Kirjoittaja Aihe: Fullspeed RC:n lavangon 1/8 krossirata  (Luettu 1065712 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1920 : 20.04.09 - klo: 16.42 »
Jos homma oikeesti ollut niin että talkoita pakoiltu lähtemällä turkuun treenaamaan, niin ihan helevetin hyvä vaan ettei oo rata ajokunnossa. Ihan oikein. Ei oo multa pois.

Stadilainen asenne, oma terve aina ensin....
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1921 : 20.04.09 - klo: 16.54 »
Jos homma oikeesti ollut niin että talkoita pakoiltu lähtemällä turkuun treenaamaan, niin ihan helevetin hyvä vaan ettei oo rata ajokunnossa. Ihan oikein. Ei oo multa pois.

Stadilainen asenne, oma terve aina ensin....

Muilta se on pois jos ei sulta.
Sinä joudut esim tekemään hommia enemmän kun ei ole apuvoimiakaan tarjolla.
Tätä asennetta ihmettelen kyllä suuresti.
Jos joku ei pääse talkoisiin niin ei ole mitään oikeutta kommentoida mitään, tai tuoda omaa mielipidetään julki.
Päälle jopa sanotaan että on kumma kun ajamaan kyllä pääsis mutta ei sitten tulla talkoilemaan (vaikka edelleenkään ei olis päässy ajamaan, talkoilemaan tai ylipäätään käymään koko paikassa)...
Olen näköjään jamppa joka haluaa tulla valmiiseen pöytään jne.

Toiseen kaupunkiin ajamaan lähtö sitävastoin ei ole keneltäkään pois???

Ai jaa...
Täytyypä sitten seuraavien talkoiden aikana mennä muualle ajamaan koska se on täysin hyväksyttävää, mutta mikään kommentoiminen ei.

No nyt mä tajusin. :shock:
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 17.01 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1922 : 20.04.09 - klo: 16.57 »
Sit saa riittää taas tää lätinä täällä PISTE.
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1923 : 20.04.09 - klo: 17.09 »
Parille poskensoittelijalle jotka heittävät minulle kommenttia että mulla olis kyllä aikaa ajaa ja tulla valmiiseen pöytään, sanon että vähän järkeä käteen...
Minä en ole sellainen ja se on jo aikaa sitten todistettu rataan panostuksena...
Panostaisin edelleenkin jos voisin.
Ei siis viksma ja tturku kiitos mitään tuollaista... Viksma vielä tietää että se ei minun kohdalla ole ennenkään pätenyt, eikä päde nytkään.
Jos en talkoissa ole, sille on puhas syy...
Eikä se ole ainakaan se että olen toisessa kaupungissa atamassa.

Olet näköjään muuttanut jo kirjoittamiasi viestejä joissa kiitit kovasti siitä, että oli talkoilla revitty rata niin auki, että ei pääse ennen vappua ajamaan, tai olet närkästynyt siitä syystä.
Kohdistin viestini juuri sinun kirjoituksiin kun luin ajatuksesi ja sen verran huonon fiiliksen sain tekstistä että oli pakko vastata.
En ole väittänyt että tulet ajamaan puhtaaseen pöytään. Huomautukseni koski pelkästään sitä, että ei voi olla närkästynyt siitä, ettei rata ole valmis, jos itse ei ole tehnyt radan kunnolle mitään. Ja varsinkaan jos rataa laitetaan porukalla kuntoon ja remontoidaan suuremmalla kädellä niin turha siitäkään on valittaa jos ei tule heti valmista. Totuus on se että radalle päästään myöhemmin, koska on ollut pidempään kylmää ja luntakin oli tänävuonna jopa etelässä. Ja jotta radasta saadaan säänkestävämpi, piti putket asentaa radalle.

Eli osoitetaan sitä kiitollisuutta talkoolaisille eikä kiittämättömyyttä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1924 : 20.04.09 - klo: 17.51 »
En ole muuttanut viestejäni.
Mikäli viestin lopussa näkyy että olen muokannut niin olen ainoastaan lisännyt tekstiä.

Kuten seuraavissa viesteissäni (tai nicken viesteissä) käy ilmi niin lähinnä pettymys oli suuri kun kuvia katseli että rata onkin pistetty lähes täysin ympäri.

Ja kuten sanoin myös aikaisemmin niin olen kiitollinen talkoolaisille jotka radan eteen ovat ahertaneet.
Voin ihan vilpittömästi sanoa ison kiitoksen jokaiselle rataa rakentaneelle...
Mikäli en itse saa sen verran ylimääräistä aikaa järjestettyä että itse pääsisin hommia myös tekemään niin voin myös pahoitella että en apuun päässyt.

Silti... Pääsen tai en talkoilemaan niin mulla on oikeus olla harmistunut siitä että ajamaan ei ole toivoakaan ellei sitten mene toiseen kaupunkiin... Ja vielä kun kisat kolkuttelee jo ovelle...
Ja kun nimenomaan aluksi oli joku suunnitelma joka oli "pienempi" niin huomataankin että vaikka kuinka kiire olisi porukan autoja saada ajokuntoon ennen kisoja niin ainakin kuvista katsoen yhtäkkiä suunnitelma muuttuikin selvästi suuremmaksi... Toisinsanoen aikataulua venytetty entisestään.

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1925 : 20.04.09 - klo: 18.00 »
Voi voi,pojat pojat!!
Taas on näppisrace päällä,kuka tarinoi mitä ja ketä pitäisi syyttää
aloittamisesta!
Mä sanon: voi #¤%(&# ootta urpoja!! alentua yhä alemmas kirjoituksillaan
kuin toinen tekee ihmisistä spedejä,jos kerrankin osaisivat kaikki pitää mölyt
ulkona foorumilta ja keskustella radalla esim talkoiden,harjoitushetkien
kisojen yhteydessä. Jokainen varmasti pystyy keskustelemaan rakentavasti
kasvokkain!

Aikataulua ei ole venytetty mistään muusta johtuen kuin:

SÄÄ sadetta,lunta vielä kaks viikkoa sitten radalla
kylmää, savikasat jäässä jne...
joten nyt loppuu kokonaan tää p:n jauhanta täällä, jatketaan/jatkakaa
tätä kun näette/tapaatte talkoissa/treenaamassa/mulle aivan sama
missä!!

 :police: :police: :police: :police: :police:
The

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1926 : 20.04.09 - klo: 18.28 »
...mulle aivan sama
missä!!

Thihi...
Kun en lavankoonkaan ihan äkkiseltään ehdi niin tämä on ainoa paikka.

No eikö aikataulu ole venynyt jos on tehty enemmän hommaa kuin alunperin oli suunnitteilla???
Mun laskuopin mukaan enemmän työtä vaatii enemmän aikaa.
Jos taas sanotaan että ei vaadi enemmän aikaa kun tehdään vielä rajummin töitä niiiin....
No laiskottelemaanko sinne alunperin sitten oltiin lähdössä?

Eli onhan sillon työmäärää kasvatettu ja aikataulua samalla pakostikin pidennetty.

Vai oliko tuo jo etukäteen suunniteltua???
En ainakaan nähnyt että talkoo ilmoituksessa olisi tuollaisesta puhe ollut.
Sää on vaikuttanut vain ja ainoastaan milloin on päästy aloittamaan.
Ei siihen mitä uutta on extempore keksitty ruveta tekemään ennalta ilmoitetun päälle.

Aloittamisesta ei tarvitse ketään syyttää, koska kukaanhan ei ole sinäänsä mitään koskaan aloittanutkaan... Paitsi minä tämän topikin vuonna 2005 muistaakseni... Siitä pahoittelut.

Koska mitään muuta ei ole tehtykään kuin höpisty niin miksi se muka pitäisi lopettaa????
Minä voin tässä julkisesti keskustella aivan yhtä rakentavasti kuin livenä missä tahansa muuallakin.
Siksihän vastaan kun jotain puhutaan.
Jos siis höpistään samanlaista asiaa livenä mitä tässäkin nyt niin vastaan samalla tavalla.

Ja mitenniin alennutaan yhä alemmas kirjoituksilla???
En ole ketään haukkunut, en ole ketään mistään syyttänyt... Hieman ehkä piikittelevästi vastannut kun on minulle kommentoitu välillä jopa vähän asiattomastikin.


Lisäys:
Ja vielä muistutan jokaiselle joka minut tuntee... eli suurin osa keskusteluun yhtyneistä.
Kyllähän te nyt mut tunnette... Sanon suoraan mitä on mielessä... lähes aina huumoria seassa (joka ei kylmästä tekstistä toki välity) jne jne jne....
Miksi siis tarvitsee tosiaan ottaa jotain herneitä nenään tai edes sanoa että tää loppuu nyt tai vastaavaa...
Samalla tavallahan me jauhetaan radallakin ja nauretaan välissä tai viimeistään koko jutun päälle.

Eikövain????
« Viimeksi muokattu: 20.04.09 - klo: 18.34 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1927 : 20.04.09 - klo: 20.23 »
Rata on alkanut jo lupaavasti kuivua, kiitos navakan tuulen. Eli huomenna aloitellaan tasoitus jyräämällä ja tärylätkillä. Haen vuokralle pari lätkää omamme lisäksi.

Tervetulemast kaikki hommiin huomenna, ja jatketaan tavalla tai toisella pitkin viikkoa. Tavoitteena päästä ajamaan viikonloppuna.

t: Remppa
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1928 : 20.04.09 - klo: 20.25 »
Sivulla 62 on tarkasti eritelty mitä radalle tehdään.
Ei tässä ollu mitään yllätystä.
Jos loppuviikko paiskitaan hommia,viikonloppuna ajetaan jo
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1929 : 20.04.09 - klo: 20.33 »
Ottakeehan rauhassa  :grin: :grin: Kyllä jokainen pääsee tänä kesänä vielä ajamaan..... Näillä näkymin meidän tiimi lähtee kylmiltään ensimmäisiin polttis kisoihin.... Mutta mitä sitten siellähän sitä pääsee ajamaan...Tällä viikolla pitäis jossain vaiheessa päästä ajamaan uusi auto sisään ja sit kisoihin...Ei tässä voi syyttää kun itseään jos ei kerkee reenaa...Ja pojat ottakaa koko perhe mukaan kun lähdette harrastamaan...Niin meilläkin tehdään ja silloin saa olla perheen kanssa :grin: :grin:...Voin sanoa että tänä kesänä ei hirveesti ole luppo aikaa..... Molemmat pojat ajaa motocrossia... Max ajaa nappulaliigan MX65 ja vielä kiertää polttis SM-kisat... Ja muutamat Finnish open kisat... Vuorokaudessa on 24H kyllä siinä kerkee uskomattoman paljon... :shocked:
-Henry Mort

Poissa _magu_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1930 : 20.04.09 - klo: 21.59 »
moro! mihi aikaa jengi meinas huomen olla mestoilla? mä koitan tulla siin viide kantturois!

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1931 : 20.04.09 - klo: 22.40 »

Tämänkin päivän kirjoittelusta oli tolkullista ja hyödyllistä noin 2%.

Asiat kiinnostavat ihmisiä, ei se miltä jostain on tuntunut kun luki tai kuvitteli jotain jossain vaiheessa ollessaan kiireinen tai esteellinen jostain muusta elämään kuuluvasta syystä.

Kaikki ei pääse mukaan talkoisiin > OK. Joka radan kohdalla sama tilanne > normal.
Mutta ei silti tarvitse floodata itse asioita metrien vuodatusten alle.

Tämä on foorumilla yleinen ongelma. Liian usein asia jää töhnän alle ja hukkuu niiltä jotka olisivat kiinnostuneita vain siitä asiasta.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1932 : 20.04.09 - klo: 22.50 »
Joo, ja sama pelleily näyttää jatkuvan vuodesta toiseen...sama kaveri itkee, sama selittää...ai niin, itse olin lomailemassa kylpylässä Peurungassa.

Sami Salmela
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1933 : 20.04.09 - klo: 22.55 »
Vainiin...

Mitähän itkin viimevuonna???
Entä sitä edellisinä vuosina kun olin joka halvatun talkoissa ja tein ylimäärästäkin hommaa paljon.

Suoraan sanottuna tuo on jo naurettavan paksua sontaa.

Jos ei oikeasti ole mitään muuta sanottavaa kuin tuollainen tuuba niin ihan oikeesti... pidä naamas kiinni.

Sori mutta tämmönen vasta sapettaa.

Markku Honkanen

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1934 : 20.04.09 - klo: 23.12 »
Ei v**tu en jaksa tätä samaa itkemistä. Hokelle viikon bannit.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1935 : 21.04.09 - klo: 00.22 »
Missä kuosissa on ne reunaputket? Tuleeko niistä kalua, vai pitääkö hommata lisää?
Flying Calacucco

Poissa Janne T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1936 : 21.04.09 - klo: 00.30 »
Poijjaat poijjaat!! Kaikille tasapuolisesti ketään unohtamatta.

Tähän ketjuun kirjoittaa kasa Suomen parhaimpia kuskeja, joita arvostetaan ja joidenka mielipiteillä ja kirjoituksilla on painoarvoa. Meistä "vieraisiin pöytiin" huutelijoista ei monikaan tunne teistä ketään henkilökohtaisesti ja arvannette millainen kuva lajista tätä kautta välittyy. Ei ihan parasta mahdollista markkinointia lajille saati teidän radalle. Ihanko oikeasti meinaatte, että aloitteleva pikkuhose uskaltaa teidän radalle tulla kysymään neuvoja kuinka vetonarun saa takaisin, kun näyttää siltä, että radalla on isot miehet toisiaan raiveleissa kiinni? Minä en ainakaan tulisi.

Ystäväni menetti juuri alle yksivuotiaan tyttärensä, se on kuolemanvakavaa, rc-autoilla leikkiminen sen sijaan ei. Koitetaan pitää laji mukavana ja sopivan leikkimielisenä vastapainona noille kuolemanvakaville asioille.

Pari vikaa sivua kun saisi kokonaan editoitua vex, niin näyttäisi paljon paremmalta. Väännöt jatkukoon osoitteessa YyVee.fi tai 0100100.

Yön jatkoa,
Janne T
MP777, RC18T, XUT, DURGA

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1937 : 21.04.09 - klo: 01.41 »
Voimia sulle Remppa ja koko talkooporukalle että jaksatte. Saatan tulla viikonloppuna siskonpoikien kanssa auttamaan vaikka emme tule näillä näkymin tänäkään kesänä ajamaan kierrostakaan Lavangossa. Paikka on hieno ja hyvä ja ansaitsee työtä osakseen.

Nyt myös näyttäisi siltä, että bannit ovat menneet täysin oikealle henkilölle kun heti tilanne rauhoittui ja oikea keskustelu palasi takaisin.
Just joo.

Poissa sykero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1938 : 21.04.09 - klo: 01.42 »
Missä kuosissa on ne reunaputket? Tuleeko niistä kalua, vai pitääkö hommata lisää?

Kai ne jotenkin saa venymään sinne vielä.. mutta lähinnä kelailin parempaa vaihtoehtoa niille jos semmosta löytyy?
Tuskin uudetkaan putket ketään toki haittaa. Mietin tässä vaan kymmenen vuoden jälkeen et montako kertaa ne on nyt jo uusittu.

...Josenhan tähän pitäis vastata kun on pyöriny kaikki radat läpi.
Pakko olla joku fiksumpikin vaihtoehto. ..ainakin elastisempi joka ei heti ole ns. *skana kun se maahan ekan kerran tökätään ja tokan kerran enemmän *skana kun se taas siitä seuraavana vuonna irti revitään.

En tiedä mistä putket on tähän mennessä hankittu ja mikä on halpaa ja mikä ei mutta ei toikaan fiksulta tunnu. Jos ne tähän astiset on jotain ylijäämätavaraa niin kaikki ok, epäilen
« Viimeksi muokattu: 21.04.09 - klo: 02.07 kirjoittanut sykero »

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1939 : 21.04.09 - klo: 07.19 »
moro! mihi aikaa jengi meinas huomen olla mestoilla? mä koitan tulla siin viide kantturois!

Moi

Itte oon menossa siinä viiden aikaa
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1940 : 21.04.09 - klo: 07.28 »
Reunaputket on ihan käyttökelpoiset, pieniä ruttuja lukuunottamatta. Isolla puolella on hiukan lisää putkea ja meillä lupa ottaa se käyttöön.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1941 : 21.04.09 - klo: 07.43 »
...Josenhan tähän pitäis vastata kun on pyöriny kaikki radat läpi.
Pakko olla joku fiksumpikin vaihtoehto. ..ainakin elastisempi joka ei heti ole ns. *skana kun se maahan ekan kerran tökätään ja tokan kerran enemmän *skana kun se taas siitä seuraavana vuonna irti revitään.

Ei aivan sama asia kuin reunaputket mutta turussda oli tosi hienosti pitkät pätkät, mm. koko takasuora ja sen jälkeinen kaarre, laidoitettu vanerilevyllä, auttaa huomattavasti pitämään auton radan sisäpuolella eikä tarvitse hakea auto metsän puolelta. Parantaa ajokokeumusta todella paljon.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1942 : 21.04.09 - klo: 08.32 »
Moi jäpät

Totta reunaputkikonstruktio kaipaa uusia ideoita. Nämä putket hankittiin viime kesänä ja jo silloin tiedettiin, että eivät kestä todennäköisesti 2v pitempään, mutta kalliimpiin ei ollut budjettia, samoin nyt tämän kesän kunnostusbudjetti alkaa kohta olla käytetty. Laitetaan nämä putket vielä tänä vuonna ja mietitään samalla muita vaihtoehtoja, jos jotain parempaa saatais aikaiseksi vuoden päästä. Laittakaa ideoita tulemaan, niin voitais kesän aikana testailla pienissä määrin eri vaihtoehtoja, niin olisi valmiit pasmat seuraavalle kesälle.

Itse olem menossa hommiin tänään n. klo 18 maissa.

t: Remppa

ps Harmittaa, tämä pitää täysin paikkansa


Ei ihan parasta mahdollista markkinointia lajille saati teidän radalle.

Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1943 : 21.04.09 - klo: 09.51 »
Teen niihin 5 uuteen kaivoon kannet kotonani kakkosnelosesta (kestää miehenkin painon). Tämä lupaus tiedoksi. Toimitus viikon lopulla ellei peräti viikonloppuna.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1944 : 21.04.09 - klo: 10.14 »
Hienoa Tuukka! KIITOS!
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1945 : 21.04.09 - klo: 11.07 »
Me tullaan poikien kanssa jossain 17:00 maissa. Ei musta varmaan ole hirveästi apua kun lääkkeiden voimalla mennään... Mutta nakitan poikia sitäkin enemmän :grin: :grin:
-Henry Mort

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1946 : 21.04.09 - klo: 21.17 »
Moi,

Rata on nyt n. 80% jyrätty. Huomenna hiplataan vielä ja toivotaan, että isolla jyrällä saadaan ajettua vikat mutkat. Huomenna aloitetaan osalle rataa putkien laitto. Viimeistään perjantaina rata on kunnossa ja viikonloppuna ajetaan.

Tällä viikolla talkoillaan joka ilta, ei haittaa, jos porukkaa saadaan paikalle.

t: Remppa

Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1947 : 21.04.09 - klo: 22.16 »
Rata edistyy kyllä todella hyvin, ei olisi millään voinut uskoa kun lauantaina katteli märkiä savikasoja keskellä rataa  :wink:

Pitää tulla huomenna pidemmäksi aikaa paikalle, putkien laitto on kyllä sellasta touhua että jokaselle varmasti löytyy tekemistä. 

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1948 : 21.04.09 - klo: 23.19 »
Joo kyllä oli komee rata.... Huomenna joudutaan menee Crossi radalle talkoisiin....Tällä viikolla on talkoita monessa eri paikassa mutta ei se mitään.....Toivottavasti pääsee sunnuntaina testaa Lavangon rataa....Onpahan sitten ajettu edes vähän ennen kisoja....
-Henry Mort

Poissa TheJR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Lavangon polttiskrossirata
« Vastaus #1949 : 22.04.09 - klo: 13.05 »
Voiko lauantaina tulla kokeilee ekat kerrat jos saatte radan kuntoon oon valitettavasti ilta vuorossa niin en pääse nyt viikolla paikalle?
Fg Mini#84 White