iskari tornista. Ja kori on aika matalalla, mutta ei matalimalaan viellä, koska silloin osuisi renkaat kopaan alastulossa. ja muula on kyllä yksi iskareista löysempi kuin muut eli olisko se vuotanut öljyä ?

20
toivotavasti tänne ei tuu semmosta väitelyä mikä oli C arvoista   :smiley:

21
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 09.01.13 - klo: 21.36 »
mä kävin viime viikolla ajamassa sisä radalla nokialla, niin olisko teillä antaa vinkkejä auton säätöihin  :smiley:

mä kasasin se ihan ohjeiden mukaan ja ajoin ihan vakio setupeilla ja se kaatu vaan kerran pidon takia. Ja sit mä sain neuvon laittaa autoa matalemaksi(siittä pyäritetävästä mikä on siinä iskarin rungossa ), Niin se oli silti aika korkea edestä, mutta takaa se oli hyvä.

Eli olisko hyviä vikkejä auton säätöihin. Ja onko ne big boren iskarit alkuperäisillä öljyillä hyvät ?

22
ei ole mun auto, mutta laitan tän nyt tänne

HPI Baja 5B Buggy Electric Conversion - Episode 11 MaxAmps.com Minute

23
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 07.01.13 - klo: 13.34 »
siis en mä väitänytkään että sais noihin nopeuksiin vakio akuilla, mutta laiton ton pinjoni ja päärätas tiedon muutenvaan :)


ja tähän on varmaankin hyvä lopettaa  keskustelu jotta ei mene ihab ot:ksi  :smiley:

24
Team Losi / Vs: Losi Micro SCT 4WD 1/24
« : 06.01.13 - klo: 23.06 »
en edes hyomannus sitä että se on harjallinen, eli siis se ei käy mulle, koska haen harjatonta

25
Team Losi / Vs: Losi Micro SCT 4WD 1/24
« : 06.01.13 - klo: 22.31 »
toi on jo aika hyvänhintanen, mutta missä hinnoissa se postitus on tolla liikellä

26
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 06.01.13 - klo: 22.27 »
ok eli mä sit kokeilen ensin noilla asson vakio inserteillä jos ne vaikka olisikin sopivat  :smiley:

27
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 06.01.13 - klo: 22.18 »
ok no pitää ostaa sit noi vaikka on kaliit, mutta onko inserteissä isoja eroja vai onko ne kaikki suurin piirtein samanlaiset ?

28
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 06.01.13 - klo: 22.11 »
mitä pienempi pääratas sitä pitempi välitys
mitä isompi pinjoni sitä pidempi välitys


29
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 06.01.13 - klo: 22.04 »
yksi sivu takasin päin(yhdistin 2 kysymystä, koska tuli vahingossa uutena tekstinä)

30
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 06.01.13 - klo: 22.02 »
eli sii minipinnit on parhaimmat, mutta näitäkin on suositeltu siellä radalla vaikka ei ole ihan mini pinnin veroset, mutta pitää silti hyvin.



http://losi.com/Products/Features.aspx?ProdId=LOSB7214



ja mistä sais noita mini pinnejä(keltaset) halvimillaan eu:n sisäpuolelta. Mulla ei ole meinaa kiire, koska meen ajamaan vasta noin parin viikon päästä

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 20