Kirjoittaja Aihe: ProStock-moottori  (Luettu 1872 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ProStock-moottori
« : 11.01.06 - klo: 13.27 »
No niin,

Kuusankoski lähestyy ja pitäisi hankkia TSP-10-luokkaan moottori.

Yritin hakea vanhoja viestiketjuja, mutta en nyt ihan äkkiä löytänyt juuri mitään.

Mitä moottoreita voitte suositella / mitä moottoreita meinaatte itse käyttää / mitä moottoreita olette käyttäneet ko. luokassa?

Lisä(bonus)kysymyksenä tiedustelisin vielä sellaista "noin" haarukkaa kokonaisvälityssuhteelle - lähinnä, että kun nyt on autossa Syndicate-luokkaan soveltuva melkoisen lyhyt välityssuhde n. 8.27:1, niin mistä suuruusluokasta kannattaa kokeilu aloittaa...?

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #1 : 11.01.06 - klo: 13.44 »
Corallyn Black Series koneet ovat olleet suosittuja ProStockissa.
http://www.rc-kauppa.com/corally/moottoriblack.htm

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #2 : 11.01.06 - klo: 14.17 »
Corallyn Black Series on hyvä valinta joskin hiukan hintava.
Välitykset Kuusankosken radalle on hieman 7 molemmin puolin. Riippuen koneesta ja profiilista.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #3 : 11.01.06 - klo: 17.04 »
Jos ei halua ihan "satkua" sijoittaa, vaan puolet siitä, niin onko ao. moottoreilla mitään jakoa:

- LRP Fusion 17T Phase 2 (3)
- Reedy Flash Point 17T
- Peak Dragon V2 17x2 ProStock

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #4 : 11.01.06 - klo: 19.03 »
Muista että on aivan sama millanen kone sulla on jos et pysy radalla 5 minuuttia.
Noista moottoreista ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta ainakaan Reedyn  suorituskyky ei ole vakuuttanut kun sivusta olen seurannut.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #5 : 11.01.06 - klo: 19.15 »
jep, ihan hyvä pointti tuo "5 minuuttia radalla"... ...realistisesti ajateltuna en ole taistelemassa paikasta A-finaalissa (eka kausi 16 vuoden tauon jälkeen) - lähinnä minua kiinnostaa moottorin suhteen se, että en tule hankkineeksi täysin luokatonta konetta, jolla ei sitten auton pysyessä radalla ole mitään jakoa nopeuden kanssa.

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #6 : 11.01.06 - klo: 20.01 »
Pitääkö yleensä tämän tyyppisiin moottoreihin vaihtaa toiset hiilet ja jouset kisoihin vauhdin lisäämiseksi?

Poissa HarriK

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ProStock-moottori
« Vastaus #7 : 12.01.06 - klo: 12.41 »
Itselläni on tuo LRP Fusion 17T Phase 2. Ollut jo reilun vuoden, hiilinä käytän LRP:n P hiiliä (kestää TODELLA kauan, ankkuria sorvailen noin 5 akun jälkeen). Vauhtia tuntuu ainakin minulle löytyvän riittävästi.
Koneella on ajettu 2 talvea,mukaanlukien kahden talven Alue-8 kisat ja hyvin potkii vieläkin.
Eli ei mitään pahaa sanottavaa, koneessa on enemman vääntöä/vauhtia mitä tälläisen PAPAN relfeksit antaa myöten.