Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n lavangon 1/8 krossirata  (Luettu 1065198 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1890 : 20.04.09 - klo: 00.05 »
Blaa blaaa...
Ei ole turha avautua.
Kaikki ei vaan pysty olemaan talkoissa kun on kato elämä haittaamassa harrastusta.
Kaikkein turhinta on sanoa tuo naurettava lause.

Minulla on täysi oikeus ilmoittaa närkästymiseni kun en pääse kertaakaan uutta autoa edes kokeilemaan radalla ennen ensinmäistä kisaa.
Ellei lavangossa tapahdu jotain mystistä ja rata valmistu viimeistään tällä viikolla... Tuskin.
Vai ketkä sinne pääsee viikolla oikeasti töitä tekemään???

Ja kuten nikke sanoi.
Lauantaina on lippulaivassa kisat.
Varmasti iso osa ajamassa silloin.
Sitten onkin jo vappu ovella ja kisat tampereella...

Noh... joulua odotellessa.
jos vaikka pukki tekis meille radan :P

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1891 : 20.04.09 - klo: 00.13 »
On se jännä että ajamiseen kyllä tuntuu kaikilla olevan aikaa, mutta jos viikolla pitäis jotain putkia laitella radan reunoille niin kaikilla kiire ja kukaan ei ehdi.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1892 : 20.04.09 - klo: 00.22 »
Äläpäs nyt soittele suutas.
Putkia ehdin tulla laittelemaan ehkä kerran tai kaksi tällä viikolla illalla seitsemän jälkeen.
Siihen se sitten jääkin.
Ja kun en ole aikaisemmin paikalle päässyt niin mistä minä tiedän mihin putkia pitää laittaa.
En ainakaan ole missään nähnyt ilmoituksia että huomenna laitettaisiin illalla putkia paikalleen...
Tai täryteltäis... tai...

Tuako mä sinne meen paikanpäälle toteamaan että ei oo ketään paikalla... mjahas. Oliskos elämässä muutakin tekemistä kuin hiekkakentän katselu...

Mikäli siellä meinataan jotain viikolla tehdä niin nyt sitä ilmoittelua milloin jne.
Muuten sinne ei kukaan lähde vilkasemaan talkoillaanko vai ei.

Itse en edes perskarvaanikaan heilauta lavanon suuntaan ellen ole täysin varma tapahtuuko siellä jotain vai ei.

Vai menenkö mä joku ilta käymään ja viskaan ne putket sinne kentälle just niinku parhaakseni näen????

Info kuntoon edes.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1893 : 20.04.09 - klo: 08.40 »
Moi,

Joo isommat konehommat on nyt tehty. Nämä kaikki toimenpiteet oli aivan välttämättömiä jatkon kannalta. Vesiongelmaa on nyt ainakin helpotettu: 5 uutta imeytyskaivoa ylivuotoputkella rakennettu seka takasuoran jälkeiset mutkat korotettu, ettei vesi seisoisi niissä. Ajajakorokkeen vesihauta täytetty. Iso hyndä muutettu pöydäksi, eli turvallisemmaksi sekä kalustolle, että nostajille. Samalla, kun kone oli sopivassa kohtaa rataa, levitettiin uutta savea kohtiin, joissa se oli kulunut jo lähes hiekkaan asti. By the way uusi savi oli onneksi tällä kertaa aivan huippuluokkaa.

Seuraavaksi tärytetään koko rata tasaiseksi. Tämä valmistuu sitä mukaan, kun tekijöitä on paikalla. Nyt menee varmaan pari päivää kuivatellessa rataa, joskin kelikin taitaa olla aika pirun kylmää alkuviikosta, mutta yritetään päästä hommiin loppuviikosta. Iso kysymysmerkki on vielä jyrän käyntiinlähteminen, mutta jos ei lähde niin vuokrataan kone.

edit:

Ai niin infoa lisää, putkia ei laiteta ennen kun rata on jyrätty!!

t: Remppa
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 08.52 kirjoittanut *remppa* »
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1894 : 20.04.09 - klo: 08.56 »
Ihme ininää kuuluu. Kaverit ei kerkeä auttamaan talkoisiin ja sitten itketään että ei pääse kun vasta vapun jälkeen ajamaan ja harjoittelemaan. Olihan viimeviikonloppunakin kisat lippiksessä ja jotkut jätti sen väliin ja oli talkoissa. Mua ainakin suututtais jos itse olisin ollut talkoilemassa ja sitten täältä saa lukea itkua. Eiköhän rempalta saa ohjeet jos haluaa viikolla käydä jotain tekemässä siellä radalla, jos ei muuten pääse talkoisiin. Ei kaiken tartte olla hopealautaselta valmiiksi tarjottuna nenun alle. Ja varmasti olis ollut monella talkoolaisistakin muuta tekemistä mutta laittoivat asiat tärkeysjärkestykseen.

Ei sitten tartte laittaa niitä herneen palkoja neniin.

-Tommi
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1895 : 20.04.09 - klo: 09.18 »
Joo näin on, jos joku ihan oikeesti haluaa auttaa radan valmistumisessa niin luuri käteen ja soitto mulle niin hommia kyllä järjestyy. En jaksa veivata joka ikistä käännettä tänne foorumille ja olla jatkuvasti tiedottamassa missä kohtaa kivet tällä kertaa on.

Eli yleensä porukoilla, joilla viikonloppuna on töitä, on usein viikolla vapaata, jolloin on mahdollista tulla ajamaan jyrällä. Sen ajaminen onnistuu useimmilta pienen opastuksen jälkeen. Ja tärylätkiä kyllä saadaan vuokraamosta tarvittaessa ja yksi omakin on lavangossa.

p. 0405040909

t. Remppa
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1896 : 20.04.09 - klo: 09.21 »
Ei sitten tartte mussuttaa niin ei vedetä herneenpalkoja.

Ne jotka on harrastuksessa ollu vähän kauemmin mukana, tietää kyllä että olen jo vuosia ollut radalla talkoilemassa ja tehnyt radan eteen asioita omalla ajallani enemmän kuin moni edes tajuaa.
Tällähetkellä tilanne on se että aika on kortilla.
Tai tule sinä hoitamaan mun päivittäiset jutut niin minä menen talkoilemaan.
Sit sulla on varaa inistä kuinka minä esimerkiksi inisen täällä enkä kerkee talkoilemaan.

Niin paljon olen radan eteen tehnyt että kyllä mulla vähän on varaa kiukutella jos rata on totaalisen tuhottu heti kauden alkuun.
Ei mun tartte kuunnella tota mussutusta että aikaa olis ajamiseen mut ei talkoiluun.
hemmetti kun ei oikeesti olis kumpaankaan, mutta jos joku ilta viikosta saan muutaman tunnin aikaa josta voin päättää vietänkö sen perheeni kanssa vai vietänkö sen harrastuksen kanssa niin sori vaan... tällä hetkellä vaakakuppi ei todellakaan kallistu talkoiluun.
Jos en ajamaan pääse (joka se jo on paljon muksun kanssa yhdessä vietetystä ajasta) niin on oikeasti parempaakin tekemistä.

Mutta kuten sanoin jo ekassa avautumisessa.
Enpä sano edes mitä oikeasti sylki suuhun tuo...
Täällä kun on kuitenkin porukkaa jotka eivät ymmärrä kolikon toista puolta.
Sinä esim ehdit... hyvä niin... Minä en tänävuonna ehdi... Talkoilisin varmasti kuten aikaisemminkin hyvin paljon, jos ehtisin...

Silti mulla on täysi oikeus ilmaista närkästymiseni ilman että kuulen tuollaista "auttamaan ei ehdi, mutta ajamaan ehtis" vihjailua.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1897 : 20.04.09 - klo: 09.28 »
Joo näin on, jos joku ihan oikeesti haluaa auttaa radan valmistumisessa niin luuri käteen ja soitto mulle niin hommia kyllä järjestyy. En jaksa veivata joka ikistä käännettä tänne foorumille ja olla jatkuvasti tiedottamassa missä kohtaa kivet tällä kertaa on.

Eli yleensä porukoilla, joilla viikonloppuna on töitä, on usein viikolla vapaata, jolloin on mahdollista tulla ajamaan jyrällä. Sen ajaminen onnistuu useimmilta pienen opastuksen jälkeen. Ja tärylätkiä kyllä saadaan vuokraamosta tarvittaessa ja yksi omakin on lavangossa.

p. 0405040909

t. Remppa

Kyllä tiedät itsekin että ei se tiedottaminen tarvitse jokaisesta käänteestä selittämistä.

Se ei muuta tarvitse kuin ottaa vaikka turun topikista mallia...
"esim tänään/huomenna laitetaan radan reunaputkia paikalle 17 jälkeen... talkoilijoita kaivataan"
Tai "huomenna illalla talkoot... tulkaa auttamaan"

Sen ihmeempää tiedotusta ei tarvitse  olla.
Tuo kertoo jo kaiken oleellisen.
Ei tarvitse meikäläisen tai samassa tilanteessa olevan ruveta miettimään tuhlaako ainoan vapaan ajan jonka voisi sen perheen kanssa viettää, siihen että harrastaa, talkoilee vai tuhlaako aikaa jopa siihen että ajelee radalle, toteaa että eipä olekaan radalla pahemmin hommia mitä pystyn tekemään jne...
Siihen paloi jo aikaa tunti joka on jälleen pois minulle tähdellisemmästä tekemisestä.
Parempi silloin jättää lähtemättä tarkistamaan tilannetta ja lähteä vaikka perheen kanssa ulos mielummin.

Ps: Monikos vantaan radan käyttäjistä on käynyt turussa ajamassa????
On se kumma kun on aikaa käydä toisessa kaupungissa treenaamassa, mutta ei ole aikaa talkoilla oman radan eteen.
Mulle on turha piipittää jos en ole päässyt pätkääkään harrastamaan... talkoilemaan saati ajamaan. Minä en aja silloin kun on talkoot tai radan eteen tekemistä.
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 09.36 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1898 : 20.04.09 - klo: 10.01 »
Oliko sitten jotenkin epäselvää, mitä menneenä viikonloppuna tehdään radalla??? :huh:
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1899 : 20.04.09 - klo: 10.10 »
Ei hemmetti mikä vääntö yksistä talkoista ja radan kunnostuksesta. Jos tämä on kiitos siitä että käy jeesaamassa radan kunnostuksissa, vaikka polttiksilla ei ajetakkaan, niin pitäkää tunkkinne.

Olisi pitänyt sittenkin mennä drifting kisoihin.





Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1900 : 20.04.09 - klo: 10.12 »
Oliko sitten jotenkin epäselvää, mitä menneenä viikonloppuna tehdään radalla??? :huh:

Ei...

Eipä ollut tuosta kyse jos vähänkään tarkemmin asiaa ajattelee.

Eipä ollu mulla mahdollisuutta viikonloppuna tulla talkoilemaan... Ei liiemmin turkuun ajamaankaan.
Eipä olis itseasiassa ollut mahdollisuutta lavangossakaan olla ajamassa vaikka rata olis kunnossa ollutkin.

Minähän tarkoitin että jos nyt esim tänään saan vajaa pari tuntia aikaa illalle niin enpä lähde radalle vilkaisemaan onko siellä talkoilua vai ei.
Jos noin vähän on meikäläisellä aikaa niin sillon mun on turha tulla piipahtamaan ellei ole selvät sävelet että esim talkoilijoita jo on paikalla ja tietävät mitä tekevät... Minä tulen sillon auttamaan sen minkä ehdin.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1901 : 20.04.09 - klo: 10.28 »
Ei hemmetti mikä vääntö yksistä talkoista ja radan kunnostuksesta. Jos tämä on kiitos siitä että käy jeesaamassa radan kunnostuksissa, vaikka polttiksilla ei ajetakkaan, niin pitäkää tunkkinne.

Olisi pitänyt sittenkin mennä drifting kisoihin.

Väärä reaktio :p Ei tässä nyt talkoissa olleita kuitenkaan haukuttu.. Taisi vain tulla sunnuntain koko radan myllääminen monille kokonaan yllätyksenä. Lauantaina oli jo vähän samanlainen fiilis kun edellisinä vuosina, taas on rata kokonaan auki eikä ajeta piiiitkään aikaan.. Sitten sunnuntaina oltiin vedetty loputkin auki.

Mutta toivottavasti ei tarvitse taas ensvuonna asentaa uusia kaivoja, nyt on tehty senverran kunnon tarvikkeilla että luulisi toimivan edes 2 vuotta  :mrgreen: Jos vaikka rata saisi ihan vaan olla, niin tän vuoden työ palkitaan sitten viimeistään ensi keväänä kun pääsee suoraan ajamaan..

Remppa on hoitanut hommaa todella hyvin, ja on myös hienoa että sähköbaanan käyttäjät vaivautuu auttamaan polttisbaanalla!

Laitaha Remppa sitten viestiä tänne kun selviää minä iltana ollaan menossa jyräämään.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1902 : 20.04.09 - klo: 10.30 »
Kyllä siitä kiitos tulee että on rataa duunattu...
Tai no itseasiassa on paljonkin kokemusta että siitä ei mitään kiitosta kyllä tipu.

Mutta tälle vuodelle voin luvata että kiitosta tulee.

Voin pistää tähän topikkiin ison kiitos viestin kaikille talkoolaisille kun rata on valmis.

Kuten olen yrittänyt sanoa... Olen tottakai närkästynyt kun kevät alkaa... vihdoin sais polttikset käyntiin... Monella on aivan uudet autot joilla ei ole metriäkään ajettu jne.
Tarttis vetää koneet käyntiin ja käydä edes tunti pari kokeilemassa miten auto toimii vai toimiiko se, ettei tartte ihan kylmiltään lähtee kisaamaan...
No nythän tuo ei ollutkaan mahdollista vaan rata koki totaalisen demolissönin heti kun se vaan suurinpiirtein alkoi olemaan kuiva.
Moni on käynyt turussa ajamassa... Jopa talkoiden aikana...
Itse en päässyt talkoilemaan, en liiemmin turkuun ajamaan jne.
Tällä viikolla ehkä yhtenä iltana vois olla tunti pari kokeilla toimiiko moottori edes...
No jos siihen mulla aikaa ilmenee niin menenpä parkkipaikalle päräyttämään.

Se että ilmoitan nätkästymiseni ettei radalle pääse heti kauden alkuun edes kokeilemaan ennen kauden aloittavaa kisaa ei tee minusta inisijää saati varsinkaan talkoista luistelijaa... Sellaisia vihjailuja en omalle kohdalleni ihan heti sulata.
Se ei tee kenestäkään parempaa hemmoa jos on paljon talkoissa kun ei omassa elämässään ole muuta kuin korkeintaan 8h töitä ja loput ajasta tehdään mitä lystää kun ei tarvitse vanhempien luona asuessa mitään muutakaan tehdä.
Tai ole muuta vastuullista tekemistä.
Tai on pystynyt tilanteessaan järjestämään aikaa...
En minäkään ollut täällä keulimassa porukalle jotka olivat niinä vuosinä närkästyneitä pitkistä radan kiinni olemisista kun itse olin joka ilta rataa rakentamassa että "kyllä sitä aikaa ajamiseen olis, mutta ei auttamiseen"

Kaikilla sitä aikaa ei vain ihan äkkiseltään ole, mutta se ei tee heistä sen huonompia harrastajia, tai se ei evää heiltä oikeutta ilmoittaa mielipidettään jne...
Jos radalla on hyppyri keturallaan niin kyllä mulla on silti oikeus sanoa että se on päin sitä itseään, vaikka en olis ollut sitä rakentamassa tai suunnittelemassa.

Totta he le ve tis sissä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1903 : 20.04.09 - klo: 10.33 »
Ei hemmetti mikä vääntö yksistä talkoista ja radan kunnostuksesta. Jos tämä on kiitos siitä että käy jeesaamassa radan kunnostuksissa, vaikka polttiksilla ei ajetakkaan, niin pitäkää tunkkinne.

Olisi pitänyt sittenkin mennä drifting kisoihin.

Väärä reaktio :p Ei tässä nyt talkoissa olleita kuitenkaan haukuttu.. Taisi vain tulla sunnuntain koko radan myllääminen monille kokonaan yllätyksenä. Lauantaina oli jo vähän samanlainen fiilis kun edellisinä vuosina, taas on rata kokonaan auki eikä ajeta piiiitkään aikaan.. Sitten sunnuntaina oltiin vedetty loputkin auki.

Mutta toivottavasti ei tarvitse taas ensvuonna asentaa uusia kaivoja, nyt on tehty senverran kunnon tarvikkeilla että luulisi toimivan edes 2 vuotta  :mrgreen: Jos vaikka rata saisi ihan vaan olla, niin tän vuoden työ palkitaan sitten viimeistään ensi keväänä kun pääsee suoraan ajamaan..

Remppa on hoitanut hommaa todella hyvin, ja on myös hienoa että sähköbaanan käyttäjät vaivautuu auttamaan polttisbaanalla!

Laitaha Remppa sitten viestiä tänne kun selviää minä iltana ollaan menossa jyräämään.

Kiitos nikke...
Tässä kiteytettynä se mistä on kyse.
Itse en näin kevään alla saa asiaani esitettyä niin että sen jokainen heti ymmärtäisi niinkuin on tarkoitus.
Kevät on hei herkkää aikaa.
Päivät pitenee, hameet lyhenee ja nitron katku hiipii sieraimiin muistijälkenä.
Tää aika on kaikkein herkin henkeen ja vereen polttiskrossaajille...
Jos ei ole herkkää aikaa niin silloin tätä harrastusta ei ota yhtä tosissaan kuin esim minä.

Ja kuten nikkekin antoi esimerkin.... Viestiä milloin ollaan jyräämään menossa...
Kas hän tulee silloin jeesaamaan jos ei muuta ilmaannu...
Jos taas ilmoitusta ei tästä asiasta tule niin tuskin nikkekään lähtee radalle pyörähtämään toteamassa että siellä ei ole ketään paikalla eikä yksinkään viitsi mitään tehdä kun ei varmuutta ole tekeekö asiaa oikein.
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 10.41 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1904 : 20.04.09 - klo: 10.43 »
Minäkään en pidä "vihjailusta", että tiedotus ontuu, kun koko edellisen viikon toitotin isoon ääneen täällä foorumissa talkoista ja siitä, mitä siellä on tehtävälistalla. Jatkossa tiedotan myös, milloin jyrätään ja että milloin porukkaa kaivataan!!! PR..KELE!!
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1905 : 20.04.09 - klo: 11.01 »
Minäkään en pidä "vihjailusta", että tiedotus ontuu, kun koko edellisen viikon toitotin isoon ääneen täällä foorumissa talkoista ja siitä, mitä siellä on tehtävälistalla. Jatkossa tiedotan myös, milloin jyrätään ja että milloin porukkaa kaivataan!!! PR..KELE!!

Mun mielestä tiedotus on ollu harvinaisen selkeetä, on kyllä sokea jos ei ole noita viestejä huomannut  :shocked:

Taisi Hoke tarkoittaa tota numeron antoa, että olisi vaan selkeempää jos laitettaisiin viestiä tänne kun ollaan menossa radalle.. Mutta toihan oli niitä varten ketkä haluaa mennä iltasin yksin duunaamaan, ja tarvii vähän tietoa siitä mitä kannattaa, ja mitä ei kannata tehä.. Tais mennä vähän asiat sekasin, tai sit mä ymmärsin ihan väärin  :mrgreen:
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 11.15 kirjoittanut nicke89 »

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1906 : 20.04.09 - klo: 11.18 »
No niin pienet murmelit,ollaan herätty talviunilta ja mieli tekee haistelemaan nitron
käryjä radalle.
Tämä vuosi on ollut poikkeuksellisen huono säiden suhteen,mikä on venyttänyt aikataulua
talkoiden hoitamiseen. Eikä noi viimisimmät kuvat kerro totuutta radasta, kuten Remppa
jo mainitsikin pari kuivaa/suht lämmintä päivää ja täryttelyt radalla niin
pääsee murmelit temmeltämään pikkuautoillaan radalle atennit ojossa.

Avautumiset on turhaa, siinä ei muutakuin joku pahoittaa mielensä.
Koskakohan ihmiset oppisivat puhaltamaan yhteen hiileen asioita jolloin
tulokset olisivat nopeammin ja vähemmällä työllä valmiita??
Tossa olisikin tavoite ensi vuodelle että foorumilla ei avauduta,tehdään hommat,
ja ainoat kommentit topicissa olisi, talkoo ajankohta ja viimeisenä maininta koska rata
auki... mä haastan kaikki lavangon polttiskuskit tohon ajatellen ensi vuotta!!!
The

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1907 : 20.04.09 - klo: 12.10 »
radalle saa mennä joka päivä lapion kanssa muokkaamaan nyndiä ja bänkkejä, poistamaan kiviä jne. Ihan vapaasti. Kaikki tietää miltä hyppyrin pitäis näyttää.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1908 : 20.04.09 - klo: 12.32 »
Minäkään en pidä "vihjailusta", että tiedotus ontuu, kun koko edellisen viikon toitotin isoon ääneen täällä foorumissa talkoista ja siitä, mitä siellä on tehtävälistalla. Jatkossa tiedotan myös, milloin jyrätään ja että milloin porukkaa kaivataan!!! PR..KELE!!

En vihjannut tiedottamisen ontumisesta.
Nyt ymmärsit väärin.
Kyllä minä olen huomannut viimeviikon tiedotukset jne.
Loistavasti hoidettu ja tiedotus pelas.

Kuhan lämpimäkseni puhun että tiedotetaanhan nyt sitten esim viikolla tapahtuvista pienemmistäkin talkoilusta.
Eikä siis mene vähän kuin parissa yllä olevassa vietissä oli parin jampan asenne... "mene rakentamaan rataa äläkä inise..."
Tähän selitin että en muuten todellakaan vähäisistä vapaa ajoistani lähde toteamaan radalle voisinko siellä jotain hyödyllistä tehdä... mjahas... enpäs oikein voi kun en täysin tiedä mitä pitäis tehdä... ja taas on tunti vähäisestäkin ajastani tuhlattu ilman että siitä oli hyötyä minulle tai radalle.

En siis vihjannut sinulle mitään.
Sinä olet hoitanut hommat mahtavasti... Kiitos siitä.
Zemppiä sille että jaksat hoitaa vielä pidemmälle.

Parille poskensoittelijalle jotka heittävät minulle kommenttia että mulla olis kyllä aikaa ajaa ja tulla valmiiseen pöytään, sanon että vähän järkeä käteen...
Minä en ole sellainen ja se on jo aikaa sitten todistettu rataan panostuksena...
Panostaisin edelleenkin jos voisin.
Ei siis viksma ja tturku kiitos mitään tuollaista... Viksma vielä tietää että se ei minun kohdalla ole ennenkään pätenyt, eikä päde nytkään.
Jos en talkoissa ole, sille on puhas syy...
Eikä se ole ainakaan se että olen toisessa kaupungissa atamassa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1909 : 20.04.09 - klo: 12.37 »
radalle saa mennä joka päivä lapion kanssa muokkaamaan nyndiä ja bänkkejä, poistamaan kiviä jne. Ihan vapaasti. Kaikki tietää miltä hyppyrin pitäis näyttää.
Tietää tietää...
Vaikka on jo nähty että monilla on vain täysin erilainen näkemys siitä miltä sen pitäisi oikeasti näyttää että on suunnitelman mukainen.
Vai käydäänkö jokainen vuorollamme tekemässä hyppyri jonka taas seuraavana päivänä joku muuttaa koska onkin väärän mallinen jne... kunnes taas paikalle tulee radan suunnitellut porukka toteamaan että ei näin pojat ja taaaas tehdään turhaa työtä... Junou.

Toisinsanoen... Mulla on aika niin kortilla että en tee yhtään turhaa hommaa tai sotke teidän juttuja jotka olette radan suunnitellut.

Sillähän sanoinkin...
Ei muuta ku ilmottelua vaan millon on herrat paikalla niin pystyn katsomaan onko itselläni aikaa tulla auttamaan.

Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1910 : 20.04.09 - klo: 14.23 »
eikä se rata kyllä ollut kunnos ennen mylläämistäkään. HOKEEEEEEE kasat oli jo radalla.

ei se koneen sisänajo olis kovin mieltyttäävä ollut siin. saatika siitä sun treenamisest olis mitään tullut siel.

niin aivan turhaan, aivan turhaan.

ja nythän rata on jo allimoost profiilissa hyppyreineen ja kaivoineen.


Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1911 : 20.04.09 - klo: 15.07 »
joku voisi kyllä keksiä paremmat putket radan reunoille. noi näyttää olevan joka vuosi yhtä riekaleina

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1912 : 20.04.09 - klo: 15.33 »
eikä se rata kyllä ollut kunnos ennen mylläämistäkään. HOKEEEEEEE kasat oli jo radalla.

ei se koneen sisänajo olis kovin mieltyttäävä ollut siin. saatika siitä sun treenamisest olis mitään tullut siel.

niin aivan turhaan, aivan turhaan.

ja nythän rata on jo allimoost profiilissa hyppyreineen ja kaivoineen.



Mä tiedän.
Luetko viestejä ihmeemmin???
Jos luet niin ehkä huomaat että eihän siitä ollut kyse että on talkoot... vaan se pisti pikkusen pettymään että yhtäkkiä sunnuntaina onkin rata jo ihan totaalisesti pölläytetty, eikä ollutkaan vain pitäydytty näissä ennalta puhutuissa talkoo jutuissa.
Sit kun vielä saa kuulla että osa lauantaina talkoillesta on painellu turkuun ajamaan... Ensin myllätään rata ja jätetään se siihen... Ja jätetään se sitten taas muutamien ahkerimpien hommaksi.
Itse en talkoisiin päässyt. Piste. En olisi päässyt ajamaankaan vaikka olisi rata kunnossa ollutkin.

No jotku ehkä ymmärsivät närkästyneisyyteni... Jotku ei...
Kuten sanoin... Kaikki eivät vain tajua kolikon toista puolta. On vain se oma puoli ja toiselle puolelle ei ole edes oikeutta.

Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1913 : 20.04.09 - klo: 16.21 »
eikä se rata kyllä ollut kunnos ennen mylläämistäkään. HOKEEEEEEE kasat oli jo radalla.

ei se koneen sisänajo olis kovin mieltyttäävä ollut siin. saatika siitä sun treenamisest olis mitään tullut siel.

niin aivan turhaan, aivan turhaan.

ja nythän rata on jo allimoost profiilissa hyppyreineen ja kaivoineen.







Mä tiedän.
Luetko viestejä ihmeemmin???
Jos luet niin ehkä huomaat että eihän siitä ollut kyse että on talkoot... vaan se pisti pikkusen pettymään että yhtäkkiä sunnuntaina onkin rata jo ihan totaalisesti pölläytetty, eikä ollutkaan vain pitäydytty näissä ennalta puhutuissa talkoo jutuissa.
Sit kun vielä saa kuulla että osa lauantaina talkoillesta on painellu turkuun ajamaan... Ensin myllätään rata ja jätetään se siihen... Ja jätetään se sitten taas muutamien ahkerimpien hommaksi.
Itse en talkoisiin päässyt. Piste. En olisi päässyt ajamaankaan vaikka olisi rata kunnossa ollutkin.

No jotku ehkä ymmärsivät närkästyneisyyteni... Jotku ei...
Kuten sanoin... Kaikki eivät vain tajua kolikon toista puolta. On vain se oma puoli ja toiselle puolelle ei ole edes oikeutta.

tu, että on kummallinen kolikko sulla varmaa kadonnut Sauronilta ja keräilijöitäkin kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 16.27 kirjoittanut sykero »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1914 : 20.04.09 - klo: 16.25 »
Kuten todettua...
Jotku tajuavat... toiset eivät.

Älä silti kiroile. Se on jopa vasten foorumin sääntöjä.
Pikkusen asiallisempaa käyttäytymistä kiitos.
Jos et ymmärrä niin ole ymmärtämättä. Älä silti suutasi soita.

Ps: Sauron on taruolento ja oikeassa elämässä käytetään isoja alkukirjaimia  :tongue:

Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1915 : 20.04.09 - klo: 16.27 »
kerro lisää kolikostas.  :grin:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1916 : 20.04.09 - klo: 16.32 »


Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1917 : 20.04.09 - klo: 16.34 »
helpottiko?  :grin:

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1918 : 20.04.09 - klo: 16.37 »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1919 : 20.04.09 - klo: 16.40 »
Ei, koska ei ollut mitään helpotettavaa.

Enkä kyllä usko että ymmärsit tuostakaan mitään.

No selitetään...
Näemme yllä kaksi kuvaa.
Kuvat ovat samasta kolikosta mutta eri puolilta otettuja.
Näet kolikon kummalta puolelta tahansa niin se on silti aito ja käy maksuvälineestä kumminpäin tahansa.

Ps: foorumilla on tahallinen provosointi kiellettyä... Jos ei sykeröllä ole mitään oikeaa asiaa rataan liittyen niin on hiljaa... Tai sitten modet hoitaa sääntöjen valvomisen asiaankuuluvalla tavalla.
Eikövain
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 16.44 kirjoittanut *HOKE* »