Iskareilla et saa suurta vaikutusta tuohon, ellei sitten ole pahasti pielessä...
Esim toisella puolella reilusti jäykempi jousi ja esikiristimiä tuplaten enemmän yms.
Eikä sekään kyllä kovin pahasti vaikuta.
Mikäli sinulla on vanttiruuvit, eli ohjauksen raidetangot ovat säädettävät niin tarkista että molemmilla puolilla raidetangot ovat yhtä pitkät.
Mikäli vieläkin auto kääntyy ja trimmiä joudutaan kääntämään paljon, eikä edes riitäkkään niin sitten servo pitää keskittää.
Ohjaimesta trimmi nollille, servovarsi irti, sähköt päälle sekä ohjaimeen että autoon, laita servovarsi paikalleen mahdollisimman suoraan (tai asentoon mihin ohjeet neuvovat), virrat pois ja kiristä servovarren ruuvi.
Mikäli kaikki on kasattu niinkuin pitää niin trimmi on vain hienosäätö jolla ohjaus hienosäädetään suoraksi.