ei niissä koneissa ole mitään rakenteellista ero. Kyse on vaan moottorin viritysasteesta. Kyllä moottorisahan moottorista voidaan ottaa enemmän tehoa. Luotettavuus ja kestävyys tietysti kärsii, ja kuluvat osat kuluvat nopeammin. Aika oleellista on myös se, millä kierrosluvulla tuo teho saavutetaan. Pienellä koneella se on korkeammilla kierroksilla, joten vääntömomentti on pienempi kuin isommalla koneella.
Renkaan on lutussa, ja syy lienee siinä et niissä ei ole ilma reikiä. Mietinpä vaan että tekisinkö henkireijät vanteisiin, vai kumeihin?
Reijät kumissa olisi parempi siksi, että silloin renkaiden sisään joutun vesi poistuisti keskipakovoiman avulla. Jos reijät on vanteissa, niin vesi ei renkaan sisältä poistu. Mahtaakohan kumi reijitettynä kestää, vai repeääkö helpommin.