Kirjoittaja Aihe: Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä  (Luettu 159392 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #450 : 01.12.05 - klo: 22.07 »
Buggy buggynä ja monsteri Isona ;)
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #451 : 02.12.05 - klo: 12.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Eiköhän sillä mukaan pääse, menee vaan unlimited luokkaan, eikä oikein sinnekkään mutta sielä sillä taas ei oo mitään jakoa jotain hottia vastaan, kierrosajat varmaan hotilla puolet nopeempia...


No, eipä viime kisoissakaan hottien kierrosajat nyt niin kovin paljoa monsujen kierrosajoista poikennut, eli en nyt noinkaan menisi väittämään...

Muuten olen sitä mieltä, että jos auto ei mene sääntöihin haluamaansa luokkaan, niin se on omistajan ongelma. Muuttakoot autoa sääntöjen mukaiseksi tai vaihtaa auton. Kyllä muissakin luokissa säännöt on esim. moottorin osalta samalla tasolla. Crossareita vain ei juurikaan tehdä muutakuin sääntöjen mukaisena, joitakin  poikkeuksia toki on. Sama rataopuolella. Ei sielläkään kukaan ala vikistä, että hei muuttakaa sääntöjä, kun minä haluaisinkin ajaa tällaisella moottorilla ja säännöt sanoo toista. Jos jokaisen vinkasun mukaan sääntöjä muutettaisiin,  niin kilpailemisesta ei ikinä tulisi mitään. Muut on juuri saaneet autonsa kasaan sääntöjen puitteissa, ja sitten yht'äkkiä moottorisääntöä muutettaisiin. Eli, turha ruikutus pois ja valmistautumaan kauteen jos kiinnostaa. Olisihan se hyvä, jos joku uskaltautuisi näyttämään muille, miten se Gensu kulkee, tähän asti kun se on loistanut poissaolollaan kisoissa  :(
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #452 : 02.12.05 - klo: 21.22 »
Brutales sun tyylis on ihan himnpun verran hyökkäävä :oops:  Mä vaan kyselelin asioista ja viel moneen kertaan sanoin et ei sit mitää melonii nenään. Ja kyllä juttu on varmasti näin et buggy touhu on kyllä valovuoden edellä monsuja kaikessa kisatoiminnassa suomessa , ainaki sen kuvan oon saanu mut voin olla väärässäkin. Mut eiks toi mee nyt sinne unlimited  luokkaan? Ni ei sit tarvii miesten puristaa sitä mailaa pää punasena. Jos saan pyytää ni pidetään juttu asiallisena eikä aleta puhumaan vikisemisestä OK Brutales? Ja tätä just meinasin et jos vois tulla kokeilee sitä Cenii ni tietäs et kannattaako ees ostaa kisa konetta siihen... mutta nyt tarvii laittaa miljoona kiinni ennen ku saa tulla lähellekkään rataa.

P.S kaikki ei oo Lentokapteeneja ei välttämättä oo just tota 300€ heittää yhteen koneeseen kii jos se nyt ehkä toimis.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #453 : 02.12.05 - klo: 22.28 »
Taitaa Jatossa painoa olla liian vähän, minimi rajahan on 2750g, ei taida ilman punnuksia Jatolla sinne päästä. Onhan se siihen luokkaan hiukan pienikin, ainakaan tarkoitus ei tolla luokalla varmaan ole ollut 1/10:ien temmellyskentäksi muodostua, puhutaanhan kuitenkin "monster"-autoista. Truggyen monsterimaisuudesta voi olla montaa mieltä, mutta ei kukaan varmaan väitä, ettei ne olisi enemmän monstereita kuin 1/10 takaveto truck, sähkö tai polttis.

Mitä sitten kokeilemiseen tulee, niin Ulvilassa varmaan talven ja kevään aikana järjestetään jotain kokoontumisia, ja jos ei siitä ei ihan ympäri maata toitoteta, niin tuolla Ulvilan rata- topicissa voidaan porukalla sopia jotain ajoja viikonloppuisin. Itse tulen ehottomasti paikalle Savagen kera (ja veli MTA:lla tai Savagella), jos edes kerran sais Genesistä nähdä radalla.

Varmasti Genesiksestä saa tehtyä radalle sopivan monsun, jos vain panostaa siihen aikaa ja jonnin verran rahaa. Itse en ole hirveesti rahanmenoa laskenut, mutta tuo 500€ + 300€ on mennyt kauan sitten puhki ja loppua ei näy (auto 500€+radio 200€+servo 100€, siinä kulut mistä lähettiin liikkeelle Savagen kanssa).
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #454 : 02.12.05 - klo: 22.59 »
... Kaikki Traxxasin monsut on 1/10 koon vehkeitä, Savage ja LST ovat 1/8 ja jne...

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #455 : 02.12.05 - klo: 23.13 »
Kyllähän ovat, valmistajan ilmoituksen mukaan, mutta koossa ei suuresti ole eroa. Sillä taas on eroa, kun puhutaan 1/10 truckeista ja 1/10 monstereista, eiks je. Truckit painaa n. 2-2,5 Kg ja 1/10 monsterit sentään 4 kilon tietämillä.

Brutales tuossa aiemmin mainitsi, ettei monstereitten ja arena-truckien kierrosajat paljoa eroa toisistaan, no, Parjanen ajoi finaalissa keskikierrosajalla 47.620, nopeimman kierroksen ollessa 42.550 ja seuraavat keskikierrosajat olivat 50.208 Rami Harvosella (RPH) ja 51.973 Janne Korkalla (JK Nitro) nopeimpien kierrosten ollessa 45.375 (RPH) ja 47.240.
On siinä tekemistä, kun koittaa nipistää 2.5 sekuntia joka kierroksella, huh! Eihän se tunnu paljolta, mutta kun se pitää nipistää, vime kisoissa, koko 30 min, joka kierros! Toki kaikissa kilpailuun osallistuneissa autoissa on jokaisessa parantamista tekniikassa ja monella kestävyydessä/luotettavuudessa, mutta on niissää sen verran rakenne eroa, ettei monsterilla ihan helposti truggysta ohi mennä.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #456 : 02.12.05 - klo: 23.21 »
joo, en tuota edellistä viestiäni niin tosissani laittanu... , kun tuota Traxxasin monsujen kokoluokan ilmoitusta on ennenkin ihmetelty yleisesti ja toisaalta Savagenkin pitäisi sit olla 1/10 ja LST:n 1/8 koska jälkimmäinen on reilusti isompi..

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #457 : 02.12.05 - klo: 23.31 »
Vielä kun muistetaan, että se on skaalasuhde esikuvaan nähden ;)
Jos joku on "oikeasti" 1:8 niin Genesis.
Kyosho Usa-1:llä oli esikuva, ja se oli 1:10 auto. Nämä muut on enemmän ja vähemmän satuautoja/trendimonsuja, ja valmistajat tuppaavat pistämään isoa skaalakokoa ihan mainosmielessä.
Aidot monsterjamit on aika suuria. Oletetaan vaikka, että 6m pitkiä, lienee alakanttiin, mutta sen mukaan 1:10 auto olisi 60cm pitkä, ja 1:8 75cm. I don´t think so ;)
allekiroitus

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #458 : 03.12.05 - klo: 00.24 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Brutales tuossa aiemmin mainitsi, ettei monstereitten ja arena-truckien kierrosajat paljoa eroa toisistaan, no, Parjanen ajoi finaalissa keskikierrosajalla 47.620, nopeimman kierroksen ollessa 42.550 ja seuraavat keskikierrosajat olivat 50.208 Rami Harvosella (RPH) ja 51.973 Janne Korkalla (JK Nitro) nopeimpien kierrosten ollessa 45.375 (RPH) ja 47.240.
On siinä tekemistä, kun koittaa nipistää 2.5 sekuntia joka kierroksella, huh! Eihän se tunnu paljolta, mutta kun se pitää nipistää, vime kisoissa, koko 30 min, joka kierros! Toki kaikissa kilpailuun osallistuneissa autoissa on jokaisessa parantamista tekniikassa ja monella kestävyydessä/luotettavuudessa, mutta on niissää sen verran rakenne eroa, ettei monsterilla ihan helposti truggysta ohi mennä.


LST kiersi jonkun erän 48 sek keskimääräisellä kierrosajalla, eikä nopeinkaan kierros paljoa tuosta hotista jäänyt, muut hotit taisi jäädä taakse, eli ei niissä kierrosajoissa nyt niin paljoa eroa ole. Vielä kun muistaa, että kyseinen, painava LST oli väljällä vakiokoneella, itseasiassa niin väljällä, että finaali jäi sen vuoksi väliin, kun kone ei enään suostunut lämpimänä käymään...

Moukari: Sori, että kävin "päälle". joskus vain tympäisee se, että väki ei lue kyseistä keskustelua alusta, vaan aina tulee joku, joka alkaa vängätä samaa asiaa, tästä kyseisestä Gensun moottoriasiastakin on tuota keskustelua ollut jo ihan riittävästi. Muutenkaan ei sääntöjä voi alkaa muutella jokaisen mielihalun mukaan. Kyllä minäkin mieluusti muuttaisin ainakin yhtä sääntöä, mutta se ei olisi reilua esim. Revoja kohtaan, eli tankkirajoitusta. Mutta, se tankin koko on mikä on, en siitä ala vonkumaan.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #459 : 03.12.05 - klo: 01.51 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
[Kyllä minäkin mieluusti muuttaisin ainakin yhtä sääntöä, mutta se ei olisi reilua esim. Revoja kohtaan, eli tankkirajoitusta. Mutta, se tankin koko on mikä on, en siitä ala vonkumaan.

Niin ja vielä isompi tankki "isolohkoluokassa" tappaisi käytännössä kokonaan "pikkulohkoluokan".
Näin Revokuskina itse katsoen, jos "isolohkoluokan" tankkia vielä suurennettaisiin vaihtaisin minäkin .21 koneeseen oitis.
Ainakin omasta mielestäni ko autosta tulisi ihanteellinen "isolohko" pienellä kulutuksella (Ei todennäköisesti ole iso ero .18 ja .21 välillä) koska auto (Revo) olisi silloin jo vakiona isolohkoluokan minimipainoinen (4300g).
Edes RB:een .23 moottoria en harkitsisi koska se on omasta kokemuksestani (Kiitos RPH:n antaman koeajon) jo aivan "ylitehoinen" Revossa radalla ja siksi hankala ajaa (Ajettava koko ajan kieli keskellä suuta jottei lähde "lapasesta")......
Yllättäen nykyisestä pikkulohkomäärittelystä eniten hyötyy Kyoshon Mad Force, auto on todella kevyt ja "kunnon moottorilla" siitä saisi ainakin hyvin kiihtyvän ja kulkevan "vermeen" (Jos sen alustalle vain jotain huomattavaa parannusta saisi).

EDIT. Niin ja onhan nyt jo Revo:issa paljon "isolohkoja"......
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #460 : 03.12.05 - klo: 15.57 »
Ja sotketaan nyt soppaa vielä.

Eli eikös nää parjanen ja hoke ole ihan m8 kisa kuskeja.Eli jos oletetaan Ensi kesänä hoken ajanvan esim 44sek/kierros aikoja,niin minä ajan samalla radalla noin 60sek/kierros aikoja=Jälkimmäinen tekee ko. radalla ensi depyytin ja muuten rata ajo ollut toistaseks kartioista tehdyllä radalla.

Eli kokemus tuo nopeutta..
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #461 : 03.12.05 - klo: 18.56 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Ja sotketaan nyt soppaa vielä.

Eli eikös nää parjanen ja hoke ole ihan m8 kisa kuskeja.Eli jos oletetaan Ensi kesänä hoken ajanvan esim 44sek/kierros aikoja,niin minä ajan samalla radalla noin 60sek/kierros aikoja=Jälkimmäinen tekee ko. radalla ensi depyytin ja muuten rata ajo ollut toistaseks kartioista tehdyllä radalla.

Eli kokemus tuo nopeutta..

Joo paitsi ainakin Hokella oli Brutaleksen auto lainassa, joka oli sille
täysin outo ja niin paljo erilainen ku krossari että ei voi suurta etua
laskee aiemmista kisakokemuksista.

Konesäännöstä vielä:
Jos Genesiksen kone sallittaisiin niin silloin sallittaisiin kaikki .30-.32
monsterikoneet myös. joita on monet (myös minä) vältelly sen takia
että kisoissa ei sallittu! Eli ei muillakaan niiiin helppoa oo :wink:

ps. Muistakaa että myös Arena truck luokassa on .28 konerajotus!
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #462 : 03.12.05 - klo: 19.01 »
Silti tuo aika vertailu minuun pitää paikkansa.....nevö hööd ulvilan radasta :shock: Kyllähän schumikin rimpuili välillä kiitettävästi vaikka kalusto oli p*ska läpi kauden.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #463 : 14.12.05 - klo: 18.08 »
Kun sarja ei ole ensi kaudella vielä sm..niin saako ajaa esim crowd plazer korilla?Muutenki toi sääntö korien osalta hieman kasvattaa pattia ottaan!Ulkomailla ainakin plazer käy...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #464 : 14.12.05 - klo: 18.58 »
Kyllä se kori käy. avolavakori, jeep, suv ym... kunhan ei ole buggy eikä touring kori  :wink:
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #465 : 14.12.05 - klo: 19.14 »
mulla olis savageen DTM mersun kori  :D
Tosin tätä ohjusta ei kilparadoilla nähdäkkään, eikä tuo kori edes sovi enää kun on häkki...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #466 : 14.12.05 - klo: 23.43 »
Hahahahahahah päivän naurut aina saa kuin tätä osiota lukee. Tämäkin luokka piti olla herrasmies luokka, ja mitä viellä tää on tiukempi kuin tiukkapipo luokka (eli turisti luokka) :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: . Pitäkääs pojat yllä edelleen tätä keskustelua niin saadaan nauraa noihin moottori koko ja väljien kanssa ja mitä viellä,  korit :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  ei saa olla, hitsi mitä puhetta ihan kuin monsteri luokassa olis jotain hyötyä tuosta mersun korista :?:  :?:  :?: . Sitten nuo kieros ajat, voi jeesus että taas naurattaa :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  se vasta onkin hauskaa luettavaa, lisää noita juttuja kuka ajoi ja mitä :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  ne vievät selkeästi voiton :mrgreen:  :mrgreen: . Onneksi en ole itse tätä lajia vetämässä eteenpäin olisin jo varmasti kuolut nauruun :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  tai sitten noihin ilon kyyneliin :cry:  :cry:  :cry: . Toivotaan että minulla ei ole väljää konetta ja huonoja kierros aikoja koska silloin voin saada kuunella niistä koko 2000 luvun :cry:  :cry: . Jeesus pojat tehkää tästä herrasmies luokka, eli kaikki olis sallittu :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #467 : 15.12.05 - klo: 00.02 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"

AUTOJEN SÄÄNNÖT
1/18 krossi auto 2wd, 4wd truck/buggy autot esim asso rc18t,losi mini t,a-tech,xray 18t, HUOM EI MONSTERI (sori)
vapaa harjallinen kone---MAMBA KIELETTY MONISTA SYISTÄ
akku max 8.4v (7 kennoa)
ei turisti renkaat
kaiken maailman viri osat sallittu
Jerzi


No nyt on pakko kommentoida, sen verran luokatonta tekstiä tuli... Eiköhän ne säännöt ole ihan tarpeelliset luokalle kuin luokalle.

Vai mitens tuo ylläoleva lainaus, miksi en saa ajaa Mamban kv8000:sella ja 3-kennoisella lipolla sekä 1/10-turistin renkailla kisaa 1/18-luokassa, joka ei kuitenkaan ole edes virallinen luokka...? Tai vaikkapa minizillalla...? Tai mini-lst:llä 2-koneella. Ihan tylsää...  :roll:

Tai miksi en saisi ajaa M8-luokkaa .25 tai .28 tai vaikkapa .32 kokoisella koneella ja autolla joka on varustettu 1/10 turistin tai monsterin korilla? Ja haluaisin myös nähdä sen päivän kun esim. M8-luokassa kaikki olisi sallittu...

Itse en huomaa noissa kierrosajoissa mitään outoa/naurettavaa, monsteri kiertää radan siinä ajassa ja jokin toinen autotyyppi toisessa ajassa.

On kyllä toisaalta naurettavaa että jokainen jää vaikka asson rc18:sella kierrosajoissa selkeästi vaikkapa losin lst:lle.. Vai mitä?

Korisääntö on hyvä asia, luokka on tarkoitettu monstereille, joiden esikuvina ovat aidot monsterit. Eipä näkynyt monster jamissa montaakaan mersun kopalla olevaa monsteria, lava- yms. pakettimallisia autoja senkin edestä.

Itse en ymmärrä tuota sinun rasittavan hyökkäävää asennetta kaikkea uutta ja mukavaa kohtaan, muista toki että jos ei kiinnosta lukea näitä niin ei ole pakko. Myöskään tarpeeton kommentointi tuskin on pakollista.

Itse en kisaa aja, mutta kun näiden "kisakuskien" juttuja kuuntelee / lukee, niin eipä paljoa tee mielikään. Siksi en tosiaan ymmärrä, että miten ihmeessä kuvittelet moisten kirjoituksien jotenkin edistävän rc-harrastusta Suomessa....? Vai missaanko pointin pahasti...?

ps. ei mitään henkilökohtaista, ärsyttää vaan lukea moisia turhia / tarpeettomia viestejä muuten ihan asiallisessa ketjussa jossa ollaan sorvaamassa uutta ja varmasti mukavaa luokkaa Suomeen ja johon varmasti riittää osanottajia sekä hienoa kalustoa.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #468 : 15.12.05 - klo: 00.20 »
Moro Taas voisinko tällä tulla mahdollisesti kokeilee unlimited luokkaan?
http://www.rc10.fi/viewtopic.php?t=14417
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #469 : 15.12.05 - klo: 01.54 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
ihan kuin monsteri luokassa olis jotain hyötyä tuosta mersun korista :?:  :?:  :?: .
Lueppas Jerry oikein ajatuksella tuo mun viesti :wink: Viittasin vaan tuohon edelliseen että mitä koreja sallitaan, ja näytimpäs väliin oman korini ja kerroin vielä että EN kilpaile... :wink:

Tosin en ottanu tuota henk. koht. Toivottavasti et sinäkään tätä :wink:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #470 : 15.12.05 - klo: 11.52 »
Siinäpä se on arto et ole ollut paikalla kuin noilla monstereilla on ajettu kisaa, minä taas olen ollut mukana noissa molemmissa kisoissa mitkä on pidetty joten luulen että minä taas esim tiedän noista kieros ajoista sen verran että voin kommentoida sitäkin asiaa :mrgreen:  :mrgreen: . Siis minun mielestä tää on hyvä että te juttelette näistä asiosta täällä kuin me monet saadaan tosiaan ne naurut :mrgreen:  :mrgreen: . Se että meidän pikku auto luokassa on kieletty nuo mambat on taas puhtaasti raha kysymys, ei meistä kukaan halua maksaa jostain moottorista mistä ei todellakaan ole minkäänlaista hyötyä tuolla meidän luolassa ja sitten nuo turisti renkaat näissä pikku autoissa on taas kieletty sen takia että ne ovat vi...n rumat kuin ne ovat autossa kiinni, vaikkakin niillä olis paremmat ajoominaisuudet kuin noilla vakio renkailla niin emme todellakaan halua niitä autoon kiinni. Sä et varmastikaan lukennut sitä kohtaa että missä kerroin noista viriosista niitä saat laittaa vaikka kuinka paljon kiinni. Se että ei pääse monstereilla kisaan on taas ihan puhtaasti sen takia että niillä ei todellakaan pärjää noille meidän assoille vaikka sinulla olis 5 moottoria kiinni. Meillä on tuo 1 kpl minizilla mamballa varustettu ja se väistämättä jää useita sekunteja per kierros vaikkakin kierros ei kestä kuin n.12 sekuntia. Jos haluat itse laittaa kisan pystyyn niin voit muokkaa säännöt sinulle sopivaksi, nää säännöt ei ole todellakaan ole minun keksimiä vaan porukan kanssa nää on käyty läpi. Jos todellakin väität että jos tulet ajamaan 3 kennoisella lipolla ja mamba 8000 luuletkos pärjääväsi sille meidän rtr assoille niin olet todellakin väärässä :wink:  ei millään pahalla. Kuin tätä tekstiä lukee mitäs täällä on puhuttu niin varmasti kaikki on saanut hyvät näurut niinkuin minäkin ja en voi kuin ihmetellä miksi joku aloittelija siitä ottaisi nokkiinsa ja eikä sen perusteella ei uskalla tulla kisamaan :cry: .

Jerzi

 :mrgreen:  :mrgreen:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #471 : 15.12.05 - klo: 14.21 »
Haha....kauppias itse oikein avautuu :twisted: Mitäs sää nyt mussutat kierrosajoista?Ei vois vähempää kiinnostaa miten sun assos menee :roll:

................"Pää kiinni painajainen"............
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #472 : 15.12.05 - klo: 15.41 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Haha....kauppias itse oikein avautuu :twisted: Mitäs sää nyt mussutat kierrosajoista?Ei vois vähempää kiinnostaa miten sun assos menee :roll:

................"Pää kiinni painajainen"............



 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  Olitkos itse ajamassa tuolla monsteri kisoissa, jos olit (mitä et todellakaan ollut) niin silloin tiedät minkälaista SEKAMELSKAA siellä oli ja nyt kuin väärä merkki (ei voittanut TEAM LOSI) voitti niin alettiin puhua kierrosajoista jolla ei todellakaan ole minkäänlaista merkitysti siihen että mikä auto oli paras siinä kisassa :mrgreen:
Eikä minuakaan kiinosta sinusta yhtään mitään vaikkakin olen vaan duunari.

.................."ei niin hirvee ollutkaan"............... :mrgreen:


Jerzi

PS Pitäkääs edelleen tätä keskustelua yllä niin sitten kuin se huono päivä tulee niin käyn taas katsomassa ja se taas piristää minun ja monen muun päivän

PS Kauppias joo älä tule pyytelemään alennuksia minulta :mrgreen:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #473 : 15.12.05 - klo: 16.58 »
:?: Ilmeisesti kun on näin hyvät ennakko meiningit ennen ensi kesää niin varmaan parempi olla kotona ja lukea täältä taas samat jutut.... :roll:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #474 : 15.12.05 - klo: 17.13 »
Eikös korisääntöihin voisi lisätä sellaisen, että kaikki korit jotka ovat alunperinkin suunniteltu monsteriin, saisivat tulla kisoihin mukaan. Esim. Hpi:n Plymounth hemi cuda, Hpi:n Dodge Charger ym. Olisivat sallittuja :wink:

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #475 : 15.12.05 - klo: 17.43 »
Sais olla kori asia täysin vapaa,ketä se haittaa jos yhdellä on mersun kori monsterissa vai kärsiikö monsterien imago siitä jos ei ole "esikuvan" mukainen kori?Perustakaa oma mad force liitto jos täydellinen esikuvan kopio täytyy olla,sehän on ainoa monsteri missä on ne akselit sun muut samaan tyyliin ku aidoissa  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #476 : 15.12.05 - klo: 17.53 »
joo...eikö olisi parempi pitää 1:1 tuotteet erillään näistä päästäisen kokoisista :?:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #477 : 15.12.05 - klo: 20.22 »
Miltäköhän tämmöset näyttäis radalla? Aika hauskalta varmaan, eikä se muitten menoa haittais. :D Ite en ota kantaa mihinkään väittelyyn koreista, mutta säännöillä mennään.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #478 : 15.12.05 - klo: 21.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Sais olla kori asia täysin vapaa,ketä se haittaa jos yhdellä on mersun kori monsterissa vai kärsiikö monsterien imago siitä jos ei ole "esikuvan" mukainen kori?Perustakaa oma mad force liitto jos täydellinen esikuvan kopio täytyy olla,sehän on ainoa monsteri missä on ne akselit sun muut samaan tyyliin ku aidoissa  :mrgreen:


Korit VAPAAKSI! EI MITÄÄN sääntöjä KUNHAN on edes joku KORI!!!

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Keskustelu monsterien kilpailusäännöistä
« Vastaus #479 : 15.12.05 - klo: 21.43 »
Kumma "jupina" synty nyt koriasiasta, käsittääkseni jokaisessa monsterissa on mukana tullut uutena sellainen kori joka täyttää ko säännön (Jotenka lisäinvestointia ei tarvitse tehdä).
Ja eikä se korin vaihto kisaa vartenkaan pitäisi ylivoimainen olla, neljä sokkaa irti ja.........
Eihän crossissakaan ajeta kuin periaatteessa yhdellä korilla (Kaikki ovat periaatteessa enemmän tai vähemmän toistensa näköisiä, asiaan perehtymätön ei edes erota niitä toisistaan).

Ja Jerzille vielä, innostuin jo teidän 1/18 luokasta mutta tuo että harjattomia ei sallita "latisti" koko idean, siksi että en enään aio tuhlata rahojani harjallisiin koneisiin koska ne ovat lyhytikäisiä (Varsinkin verrattuna harjattomiin).
Jo kaksi kappaletta hyviä harjallisia (Esim Multiplex 280BB) moottoreita maksaa yhden 280-300 kokoisen harjattoman moottorin verran, siksi varsinkaan en ymmärrä "tuhlata" harjattomiin lausahdusta (Asiahan on päinvastoin pitkällä aikavälillä).
No kotona voin ajella harjattomilla.........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.