Kirjoittaja Aihe: kokemuksia harjattomista moottoreista!  (Luettu 611677 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tepaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1620 : 07.04.09 - klo: 15.04 »
Se tarkoittaa sitä koneen käämi kierrosten määrää, eli tuo 5,5 on jo suht äkäinen. Ja jos noparissa on esim ''brushless over 3,5t'' niin se tarkoittaa noparin maksimi kone kestoa. Eli voi kytkeä kaikki yli 3,5t koneet.
Kiitän! Mutta eihän kaikissa harjattomissa tuota edes mainita..? Otetaan esimerkiksi http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6678
Vai pystyykö sen laskemaan/päättelemään?  :azn:

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1621 : 07.04.09 - klo: 15.13 »
Se tarkoittaa sitä koneen käämi kierrosten määrää, eli tuo 5,5 on jo suht äkäinen. Ja jos noparissa on esim ''brushless over 3,5t'' niin se tarkoittaa noparin maksimi kone kestoa. Eli voi kytkeä kaikki yli 3,5t koneet.
Kiitän! Mutta eihän kaikissa harjattomissa tuota edes mainita..? Otetaan esimerkiksi http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6678
Vai pystyykö sen laskemaan/päättelemään?  :azn:

No esimerkkinä LRP:n 9,5t  on 4.700kw kun taas 4,5t on 7.800kw että siitä väliltä voi tehdä arvioita. Valmistajan nettisivuitlta saattaa löytää tarkemman tiedon aina tuohon käämi kierros juttuun.
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1622 : 07.04.09 - klo: 15.17 »
Toivottavasti kv eikä kw. :) Aika hurjia tehoja keiltämättä olisi 7.8 kw. :)
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Tepaja

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1623 : 07.04.09 - klo: 15.37 »
Kiitän jälleen. Nyt noita tietoja tarkemmin tuijotettua tuli jälleen kysymys.
Kun kv alenee, niin samalla alenee amppeerit. Eli siinä edellämainitussa koneessa max amp 75A. Eli onko suositeltavaa käyttää max 80A jatkuvaa antavaa akkua?  Vai voiko huoletta käyttää esim 120A jatkuvaa antavaa akkua? Vai tuleeko tähän vielä vaikuttamaan nopeudensäädin?  :shock:

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1624 : 07.04.09 - klo: 15.42 »
voit käyttää vaikka akkua joka antaa 500A jatkuvaa, se moottori ottaa vain sen mitä se tarvitsee.
tietysti myös nopeudensäätimen tulee kestää sen moottorin ottama virta.
jos esim motti ottaa 75A jatkuvaa ja nopari kestää 30A niin sauhu käy.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1625 : 07.04.09 - klo: 21.36 »
Nyt on pakko kysäistä, että mitä tarkoittaa 5,5T kone? Siis tuo 5,5T tuossa ihmetyttää.. Koska en ole nähnyt harjattomia koneita, missä tuota mainittaisi. Koska jossain nopeuden säätimissä lukee esim.
Suitable Brushless Motor: 3.5T and > 3.5T 
Jos joku haluaisi valistaa tietämätöntä  :azn:

Tuo lankakierosten määrä on joidenkin valmistajien i*ioottimainen tapa kertoa harjattomien tehoa/ampeerikestoa.
Suuntaa se antaa mutta ei loppujen lopuksi kerro oikein mitään oleellista niin koneen tehosta kuin sen maksimi ampeereista.
Harjallisissa sen vielä jotenkin ymmärsi koska käämilanka oli säännöissä tiukkaan rajattu pyöreäksi ja tietyn vahvuiseksi näin eroja koneiden välillä ei siltä osin pahemmin ollut.
Harjattomissa taas käämilangan paksuutta eikä muotoa ole rajattu lainkaan, myöskin yhden käämikirroksen mitta voi olla hyvinkin erilainen koska käämitys on kannussa, eikä staattorissa niin kuin harjallisten kohdalla oli.

foursquare tuossa edellä vastasikin miten nopari ja mootori "mitoitetaan" noiden lankakierrosten (T) kohdalla...
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1626 : 08.04.09 - klo: 07.27 »
muoto on rajattu kisoissa kyllä tarkasti kuten muutkin mitat. linkki harjattoman moottorin määritelmään

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1627 : 08.04.09 - klo: 10.47 »
tere

en ymmärrä vian laatua millään moottoria kokeiltu kolmella eri radiolla ja kolmella eri tyyppisellä akulla ja johdoista poistetty liittimet eli suoraan noparin johdot tinattu moottoriin kiinni, siitä huolimatta johdot ja liitokset lämpenee joknkin verran ja moottori ei anna vääntöä vaan nykii kaasu pohjassa => pakilla ko. vikaa ei ole ilmentynyt.

pitänee tutkia sensori piuha

tere

Osaako kukaan valaista nosram evil Brushless Reverse / Dragon 13.5T liittyvää ongelmaa?? Setti on Tamiya df03ra alustassa kiinni ja paikallaan pienin pinjoni ja suurin spurri (hidas vauhti/ nopea kiihtyvyys) akkuna autossa 3.6a nimh ja/tai 2c 6.0a lipo. Siis ongelmaan => auto lähtee liikkeelle kuin etana eli siis kiihtyy hitaasti mut kulkee kyl kovaa ja ku ajaa kaasu pohjassa kääntää kovasti niin että kiesi menee nelikkoluisua niin moottorin teho katoaa ja auto pysähtyy vaikka kaasu on koko ajan pohjassa :undecided:

autossa oli ennen kiinni tamiya vaio nopri ja tamiya black motor "viri motti" jolloin lipo akullu vahti oli hivenen hitaampi mutta kiihtyvyys oli kyl kohillaan ja koneen sitkeys oli kohillaan.


*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1628 : 08.04.09 - klo: 12.07 »
voit käyttää vaikka akkua joka antaa 500A jatkuvaa, se moottori ottaa vain sen mitä se tarvitsee.
tietysti myös nopeudensäätimen tulee kestää sen moottorin ottama virta.
jos esim motti ottaa 75A jatkuvaa ja nopari kestää 30A niin sauhu käy.

No mites saa tietää sen, että palion mosa ottaa?? Meikän ezruni ei sitä kerro. Combossa oleva nopari toisaalta kestää 35A jatkuvaa ja piikissä ilmeisesti 190A...

Mutta asiaan.

Miten paljon nuissa harjattomissa vaikuttaa tuo ennakon säätö?

Omassa iiziraideissa on säädettävä ennakko, 0, 3.37, 7.5, 11.25, 15, 18.75, 22.50 ja 26.25 astetta. Vakio asetukse onkin tuossa 15asteen kohilla.

Nyt mietinki semmosta, että saako mosan pysymään viileämpänä JOS laitan ennakkoa pienemmäksi(enempi vääntöä??) vaikka lyön isompaa pinjonia kiinni?!?!?!1 Eli sais väännöllä vietyä enempi, vaikka rasitus kasvaakin ratastuksen myötä?!!

Ymmärsiköhä tuota nyt kukkaan?

Firestormissa on nyt 21 pinjoni ja vakio spurri, eikä kone tunnu nostavan pihalla lämpöjä juuri yhtään. Varmaan uskaltaa myös meleko surutta lyödä myös 24 pinjonia kiinni?

Lisätään vielä se, että normi nimhit o akkuina, jos sillä nyt jotaki väliä on?

No pitäskö vielä seki kertoa että kyseessä siis ezrunin 4300kv mosa ja sen 35A nopari...
« Viimeksi muokattu: 08.04.09 - klo: 12.20 kirjoittanut Hösö »
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1629 : 08.04.09 - klo: 12.27 »
Kyllä pienemmällä ennakolla pitäs viileämpänä käydä. Jos taas isonnat samalla pinjonia, kumotaan ennakon tuoma hyöty ja taas lämmöt pompsahtaa ylös päin. Elikkä veikkaan et lämmöt pysyy samoina kun nyt, paitsi jos nyt ollaan rajoilla niin 3 piikkiä alkaa olemaan jo aika paljon ja epäilen että menee liian raskaaksi.

Välityksien vaikutusta voi hyvin ajatella mopoajoilta. Vakioon ei 1 lisä hammas edessä juuri vaikuttanut, mutta esim. mulla oli 80cc + muuta kivaa suzuki PV:ssä ja 1 hammas lisää eteen lisäsi kyytiä 15km/h ja jossakin vaiheessa alkoi hampaiden lisäys olemaan  + - 0

Samalla lailla se mun mielestä näissä vermeissäkin menee, vakioon ei juuri vaikutusta, mut mitä tehokkaampia laitteita sitä suuremmat vaikutukset 1 hampaalla nopeuteen.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1630 : 08.04.09 - klo: 12.45 »
Kyllä pienemmällä ennakolla pitäs viileämpänä käydä. Jos taas isonnat samalla pinjonia, kumotaan ennakon tuoma hyöty ja taas lämmöt pompsahtaa ylös päin. Elikkä veikkaan et lämmöt pysyy samoina kun nyt, paitsi jos nyt ollaan rajoilla niin 3 piikkiä alkaa olemaan jo aika paljon ja epäilen että menee liian raskaaksi.

Meinaatko että kun menee raskaaksi ni lämmöt nousis? Nyt ei  kyllä rajoilla mennä, pihalla taitaa lämmöt olla n.35-45astetta...
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1631 : 08.04.09 - klo: 12.58 »
Eipä tuollainen harjaton mosa kai ulkokuorestaan saa hirveän kuumana käydäkkään? Harjallisten koneiden aikaan tilanne oli toinen magneetteja jäähdytti tehokkaasti kannu, mutta nyt magneetit ovatkin akselilla ja niiden lämpö voi olla korkeampi, kuin kannun lämpö. Ja nuo magneetithan kärsivät jo suhteellisen "alhaisista" 90asteen? lämmöistäkin.

Itsellä tuo MMM compo 2650kv neu/castle siinä kiinni. Lipoina 4s 8000mah ja autona sigissä oleva Hyper. Mietin tuota ennakon säätö mahdollisuutta kun on low, normal, high valittavina moottorin ennakoksi. Tiputtaako ennakko vaan tehoja (käytännössä sama kun olisi virran rajoitus noparissa) vai siirtääkö ennakkoa tosiaan täysin koneen käyttäytymistä vaan eri suuntiin samalla virran kulutuksella, jos konetta rasitetaan tarvittava määrä? Jos siis pistää low -asetukselle kone nostaa kierroksia huomattavasti laiskemmin, mutta vääntää paljon paljon enemmän? Ja jos pistää high, nostaa kierrokset todela nopeasti tappiin, mutta vääntö on hyvin pieni? Vai ottaako moottori low asetuksella vaan vähemmän virtaa ja high asetuksella enemmän virtaa samaan tyyliin kun olisi virran rajoitin noparissa? Highillä olisi siis maksimi vääntö ja maksimi teho käytettävissä? P.S. Mitähän low, normal ja high vastaa asteissa MMM kohdalla, entä tykkääkö jotkut koneet huonoa jos niillä säätää ennakkoa? esim. tuo compon oma neu/castle xl -moottori?

Toivottavasti joku ymmärsi sepostuksesta jotain :) Mietin vaan minkälaisia asetuksia tuossa pitäisi alka käyttämään ja minkälaiset asetukset tekisi radalle siellähän ei tarvisi sutia joka kurvista lähdettäessä mitä nyt tekee. Vaan pääasia olisi että auto kiihtyisi mahdollisiman nopeasti sutimatta ja akkuakin saisi tietysti säästyä samoiten ei tarvisi heti pyörähtää kurvissa jos kaasuun vähän koskee :D

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1632 : 08.04.09 - klo: 16.17 »
Laita MMM ennakko 10 alkuun ja kokeile vielä 8 sekä 12, että mikä tuottaa parhaat tehot, jos se on 12, niin 15 voi myös toimia. Mutta ainakin omassa Medusassa 8 ja 10 on parhaat.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa oilburner

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1633 : 10.04.09 - klo: 01.02 »
Huhhuh!!! Ja minä kun väitin Nosram 9.5 Dragonia mopokoneeksi?!?! Tuli laitettua kone HBX evo mitsuun ja ajettua 1/10 varttimailia. Mittauslaitteena tarkka sekkari käsiajanotolla ja ajat 4,6 sekunnin kieppeille. Melko rivakkaa kyytiä kun oikeessa elämässä tollasia aikoja ajetaan 8000hp nitrodragstereilla...

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1634 : 12.04.09 - klo: 19.52 »
Onkos kokemuksia Losin takuun toimivuudesta? HorizonHobbyhan tämänkin takana on, joten sinne kai pitäisti postia laittaa? Pari akullista toiminut sensorillinen Xcelorin hiljeni täysin. Oireita oli jo pari päivää sitten kun kaasu pätkäisi vähän väliä. Kun liipasimen päästi keskiasentoon ja painoi taas kaasua kiihdytys jatkui. Nyt kone ei sano enään mitään, kumpaankaan suuntaa. Kolmea eri vastaria on kokeiltu ja paria akkuakin. Nopari juttelee kyllä PC:n kanssa USB:n kautta joten täysin kuollut se ei ole. Ideoita mitä voisi vielä kokeilla ennenkuin lähetän paketin jonnekin?

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1635 : 12.04.09 - klo: 20.01 »
kokeile nyt vielä sitä mottia eri noparin kanssa tai varmista toisella motilla että se oma nopari toimii 100%.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1636 : 12.04.09 - klo: 20.06 »
Nämä kun on tehtaalla paritettu niin uskaltaako juotokset poistaa, välissä kun ei ole liittimiä?

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1637 : 12.04.09 - klo: 20.15 »
no jo on ihmeellisesti tehty.
jos siinä mahdollisuus on saada takuuseen niin ei kyllä kannata alkaa irti juottamaan sillä erittäin todennäköisesti takuu menee samalla.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1638 : 12.04.09 - klo: 22.04 »
Tässä nyt pääsiäis-illan ratoksi ruuvailin huvikseen Assooni kiinni 6.5 Novakin hiilettömän koneen. Nyt oikeasti tajuan että 8.5 alkaa olemaan varmasti se tehokkain kone tähän luokkaan. Itse kokeilin autoa ihan asfaltilla. Ajattelin että saampa samalla solukumirenkaista kaiken p*skan ja lian pois kun muutaman kiepin pyöräytän. Itse käytän autossa 10.5 konetta ja ajoinkin sillä muutaman rundin, ja testasin huippunopeutta. Noh eihän se 10.5 mikään tykki ole, varsinkin jos ajetaan pelkkää suoraa. 6.5 kun vaihdoin ja testasin niin auto haki poikittain jo itseään suoralla kiihdyttäessä. Jos tuollaisella autolla pitäisi ajaa krossiradalla, olisi tehoja todellakin rajoitettava paljon. Nyt alkaa todellakin ymmärtää miten tehokkaita hiilettömät koneet ovat ja ymmärtää myös sen mitä se "vain" 3 numeron ero hiilettömässä moottorissa tarkoittaa. Olen sanaton ja voin vain kuvitella mitä 3.5 koneet yms ovat. Käytän autossa 3700mAH 2 kennoista LiPo-akkua
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1639 : 23.04.09 - klo: 17.09 »
voikos harjatonta ajaa nimh akulla vai tarviiko olla lipo??
-tauolla-

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1640 : 23.04.09 - klo: 17.22 »
Ei tarvi olla lipo, NiMH kelpaa. Lipossa tosin on paaaaaaljon enempi potkua.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1641 : 23.04.09 - klo: 17.59 »
Ei tarvi olla lipo, NiMH kelpaa. Lipossa tosin on paaaaaaljon enempi potkua.

jepulis!! hintas vaa jarruttaa lipoissa  :sad:
-tauolla-

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1642 : 23.04.09 - klo: 18.09 »
Eihän ne nykyään erityisen kalliita edes ole, esim. kiinasta lipoja saa edullisesti.
Eri asia jotkut ylihintaiset maxamps aka maxcrap lipot.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1643 : 23.04.09 - klo: 18.10 »
juu kinasta saa alle 40e posteineen.
saman hinnan joutuu maksamaan ok tasoisesta nimh akusta.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1644 : 23.04.09 - klo: 19.33 »
jaa :smiley: luulin et maksaa yli satku :grin: onkos noi kiinan akut si toimivia??
-tauolla-

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1646 : 23.04.09 - klo: 21.41 »
no joo!!! ei oo ainakaan hinnalla pilattu :grin: täytyypi hankkia kun kerkee
-tauolla-

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1647 : 23.04.09 - klo: 22.07 »
jepulis!! hintas vaa jarruttaa lipoissa  :sad:

Halvemmaksihan lipot tulevat.

Kappalehinnassa ei juurikaan eroa, mutta lipoja ei tarvitse salkullista, niitä voi ladata vaikka kymmenen kertaa päivässä.... ei purkuhuolia.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Samppu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1648 : 23.04.09 - klo: 22.09 »
Terve,
nyt tarttis vähän muistin virkistystä. Eli on tossa sähkörossissa Nosram Matrix nopari, ja Nosram Storm 3-star kone, ja moottori lämpenee ~100C. Eli kumpaan suuntaan pitää välityksiä muuttaa, lyhentää vai pidentää. Eihän tuosta lämpenemisestä ole muuten haittaa, mutta magneettihan siitä kärsii.
Ja sitten itsellä vielä johdotkin kärsii. Ja nimenomaan nopari-moottori väliset johdot, ei akku-nopari johdot. Eli minulla on nyt kaksi kertaa liitin irronnut(=juotos sulanut) 5päivän aikana, eli on aika kuumana käynyt. Ja toivoisin että välitysten muuttaminen vaikuttaisi tähänkin. Liitiminä toimii Graupnerin pieni 3.5mm, ja kyllähän noiden nyt pitäs vähän enemmän virtaa kestää. Käytössä on Nimh akku(ex-kisa-akku, eli kyllä sekin virtaa antaa mutta ei käsittääkseni vielä noilla virroilla pitäs tinan sulaa).

Elikkäs siis kumpaan suuntaan muunnan välityksiä, lyhennänkö vai pidennänkö jos moottori käy kuumana(100C).
Ja mainitaan nyt sekin, että akku ja nopari käyvät 40-50C.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« Vastaus #1649 : 23.04.09 - klo: 22.16 »
Tiuhemmaksi välitystä.... eli lyhennät.

Eikös moottorille ollut suositusta välityksiin.... riippuen missä autossa on.

Kuinkas paksut johdot sulla on moottorille menossa.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.