Ite tiputtaisin monster truckin pois jäykän alustan vuoksi, offroad ja monster beetlen välillä sun täytyy valita ajopaikan mukaan. Jos ajelet radalla niin osta off-roadi, jos hiekkamontuilla niin osta monster beetle
Eikös nuo monster truck/beetle ole sama auto mutta eri korilla, stadium monster/truck taas sitten hiukan eri rungolla, matalampi ja jäykempi? Siis näin ainakin voisi päätellä kun katsoo kuvia ja kai monsterit on monstereita ja stadium on rata-auto enemmänkin vai meneekö mun ajatukset ihan metsään? Itselleni tulossa monster truck ja montulla meinasin ajella enimmäkseen.
ei ole stadium monsteria...on niissä alustassa eroja ja iskari torneissa..siis stadiumin ja "tavan" mallin välillä.
No ei marder eroa juurikaan leopardista,paitsi että ei ne toisaalta ole lähesään samoja autoja.
Suurin yhtäläisyys on siinä,että molemmat on buggy luokan menopelejä.
Leopardissa on hieman pitemmälle vietyä viimeistelyä osien ja "suojauksien" osalta.Suojaksilla tarkoitan että lepardissa on diffiä nostettu jo tehtaalla 8mm ylös,näin ollen kivistä diffin välissä ei pitäisi olla huolta jos vielä suojaa diffin edustan ja päällisen.
Leopardiin on tehtaalla laitettu kuulavetoakselit jotka takaavat "pehmeän" rullauksen ja kuulemma ovat "ikuiset" verrattain vakio malleihin.Ko. auto on myös suoraan varustettu alumiini diffillä ja "bonuksena" alumiini runkoiset iskunvaimentimet.
Autossa on isompi radiolevy joka mahdollistaa etujarru servon laitoin autoon ilman mitään modauksia.Runkoa liikuttaa 26cc kone johon pultattu jo vakiona 3 kammioinen tehoputki.
Välityksistä mainittakoon että ne ovat luokkaa 18/46.
Bensa tankkiin on tehtaalla tehty kuohunnan esto systeemi
:mrgreen:
Tässä pari kuvaa omasta uutuudesta,leopardista,suojaukset koneelle ja diffille tehty+ sähköt asennettu....vielä korin hionta ja maalaus :shock: