Xtremessä oli jokin aika sitten vertailtu .12 pannuja dynolla, joten vois vastaavaa odottaa .21 koneistakin.
Noi tehtaiden luvut on mitä on, OS heittää aika alakanttiin vissiin suhteessa muihin ja RB ei anna mitään lukuja, silti kaikki tietää niiden tehot.
Olennaista on myös millä alueella toi teho tulee, eihän tuosta pelkästä piikki tehosta ole välttämättä mitään iloa, krossissa se olennaisin alue lienee jossain 20 000 rpm paikkeilla eli siellä sitä vääntöä kaivataan eniten. No en mä tämän alan asiantuntija ole. Moottoreita kun testaa niin huomaa että ne antaa tehon ulos hyvinkin eri tavalla ja toiset koneet on helpompia ajaa kuin toiset vaikka setuppi olis muuten sama. Olennaisinta lienee löytää se pannu joka yhdessä kytkin, diffi ja pilli -setupin kanssa on mukavin ajaa.